od Havran774 - FK » pon 28. črc 2014 20:04:47
Zdravím všechny feldaře, mám vplánu realizovat projekt Škoda Felicia TDI 4x4, účel by byl jako vrchařský speciál.. (od ted pisu bez diaktriky)
Tato vize vznikla od doby kdy muj kamarad prestavel Golf mk II GTI (82kw) na TDi 66kw (a budou nasledovat upravy) a ja jakozto feldar jsem chtel udelat to stejne ale zase jsem clovek ktery chce byt ve vsem prvni, a jak asi vetsina z vas vi tak par felicii s TDickem existuje a ze je tu i jedna (mozna vic) felda 4x4 ale je tam narvany komplet EVO III, ja bych chtel tohle zkloubit dohromady a proto padla volba na VW Golf III 1.9 TDi 66kw SYNCRO, prestavba by obnasela sehnat zminovaneho golfa s plne funknci prevodovkou a systeme snycro (motor ne protoze by prisel jiny s kodovym oznacenim 1Z protoze je to celolitinak a ma velkej potencial) a kompletni elektroinstalaci a jednickovou feldu (kvuli pozdejsimu vzhledu KitCar) s trochu zachovalou kastli
a tyhle 2 auta zkloubit v jedno...urco si ted rikate ''jak chytnes zadni viceprvkovou naparvu?'' i na tohle sem myslel a jelikoz to bude vrchar tak bude mit na miru delany ochranny trubkovy ram ktery by zaroven slouzil jako zaveseni zadni napravy (ramena, tlumice) a podlaha za prednimi sedadly by se musela upravit, uchyceni motoru a prevodovky vyzaduje jen par mensich uprav zejmena jeden silentblok. po zapojeni veskere elktriky a zrpovozneni tohoto zakladu by se zacalo s upravami motoru a pohonu, motor by byla osazen vetsimi vstrikovacemi (Sprint 764) ,vetsi variabilni turbo bud za 1.9 TDI 110kw nebo z 2.5 TDi V6 125kw, dlouhe sani s velkym intercoolerem pro vetsi vykon a korutacek
dale uprava ridici jednotky aby tyto veci spolu fungovaly, vyfuk by vedl ven levym prednim blatnikem pod blinkrem, ano vim ze v ceste je nosnik, do nej by se vyrizla dira o cca 3cm vetsi nez bude samotny vyfuk a do ni by se vlozila silnostena trubka, vyfuk by se ni prostrcil a omotal se termopaskou aby nedoslo k vyhrivani a meknuti kastle.
kriticky bod nastane u viskozni spojky pro pohon zadni napravy ktera urcite neprenese predpokladany vykon 140kw a 300Nm a vic, nad timhle porad tapu, nejradeji bych tam normalni mezinapravovy diferencial ale at hledam jak hledam tak nikde neni nic vhodneho, nebo je tu druha moznost - HALDEX ktery se ovsem moc neosvedcuje ale sel by upravit aby byl stale sepnuty tudiz stala 4x4 i kdyz to nebude mit samosvory...
urcite sem nejake veci zapomel prilozit, ale rad bych slysel vase nazory a odpovim i na veskere dotazy, poprosim nejake pripominky tipu ''do feldy VW nepatri atd si prosim nechte'' je to jen vize a jestli ji vubec budu realizovat tak nejdriv pristi rok
Zdravím všechny feldaře, mám vplánu realizovat projekt Škoda Felicia TDI 4x4, účel by byl jako vrchařský speciál.. (od ted pisu bez diaktriky)
Tato vize vznikla od doby kdy muj kamarad prestavel Golf mk II GTI (82kw) na TDi 66kw (a budou nasledovat upravy) a ja jakozto feldar jsem chtel udelat to stejne ale zase jsem clovek ktery chce byt ve vsem prvni, a jak asi vetsina z vas vi tak par felicii s TDickem existuje a ze je tu i jedna (mozna vic) felda 4x4 ale je tam narvany komplet EVO III, ja bych chtel tohle zkloubit dohromady a proto padla volba na VW Golf III 1.9 TDi 66kw SYNCRO, prestavba by obnasela sehnat zminovaneho golfa s plne funknci prevodovkou a systeme snycro (motor ne protoze by prisel jiny s kodovym oznacenim 1Z protoze je to celolitinak a ma velkej potencial) a kompletni elektroinstalaci a jednickovou feldu (kvuli pozdejsimu vzhledu KitCar) s trochu zachovalou kastli :) a tyhle 2 auta zkloubit v jedno...urco si ted rikate ''jak chytnes zadni viceprvkovou naparvu?'' i na tohle sem myslel a jelikoz to bude vrchar tak bude mit na miru delany ochranny trubkovy ram ktery by zaroven slouzil jako zaveseni zadni napravy (ramena, tlumice) a podlaha za prednimi sedadly by se musela upravit, uchyceni motoru a prevodovky vyzaduje jen par mensich uprav zejmena jeden silentblok. po zapojeni veskere elktriky a zrpovozneni tohoto zakladu by se zacalo s upravami motoru a pohonu, motor by byla osazen vetsimi vstrikovacemi (Sprint 764) ,vetsi variabilni turbo bud za 1.9 TDI 110kw nebo z 2.5 TDi V6 125kw, dlouhe sani s velkym intercoolerem pro vetsi vykon a korutacek :) dale uprava ridici jednotky aby tyto veci spolu fungovaly, vyfuk by vedl ven levym prednim blatnikem pod blinkrem, ano vim ze v ceste je nosnik, do nej by se vyrizla dira o cca 3cm vetsi nez bude samotny vyfuk a do ni by se vlozila silnostena trubka, vyfuk by se ni prostrcil a omotal se termopaskou aby nedoslo k vyhrivani a meknuti kastle.
kriticky bod nastane u viskozni spojky pro pohon zadni napravy ktera urcite neprenese predpokladany vykon 140kw a 300Nm a vic, nad timhle porad tapu, nejradeji bych tam normalni mezinapravovy diferencial ale at hledam jak hledam tak nikde neni nic vhodneho, nebo je tu druha moznost - HALDEX ktery se ovsem moc neosvedcuje ale sel by upravit aby byl stale sepnuty tudiz stala 4x4 i kdyz to nebude mit samosvory...
urcite sem nejake veci zapomel prilozit, ale rad bych slysel vase nazory a odpovim i na veskere dotazy, poprosim nejake pripominky tipu ''do feldy VW nepatri atd si prosim nechte'' je to jen vize a jestli ji vubec budu realizovat tak nejdriv pristi rok