od martin.324 » sob 08. zář 2018 16:34:22
DĚKUJI
Vůle ventilů jsou seřízené a svíčky kupované v obchodě Škoda, koupené 3 bodové myslím, že Brisk, podle tepelné hodnoty vybral číslo 15, používá je i strýc, kam nás pro ně poslal, který má to samé auto, taky 1,3 MPI 50Kw, ale on výměny dílu za díl nestrpí, protože on si na "Malince" velmi lpí a každá rez je pro něj životní tragédie... Tudy cesta nevede.
Pokud se najde kdokoli, kdo by mě to opravil - minimálně rozdělal brzdy a řekl mi ok, nebo kup to, nebo ono a vyměníme, skočil bych radostí světový rekord ve skoku do výšky. Ve městě, ve kterém bydlím toto auto vzbuzuje veselí a u automechaniků opovržení, že toto dělat oni prostě NEBUDOU!!!!!!!!!!.
Jeden pán mi říkal, že pokud to auto jede po zahřátí OK, což po ujetí 500-1000metrů je, nežere, je vina v délce střiku, že se to uchlastává. Auto má najeto pouze 155.000km.
Ono stačí přidat plyn a hned se za studena dusí a střílí, když jedu na minimální plyn jede to dobře. To by zapalováním být nemělo. Přece jiskra je stejná jestli dám minimum nabo maximum plynu. Halův snímač dá impuls, kde je horní úvrať a řídící jednotka dá podle toho impulsu a teploty z čidla jiskru a stříkne potřebný benzín. Málo plynu jede, více plynu dunění střílení a dušení.
Tak jsem chtěl s vámi nalézt nějaké řešení a možná tu budu častým hostem. Děkuji
DĚKUJI
Vůle ventilů jsou seřízené a svíčky kupované v obchodě Škoda, koupené 3 bodové myslím, že Brisk, podle tepelné hodnoty vybral číslo 15, používá je i strýc, kam nás pro ně poslal, který má to samé auto, taky 1,3 MPI 50Kw, ale on výměny dílu za díl nestrpí, protože on si na "Malince" velmi lpí a každá rez je pro něj životní tragédie... Tudy cesta nevede.
Pokud se najde kdokoli, kdo by mě to opravil - minimálně rozdělal brzdy a řekl mi ok, nebo kup to, nebo ono a vyměníme, skočil bych radostí světový rekord ve skoku do výšky. Ve městě, ve kterém bydlím toto auto vzbuzuje veselí a u automechaniků opovržení, že toto dělat oni prostě [b][u]NEBUDOU!!!!!!!!!![/u][/b].
Jeden pán mi říkal, že pokud to auto jede po zahřátí OK, což po ujetí 500-1000metrů je, nežere, je vina [b]v délce střiku[/b], že se to [b]uchlastává[/b]. Auto má najeto pouze 155.000km.
[b]Ono stačí přidat plyn a hned se za studena dusí a střílí, když jedu na minimální plyn jede to dobře.[/b] To by zapalováním být nemělo. Přece jiskra je stejná jestli dám minimum nabo maximum plynu. Halův snímač dá impuls, kde je horní úvrať a řídící jednotka dá podle toho impulsu a teploty z čidla jiskru a stříkne potřebný benzín. Málo plynu jede, více plynu dunění střílení a dušení.
Tak jsem chtěl s vámi nalézt nějaké řešení a možná tu budu častým hostem. Děkuji