od Mewe - FK » stř 29. led 2014 23:32:10
Já se dnes hrabal v budicich... pokud tam jsou "dodelavany" budiky s otačkomerem, tak je možný že, tišťák je z BMM a otáčkoměr MPI, dělá to přesně tohle.
dnešní zkušenost.. (viz. elektroinstalace>vyměna budíku svítí airbag)
po nastartovánní je uplně mrtvej, po přidání plynu vylítne někam k 5 tisícům, po puštění plynu hledka lehne na 0...
Já se dnes hrabal v budicich... pokud tam jsou "dodelavany" budiky s otačkomerem, tak je možný že, tišťák je z BMM a otáčkoměr MPI, dělá to přesně tohle. :) dnešní zkušenost.. (viz. elektroinstalace>vyměna budíku svítí airbag)
po nastartovánní je uplně mrtvej, po přidání plynu vylítne někam k 5 tisícům, po puštění plynu hledka lehne na 0...