EGR a vše kolem něj

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: EGR a vše kolem něj

Re: EGR a vše kolem něj

od pipo444 » stř 21. úno 2018 17:40:10

tak veru, ja mám v kabíne malý vypínač, EGR ON je v zime, EGR OFF je v lete a na emisnej :D nie nevypínam priamo el.mag. ventil čo je napojený na RJ, ale prídavný taý isty ventil namontovaný pod ním ;)

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » pát 02. úno 2018 13:18:03

Hlavy nepraská, jen trvá déle než se motor ohřeje ale rozdíl není příliš velký.

Re: EGR a vše kolem něj

od cobhc » čtv 01. úno 2018 17:55:15

tak prečítal som si pár strán
ERG zaslepím keď začnú "+" teploty keďže to slúži aj na ohrev hlavy
k tomu ohrevu nestalo sa vám čo ho máte stále zaslepené že vám praskajú tesnenia alebo aj hlava, valec hocičo ?

Re: EGR a vše kolem něj

od nebulus - FK » stř 06. čer 2012 20:30:12

Tá 1.6 bola na tú klapku extra háklivá, furt sa to sralo. Motory 1.3 na toto trpia minimálne.

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » stř 06. čer 2012 12:41:26

To zda motor táhne více je čistě subjektivní ... jen poznámku k lepším parametrům motoru při vyšší relativní vlhkosti ... je to skutečně tak, je to sice jen o procenta z celkového výkonu. V podstatě se jedná o efekt který byl využíván v motorech Junkers JUMO a BMW což byly motory do stihačů německé Luftwafe za II.SV. Do těchto motorů voda byla vstřikována Pochopitelně efekt byl podstatně vyšší než u pouhé atmosférické vlhkosti), později se používaly i jiné látky než voda. Nevýhodou je že dochází ke korozi motoru.

Re: EGR a vše kolem něj

od powerbull - FK » stř 06. čer 2012 9:57:46

Souhlasím, ale nikdo mi nevymluví, že teď mi auto táhne méně nebo stejně než předtím, mám totiž tu hadičku vyřazenou, udělný husí krk a svedeno až pod světlo, vyřízlou díru z nárazníku a strčenou hadici která přivádní náporem vzduch do filtru který saje vzduch jenom zezpod jelikož je to ten, z teplotním štítem. Navíc mám udělanou přepážku a přes to přetaženou teplotní ochranu od thermotecu, takže jsem si jistý, že do motoru se nasává hodně studený vzduch a je ho hodně. vždycky když si sáhnu na to sání na tu trubku tak je to jako bych to vyndal z lednice, takže se asi bude nasávat studenej vzduch. No a také to líp táhne hlavně po dešti když je chladnější vzduch a vlhčí tak jak to má více kyslíku tak cítím jak to táhne, jakej to má zátah turba nádhera:) Jen se motor ohřívá více dýl a má to také větší spotřebu. Ale tohle fakt neřeším ! Stejně tankuji benzín za 41 Kč litr tak proč tu řešit spotřebu 8 nebo 10 litrů . Teda aspoň u mě :)

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » stř 06. čer 2012 7:36:10

U benzínového motoru je vyšší teplota nasávaného vzduchu plus protože se palivo-benzín lépe smísí se vzduchem (bod varu benzínu je tuším něco nad 40°C), proto také se nasává vzduch částečně z motorového prostoru a má regulaci termostatem, obvzlášť v zimě je toto zařízení prospěšné. U diesla je to obráceně, tomu stačí studený vzduch protože ho potřebuje poměrně dost a se stoupající teplotou vzduch řídne takže by nasával méně ...

Re: EGR a vše kolem něj

od powerbull - FK » stř 06. čer 2012 6:33:52

Nemyslíš to tak, že pod klapkou je silný podtlak takže se klikovka odvětrává líp? Ale co se může stát když to bude takhle? Mě přijde i lepší reakce na plyn, protože z tý klikovky se tam nasává teplý vzduch, nehledě na to, že je pořád zasraná klapka a pak byla horší reakce na plyn protože jak byla klapka zasraná tak se pomaleji a hůře otvírala.

