studeny starty

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: studeny starty

Re: studeny starty

Příspěvek od Loga - FK » stř 15. dub 2015 20:56:20

Moc jsem se k oprave auta nedostal, jelikoz ho moc nepotrebuju a ted moc nemam cas, tak to ulivam. Posledni dva starty byly Ok. Jediny rozdil co me napadl je teplota, ted je 20°C predtim bylo max deset... Tak mozna to je duvod, ackoli mi prijde zvlastni, ze by to byl tak zasadni rozdil.

Zkousel jsem tu baterku a musim rict, ze zacinam byt podezrivavy:
12.85V po zapojedni do auta
12,60V(!) prvni poloha klicku (cerpadlo + ? ), tendle pokles mi prijde moc veliky, ale nemeril jsem kolik mi to zere proudu
12,55V po cca dvouch minutach se zapnutym cerpadlem (12,51V na altiku)
12,78V po uspesnem nastartovani (zadne dlouhe toceni se starterem) a chcipnuti po par (desitkach) vterin(ach)

Byl jsem na to sam, jinak bych zmeril jak se meni napeti pri startovani... Ale ten pokles po otoceni klicku do prvni polohy se mi moc nelibi...

Re: studeny starty

Příspěvek od Kroupa » stř 08. dub 2015 22:26:50

Dobrý prodejce akumulátoru má zátěžák v základním vybavení.Možná by stačilo si baterku jen půjčit.

Re: studeny starty

Příspěvek od ferdamravenec » stř 08. dub 2015 22:08:14

takový pocity jsem viděl u dvou aut , nebyly moje , jedno bráchy fa94 , a druhý strýce re scenic ,
obě točili jak divý ale nechytli , scenic v servisu diagnostikováno : cívka imobilizéru nebo klíček oprava cca 13tis
tak jsem mu , po zkušenosti s bráchovým fáčkem , pujčil moji baterku a bylo opraveno
zátěžovej test aku má málokdo a i v servisu přijdou jen s voltmetrem

Re: studeny starty

Příspěvek od Loga - FK » stř 08. dub 2015 20:08:49

Ok, zkusim nejak tu baterku proverit a uvidim. Musim vymyslet jak, novou se mi skutecne kupovat nechce...

Re: studeny starty

Příspěvek od Kroupa » stř 08. dub 2015 19:10:49

Já si to myslel taky jak mám baterku dobrou a vůbec by mě nenapadlo to řešit,až jsem jí nechal změřit zátěžákem tak to bylo jasné.

Re: studeny starty

Příspěvek od Loga - FK » stř 08. dub 2015 19:08:04

2ferdamravenec:

To je mi jasne, co jsem chtel rict je, ze z chovani proste nemam pocit, ze by s tou baterkou bylo neco spatne.

Re: studeny starty

Příspěvek od ferdamravenec » stř 08. dub 2015 14:30:56

změřit napětí nestačí , její kapacitu doma změříš těžko

Re: studeny starty

Příspěvek od Loga - FK » stř 08. dub 2015 13:04:38

Palivove cerpadlo normalne jede, je slyset kdyz otocim klickem do prvni polohy. Takze to se mi nezda plus by mi prisla zvlastni souvislost s teplotou.

Baterku nemam zas tak dlouho 3 max 4 roky. Prijde mi hlavne divne, ze by se starter tocil bez problemu i delsi dobu (treba 10 - 15s dele to netrapim) aniz by bylo znat, ze uz se tomu nechce. Pricemz pokud je vse Onatartuje i kdyz baterka mele z posledniho a kontrolky pohasinaji, coz se mne nedeje. Baterku jsem meril (napeti) i dobijel a zmeny jsem si nejak nevsiml. Nebo mel jsi stejne priznaky, ze se baterka zdala plne ok, ale nebyla?

