od 103457 » ned 21. úno 2010 9:20:28
1. stříkat při teplotě nad +20°C a nechat v této teplotě min 24 hod proschnout
2. důkladně omýt spodek vozu, jediná pořádná možnost je wapka, rukou důkladně vyšťourat dutiny v nosníku pod předním blatníkem až úplně nahoře a okolo hrdla nádrže v PZ blatníku, musíš to umýt tak, že ti sleze z origo antikorozivního nátěru barva auta, takže auto zespodu bude bílé až béžové, nechat důkladně uschout, aby nebyl nikde podvozek mokrý.
3. zvednout auto, sundat kola, vyndat tlumiče a výfuk, včetně krycího plechu mezi výfukem a nádrží, dobré je i odmontovat nárazníky
4. zalepit zevnitř díry po tlumičích, aby jsi si nenastříkal interier, resp. motorový prostor
5. materiál koupíš v kdejaké lepší mototechně, je to většinou v kartuších a potřebuješ k tomu i spešl stříkací pistoli ( já používám toto:
http://www.olejshop.cz/antikorozni-ochr ... 5kg-000173 a tuto pistoli
http://shop.boukal.cz/naradi-pneumatick ... y-a-dutiny6. doporučuji souběžně stříkat i dutiny, ty stříkám dříve než podvozek, aby se po nastříkání dutin dobře zalepily při stříkání podvozku zátky do dutin
7. pokud budeš stříkat i dutiny potřebuješ nové zátky do nich, ty staré jsou gumové a budou spuchřelé, při vyndavání se zpravidla roztrhají
8. a pak ještě chuť do práce, je to hnusná a špinavá práce, ale rozhodně stojí za to, na dutiny potřebuješ jednu kartuš a na podvozek tři
9. toto provedeš každé tři roky a koroze nemá šanci.
Td bych to, ale asi nedělal, pokud nemáš velůkou teplou garáž, tak je to nereálné udělat dobře a pokud to chceš jen tak ošulit, tak se na to vyprdni, ta ochrana z výroby stačí, není o nic horší, než když to uděláš sám, ale nedostatečně.
1. stříkat při teplotě nad +20°C a nechat v této teplotě min 24 hod proschnout
2. důkladně omýt spodek vozu, jediná pořádná možnost je wapka, rukou důkladně vyšťourat dutiny v nosníku pod předním blatníkem až úplně nahoře a okolo hrdla nádrže v PZ blatníku, musíš to umýt tak, že ti sleze z origo antikorozivního nátěru barva auta, takže auto zespodu bude bílé až béžové, nechat důkladně uschout, aby nebyl nikde podvozek mokrý.
3. zvednout auto, sundat kola, vyndat tlumiče a výfuk, včetně krycího plechu mezi výfukem a nádrží, dobré je i odmontovat nárazníky
4. zalepit zevnitř díry po tlumičích, aby jsi si nenastříkal interier, resp. motorový prostor
5. materiál koupíš v kdejaké lepší mototechně, je to většinou v kartuších a potřebuješ k tomu i spešl stříkací pistoli ( já používám toto: http://www.olejshop.cz/antikorozni-ochrana-automobilu/p/motip-ubc-bitumen-neprelakovatelny-cerny-plechovka-2-5kg-000173 a tuto pistoli http://shop.boukal.cz/naradi-pneumaticke/strikaci-pistole-ts-na-podvozky-a-dutiny
6. doporučuji souběžně stříkat i dutiny, ty stříkám dříve než podvozek, aby se po nastříkání dutin dobře zalepily při stříkání podvozku zátky do dutin
7. pokud budeš stříkat i dutiny potřebuješ nové zátky do nich, ty staré jsou gumové a budou spuchřelé, při vyndavání se zpravidla roztrhají
8. a pak ještě chuť do práce, je to hnusná a špinavá práce, ale rozhodně stojí za to, na dutiny potřebuješ jednu kartuš a na podvozek tři
9. toto provedeš každé tři roky a koroze nemá šanci. ;)
Td bych to, ale asi nedělal, pokud nemáš velůkou teplou garáž, tak je to nereálné udělat dobře a pokud to chceš jen tak ošulit, tak se na to vyprdni, ta ochrana z výroby stačí, není o nic horší, než když to uděláš sám, ale nedostatečně. ;)