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » úte 05. čer 2012 22:26:45

Dobrá ... tak ať ti to jezdí.

Re: EGR a vše kolem něj

od powerbull - FK » úte 05. čer 2012 11:24:43

NN to jsi možná špatně pochopil, já to z motoru odvětrávám, filtříkem, a teď jsem si udělal malej catch oil tank, že olej prskne do nádobky ale pára, čili smradlavej vzduch jde filtrem ven, je to skoro pod motorem, takže to nejde nikam do kabiny ale prostě skoro ven s pod motoru. Takže si myslím, že tohle by škodit nemělo.

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » úte 05. čer 2012 10:19:16

Benzinové motory žádný EGR nemají takže nemáš co zaslepovat. :!: Jestli najdu někde fotku motoru z dieslu tak ti to pošlu s označením.Ten přefuk olejových par do sání-airboxu koukej co nejdřív uvést do původního stavu nebo místo čištění klapky budeš generálkovat vylágrovaný motor. :hlava: Jde o to že při chodu motoru dochází vlivem malých netěsností okolo pístu (jsou tam sice setinové vůle ale to stačí) k proniknutí plynů ze spalovací komory a pokud tento přetlak neodvětráš tak může dojít k poškození gufer na klice či vyfouknutí některého těsnění a úniku olejové náplně motoru. :o Lépe uděláš když čas od času airbox vyčistíš. :ugeek:
Obrázek EGR ventilu najdeš tady http://img407.imageshack.us/img407/1774/img3834qq3.jpg je to to červené vpravo. :bigsmurf:

Re: EGR a vše kolem něj

od powerbull - FK » úte 05. čer 2012 6:55:14

Pánové, bavíte se tu o feicii 1.9 D že? Já se pořád snažím přijít, jestli něco podobného neřešíte i u felicie 1.6 Mpi. Tam akorát vím, že do sání šel bordel z přetlaku z klikové hřídele, tam jsem to vyřešil tak, že jsem na tu hadici dal filtr a tu malou dirku na airboxu kterou to sálo ten bordel, jsem zaslepil. Jenže to trochu neodpovídá popisu EGR ventilu. Koukal jsem na obrázek, vypadalo to jako by to bylo někde na hlavně motoru či co? Nevyznám se v tom. A jsem tak zmatenej že ani nevím co to EGR ventil je, a jestli to teda má i felicie 1.6 Mpi krom toho zmíněnýho přetlaku z klikové skříně kterou jsem vyřadil kuli zasírání klapky. Díky předem za odpověď šéfící :)

Re: EGR a vše kolem něj

od Alpinet » ned 29. led 2012 13:06:26

Milwall:určo,taky jsem na mém minulém Dehtu vyndal kat a zaslepil EGR,jen mu to prospěje.Po vyndání katu to tak 5mion kouřilo,jak se vyháněly saze,ale pak už zas normal bez kouře a spotřeba stejná

Re: EGR a vše kolem něj

od Milwall - FK » pát 06. led 2012 16:57:10

jasna vec EGR off a KAT off :)...

Re: EGR a vše kolem něj

od kimi99 - FK » pát 05. srp 2011 23:57:04

Mohu jen potvrdit,že s emisema žádný problém na STK bez katu není.Dnes jsem prošel bez problémů.

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » ned 01. srp 2010 23:16:07

S emisemi si nemusíš dělat starosti, není to znát. Leda že by někdo na STK byl zbytečně horlivý a šmejdil po motoru .... :o

Re: EGR a vše kolem něj

od Marko491991 » ned 01. srp 2010 19:39:25

ja to mam zablendovane a felda jazdi jak drak a nemam s tym problem mozna to odopcham ked pojdem na emisnu ale inak odporucam :) budete spokojny staci namiesto toho plechoveho tesnenia dat taky isty plech len bez otvoru v strede a je to hotovo :) zarucene to funguje :)

Re: EGR a vše kolem něj

od DjTommy - FK » čtv 17. čer 2010 12:50:43

Vitek píše: ahoj ma nekdo odstranenej kat? co spotreba, kourivost atd?

