Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od ka-spel » stř 27. lis 2013 0:31:56

Kdyby někdo chtěl, tak mě zůstaly 2 kartuše Body 930 - nepřelekovatelný, 1x přelakovatelný a 1x vosk Body 900. Vše litrovky.

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od Danis » pát 18. říj 2013 18:52:23

Máte někdo zkušenosti s Antivibral TH 12 od Parama? Cenově to vychází velmi dobře, ale....

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od kouda » úte 10. zář 2013 12:10:17

Ja jsem to měl akorát na zadní podběhy a zadní čelo. Dneska bych ale předem ještě sloupal původní nástřik, vzal to základovkou a BODY. Podlahu bych nedělal vůbec, pouze ošetřit napadená místa(opět zbrousit až na kov,základovku a body) a stříkal bych jen podběhy. Takže na všechny podběhy,prahy + napadená místa asi 5kg

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od emilio52 » úte 10. zář 2013 11:23:32

Jak tady píše od kouda » čtv 11. srp 2011 14:15 tak 3 kg musí bohatě stačit

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od VAN3R » pon 09. zář 2013 18:05:50

Nazdar...Plánujem si ošetriť na mojej Felicii spodok s Body 930 a chcel by som sa opýtať či to treba riediť s tým nitroriedidlom ako to je písané na obale? Alebo ani to netreba riediť? A koľko v kg toho by som potreboval na kompletné ošetrenie spodku? ;)

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od Sadra17 » stř 21. srp 2013 18:29:21

body 930 nejni přelakovatelný :hlava:

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od Lachtanisko34 » ned 04. srp 2013 7:56:13

Bože lidi někteří jste hrozní blbouni a ty co tomu aspoň trochu rozumí tak jejich pravopis odpovídá tomu, že rozumějí možná tak sajrajtu co jim teče z auta...nejsem žádnej opravář a nedělám sto aut za týden, ale možná proto, že když to dělám tak to udělám pořádně mi auto stále slouží a nerezne. Felicia 1,3 MPI 1997 koupil sem jí ve stavu shnilých podběhů a předních blatníků...řekl jsem si...to auto mi musí vydržet minimálně 6 let...pokud bych jí měl tak na rok na dva nechám to shnít a prodám za pár korun. Takže jsem si rovnou řekl, že do toho dám nějaké peníze, první co bylo shnilé na spodku...brzdové hadičky...nahradit...zadní lemy uříznout nabodovat přední blatníky nahradit celé. Celý spodek byl nastříkán gumo-asfaltem bohužel už na rez, takže místa hlavně v dutině prahů byly pod vrstvou gumo-asfaltu naprosto sežrané...vyvařit! potom jsem všechno přetřel polyesterovým tmelem a všechno zatmelil..je antikorozní a proto nepustí pod sebe vodu, rozumí se všechno odmastit a každou vrstvu..já používám benzín nebo aceton...co je po ruce, na polyesterák dám Tlumex a celý spodek včetně podběhů vycákám tlumexem dělám to pistolí takže to dostane úplně všude (snažte se nestříkat na výfuk nebo ho demontujte, smrdí to pak nepříjemně) části co jsou vidět jako zadní lemy a vnější strany prahů jsem ošetřil nástřikem Body 930 na odmaštěný povrch na základní barvu, barva je tam jako primer, sjednotí povrch a Body se ředí nitro ředidlem takže barvu naleptá a hezky se do ní vpije, když body stříknete na karoserii vozu nehtem ho sloupnete ale z té základovky mi nejde ani škrabkou na okna!!! vyzkoušeno na starých dveřích od favorita!!! potom je důležité nechat body odpočinout..stříkal sem to asi ve 30°C takže jsem to zavřel do garáže kde bylo asi 50°C takže lakýrnická kabina a nechal 3 dny odpočívat...potom jsem vzal do pistole krycí barvu a přelakoval šedé Body 930 lakoval jsem to u zadního prahu téměř ke střeše, abych neměl schod nad lemy blatníku, poté jsem vzal flanel tempo a leštil a leštil a schod u střechy rozleštil..dalo mi to asik 30 min na každé straně!!! Ještě jsem plastickým tmelem (medvědí hovno) vymáznul všechny spáry podél lemů které vzniky bodováním.Výsledek po dvou letech Body nepraská!!! Tlumex vždy po zimě prohlédnu a teď jsem ho stříkal znovu, ale asi zbytečně, protože nikde nebyl omytý. Nejdůležitější je Odmastit a nechat vyzrát...auto bylo na špalkách cca 3 týdny ale stálo to za to...myslím že mě ještě přežije!!! Vystříkání dutin Rezistin ML a vyjetej volej 1:2 samozřejmostí...každé 3-4 roky opakovat...sůl přeci jen ten olej za čas přemůže !!! a nebo nepřemůže ale jistota je jistota..rezistin stojí 200 kč a volej je zadarmo a za jeden den práce mít bezstarostný ježdění je mnohem lepší než čekat kdy to shnije a pak opravovat!

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od kouda » čtv 11. srp 2011 13:15:40

Tak po dnešku můžu vřele doporučit BODY. Dobře se s ním pracuje. Stříkal jsem to pistolí na podvozky a na zadní podběhy jsem spotřeboval 3 kg body a vůbec jsem nešetřil. Doporučuji pracovat s tlakem cca 5bar. Kolem 3bar už to moc nestříká a nedělá to správný nástřik.

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od mikka » pát 22. črc 2011 14:52:51

Motip Bitumen vydrží dva roky v pohodě. Používám ho ca 10 let. Letos bych ale chtěl vyzkoušet Body.

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

od bobas » čtv 21. črc 2011 18:38:52

Hosi pouzivate nekdo ten srac na podvozky od motipu? ten bitumen? vydrzi to neco?

Re: Antikorózny náter

od Kuladmin » sob 12. čer 2010 15:55:35

Obrus to vykytuj nastrikej tmelem zabrus atd a pak normal original barvu vozu a mas to. Nevymejsej nesmysly. Stejne to nekde (zadni lemy) bude spis na vyvareni apod takze to zachvilku zas vyleze.

Re: Antikorózny náter

od 103457 » sob 12. čer 2010 10:17:09

Je mi jasný, že v originále si s tím dáš práci, ale dle mýho je to tuzing jenom takhle barvou napatlat ty lemy a prahy. Když se ti to líbí černé, tak to dej do plastu a je to.

Re: Antikorózny náter

od Birosa - FK » sob 12. čer 2010 10:12:41

Obrázok som robil ja ... trvalo mi to cca minutu ... nechcel som sa s tým hrať to som len chcel ukázať ako by som si to predstavoval ... samozrejme na ostro by som si to pekne oblemil páskou a tak natieral ... čiže obrázok je len ukážka ako som to myslel ...

Re: Antikorózny náter

od 103457 » sob 12. čer 2010 8:30:56

Osobně se mi toto nalakování vůbec nelíbí, je na tom autě vidět, že to opravoval diletant. Pokud se ti jedná o to opravit rez a zatřít antikorozivním nátěrem, tak dle mně máš 2 možnosti.
1) udělat to, tak, jak jsi to udělal na obrázku, ale použít přelakovatelný antikorozivní nátěr a pak dát do barvy vozu, čili budeš to mít očetřené proti korozi nátěrem, ale auto bude stále červený nebo růžový.
2) pokud ti jde o ten černej efekt na prazích a lemech blatníků, tak to klidně ošetři antikorozivním nátěrem, ale pak na něj dej nádstavce prahů a plastový lemy blatníků. Pak to na efekt bude vypadat, tak jak si přeješ a přitom na autě nebude znát, že již bylo opravované. ;)

Re: Antikorózny náter

od Birosa - FK » sob 12. čer 2010 6:17:18

Praveže ja chcem aj predný a zadný nárazník natrieť kôli efektu ... žeby nebol len ten bol ale žeby to šlo okolo celého auta .... žeby to nebolo prerušené

Re: Antikorózny náter

od max21 - FK » pát 11. čer 2010 23:03:55

Na přední a zadní nárazník se vykašli :) ten Ti neshnije ani za 100 let. Teda pokud to nemá bejt pro efekt ;)

Antikorózny náter

od Birosa - FK » pát 11. čer 2010 21:56:31

Zdravím Vás chalani ... Chcem si odstrániť kus hrdze okolo blatníkov a dverách ... A dostal som nápad, žeby som si to vybusil, zagitoval som to a pak natrel niečím podobným ako sa natiera karoséria blatníku nad kolesom ... tuším asvaltom či ako sa to volá ... Mohli by ste mi poradiť ako sa to volá a čím to natreť? a aký git? dakujem ... chcem aby to vyzeralo nejak tak ... Obrázek

Uploaded with ImageShack.us striekať to nechcem lebo by to bolo dosť blbe pretože mám dosť vyblednutú farbu a čierna okolo auta na spodku sa mi vždy páčila ... môžte mi s tým poradiť? aké tie prípravky nato použíť a či sa to napríklad pri umývaní auta nezošúcha alebo pod..?? dik

Re: Nástřik podvozku bodyčkem (na zimu)

od Atnarfus » ned 21. úno 2010 22:19:43

Stříkání celé podlahy je ptákovina a je to škoda materiálu. Stačí nastříkat podběhy. výztuhu pod chladičem a zespodu prahy a kus podlahy vedle prahů. Vyplatí se pořádně nastříkat lemy zadních blatníků. Ještě jsem neviděl Felicii, která by prorezla uprostřed podhaly.

Základ je sundat nárazníky. Zatmelit všechny spoje předních blatníků a podběhu, zatmelit spoje zadních blatníků a podběhů. Podběhy a prahy pak jde docela snadno natřít i štětcem. Stříkání je samozřejmě rychlejší a člověk se tak nezapatlá. Když nezatmelíte ty spoje, tak je stříkání spodku nanic. Stejně budou nad zadním nárazníkem za chvíli puchýře.

Na spodku reznou věci jako je nápravnice, držáky nádrže a pod. To všechno už je stejně rezaté a nejde to očistit. Rezaté věci nemá cenu stříkat. Ona ta orezlá nápravnice stejně auto přežije.

Re: Nástřik podvozku bodyčkem (na zimu)

od 103457 » ned 21. úno 2010 9:20:28

1. stříkat při teplotě nad +20°C a nechat v této teplotě min 24 hod proschnout

2. důkladně omýt spodek vozu, jediná pořádná možnost je wapka, rukou důkladně vyšťourat dutiny v nosníku pod předním blatníkem až úplně nahoře a okolo hrdla nádrže v PZ blatníku, musíš to umýt tak, že ti sleze z origo antikorozivního nátěru barva auta, takže auto zespodu bude bílé až béžové, nechat důkladně uschout, aby nebyl nikde podvozek mokrý.

3. zvednout auto, sundat kola, vyndat tlumiče a výfuk, včetně krycího plechu mezi výfukem a nádrží, dobré je i odmontovat nárazníky

4. zalepit zevnitř díry po tlumičích, aby jsi si nenastříkal interier, resp. motorový prostor

5. materiál koupíš v kdejaké lepší mototechně, je to většinou v kartuších a potřebuješ k tomu i spešl stříkací pistoli ( já používám toto: http://www.olejshop.cz/antikorozni-ochr ... 5kg-000173 a tuto pistoli http://shop.boukal.cz/naradi-pneumatick ... y-a-dutiny

6. doporučuji souběžně stříkat i dutiny, ty stříkám dříve než podvozek, aby se po nastříkání dutin dobře zalepily při stříkání podvozku zátky do dutin

7. pokud budeš stříkat i dutiny potřebuješ nové zátky do nich, ty staré jsou gumové a budou spuchřelé, při vyndavání se zpravidla roztrhají

8. a pak ještě chuť do práce, je to hnusná a špinavá práce, ale rozhodně stojí za to, na dutiny potřebuješ jednu kartuš a na podvozek tři

9. toto provedeš každé tři roky a koroze nemá šanci. ;)

Td bych to, ale asi nedělal, pokud nemáš velůkou teplou garáž, tak je to nereálné udělat dobře a pokud to chceš jen tak ošulit, tak se na to vyprdni, ta ochrana z výroby stačí, není o nic horší, než když to uděláš sám, ale nedostatečně. ;)

Re: Nástřik podvozku bodyčkem (na zimu)

od Hazi - FK » ned 21. úno 2010 9:10:39

Já teda nevim, ale řekl bych, že máš na to nyní docela zimu. Jinak mužeš koupit připravek jak ve spreji, tak v plechovce na natření, tak v plechovce do pistole. Stříkáš podlahu, nestřikej takové věci jako je nádrž, to je zbytečné, když nastříkáš výfuk, tak to bude krásně smrdět, prostě nastřikej kovove časti, na kterých vidíš už nastřik od výrobce.

