od Ziriath - FK » ned 18. led 2015 15:04:45
Řeším podobný problém s nasáknutým molitanem a kalužinkou u spolujezdce. Do pojistkové skříně naštěstí (zatím) neteče, jen když sáhnu nad ni, je to mírně navlhlé. Z vnější strany, resp. v motorovém prostoru je molitan nasáklý. No a zjistila jsem, že na něj dost možná odkapává voda z takového toho izolačního koberečku, co je z vnitřní strany kapoty, protože ten byl taktéž lautr nasáklej při okraji. Prostor pod předním sklem se při pohmatu zdál suchý.
Takže teorie: Voda teče do mezery mezi kapotou a >tím bočním plechem<. Což je, předpokládám, normální. Ale z nějakého důvodu část té vody neodteče směrem k předku auta, dolů a ven, ale nasákne do toho izolačního koberečku kapoty. Z něj pak odkapává na molitan, co je v okolí baterie. A nyní nevím, jak dojde k tomu, že se voda dostane z motorového prostoru do vnitřku. Průchodka k pojistkám a prostor kolem ní je suchý. Molitan v motorovém prostoru drží dole jakýmsi bazmekem, plastovým stahovacím páskem, který zároveň drží jeden kabel. Po jeho oddělání a nadzvednutí molitanu zůstane z plechu trčet jakýsi šroubek. A já nevím, zda je tam napevno, nebo drží nějak zespodu a voda může třeba téct kolem něj. Ještě mě napadá, že to může téct průchodkou od blinkru, ale nevím, zda je to fyzicky možné.
Řeším podobný problém s nasáknutým molitanem a kalužinkou u spolujezdce. Do pojistkové skříně naštěstí (zatím) neteče, jen když sáhnu nad ni, je to mírně navlhlé. Z vnější strany, resp. v motorovém prostoru je molitan nasáklý. No a zjistila jsem, že na něj dost možná odkapává voda z takového toho izolačního koberečku, co je z vnitřní strany kapoty, protože ten byl taktéž lautr nasáklej při okraji. Prostor pod předním sklem se při pohmatu zdál suchý.
Takže teorie: Voda teče do mezery mezi kapotou a >tím bočním plechem<. Což je, předpokládám, normální. Ale z nějakého důvodu část té vody neodteče směrem k předku auta, dolů a ven, ale nasákne do toho izolačního koberečku kapoty. Z něj pak odkapává na molitan, co je v okolí baterie. A nyní nevím, jak dojde k tomu, že se voda dostane z motorového prostoru do vnitřku. Průchodka k pojistkám a prostor kolem ní je suchý. Molitan v motorovém prostoru drží dole jakýmsi bazmekem, plastovým stahovacím páskem, který zároveň drží jeden kabel. Po jeho oddělání a nadzvednutí molitanu zůstane z plechu trčet jakýsi šroubek. A já nevím, zda je tam napevno, nebo drží nějak zespodu a voda může třeba téct kolem něj. Ještě mě napadá, že to může téct průchodkou od blinkru, ale nevím, zda je to fyzicky možné.