Kat tam nemám, co se týče kouřivosti tak je úplně stejná jako když tam kat je..... Spotřeba to ti neřeknu, protože jezdim většinou crcačky do 20km a jako prase, ale jezdim bezne za 6l...... Jediný co se mi zdá je že to auto o něco víc smrdí (myslim plyny z výfuku)

Re: EGR a vše kolem něj

od nebulus - FK » pon 26. dub 2010 18:29:56

Tak som minule cítil nejaké olejovité exhaláty v kabíne, ale až teraz som objavil príčinu. Prasknutá príruba EGR ventilu, nechápem ako je to možné. Jediné čo ma napadá, že rozpera tlmičov je tam dosť natesno na airboxe a že to spôsobuje nejaké blbé rezonancie.
Obrázek

Re: EGR

od Hanz - FK » úte 30. bře 2010 13:39:41

Diablo píše:no ty konicku tak mi rekni proc jsem trhnul feldu 1.3MPI 50KW :twisted:


Možná proto že MPI jsou zvyklý na styl jizdy. kamarád jezdí na spotřebu a má to líný jak kráva ;)

Re: EGR a vše kolem něj

od Vitek » pon 22. úno 2010 22:15:46

ahoj ma nekdo odstranenej kat? co spotreba, kourivost atd?

Re: EGR a vše kolem něj

od vladon - FK » úte 15. zář 2009 16:48:44

ne v Albertu...

Re: EGR a vše kolem něj

od Diablo - FK » úte 15. zář 2009 6:18:11

maj to v Bille v akci jo? :D

Re: EGR a vše kolem něj

od vladon - FK » pon 31. srp 2009 21:31:28

Jo souhlas, ja koupil komplet nastroneje motor funkcni za 1125kc, vc. cerpadla samozrejme. A prevodovku se starterem za 1000kc a jeste altik snad s novou remenici za 300kc, takze naprosta spokojenost. Sice najeto pres 200tkm,ale za ty penize to absolutne neresim..

Re: EGR a vše kolem něj

od Zbysek - FK » pon 31. srp 2009 21:29:16

Jojo, to rozhodně. Alespoň v tomhle je klesající cena feld přívětivá.

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » pon 31. srp 2009 21:27:37

Jasně, já jen že to není zase takový problém.

Re: EGR a vše kolem něj

od Zbysek - FK » pon 31. srp 2009 19:01:36

To je drahý. Jde sehnat i podstatně levněji (někteří zde na fóru by mohli vyprávět). Ovšem když na to někdo třeba spěchá, tak to koupí.

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » pon 31. srp 2009 11:42:51

Cituji: Moc bych to asi neřešil vzhledem k tomu, že celý motor (potažmo celá felda na díly) se dá dnes sehnat za směšné peníze.
Zrovna tu borec nabízí komplet motor za 5000Kč.
viewtopic.php?f=49&t=14079&p=221198#p221198

Re: EGR a vše kolem něj

od Zbysek - FK » pon 31. srp 2009 10:11:44

Odpojení egr je nejlepší přímým zaslepením a ne jen odpojováním ventilu. Ventil totiž málokdy těsní tak dobře.
Praskání hlav na těchto motorech se týká opravdu spíše náchylných kusů už od výroby a to především v mrazech (tedy když se ne zcela rovnoměrně prohřívá hlava na náhlou vysokou teplotu). Ještě jsem kvůli tomuhle tedy na vlastní oči nikdy prasklou hlavu na tomto motoru neviděl. Je to především takový strašák, kterým se někteří ohánějí. Samozřejmě je ale dobré na tuto možnost upozornit. Každému musí být jasné, že se hlava prohřívá zcela jinak s egr a bez něj (mimochodem ani s egr se neprohřívá právě rovnoměrně)
Moc bych to asi neřešil vzhledem k tomu, že celý motor (potažmo celá felda na díly) se dá dnes sehnat za směšné peníze.

