od favo » sob 21. bře 2015 10:12:39
Víš vůbec o čem píšeš ? Co vlastně chceš ?
Pokud jde o kompresor ke klimatizaci, tak tam prostě dej ten co tam má být, tedy pro motor 1.6
Pokud tu omylem hovoříš o kompresoru, pro plnění motoru vzduchem, tak na to rovnou zapomeň. Nic takového co by Ti jen tak sedlo na tento motor neseženeš.
Navíc kompresor má obrovský výkonový ztráty a proto se používají převážně na velkoobjemových motorech, který mají už v základu dost síly, aby tyto ztráty pokryly.
Případně se používají v kombinaci s turbodmychadlem (třeba fábia 1.4 RS) ale pro takové plnění je od záčátku motor přizpůsoben, nejen materiály ze kterých je vyroben.
Takže chceš tuning obstarožního motoru 1.6 ? Kup vačku od cimbu, nech udělat hlavu, svody, řídící jednotku od cimbu a seš tak nějak na maximu co tento motor v serii snese.
Chceš jít dál ? Ojnice, písty budou to první co budeš muset řešit aby jsi mohl s výkonem výš, možná i klika, ale je otázka zda Ti někdo něco takového nabídne, kromě individální výroby. €?€?€?€?€
Víš vůbec o čem píšeš ? Co vlastně chceš ?
Pokud jde o kompresor ke klimatizaci, tak tam prostě dej ten co tam má být, tedy pro motor 1.6
Pokud tu omylem hovoříš o kompresoru, pro plnění motoru vzduchem, tak na to rovnou zapomeň. Nic takového co by Ti jen tak sedlo na tento motor neseženeš.
Navíc kompresor má obrovský výkonový ztráty a proto se používají převážně na velkoobjemových motorech, který mají už v základu dost síly, aby tyto ztráty pokryly.
Případně se používají v kombinaci s turbodmychadlem (třeba fábia 1.4 RS) ale pro takové plnění je od záčátku motor přizpůsoben, nejen materiály ze kterých je vyroben.
Takže chceš tuning obstarožního motoru 1.6 ? Kup vačku od cimbu, nech udělat hlavu, svody, řídící jednotku od cimbu a seš tak nějak na maximu co tento motor v serii snese.
Chceš jít dál ? Ojnice, písty budou to první co budeš muset řešit aby jsi mohl s výkonem výš, možná i klika, ale je otázka zda Ti někdo něco takového nabídne, kromě individální výroby. €?€?€?€?€