od mikka » čtv 22. zář 2011 19:16:46
Svorkovnice AA, na pojistkovce úplně vlevo, má piny značené takto:
krajní dvojice pinů nejvíc vepředu - vlevo číslo 1, vpravo číslo 2
krajní dvojice pinů směrem do vozu - vlevo číslo 11, vpravo číslo 12
Čili na levé straně svorkovnice jsou piny liché, na pravé straně piny sudé.
Náš pin č. 8 je na pravé straně svorkovnice, čtvrtý od předu, tj. třetí od zadu, a má silnější červený drát. Tam má být napětí, když sepne relé palivového čerpadla.
Ten modrý drát, o kterém píšeš, je zřejmě pin č. 9, čili druhý od zadu na levé straně svorkovnice. Vede z řídící jednotky motoru na cívku relé palivového čerpadla.Takže je docela možné, že ti relé sepne, když na něj připojíš žárovkovou zkoušečku.
Ten červený drát, na kterém měříš napětí i při vypnutém zapalování, je přívod napětí z pojistky č. 19 a je to pin číslo 7. To je přívod na bzučák a je na něm napětí při zapnutých parkovačkách.
Svorkovnice AA, na pojistkovce úplně vlevo, má piny značené takto:
krajní dvojice pinů nejvíc vepředu - vlevo číslo 1, vpravo číslo 2
krajní dvojice pinů směrem do vozu - vlevo číslo 11, vpravo číslo 12
Čili na levé straně svorkovnice jsou piny liché, na pravé straně piny sudé.
Náš pin č. 8 je na pravé straně svorkovnice, čtvrtý od předu, tj. třetí od zadu, a má silnější červený drát. Tam má být napětí, když sepne relé palivového čerpadla.
Ten modrý drát, o kterém píšeš, je zřejmě pin č. 9, čili druhý od zadu na levé straně svorkovnice. Vede z řídící jednotky motoru na cívku relé palivového čerpadla.Takže je docela možné, že ti relé sepne, když na něj připojíš žárovkovou zkoušečku.
Ten červený drát, na kterém měříš napětí i při vypnutém zapalování, je přívod napětí z pojistky č. 19 a je to pin číslo 7. To je přívod na bzučák a je na něm napětí při zapnutých parkovačkách.