Re: EGR a vše kolem něj

od hans007 - FK » pon 31. srp 2009 8:04:25

Zbysek:s tím praskáním hlav mě teda fakt docela děsíš,jak často ty hlavy praskaj?jezdím s tím odpojeným EGR zatím jen rok tak snad to bude OK, spotřeba se mi pohybuje kolem 5-5.5 na sto,nějaký rozdíl v době zahřívání motoru nepozoruju,v hlučnosti taky ne,jak se to pořádně zahřeje tak ten motor přede jak kočka... :lol: a hlavní je že mi po odpojení zmizelo škubání motoru v určitých otáčkách,dělalo to kolem padesátky na čverku a to fakt hodně a pak trochu kolem devadesátky,to škubání začalo když mělo auto najeto něco kolem čtyřiceti tisíc,dneska má 230tisíc,ještě mi přijde že to jde líp za plynem,co to třeba nějak řešit tím vypínačem jak to někdo nedhodil výše a vypnout ho třeba až po zahřátí motoru nebo to zapojit přes nějaké čidlo na teplotu?

Re: EGR a vše kolem něj

od Zbysek - FK » stř 26. srp 2009 20:47:21

Jojin píše:Jinými slovy podle čeho seřidítel seříditeluje... :shock:



Tyhle motory se sice obecně nastavují na kolík a rysky, ale každý dobrý mechoš to nastaví mnohem lépe dle ucha a toho jak vidí chod motoru. Není ted y vůbec podstatné, jestli je egr on, nebo off a jaké jiné věci se na motoru udělaly. Prostě se musí doladit na co nejlepší chod. S egr off a dalšími úpravami jde nastavením naladit motor na mnohem lepší chod a výkon.

Re: EGR a vše kolem něj

od Iggi - FK » úte 25. srp 2009 21:44:18

stevo3:
Až teraz som si pozorne prečítal, čo si musel podstúpiť za svoj iný názor, ako majú ostatní. Niektoré boli naozaj úbohé. Ja som si myslel, že je taký "haid park", kde si môže každý povedať čo chce a nikto mu nebude nadávať. Vyťahovať problémy typu ja Slovák a ty Čech je to posledné, čo som tu čakal. Já myslím, že je tu partia chlapov, ktorý fandia svojej Felicii a riešia spoločné problémy. Niekto tomu rozumie viac niekto menej a každý nech sa zariadi, ako uzná za vhodné.

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » pon 24. srp 2009 22:33:22

Fajn. Všechno už mám spácháno až na to seřízení čepadla. Seřídit by ho měl umět někdo ... jde mě o to zda jde o normální nastavení nebo je podstatná informace že bylo amputováno žesťové kvarteto a EGR šel taky v p..ryč. Jinými slovy podle čeho seřidítel seříditeluje... :shock:

Re: EGR a vše kolem něj

od vladon - FK » pon 24. srp 2009 22:29:31

ja bohuzel taky zadny rozdil bez EGR nepozoruji,ani s temi opicimi kapkami. Tak jsem bul totalni ignorant a nebo holt bude jeste potreba si pohrat s cerpadlem. Jedine co se mi zdalo bez EGR, ze lehounce spadla spotreba...