Nástřik podvozku bodyčkem (na zimu)

od looki - FK » ned 21. úno 2010 8:48:52

Znate nekdo presny postup jak provest nastrikani spodku auta bodyckem (nebo necim jinym)?? Muj znamy to dela za cca 2000kc,ale jsem schopny si to udelat i sam,jen potrebuju vedet co vse se ma strikat a postup jak to provest!
Pripadne kde koupit (na netu) ten bodycek,nebo jinou hmotu.
Piste prosim jen k tematu (ne ze se mi to nevyplati atd...)diky

Re: Plastizol

od hromyblesky » pon 08. úno 2010 22:15:37

koupis to treba od kdejakyho distributora WUETRHu ale budes potrebovat i tu pistol a ta bude stat ranec

Re: Plastizol

od red.jack - FK » pon 08. úno 2010 21:21:55

hromyblesky"Skvělá práce!!!!!ten pickap.A teď ještě kde to koupit?tamty stránky jsou snad v Polštině.Díkes

Re: Plastizol

od hromyblesky » sob 06. úno 2010 22:20:45

primo fantasticky :D
jedna se o pripravek DICHTFIX popr SEAL je to obyc kartus jako na silikon,a podobne tmely...jen je na to treba specialni pistol....schne to vetranim,po spravnym naneseni to vypada opravdu duveryhodne,a jde s tim nagrcat klidne 3-5mm vrstva... dela se to v ruznych barvach ale videl sem vetsinou jen cernou a stou sem i delal..... tady je system videt od WUERTHU ale ja delal myslim s NORMFESTEM http://www.wurth.pl/katalog2/karty/22_A ... 226ps4.pdf navic je to perfektni odhlucnovaci hmota,problem je ze kratus stoji cca 150kč a na jeden podbeh (myslim tim uplne cely tedy i stranu blatniku)jich spotrebujes tak 3kousky..... tedy strasne drahej byznys ale to ze to neexistuje je blbost....
kdysi sem delal GO kastle na pikapu a tam sem to udelal na podbezich a je to super.... http://hromyblesky.rajce.idnes.cz/pikap/#album
a tady jen ten podbeh Obrázek
snad tato vycerpavajici odpoved splnila svuj ucel....... :D

Re: Plastizol

od Michelin1 » sob 06. úno 2010 22:18:34

Hele smrkaci, vybal svoje rady porady a nekecej :D

Re: Plastizol

od hromyblesky » sob 06. úno 2010 21:51:42

prima jak smrkac musi upozornovat MODY za tu maji bordel :lol:

Re: Plastizol

od hromyblesky » sob 06. úno 2010 21:50:56

tak to presun do spravny sekce a ja ti prozradim o co jde

Re: Plastizol

od Atnarfus » sob 06. úno 2010 21:45:37

Tak nic no. Já jsem kdysi debatoval s jedním, co dělal do robotů na nanášení toho marastu na karoserii. Pak jsem ještě tahal informace z autoklempíře, který mi opravoval auto.

Re: Plastizol

od hromyblesky » sob 06. úno 2010 21:28:29

atnarfus z velke casti nemas pravdu.....

Re: Plastizol

od Atnarfus » sob 06. úno 2010 21:25:34

Origoš asi neseženeš a i když by jsi sehnal, tak ti bude nanic. Nemáš na to technologii. Ten sajrajt ti doma nevytvrdne.
Prodává se ale snad nějaký opravárenský, který tvrdne při běžných teplotách. Nikdy jsem ho ale neviděl a neviděl ho ani karosář, kterého jsem se ptal.