Re: studeny starty

Příspěvek od Kroupa » úte 07. dub 2015 22:48:30

Ahoj,měl jsem stejný problém a nakonec se ukázala,že to je slabá baterie.Lépe řečeno,měla již malou kapacitu.Asi jen 25% z 55Ah.Startér sice motá,ale dojde k tak velkému poklesu napětí,že jednotka neví co s tím.Dal jsem novou baterku a bylo rázem po problému.Diagnostika mi nic neukázala.Zkus na zkoušku jinou baterku a víš hned na čem jsi.
Tím,že nastartuješ se akumulátor alternátorem oživý a motor promaže pak,už startuješ normálně.

Re: studeny starty

Příspěvek od eiffel » úte 07. dub 2015 22:37:43

Ahoj,měl jsem kdysi na feldě stejný problém a po prohlídce téměř celého auta jsem zjistil,že je špatné relé palivového čerpadla,po výměně vše OK. Může být chyba samozřemě i jinde,ale zkus to relé,je to jednoduchá výměna a skoro nic to nestojí. Jestli si to dobře pamatuji,tak je to vrchní řada ,druhé z leva v pojistkové skřínce.

Re: studeny starty

Příspěvek od Loga - FK » úte 07. dub 2015 19:47:28

studeny starty 1,3MPI

Posledni dobou mam problem se startovanim za studena. Projevuje se to tak, ze proste nechce za zadnou cenu chytnout (obcas to teda jde z nejakeho duvodu lepe), nicmene vetsinou potom co to chvili trapim to chytne. Ale musim proste ten motor protacet jakou dobu (nestopuju to, ale rikam si, ze uz to snad nenastartuje). Starter s motorem toci uplne v pohode. Potom co nastartuju uz vse jede uplne v normalne. A kdyz to chcipnu a zkusim nastartovat znova, tak opet bez problemu. At byl venku mraz nebo okolo 10°C, tak chovani beze zmeny. Prijde mi, ze kdyz to necham stat jen chvili tzn. par hodin, tak je to vetsinou ok... I pres den kdyz jedu do prace (nejezdim pravidelne auto vytahnu tak 1x za tyden), tak to odpoledne vetsinou jde. Ale kdyz to stoji cely den, nebo dele, tak je to zle. Co mi prijde fakt divne, ze jakmile to nastartuju, tak vse jde Ok...

Co me jsem zkousel/co me napadlo:
-svicky, byly uz trochu jete, tak jsem je vymenil
-problem s immobilizer, to by podle me melo chytnout a pak hned chcipnout? Kazdopadne tak ci tak nechapu souvislost s teplotou.

Proste v zasade vse co me napadlo by proste nemelo mit souvislost s teplotou. Mozna nekde nejaky studenak... Blbe je, ze jakmile nastartuju, tak je vse Ok a dalsi starty taky, takze se blbe diagnostikuje zavada... Bohuzel mi ted nejde diagnostika (a zatim teda nevim, jestli je problem v mem kabelu/softu, nebo v aute), ale nemyslim, ze bych se neco dozvedel.

Nejake napady? Nejspis skutecne budu muset do servisu... :/

Re: studeny starty

Příspěvek od Andy486 » stř 20. lis 2013 16:11:11

No, tak to je potom možno problém s batériou , buď už je stará a treba ju vymeniť ,alebo minimálne skúsiť nabiť mimo auta na 100% s nabíjačkou a možno sa problém vyrieši.(vychádzam z toho, že tá tvoja skúšačka ukazuje 1/2 kapacity batérie)

ALEBO máš problém s dobíjaním a pri jazde sa nedobíja batéria správne - no na toto by trebalo batériu, resp. dobíjanie premerať. No so skúšačkou, ktorú maš to neurobíš, to je iba také orientačné ukazovadlo, treba normálny multimeter!

Alebo ešte po tretie - môže batériu niečo vybíjať pokiaľ auto nejazdí (najčastejšie to býva autorádio, ktoré má vo vypnutom stave veľký odber, alebo zatečenie do poistkovej skrinky= skrat) ale na to,aby si to zistil potrebuješ tiež multimeter - zmerať kľudový dober auta(mal by byť max. tak okolo tých 40mA) čím menej, tým lepšie - všetko záleží od toho, čo všetko je pripojené , napr. to rádio, imobilizér,alarm a pod..

V každom prípade by som sa však na tvojom mieste obrátil na niekoho v tvojom okolí, kto si rozumie s elektrikou v aute - nech ti to premeria a hneď budeš vedieť, kde je problém.

Re: studeny starty

Příspěvek od fiskus - FK » úte 19. lis 2013 23:20:21

Andy486 píše:Keď ti štartér točí normále, ale motor nechytá, tak je možno naozaj problém v tom zapalovaní, ale nie preto, že by mu "neostal prúd" :-) buď je batéria OK a štartuje to (resp. točí normálne),alebo je vybitá a netočí normálne - to by bolo počuť na zvuku štartéra, že to melie z posledného a aj kontrolky by výrazne zhasínali pri vybitej batérii ..... alebo môže byť problém v palivovej sústave.
Skús zmerať batériu,aké má napätie pri vypnutom zapalovaní (OK je cca 12,5 až 12,8 V) a pozreť, v akom stave sú sviečky , ak sú zlé - vymeniť, prípadne to môže byť chybná tá zapalovacia lišta...


až ked je slabšia bateria tak vtedy su tie problemi ,ked je plne nabita tak to je všetko v poriadku , počuť že pomalšie toči motor ale myslim si že by ešte mal chytiť ,,,, nemam s čim zmerať :/... mm taky merak trory mi ukazuje svetelnim signalom (1/4 ,1/3 , 1,2 , full ) no a ked mi už ukazalo 1,2 tak to už nechcelo chytiť ... sviečky som menil ešte len pred 7 000 KM tak by mali byť v poriadku ale ešte kuknem , dik za rady ;)

Re: studeny starty

Příspěvek od John23 - FK » pon 18. lis 2013 23:44:02

Cau kuci tak felinka se zacala nejak cukat na 2 rychlostni stupen a obcas po nastartovani se motor zacal klepat jako stara ku..a :? ,drzel otacky ale lomcovalo to s celym autem. Kamos mi to napichl na vag,zadne chyby v pameti krom n80(musim vyresit) ale potom nacetl hodnoty cidel a cidlo tlaku a teploty nasavaneho vzduchu ukazovalo na volnobeh 0,000 po pridani plynu pak ani vterinu 0,143 a hned zase padlo na nulu. Mate s tim nekdo zkusenosti?? Znate hodnoty ktere by melo ukazovat?? Cidlo jsem vymenil kamarad mel nahradni tak mi ho nechal a vypada to ze ok,ted na dvojku po pridani plneho plynu na sterku i hrabe.jen by me zajimaly ty hodnoty tak jestli nekdo meril nebo zna dekuji za zverejneni :salut:

Re: studeny starty

Příspěvek od Andy486 » čtv 14. lis 2013 13:31:02

Keď ti štartér točí normále, ale motor nechytá, tak je možno naozaj problém v tom zapalovaní, ale nie preto, že by mu "neostal prúd" :-) buď je batéria OK a štartuje to (resp. točí normálne),alebo je vybitá a netočí normálne - to by bolo počuť na zvuku štartéra, že to melie z posledného a aj kontrolky by výrazne zhasínali pri vybitej batérii ..... alebo môže byť problém v palivovej sústave.
Skús zmerať batériu,aké má napätie pri vypnutom zapalovaní (OK je cca 12,5 až 12,8 V) a pozreť, v akom stave sú sviečky , ak sú zlé - vymeniť, prípadne to môže byť chybná tá zapalovacia lišta...

Re: studeny starty

Příspěvek od fiskus - FK » stř 13. lis 2013 13:15:28

dopredu sa ospravedlnujem za moju lenivosť , ale nechce sa mi tu čitať všetky komentare a neviem či to tu vobec bude ... mam taky problem , ked auto postoji aspoň jeden deň a von je chladnejšie tak je bateria slabšia ale motor normalne toči a toči ale nenaštartuje ... mne to tak pripada ako keby štarter pobere vedšinu prudu a pre sviečky už neostane a tym padom nechcu zažihnuť a zalieva ich a preto asi nechce naštartovať ,,, no to je len moj nazor a velmi sa do toho nevyznam takže poprosim vaš nazor nato ,.... Felicia ST 1.3 MPI 40kW

Re: studeny starty

Příspěvek od John23 - FK » pon 28. říj 2013 19:29:32

Cau,taky mam 1,3 mpi + lpg,cidlo chladici kapaliny sem menil hned jak mi to zacalo delat a kamos mi rekl ze sem vul protoze kdyby bylo spatny cidlo tak by to hodne dlouho tocilo ale me to chytlo hned na brnk a pak to zhaslo. :o Vidis ze to muze byt i to cidlo :P

Re: studeny starty

Příspěvek od kolak » sob 19. říj 2013 16:54:00

:o ahojik ja taky studené startý u 1,3 mpi a mam jeste lpg na plyn to chytlo mechanik rikal vyndej cidlo tweplotý chlad kapaliný a jedes cidlo vymenene asi 320 kc a frciiiii :jocolor:

Re: studeny starty

Příspěvek od John23 - FK » čtv 26. zář 2013 21:27:53

Dik za radu ;) auto bylo na vagu pred dvouma mesice bylo udelany zakladni nastaveni klapky + vymazany nejaky chyby.A nyni na skrtici klapce dve zavady a nejde udelat zakladni nastaveni :o pujcil sem jinou klapku a vse funguje jak ma.Takze elektronika klapky odesla.Cekal jsem vse jen ne tu skrtici klapku,auto drzelo krasne volnobeh(teda krom nastartovani za studena) :) a otacky vubec nekolisaly,vzdy jsem mel za to ze kdyz je v haji klapka auto spatne drzi volnobeh za tepla a otacky kolisaji,no jsem zase chytrejsi :D

Re: studeny starty

Příspěvek od Romiiken » ned 22. zář 2013 21:01:42

Daj to na VAG, co to ukaze.

Re: studeny starty

Příspěvek od John23 - FK » ned 22. zář 2013 16:27:18

Zdarec
Uz jste to nekdo vyresil ty studeny starty?? Ja mam skoro ten sami problem na felicii pick up 1,3 MPi+lpg.Rano sednu do auta a nastartuju,na brnk to chytne jak plyn tak benzin ale motor ani nema snahu udrzet otacky,hned chcipe.Kdyz podrzim plyn tak pul minuty tak uz se udrzi ale nekde kolem tech 500-600 ot a kdyz se ochreje staci jen trochu tak drzi normalni volnobezny otacky.Po rozjezdu de motor uplne normalne nedusi se tahne jak ma.Zacalo mi to delat ze dne na den a vubec si s tim nevim rady,dal sem novy teplotni cidlo,klapku sem cistil loni s tou problem neni,zkousel sem lambdu uplne novou a taky nic.Ostatni snimace sem vycistil,dal novy svicky filtr a porad nic.Jako by proste ridici jednotka nedokazala davkovat smes pro studeny motor. :?

Re: studeny starty

Příspěvek od Bugz22 - FK » ned 07. črc 2013 0:11:53

Tohle stim hlcením za studena mi dělalo přesně taky a byla to špatná lambda nechal jsem dát novou a problémy pryč :)

Re: studeny starty

Příspěvek od Romiiken » stř 19. čer 2013 19:27:53

Tak som to par dni testoval. Mam tam cidlo, ktore by malo byt OK ukazuje spravne. A sytic zapina vzdy. Rano aj poobede ked je 35 stupnov. Len ma znepokojuje jedna vec. Rano nastartujem bez problemov na prvy krat jak sa ma a poobede velmi zle, sice nastartujem na prvy krat ale musim to dlhsie tocit, jedine co ma napada, ze zostane plyn v nasavani a potom to preto nechce chytit, ale zeby az 5 hodin ? Lebo rano v pohode a poobede zo skoly ked idem uz zle nastartuje. Skusim zajtra prist na benzine a poobede skusim ci naskoci poriadne.