Re: EGR a vše kolem něj

od Iggi - FK » pon 24. srp 2009 22:02:59

Ďakujem chlapi za reakcie. Už som si myslel, že mám nejaké výnimočné auto, keď mi to s odpojeným EGR, tak dobre nejde,ako ostatným(väčšine na tomto fóre), s výnimkou "stevo3".
Viac sa prikláňam k jeho názoru, že motor je na "EGR" konštrukčne postavený, a bez neho to síce dýcha čistý vzduch, ale s ním ten motor ide akosi lepšie(aspoň pre moje uši). Myslím , že čas ukáže, keď s odpojeným "EGR" niekto najazdí aspoň 50 000km, čo to s motorom urobí a potom si môžeme predávať skúsenosti.
Zbyšek, trumpetky a restryktor sú odmontované, sanie vyčistené, takže mi ostáva, iba nastavenie predvstriku, alebo potenciometra (ako to spomínaš vo svojej reakcii, že treba nastaviť motor, na režim odpojeného "EGR" ). Keď som to kontroloval na čerpadle, tak mám oproti ryskám predvstrik posunutý dozadu (takže zmešený). Takže som čakal, že mi poradíš nejaké závislosti odpojeného "EGR" a nastavenie čerpadla, keď to u mňa nefunguje.
Som rád za každý názor na tomto fóru všeobecne. Veľmi mi to pomohlo sa zorientovať v niektorých veciach na felde 1,9D (môj prvý nafťák).

pozn. igisvigi=iggi (prepáčte, ale je to moje prvé účinkovanie na podobnom fóre)

Re: EGR a vše kolem něj

od nebulus - FK » pon 24. srp 2009 20:32:10

Mne sa podarilo odlomiť nátrubok pre podtlak EGR, takže nemôžem robiť nejaké experimenty. Už som ale uvažoval, že by som si spravil pre EGR nejaký vypínač a pri studenom štarte ho na chvíľku zapol.

Re: EGR a vše kolem něj

od Kovi » pon 24. srp 2009 17:51:09

Zbyšku, já Tě obdivuju za Tvou trpělivost se neustále dokola opakovat.... ;)

Re: EGR a vše kolem něj

od Zbysek - FK » pon 24. srp 2009 13:30:48

Zapojené egr opravdu výkon nezvyšuje (ani u D, TD, či TDI motorů), ale naopak snižuje. Je to zapříčiněno vracením přepálených spalin zpět do válce, tedy již částečně znehodnocené směsi, která samozřejmě již nehoří tak dobře. Právě proto se používá egr ke snížení emisí, kdy dojde k několikanásobnému přepálení a zároveň snížení spotřeby. Ovšem pokud se egr odpojí, nesmí si samozřejmě každý myslet, že jen tak odpojí nebo zaslepí egr a auto prostě pojede lépe. Je nutné k tomu upravit nasávací cesty (trumpetky off, restriktor off, nejlépe celková úprava sání, a samozřejmě vhodně donastavit motor, neboli předvstřik na čerpadle, ať už potenciometrem, nebo nejlépe čerpadlem). Motor je od výroby zcela jinak nastaven a samozřejmě pak takováto změna bez zásahu neprojde.
Na německé inženýry bych se opravdu neodvolával, protože egr je opravdu pouze nástroj emisní, který musel být nuceně zaveden kvůli normám i za cenu snížení výkonu. Stejně tak tomu je i u nových systémů s DPF, kde bylo potřeba opět snížit emise, ale při odpojení jde výkon znatelně nahoru (zde si však nastavení pořeší sám motor). U mechanického dieselu je tedy nutné donastavení a doupravení motoru.

Poté jezdí felda v dieselu znatelně lépe, což potvrdily již desítky uživatelů samozřejmě.
Jediný záporný vliv má tedy odpojené egr na vyšší emise (ať klidně má), na vyšší spotřebu (naprosto nepatrné, pokud je motor správně nastaven k tomuto režimu, nelze ani pořádně naměřit), praskání hlav (pokud je hlava již načatá, může dojít opravdu k prasknutí, protože tyto motory na to jsou relativně citlivé, ovšem pouze u některých kusů. Tato výrobní vada už je na většině diesel feld dávno odstraněna) no a samozřejmě na pomalejší ohřev motoru (s tím souvisí právě i ta hlava, kde egr za chladného počasí rychleji rovnoměrně prohřeje hlavu).

