Felicia TDI 4x4

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Felicia TDI 4x4

Re: Felicia TDI 4x4

od favo » pon 29. pro 2014 19:05:04

Havran774 píše:svody asi urco nebudou origo, udelaly by se 4-2-1 :D


Úplná hovadina u TDI.

Re: Felicia TDI 4x4

od 00Inferno00 » čtv 31. črc 2014 12:12:02

A vůbec nejlepší asi bude domluvit se v turbosportu u Andreho :twisted:

Re: Felicia TDI 4x4

od Havran774 - FK » čtv 31. črc 2014 10:03:31

svody asi urco nebudou origo, udelaly by se 4-2-1 :D

Re: Felicia TDI 4x4

od 00Inferno00 » stř 30. črc 2014 18:53:28

Ale VB turbo na 1Z dopasuješ ;)

Re: Felicia TDI 4x4

od Havran774 - FK » stř 30. črc 2014 18:17:31

pri pocitani nahrubo to bude stat 160k a vic, spis pocitam ze 2 kila :D ale tohle by mi za to stalo...
1.9 TDI ARL neni spatnej motor ale nezkombinujes ho s prevodovkou z trojkovyho syncra, a ja nechci podvozek z G4, jelikoz nepasuje predni naprav s napravnici, u G3 ano

Re: Felicia TDI 4x4

od 00Inferno00 » úte 29. črc 2014 21:09:16

Pokud máš dostatečný přísun finančních prostředků, tak ti budu fandit :thumleft:

Re: Felicia TDI 4x4

od favo » úte 29. črc 2014 19:27:29

Kdysi jsem tuhle myšlenku držel pár dní v hlavě a od zdejšího odborníka Dedly jsem dostal info, že to zrealizovat jde a podvozek je prý nejlepší z nějaké Mazdy, ale už je to tak dlouho, že si víc nepamatuji.
A co se vyprdnout na 4x4 a postavit rovnou dvoumotorovou 4x4 jak kdysi jezdila jedna Corsa v Domažlicích. Použít by jsi v tomto případě mohl i originál motory protože s lehkou feldou by mávali dostatečně slušně.

Re: Felicia TDI 4x4

od Havran774 - FK » úte 29. črc 2014 18:50:42

Sancho píše:No, hodně štěstí do projektu, ale tohle nebude ani tak přestavba Feldy jako převlékání Golfa Syncro za Feldu :D Z Feldy to bude mít asi tolik co ta (poměrně legendární) Felda 4x4 Turbo co o ní píšeš.

Každopádně počítej s tím, že budeš muset na 4X4ku komplet překopat zadní partie - předně diferák se ti bude hádat o prostor s nádrží, takže počítej s tím, že nádrž s největší pravděpodobností budeš muset vyrábět taky, a to v podlaze kufru místo rezervy, takže jestli chceš zachovat aspoň těch 42l co má felda origo, tak ti půjde podlaha kufru tak o 10cm výš a rezervu budeš muset montovat na ní.

Jinak pokud to myslíš vážně, uvědomuješ si, že tě to bude stát nekřesťanský prachy s minimálním nárůstem skutečné hodnoty vozu a zvládneš to dotáhnout do konce tak držím všechny palce a těším se na fotky ze stavby :D


jelikoz to bude zavodak tak je jasny ze nadrz nezustane originalni a bude tam pouze palivova bunka tak na 10l ktera bude seden na upravene zadni casti podlahy jak sem psal, a sousedit bude s baterkou... :D

Re: Felicia TDI 4x4

od Matuhsch » úte 29. črc 2014 18:09:16

tak jako zavodnicka dobry, ale myslim ze s tim ti tady nikdo neporadi. Nejvetsi pionyr v tomhle smeru je tady Skury a ten te bude odrazovat ode vseho, protoze si tim sam prosel.. bych radsi udelal zavodaka z toho golfa a usetris dost penez ktery muzes pouzit na jiny veci..

Re: Felicia TDI 4x4

od Sancho » úte 29. črc 2014 16:52:30

No, hodně štěstí do projektu, ale tohle nebude ani tak přestavba Feldy jako převlékání Golfa Syncro za Feldu :D Z Feldy to bude mít asi tolik co ta (poměrně legendární) Felda 4x4 Turbo co o ní píšeš.