Re: studeny starty

Příspěvek od Martas085 - FK » sob 15. čer 2013 12:48:22

je to divné...mě na tom nejvíc vadí,že někdy když už se zvýší,tak pak jsou zvýšené i 2km a zbytečně to pere bohaté,když už není potřeba...a taky samozřejmě to přidušení.A mě to taky podstatně víc cuká,když se zvýší

Re: studeny starty

Příspěvek od mirci10 - FK » pát 14. čer 2013 18:10:40

tak ale toto sa stáva aj mne :lol: stými otáčkami to je asi Ok, ale to, že koľko krát mám dvojku otáčky nad 1000 a chcem prebehnúť cez križovatku, pridám a auto nič, a potom sa to voláko zobudí a vystrelí to...ale že by mi to veľmi vadilo to nie, ale zaznamenal som to aj ja :roll:

Re: studeny starty

Příspěvek od Ram512 - FK » pát 14. čer 2013 18:01:13

Ruzik píše:Ahoj,
moje Felda 1.3MPi dělá to samé. Ráno (10°C) startuju do práce, otáčky lehce nad 900. Odpoledne jedu domů a volnoběžné otáčky 1200. Jak se motor ohřeje, klesnou zpět do normálu. Zároveň jsem si všiml, že pokud je volnoběh zrovna takto zvýšený a při jízdě přidám trochu víc plynu, pár vteřin se nic neděje a najednou se felda rozletí jak střela :D. VAG žádnou chybu nehlásí, údaje z teplotních čidel sedí, klapka je čistá, palivový filtr nový. Vyčistil jsem všechny konektory v motoru, utáhl kostry, proměřil vyhřívání lambdy (ŘJ ale pro určení volnoběžných otáček při startu údaje z lambdy nepotřebuje, že?), dělá to však pořád... Přitom jediným rozdílem mezi ranní a odpolední jízdou je kromě vyšší okolní teploty asi o 0.5V vyšší napětí na baterce. A samozřejmě ten prima pocit, že mi skončila šichta 8-)
jj taky takovej problém aji stím pořidaním když sou otáčky 1100 , když přidám trochu plynu tak to jakby dusí při většíkm sešlápnutí to vystřelí jako z praku.

Re: studeny starty

Příspěvek od Romiiken » pát 14. čer 2013 16:35:01

No idem to cidlo vymenit a vezmem si telefon natocim startovanie. A aj teplotu vo VAGU.

Re: studeny starty

Příspěvek od Martas085 - FK » pát 14. čer 2013 11:17:03

přesně!! :D jinak spíš otáčky drží okolo těch 1100 při "teplejším" studeném startu,když je okolní teplota nad cca 15stupňů.V zimě v -23 to startovalo vpohodě,ale otáčky zase cca 900 :D ale já řeším i ten problém,že někdy ty otáčky spadnou z těch 1100 strašně pozdě.Někdy teploměr ukazuje cca až 80stupňů !!! což je sakra dlouho.

Re: studeny starty

Příspěvek od Ruzik » čtv 13. čer 2013 20:51:25

Ahoj,
moje Felda 1.3MPi dělá to samé. Ráno (10°C) startuju do práce, otáčky lehce nad 900. Odpoledne jedu domů a volnoběžné otáčky 1200. Jak se motor ohřeje, klesnou zpět do normálu. Zároveň jsem si všiml, že pokud je volnoběh zrovna takto zvýšený a při jízdě přidám trochu víc plynu, pár vteřin se nic neděje a najednou se felda rozletí jak střela :D. VAG žádnou chybu nehlásí, údaje z teplotních čidel sedí, klapka je čistá, palivový filtr nový. Vyčistil jsem všechny konektory v motoru, utáhl kostry, proměřil vyhřívání lambdy (ŘJ ale pro určení volnoběžných otáček při startu údaje z lambdy nepotřebuje, že?), dělá to však pořád... Přitom jediným rozdílem mezi ranní a odpolední jízdou je kromě vyšší okolní teploty asi o 0.5V vyšší napětí na baterce. A samozřejmě ten prima pocit, že mi skončila šichta 8-)