Tedy jelikož s touto úpravou jezdí už desítky lidí, je zatím poměr spokojených lidí, kteří poznali zvýšení výkonu a zlepšení chodu motoru převyšující nad několika nespokojenými jedinci.

Je to prostě o celkové úpravě a nastavení motoru a ne jen o zaslepení jedné části. Samozřejmě jednou z nejdůležitějších částí je kompletní očista jak palivového, tak především vzduchového systému.

Re: EGR a vše kolem něj

od stevo3 » pon 24. srp 2009 9:03:07

igisvigi:
Si druhy,kto to sem napisal (ked seba neratam) Ale to si spravil chybu,hoci mas uplnu pravdu. Mne na tomto fore za moj nazor vulgarne nadavali. Padali rozne prirovnania,ze si mam ist zabehat so sackom na hlave,natiahnut si hadicu od vyfuku do interieru atd,atd-ved si precitaj.....,,Kto nieje s nami,je proti nam,,
So zapojenym EGR ma motor dunivejsi zvuk,je to vidiet aj pocut,ked ventil zatvara a otvara napriklad pri jemnom pridani z volnobehu,otvor si kapotu,divaj sa na ventil ,pridavaj a pocuvaj. Motor sa skor ohreje,ma pravidelny volnobeh, netrha s nim za studena pri jemnom plyne,nedymi do modra,nezapacha ako avia,urcite menej zere a co sa vykonu tyka,urcite mas pravdu,v kopci a zatazi sa dokonca rozbieha. Motor urcite menej klepoce,nakolko teply vyfuk nasavany spät do sania podporuje mäksie spalovanie.
EGR je tam hlavne koli emisiam a motor je s nim navrhnuty,takze netvarme sa chytrejsi,ako inzinieri z nemecka. Po jeho odpojeni stracas vykon. Ventil totiz pomaha vyplnat pracovny spalovaci priestor a zaroven znizuje teplotu spalovania. Zabranuje prehrievaniu piestov,hlavy,predchadza pukaniu komorkovych hlav,ktore radi praskaju. Nieco ine by to mohlo byt u TDi,ale tu hovorime o klasickom D.

S cerpadlom nemas co vymyslat, urob zakladne nastavenie na rysky a kolik. Ak za tepla pocukava, tak malicko zvac predvstrek,ale ozaj len malicko,povol 3 skrutky na cerpadle a pohni stredovou skrutkou,ale fakt maximalne pol milimetra,inak ti bude motor viac rachotat pri zapnutom predsuvniku za studena,ale aj za tepla,nakolko RJ ho zapina pri brzdeni motorom a kedykolvek to uzna za vhodne.

Ospravedlnujem sa,nemam opravnenie davat rady na cudzom fore...

Re: EGR a vše kolem něj

od Kovi » ned 23. srp 2009 21:50:53

Někde přisává vzduch do soustavy. kontrola ventilu na palivovým filtru!

Re: EGR a vše kolem něj

od Návštěvník » ned 23. srp 2009 21:29:26

Páni, sledujem tú vašu diskusiu ohľadom vyradenia EGR. Som dvojročným majiteľom dieslovej feldy, takže sa riadim vašimi odporúčaniami,čo sa týka rôznych úprav. Skúšal som odpájať EGR ventil podľa vašeho návodu. Najazdil som s odpojením cca 300km roviny, ale aj kopce. Ale nemôžem sa zbaviť dojmu, že mi to akosi lepšie ťahá do kopca so zapojeným EGR ventilom. Keď ho odpojím motor má síce tichší chod, ale má taký tvrdší zvuk. A že by bol nejaký živší to tiež nepozorujem. Keď je EGR zapojený motor má taký dunivejší. ale mäkší chod. Tak teraz neviem, či nemám problém v nastavéní čerpadla(predvstriku, čo tu tiež riešite), alebo niekde inde. Moja felda má najazdené 162 000km a ide veľmi dobre, len z času začas si trochu zacuká, ale skoro to nepoznať. " Experti " (Zbyšek, Nebulus, Diablo.......) poraďte keď viete!!!