Re: Plastizol

od hromyblesky » sob 06. úno 2010 21:21:22

az si to premistis do spravy sekce tak ti rad odpovim ;)

Plastizol

od red.jack - FK » sob 06. úno 2010 21:15:59

Zdar dravci:-)
Nevíte kde by se dal sehnat Plastizol?Měl by to bejt ten origoš nátěr na spodky aut co dávala škodovka.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od vace - FK » stř 21. říj 2009 13:51:53

je levnej,to za prvi,a rekl bych ze je i dostacujici a kvalitni ;)

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od smazany clen - FK » stř 21. říj 2009 11:35:10

hm.... je to levné

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od vace - FK » úte 20. říj 2009 20:45:42

a co KONKOR 500,??? ja sem s nim spokojenej

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Yetti98 » úte 20. říj 2009 20:43:03

Používal jsem RESISTIN CAR a byl jsem s ním spokojenej,je sice takovej voskovej, ale pokud ho dáváš na hladký povrch je lepší to trochu zdrsnit

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od smazany clen - FK » stř 07. říj 2009 6:17:29

Tak jste mě zmátli. Ale co člověk to názor :)
Je pravda že to nemám ani kde stříkat, plánoval jsem to natřít štětcem kolem kol. To místo dá v zimě hodně zabrat. Ale asi půjdu do Tlumex nebo do Body.
Jenom jedno vím, že si nekoupím resistin :D .. takže děkuju pomohli jste mi ;)

IMIS

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Atnarfus » sob 03. říj 2009 17:12:42

Obecně se ta hmota označuje jako plastizol. Je to nějaké PVC. V domácích podmínkách se s tím dělat nedá, protože to netvrdne při běžných teplotách.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Stefi74 - FK » sob 03. říj 2009 16:58:26

A ví někdo co na spodek stříkaj v prvovýrobě :?: :lol: ;)

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Atnarfus » sob 03. říj 2009 16:51:53

Netvrdím, že Tlumex je nějaký zázrak a ani nemám žádná procenta z prodeje. Na moje auta v klidu stačí. I když jsem svou feldu napatlal jenom tlumexem, tak je i po dvanácti letech naprosto bez koroze. Troufnu si tvrdit, že patří tak do tisícovky nezrezlých felicií na našich silnicích.
Manželky Feldu jsem s tím napatlal taky a za dva roky každoddenního ježdění nepozoruju žádnou změnu stavu karoserie.

Prostě nemám důvod investovat víc, když dobře slouží i to levné.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od SatandaS » sob 03. říj 2009 13:37:27

Tohle téma čtu pravidelně je síla jak se tady mění názory. Docela jsem čekal jasnou odpověď no smůla. Svůj názor přidat nemůžu protože nemám s ničím takovým zkušenost a tak jsem čekal že se tady něco dozvím :lol:
Souhlasím s tím že si velká většina členů chce provádět opravy svépomoci.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Alf » sob 03. říj 2009 12:54:04

Souhlasím s názorem, že tlumex je na nic. Vytváří tenší místa, praská a celkově je na prd. Mnohem lepší je podle mně BODY. Respektive nevím co by mohlo být horší jak tlumex..

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Atnarfus » sob 03. říj 2009 12:48:23

Problém je v tom, že většina z nás má Felicii právě a jenom proto, že má levný servis. Nikdo proto nekupujeme zbytečně nic drahého.
Nechat si nastříkat podvozek představuje investici několika tisíc korun. Fakt má smysl do starého auta investovat 10 procent jeho tržní ceny, aby zrezlo o dva roky později, než když si to udělám doma levným tlumexem?

Podběhy a prahy se v pohodě dají natřít štětcem a je to kvalitnější než stříkání. Nic jiného u Felicie nemá cenu dělat. Za 400Kč a dvě odpoledne si ochranu podvozku udělá každý bez nároku na vybavení.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od favo » sob 03. říj 2009 10:11:24