Re: studeny starty

Příspěvek od Martas085 - FK » čtv 13. čer 2013 19:19:41

oživím toto téma....pořád mi to vrtá hlavou,závadu jsem nenašel,spíš jsem ji ani nehledal..napíšu co se mi děje každou chvíli,konkrétně jak to bylo dneska....sedám ráno do auta,nastartuju,otáčky pod 1000bylo ráno cca 8.stupňů..pak jak jedu ze školy ve 2 odpoledne,kdy auto stojí celý den na slunku,naběhnou otáčky na 1100-1200. Po cca 10sekundách se přeplo na plyn,ten se přepíná při větší teplotě než 25 nebo 30stupňů. A jedu po městě,každou chvíli stojím na světlech,otáčky furt zvýšené.ručička teploměru mezi 70tkou a 90tkou...pak to vyplo,když jsem to protůroval...jo a to jsem si všiml,že mi to většinou pomůže...že stačí na volnoběh co chvíli šlápnout po plynu až se najednou otáčky ustálí na normálu

jinač takový podobný problém máme s Romiiken..jinak furt to samé,teploty sedí,ostatní hodnoty ve VAGu taky :D

Re: studeny starty

Příspěvek od Martas085 - FK » úte 15. led 2013 19:49:34

nene,já nemá to s tím nic společného...byl to OT

Re: studeny starty

Příspěvek od pig21 - FK » úte 15. led 2013 18:32:30

jsem hloupej, znamena to, ze problem nezvyseni otacek pri studenym startu je baterka? Pokud ano, neni to blbost? Nemohlo to spis vyresit to ze bylo odpojeny napeti od auta a ciste a neco se treba restartovalo?

Re: studeny starty

Příspěvek od Martas085 - FK » ned 13. led 2013 22:40:20

no já už i sobotního rána dostartoval :D odešla mi moje opečovávaná Varta Blue 52-jka asi po 5 letech :D
no nebylo by vůbec špatné zjistit,kde je kámen úrazu

Re: studeny starty

Příspěvek od pig21 - FK » sob 12. led 2013 16:47:46

S tim dusenim mam to samy akorat ze ja uz mam ten problem persistentni. At je to tak nebo tak otacky nad 900 nikdy a pri studenym startu se mi vzdy dusi. Kdyz nastartuju necham to par sekund pak na par sekund podrzim otacky treba na 1600-1900 a kdyz vyjedu tak se nedusi. Rozhodne mame spatne funkcni stejnou soucastku :( Nikdo nevi? Docela rad bych to vyresil...
Diky

Re: studeny starty

Příspěvek od Martas085 - FK » ned 06. led 2013 19:59:19

je to zajimavé....i když minulý rok panovaly mrazy i -23stupňů,startoval jsem vždy napoprvé a otáčky se vždy když auto dlouho stálo-třeba přes noc,nezvýšily víc jak 900.Ale nikdy to nechcíplo,auto neprotestovalo. Když ujedu cca 4km,zastavím a nechám to zase trochu zchladnout,třeba hodinku,nastartuju a buch,je tam 1100 otáček. I když je motor daleko teplejší než při prvním startu. A taky mám poznatek,že když se směs opravdu obohatí,na volnoběh je těch 1100 otáček a ihned do cca 10 sekund vyjedu,auto má sem tam prvních sto metrů tendenci se dusit. Hlavně při málo vytočeném motoru při rozjíždění nebo při přeřazení. Dle Vagu by mělo být taktéž vše OK. Záhada :D

Re: studeny starty

Příspěvek od pig21 - FK » ned 06. led 2013 18:08:18

Mám stejný problém ani jsem si neuvědomil kdy to začalo, ale už nějakou dobu mi nespíná sytič. Ve VAGu jsem nenarazil na žádnou chybu. Nevím kde všude je nějaká měřená teplota ale to co sem našel cca odpovídalo okolní teplotě při startu.

Re: studeny starty

Příspěvek od Ram512 - FK » ned 18. lis 2012 12:20:13

Přesně tak chyby vstřikovačů jsou proto že mám LPG.