Každopádně počítej s tím, že budeš muset na 4X4ku komplet překopat zadní partie - předně diferák se ti bude hádat o prostor s nádrží, takže počítej s tím, že nádrž s největší pravděpodobností budeš muset vyrábět taky, a to v podlaze kufru místo rezervy, takže jestli chceš zachovat aspoň těch 42l co má felda origo, tak ti půjde podlaha kufru tak o 10cm výš a rezervu budeš muset montovat na ní.

Jinak pokud to myslíš vážně, uvědomuješ si, že tě to bude stát nekřesťanský prachy s minimálním nárůstem skutečné hodnoty vozu a zvládneš to dotáhnout do konce tak držím všechny palce a těším se na fotky ze stavby :D

Felicia TDI 4x4

od Havran774 - FK » pon 28. črc 2014 20:04:47

Zdravím všechny feldaře, mám vplánu realizovat projekt Škoda Felicia TDI 4x4, účel by byl jako vrchařský speciál.. (od ted pisu bez diaktriky)
Tato vize vznikla od doby kdy muj kamarad prestavel Golf mk II GTI (82kw) na TDi 66kw (a budou nasledovat upravy) a ja jakozto feldar jsem chtel udelat to stejne ale zase jsem clovek ktery chce byt ve vsem prvni, a jak asi vetsina z vas vi tak par felicii s TDickem existuje a ze je tu i jedna (mozna vic) felda 4x4 ale je tam narvany komplet EVO III, ja bych chtel tohle zkloubit dohromady a proto padla volba na VW Golf III 1.9 TDi 66kw SYNCRO, prestavba by obnasela sehnat zminovaneho golfa s plne funknci prevodovkou a systeme snycro (motor ne protoze by prisel jiny s kodovym oznacenim 1Z protoze je to celolitinak a ma velkej potencial) a kompletni elektroinstalaci a jednickovou feldu (kvuli pozdejsimu vzhledu KitCar) s trochu zachovalou kastli :) a tyhle 2 auta zkloubit v jedno...urco si ted rikate ''jak chytnes zadni viceprvkovou naparvu?'' i na tohle sem myslel a jelikoz to bude vrchar tak bude mit na miru delany ochranny trubkovy ram ktery by zaroven slouzil jako zaveseni zadni napravy (ramena, tlumice) a podlaha za prednimi sedadly by se musela upravit, uchyceni motoru a prevodovky vyzaduje jen par mensich uprav zejmena jeden silentblok. po zapojeni veskere elktriky a zrpovozneni tohoto zakladu by se zacalo s upravami motoru a pohonu, motor by byla osazen vetsimi vstrikovacemi (Sprint 764) ,vetsi variabilni turbo bud za 1.9 TDI 110kw nebo z 2.5 TDi V6 125kw, dlouhe sani s velkym intercoolerem pro vetsi vykon a korutacek :) dale uprava ridici jednotky aby tyto veci spolu fungovaly, vyfuk by vedl ven levym prednim blatnikem pod blinkrem, ano vim ze v ceste je nosnik, do nej by se vyrizla dira o cca 3cm vetsi nez bude samotny vyfuk a do ni by se vlozila silnostena trubka, vyfuk by se ni prostrcil a omotal se termopaskou aby nedoslo k vyhrivani a meknuti kastle.
kriticky bod nastane u viskozni spojky pro pohon zadni napravy ktera urcite neprenese predpokladany vykon 140kw a 300Nm a vic, nad timhle porad tapu, nejradeji bych tam normalni mezinapravovy diferencial ale at hledam jak hledam tak nikde neni nic vhodneho, nebo je tu druha moznost - HALDEX ktery se ovsem moc neosvedcuje ale sel by upravit aby byl stale sepnuty tudiz stala 4x4 i kdyz to nebude mit samosvory...
urcite sem nejake veci zapomel prilozit, ale rad bych slysel vase nazory a odpovim i na veskere dotazy, poprosim nejake pripominky tipu ''do feldy VW nepatri atd si prosim nechte'' je to jen vize a jestli ji vubec budu realizovat tak nejdriv pristi rok

Nahoru