Tahle diskuze je stejně nakonec o ničem. Kdo chce něco udělat pro ochranu proti korozi a myslí to vážně tak to dá do servisu kde na to mají vybavení . Pochybuji že každej kdo se této diskuze účastnil má doma kompresor, pistoli na spodky a dutiny, zvedák , vapku aby mohl pořádně odstranit špínu z původního nástřiku. A mohl bych pokračovat. Protože ať sleduji jakouk koliv diskuzi kde dojde na otázku co mi doporučíte tak jen max 10% lidí šáhne po kvalitě. V 90% vítězí cena a to mi potom příjde zbytečný se na cokoliv ptát. Prostě příjdu do obchodu a zeptám se rovnou na to nejlevnější a je to. Konečně když na to dojde tak sotva 20% tázajících se na cokoliv je schopna si danou úpravu či opravu udělat sama. Nehledě na to že když se na něco zeptám na foru tak nemohu čekat jednoznačnou odpověď prostě 100 lidí 100 názorů.
Na ten tlumex nechci kidat špínu pro nic za nic je to prostě moje zkušenost. Navíc bych se moc divil kdyby škodovka použila na felicie něco jiného než na favority. Je to jen pořád spousta keců o tom jak udělali pro ochranu proti korozi mnohem víc než u předchozího modelu a ve finále ty auta rezivý všechny stejně rychle, první octávie nevijímaje. Navíc jsem pročetl spoustu knížek o favoritech a feliciích a v mnoha případech autoři ani nevěděli o čem píšou a i u jiného auta psali stejný kraviny jako u toho předešlého a nejlepší je na konci odstavec kde píší že celý text autorizovala Škoda Auto ,to by totiž znamenalo že to buď vůbec nečetli a nebo věděli stejný prd jako autor. :D U těchto knížek o škodovkách totiž platí že né vždy platí že co psaný to je daný.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Atnarfus » sob 03. říj 2009 9:47:14

Na felicia klubu se bavit o sockách a připlácení za kvalitu, to mi připadá trochu mimo.
Na kvalitní auta se nemusí nic stříkat a tak až nebudu socka, tak si připlatím za kvalitní antikorozní ochranu rovnou od výrobce.

Speciálně v knížkách o Favoritu se psalo, že se na spodek nesmí stříkat nic syntetického. Tehdejší nástřik podvozku se tím narušoval a dělalo to problémy.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od favo » pát 02. říj 2009 20:32:16

Není už toto důkaz kvality ? :D Týden čekat až uschne nějakej hnus na podvozku jinak opadá :D Než si hrát na socku a kupovat to nejlevnější na krámě si raději připlatím za kvalitu a druhý den mohu jezdit bezestrachu že něco upadne. Ale volba je na každým z Vás. Já píši jen svoje zkušenosti a kdybych měl ještě favorita tak to klidně nafotím. Nebyla to zoufale slabá vrstva, ale poctivě natíráno štětkou asi ve třech až čtyřech vrstvách. A myslím si že 5kg na favorita není zrovna málo takže o šetření nemuže být řeč.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Atnarfus » úte 29. zář 2009 14:18:34

MSart píše:Myslíš že v chladnějším počasí se to nemá dělat?


Při současných teplotách bude klasický Tlumex schnout hodně dlouho. Jestli můžeš auto na týden postavit někam do garáže, tak je to OK. Když s ním druhý den po nastříkání projedeš vodou, tak ti toho polovina opadá.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od smazany clen - FK » úte 29. zář 2009 11:38:17

Myslíš že v chladnějším počasí se to nemá dělat?

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od Atnarfus » úte 29. zář 2009 11:24:57

Hlavně na desetiletých autech, většinou fest pokousaných korozí, už to fakt nemá cenu řešit. Tlumex to pět let udrží a pak to půjde do šrotu.

Cokoli, co má označení ML je určené na ošetření dutin, ne podvozku.
Autokor ML je tedy na stříkání dutin.
Jestli dáš na podvozek Tlumex plast plus, nebo bez plusu je asi jedno. Klasický Tlumex Plast už ti při těhle teplotách nezaschne.

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

od smazany clen - FK » úte 29. zář 2009 7:11:00

Děkuju za pomoc. Pudu asi do Tlumex. 8-)

Můžete mi poradit který mám použít?

Tlumex plast: http://www.detecha.cz/barvy-na-auto/tlumex-plast

Tlumex plast plus: http://www.detecha.cz/barvy-na-auto/tlumex-plast-plus

Tlumex autokor ML: http://www.detecha.cz/barvy-na-auto/autokor-ml

Nahoru