Re: studeny starty

Příspěvek od robin1 - FK » pát 16. lis 2012 23:02:43

Chyby vstrekovačov sú tam kvôli tomu, že je v aute dorobené LPG.

Re: studeny starty

Příspěvek od satik » pát 16. lis 2012 15:10:19

No tak když to na VAGu píše cosi o vstřikovačích 1 a 2 nebo jak to tam bylo tak mrkni na konektory jestli nejsou zoxidovaný... popřípadně kabeláž... Mrkni do pojistkovky jestli nemáš povypadenej konektor nebo nějaký relé jestli neni napálenej kontakt vevnitř relé... já mám sice 1.3 BMM 40kw a když to mám na vagu tak mi to dobíjí při 2000otáčkách zhruba 14,20V ale to asi nebude mít nic společnýho ze sytičem, ale co bych projel tak všechny konektory od čidel a postupně odpojím jeden pročistím zapojím zkusím a pokud nic další... a nakonec zjistíš, že máš někde blbou kostru nebo přerušenej drát...

Re: studeny starty

Příspěvek od Ram512 - FK » úte 06. lis 2012 11:10:19

V motorovém prostoru na straně u řidiče, odpojíš konektory odšroubuješ dáš tam jinou.

Re: studeny starty

Příspěvek od GrounZero - FK » pon 05. lis 2012 18:38:50

já mám možnost mít řídící jednotku od cimbu na 64kw, rád bych jí zkusil ale nevím kde jí najít a jak jí vyměnit

Re: studeny starty

Příspěvek od Ram512 - FK » pon 05. lis 2012 7:44:51

No řídící jednotku jsem mněnit nezkoušel nemám od koho si pujčit :(

Re: studeny starty

Příspěvek od robin1 - FK » ned 04. lis 2012 23:07:09

To je zaujímavé. Riadiaca jednotka vie o tom, že je teplota motora nízka. Napriek tomu, nedá pokyn škrtiacej klapke, aby sa viac otvorila. Teplota vody krátko po štarte cca 20°C, uhol otvorenia klapky 8,5°, otáčky necelých 900.
Na tom predchádzajúcom videu teplota 27°C, uhol otvorenia 13° a otáčky okolo 1100.


Neskúšal si vymeniť riadiacu jednotku, či sa to bude správať rovnako?

Re: studeny starty

Příspěvek od Ram512 - FK » ned 04. lis 2012 13:55:38

Takže nahrané nové video vag. Sytič se nespustil!!! http://www.youtube.com/watch?v=P_ERBMkp9i8

Re: studeny starty

Příspěvek od Ram512 - FK » sob 03. lis 2012 22:17:46

Vymněna vzduchoveho filtru otáčky se nehoupou auto jede jak z praku ale sytič furt nefunguje :x

Re: studeny starty

Příspěvek od ferdamravenec » pát 02. lis 2012 14:37:41

řídící jednotka má čidlo které je namontované na chladícím systému , mno nevím jak by to čidlo v jednotce fungovalo a k čemu je vlastnš to současné když jednotka má vlastní ????????
v jednotce žádné čidlo není , jednotka nastaví nouzový režim pokud čidlo nedodá hodnoty , tj , jet se s tím dá ale nic to neřeší

Re: studeny starty

Příspěvek od kolak » pát 02. lis 2012 8:56:46

no o tom že řidici jednotka ma cidlo mi rikal mechanik specialista na skodovky a elektrikuu, :baseball:

Re: studeny starty

Příspěvek od Ram512 - FK » čtv 01. lis 2012 20:58:26

Jj jak bude čas tak to skusím znova nahrát.

Re: studeny starty

Příspěvek od robin1 - FK » stř 31. říj 2012 21:24:14

kolak:
Riadiaca jednotka nemá žiadne svoje čidlo teploty.

Ram512:
Nahraj nové video, vtedy, keď sú nízke otáčky.

Re: studeny starty

Příspěvek od Ram512 - FK » stř 31. říj 2012 19:51:58

Dnes koupené nové čidlo teploty a stále bez efektu. :hlava:

Nahoru

cron