od smazany clen - FK » sob 12. led 2008 14:31:32
Mám na své feldě taky podezření na poloosy, protože auto celkem vibruje a kolem 100-120 docela dost (samozřejmě kola správně vyvážená) a hlavně při rozjezdech nebo brždění za studena to vždy klepne jako by ta poloosa překonávala nějakou vůli a pak teprve dosedla a klepla. Můj dodat zní, jestli jsou na 1,9d jiné poloosy než na 1,3 a 1,6, nebo ty samé. A pak taky stejně jako kolega co se ptal v úvodu, tedy jaké případně koupit (asi bych měnil komplet poloosu). A docela mě zarazila odpověď že se mají měnit obě najenou, protože v tom nevidím nějaký důvod, jelikož já má problémy stále jen s levou poloosou. Dříve mi dost hlučně klepal vnější kloub po jízdě delší než 100km což bylo způsobeno tím, že se někde ztratila stahovačka na té menší straně manžety, takže to vyprskalo ven vazelinu. Tak jsem tam nacpal spoustu nové a manžetu která byla v pořádku zase stáhnul. A teď to klepnutí při rozjezdu (akceleraci), nebo rždění vidím zase na vnitřní kloub, protože jinak třeba v rejdech to nic nedělá.
Tedy asi bude lepší vyměnit komplet poloosu za novou abych nevyměnil jednu část a za chvíli nedělal novou. Takže jakou poloosu vlastně na 1,9d, protože mi každej říká něco jiného (někdo že jsou na feldy stejné, jiný, že 1,9d má jiné poloosy), a jakou značku koupit. Značky jako starline atd. mi přijdou jako totální šunty, ale ony ani ty jiný druhovýroby nemusí být moc dobrý. A originál zase nemá cenu na takový auto dávat. Jde spíš o to, kolik takový druhovýrobový vydrží (aspoň 20-30tisíc, nebo umřou po 5-ti?, nebo vydrží mnohem víc?)
Mám na své feldě taky podezření na poloosy, protože auto celkem vibruje a kolem 100-120 docela dost (samozřejmě kola správně vyvážená) a hlavně při rozjezdech nebo brždění za studena to vždy klepne jako by ta poloosa překonávala nějakou vůli a pak teprve dosedla a klepla. Můj dodat zní, jestli jsou na 1,9d jiné poloosy než na 1,3 a 1,6, nebo ty samé. A pak taky stejně jako kolega co se ptal v úvodu, tedy jaké případně koupit (asi bych měnil komplet poloosu). A docela mě zarazila odpověď že se mají měnit obě najenou, protože v tom nevidím nějaký důvod, jelikož já má problémy stále jen s levou poloosou. Dříve mi dost hlučně klepal vnější kloub po jízdě delší než 100km což bylo způsobeno tím, že se někde ztratila stahovačka na té menší straně manžety, takže to vyprskalo ven vazelinu. Tak jsem tam nacpal spoustu nové a manžetu která byla v pořádku zase stáhnul. A teď to klepnutí při rozjezdu (akceleraci), nebo rždění vidím zase na vnitřní kloub, protože jinak třeba v rejdech to nic nedělá.
Tedy asi bude lepší vyměnit komplet poloosu za novou abych nevyměnil jednu část a za chvíli nedělal novou. Takže jakou poloosu vlastně na 1,9d, protože mi každej říká něco jiného (někdo že jsou na feldy stejné, jiný, že 1,9d má jiné poloosy), a jakou značku koupit. Značky jako starline atd. mi přijdou jako totální šunty, ale ony ani ty jiný druhovýroby nemusí být moc dobrý. A originál zase nemá cenu na takový auto dávat. Jde spíš o to, kolik takový druhovýrobový vydrží (aspoň 20-30tisíc, nebo umřou po 5-ti?, nebo vydrží mnohem víc?)