od kubula - FK » úte 02. lis 2010 19:20:12
Ahoj, v aute byla od puvodniho majitele letita baterka Varta 61Ah/330A. Minuly dve zimy co auto mam byly trapeni, v mrazicich pod -5 uz kontrolky na palubce sotva zhnuly a starty staly za prd, to bylo spis premlouvani starteru aby se pohnul. V lete vsechno OK, studenej motor zhavil, vlaznej a teplej ne. Cidlo teploty se zelenym pruhem, kdyz se odpojilo, zhavilo to vzdycky.
Pred letosni zimou jsem koupil Tovelu (udrzbova Akuma) 61Ah a proud tusim mezi 510 nebo 570A.
Hned po vymene baterky jsem s autem jel kratkou trasu, obnasejici asi 5 startu, zhavilo vzdy a startovalo o trochu lip (rychleji) nez predtim.
Dnes cca po dvou dnech jsem potreboval jet, a kontrolka zhaveni je mrtva, auto nezhavi a tudiz nestartuje. Starter toci jako blazen, baterka je OK, ale zhaveni je mrtvy.
Napada me jedine, ze ta silnejsi baterka odpalila nejakou pojistku, nebo nejaky rele... nasel jsem si v odborny literature kde ma auto 5A a 50A pojistky zhaveni a rele zhaveni, rano za svetla na to mrknu. Kdyz mi nekdo poradi co dal zkusit, budu rad.
Ale porad nechapu duvod proc to odeslo, lidi tu maji mnohem silnejsi baterky a jsou v pohode... diky moc za pomoc...
Ahoj, v aute byla od puvodniho majitele letita baterka Varta 61Ah/330A. Minuly dve zimy co auto mam byly trapeni, v mrazicich pod -5 uz kontrolky na palubce sotva zhnuly a starty staly za prd, to bylo spis premlouvani starteru aby se pohnul. V lete vsechno OK, studenej motor zhavil, vlaznej a teplej ne. Cidlo teploty se zelenym pruhem, kdyz se odpojilo, zhavilo to vzdycky.
Pred letosni zimou jsem koupil Tovelu (udrzbova Akuma) 61Ah a proud tusim mezi 510 nebo 570A.
Hned po vymene baterky jsem s autem jel kratkou trasu, obnasejici asi 5 startu, zhavilo vzdy a startovalo o trochu lip (rychleji) nez predtim.
Dnes cca po dvou dnech jsem potreboval jet, a kontrolka zhaveni je mrtva, auto nezhavi a tudiz nestartuje. Starter toci jako blazen, baterka je OK, ale zhaveni je mrtvy.
Napada me jedine, ze ta silnejsi baterka odpalila nejakou pojistku, nebo nejaky rele... nasel jsem si v odborny literature kde ma auto 5A a 50A pojistky zhaveni a rele zhaveni, rano za svetla na to mrknu. Kdyz mi nekdo poradi co dal zkusit, budu rad.
Ale porad nechapu duvod proc to odeslo, lidi tu maji mnohem silnejsi baterky a jsou v pohode... diky moc za pomoc...