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » sob 01. srp 2009 13:27:48

To je docela možný,neznám bohužel životní pouť Felišový. Z papírů vím že to je reexport z Francie a že jsem v ČR třetí majitel (předchozí byla moje dcera která jí měla jako provozní vozidlo na firmě,umíte si asi představit jaká péče se jí dostala ... :evil: ). Stále mě už dost :D

Re: EGR a vše kolem něj

od nebulus - FK » pon 27. črc 2009 7:23:17

Ventil EGR je v základnej polohe zatvorený ale pravdepodobne ti to zle tesní, alebo zostal zaseknutý.

Re: EGR a vše kolem něj

od Jojin » ned 26. črc 2009 10:51:35

vladon píše:Tak po odmlce zase zdravim, omlouvam se za svuj laicky dotaz,ale nestaci k vyrazeni EGR jen odpojit konektor vedouci k podtlaku? Toto jsem udelal a subjektivne zadnej rozdil nepocituju. Zatim jsem nenasel cas a chut to tu cele nastudovat, proto volim jednodussi cestu a rovnou se ptam.
Jinak na zimu se chystam zavrit s autem v garazi a udelat spoustu uprav a oprav, do te doby snad stihnu nasbirat rozumy :)

To co popisuješ (zaslepit hadičku) jsem udělal už před dvěma lety. Před měsícem jsem otevřel airbox a málem mne omývali. Do kanálu sání se mě vešel prst,víc nic. Jak jsem už psal vyčistil jsem nahrubo kanály,vyoperovel to žesťové kvarteto (trumpetky) a protože není čas (různé pojíždění,dovolené,děti mě berou Felišovou) tak další krok bude shození celého airboxu z hlavy,generální vyčištění kanálů a zaslepení kanálu spalin za EGR ventilem protože mám dojem že nestačí jen utnout hadičku protože ten membránový ventil asi v nečinné (odpojené) poloze zůstane OTEVŘEN !

Re: EGR a vše kolem něj

od Diablo - FK » stř 24. čer 2009 18:10:18

to je jako dat ti nohu do sadry, posprintujes rychleji? neres takovy koxovin a zaslep hadicku, bud rad, ze tto jde tak lehce, u OII to nejde tak lehce.

Re: EGR a vše kolem něj

od Kovi » ned 21. čer 2009 21:58:47

Ne! :evil:

Re: EGR a vše kolem něj

od vladon - FK » ned 21. čer 2009 21:25:12

ale pokud jen odpojim konektror, tak by se "zvyseni" vykonu melo i tak projevit ne ?

Re: EGR a vše kolem něj

od nebulus - FK » pát 19. čer 2009 7:25:23

Pokiaľ iba elektricky odpojíš konektor, tak máš hneď zapísanú chybu v RJ. Lepšie je zaslepiť hadičku vedúcu od podtlakového potrubia. Ale ešte je tu možnosť že samotný EGR ventil netesní, tak potom teba vložiť pod neho plechovú záslepku. Každopádne odporúčam vyčistiť sanie, vyhodiť trumpetky a napichnúť auto na VAG a zmazať závady.

Re: EGR a vše kolem něj

od vladon - FK » čtv 18. čer 2009 20:07:37

Tak po odmlce zase zdravim, omlouvam se za svuj laicky dotaz,ale nestaci k vyrazeni EGR jen odpojit konektor vedouci k podtlaku? Toto jsem udelal a subjektivne zadnej rozdil nepocituju. Zatim jsem nenasel cas a chut to tu cele nastudovat, proto volim jednodussi cestu a rovnou se ptam.
Jinak na zimu se chystam zavrit s autem v garazi a udelat spoustu uprav a oprav, do te doby snad stihnu nasbirat rozumy :)

Re: EGR a vše kolem něj

od Doyle - FK » úte 28. dub 2009 11:14:47

tak to je dobrá zpráva, už jsem si mslel, že jsem to udělal blbě

Nahoru