od 103457 » stř 27. zář 2017 20:35:04
1) Ano, ale volant bude vysoko na volantový tyči a nedosáhneš na páčky blinkrů
2) Bude pasovat, bude troubit, budou vypínat blinkry. Vypínání blinkrů jde doštělovat posouváním držáku páček po volantové tyči směrem nahoru nebo dolů, klaksony ve volantu měly i GIII
3) Ano, ale ten odkaz je na OF nábu. NF nába má krátký krček, protože NF volantová tyč je kratší. Navíc je pak nutné spasovat i volant s nábou a páčkama a to nejen šestidíra na volantu, ale i jeho hloubka. Koukni z profilu na OF volant a NF volant, jaký je veliký rozdíl v hloubce, Takže výška náby a hloubka volantu se musí spasovat tak, aby jsi měl páčky přibližně ve stejné vzdálenosti od věnce volantu, jako u origo volantu. jde o to, aby jízda byla pohodlná nejen v ohledu na věnec volantu a jeho držení, ale i možnost zapínat / vypínat blinkry
1) Ano, ale volant bude vysoko na volantový tyči a nedosáhneš na páčky blinkrů
2) Bude pasovat, bude troubit, budou vypínat blinkry. Vypínání blinkrů jde doštělovat posouváním držáku páček po volantové tyči směrem nahoru nebo dolů, klaksony ve volantu měly i GIII
3) Ano, ale ten odkaz je na OF nábu. NF nába má krátký krček, protože NF volantová tyč je kratší. Navíc je pak nutné spasovat i volant s nábou a páčkama a to nejen šestidíra na volantu, ale i jeho hloubka. Koukni z profilu na OF volant a NF volant, jaký je veliký rozdíl v hloubce, Takže výška náby a hloubka volantu se musí spasovat tak, aby jsi měl páčky přibližně ve stejné vzdálenosti od věnce volantu, jako u origo volantu. jde o to, aby jízda byla pohodlná nejen v ohledu na věnec volantu a jeho držení, ale i možnost zapínat / vypínat blinkry