od stevo3 » pon 24. srp 2009 9:03:07
igisvigi:
Si druhy,kto to sem napisal (ked seba neratam) Ale to si spravil chybu,hoci mas uplnu pravdu. Mne na tomto fore za moj nazor vulgarne nadavali. Padali rozne prirovnania,ze si mam ist zabehat so sackom na hlave,natiahnut si hadicu od vyfuku do interieru atd,atd-ved si precitaj.....,,Kto nieje s nami,je proti nam,,
So zapojenym EGR ma motor dunivejsi zvuk,je to vidiet aj pocut,ked ventil zatvara a otvara napriklad pri jemnom pridani z volnobehu,otvor si kapotu,divaj sa na ventil ,pridavaj a pocuvaj. Motor sa skor ohreje,ma pravidelny volnobeh, netrha s nim za studena pri jemnom plyne,nedymi do modra,nezapacha ako avia,urcite menej zere a co sa vykonu tyka,urcite mas pravdu,v kopci a zatazi sa dokonca rozbieha. Motor urcite menej klepoce,nakolko teply vyfuk nasavany spät do sania podporuje mäksie spalovanie.
EGR je tam hlavne koli emisiam a motor je s nim navrhnuty,takze netvarme sa chytrejsi,ako inzinieri z nemecka. Po jeho odpojeni stracas vykon. Ventil totiz pomaha vyplnat pracovny spalovaci priestor a zaroven znizuje teplotu spalovania. Zabranuje prehrievaniu piestov,hlavy,predchadza pukaniu komorkovych hlav,ktore radi praskaju. Nieco ine by to mohlo byt u TDi,ale tu hovorime o klasickom D.
S cerpadlom nemas co vymyslat, urob zakladne nastavenie na rysky a kolik. Ak za tepla pocukava, tak malicko zvac predvstrek,ale ozaj len malicko,povol 3 skrutky na cerpadle a pohni stredovou skrutkou,ale fakt maximalne pol milimetra,inak ti bude motor viac rachotat pri zapnutom predsuvniku za studena,ale aj za tepla,nakolko RJ ho zapina pri brzdeni motorom a kedykolvek to uzna za vhodne.
Ospravedlnujem sa,nemam opravnenie davat rady na cudzom fore...
igisvigi:
Si druhy,kto to sem napisal (ked seba neratam) Ale to si spravil chybu,hoci mas uplnu pravdu. Mne na tomto fore za moj nazor vulgarne nadavali. Padali rozne prirovnania,ze si mam ist zabehat so sackom na hlave,natiahnut si hadicu od vyfuku do interieru atd,atd-ved si precitaj.....,,Kto nieje s nami,je proti nam,,
So zapojenym EGR ma motor dunivejsi zvuk,je to vidiet aj pocut,ked ventil zatvara a otvara napriklad pri jemnom pridani z volnobehu,otvor si kapotu,divaj sa na ventil ,pridavaj a pocuvaj. Motor sa skor ohreje,ma pravidelny volnobeh, netrha s nim za studena pri jemnom plyne,nedymi do modra,nezapacha ako avia,urcite menej zere a co sa vykonu tyka,urcite mas pravdu,v kopci a zatazi sa dokonca rozbieha. Motor urcite menej klepoce,nakolko teply vyfuk nasavany spät do sania podporuje mäksie spalovanie.
EGR je tam hlavne koli emisiam a motor je s nim navrhnuty,takze netvarme sa chytrejsi,ako inzinieri z nemecka. Po jeho odpojeni stracas vykon. Ventil totiz pomaha vyplnat pracovny spalovaci priestor a zaroven znizuje teplotu spalovania. Zabranuje prehrievaniu piestov,hlavy,predchadza pukaniu komorkovych hlav,ktore radi praskaju. Nieco ine by to mohlo byt u TDi,ale tu hovorime o klasickom D.
S cerpadlom nemas co vymyslat, urob zakladne nastavenie na rysky a kolik. Ak za tepla pocukava, tak malicko zvac predvstrek,ale ozaj len malicko,povol 3 skrutky na cerpadle a pohni stredovou skrutkou,ale fakt maximalne pol milimetra,inak ti bude motor viac rachotat pri zapnutom predsuvniku za studena,ale aj za tepla,nakolko RJ ho zapina pri brzdeni motorom a kedykolvek to uzna za vhodne.
Ospravedlnujem sa,nemam opravnenie davat rady na cudzom fore...