od Rob » úte 02. črc 2019 20:46:00
Nevím jak je to s STK na Slovensku, nicméně v ČR s vyměněným motorem 50 kW místo 40 kW neprojdes. Je to jiný typ motoru,což se při emisích zjišťuje, takže bys buď musel přerazit číslo motoru za původní z 40 kW, nebo žádat o přestavbu motoru, což je legislativně i finančně dost náročná věc. S nesplněním předepsaných emisních limitů v zásadě nemyslím,že by měl být problém, i když je možné, že 40 kW bude mít jiné předepsané hodnoty. Pokud ti původní 40kw motor funguje, nech ho být kde je a bud rád že ho máš. Z mé zkušenosti jak se začne měnit jedna funkční věc za jinou, obvykle to přináší spoustu problémů a výdajů. Zvláště u 20 let starého auta, u kterého většina lidí počítá každou tisícovku. A tady by jich mohlo být tolik, že by ses nemusel dopočítat...
Nevím jak je to s STK na Slovensku, nicméně v ČR s vyměněným motorem 50 kW místo 40 kW neprojdes. Je to jiný typ motoru,což se při emisích zjišťuje, takže bys buď musel přerazit číslo motoru za původní z 40 kW, nebo žádat o přestavbu motoru, což je legislativně i finančně dost náročná věc. S nesplněním předepsaných emisních limitů v zásadě nemyslím,že by měl být problém, i když je možné, že 40 kW bude mít jiné předepsané hodnoty. Pokud ti původní 40kw motor funguje, nech ho být kde je a bud rád že ho máš. Z mé zkušenosti jak se začne měnit jedna funkční věc za jinou, obvykle to přináší spoustu problémů a výdajů. Zvláště u 20 let starého auta, u kterého většina lidí počítá každou tisícovku. A tady by jich mohlo být tolik, že by ses nemusel dopočítat... :hlava: