od Rob » pon 15. úno 2016 7:57:42
Zdar, to těsnění u reduktoru vyměň, to je otázka pár korun a pěti minut práce. Ten únik chladící kapaliny bude větší ořech. Osobně to tipuju na prasklou membránu, ale může to být i něco jiného. Zkus očistit reduktor od té chlad.kapaliny a dotáhnout ty šrouby co jsou tam vidět. Ne nějak humpolácky, ale s citem ať neserveš závit. Uvidíš, zda to pomůže nebo bude únik pokračovat. Pokud poteče dál,asi nebude jiné východisko než reduktor vyndat, rozebrat a podívat se kudy a proč to teče. Při té příležitosti bych doporučil koupit a vyměnit všechny membrány - jak jsou staré a kolik mají najeto? Mně vydržely necelé 4 roky 80 kkm a byly špatné (mám jiný reduktor, u každého je to jinak).
Starty. Zkus zkontrolovat zda je vyčištěná klapka, jak jsem ti psal už na jiném místě, to že je vyměněná neznamená, že ji ten dobrák mechanik taky vyčistil. Osvědčil se mi kartáček na zuby namočit do benzínu, otevřít rukou klapku a z obou stran pečlivě vyčistit a vytřít hadrem dočista. Ventil na reduktoru se sepne po po přepnutí na LPG a pustí plyn. Pokud by byl jen uzávěr vzadu na nádrži, zůstal by v trubkách plyn a pak by byly studené starty velmi problematické, podobně jako máš teď ty. Protože by se smíchaly dvě paliva, bylo by to extra bohaté a ulejvalo by se to. Ten ventil u reduktoru je jedna z možných věcí, která činí starty obtížné - že propouští plyn. Takže rozhodně elektroventil vepředu u reduktoru vytáhnout, rozdělat a vyčistit. Tomu věřím nejvíc, že je nejpravděpodobnější příčinou obtížných startů. Bohužel ani to, že ventil rozebereš a vyčistíš nebude zárukou, že funguje správně, takže pokud by to nepomohlo, zkusil bych sehnat jiný ventil, který 100 % funguje a zkusil s ním.
Chybová hláška ve VAGu vstřiky 1a 2 zkrat na kostru/prerušen je OK. To mají myslím všechny feldy na LPG, alespoň co jsem doposud viděl.
ŘJ Tartarini Junior Lambda Control je tam kvůli regulaci bohatosti krokovým motorkem směsi podle lambda sondy. Abys mohl ŘJ vyhodit, musel bys celý systém překopat, což dáš dohromady sám těžko, pokud v tom nejsi zběhlý. Pak bys potřeboval jiný přepínač na BA95/LPG, který se dával do favoritů, žigulů apod. Podle mého bude jednodušší a levnější najít závadu, než takto pracně a složitě předělávat celý systém. Nemyslím si, že by tato ŘJ LPG byla zdrojem problémů při startech.
Ten mix nebo duralový náustek co píšeš který je nad klapkou určitě má být těsný - jak vůči klapce, tak vůči plastovému víku. Feldy bez LPG mají na tomto místě gumové kulaté těsnění, které těsní prostor mezi víkem a klapkou. Takže pokud je zde viditelná vůle, rozhodně utěsnit. Ale příčinou špatných startů toto zřejmě nebude.
Zdar, to těsnění u reduktoru vyměň, to je otázka pár korun a pěti minut práce. Ten únik chladící kapaliny bude větší ořech. Osobně to tipuju na prasklou membránu, ale může to být i něco jiného. Zkus očistit reduktor od té chlad.kapaliny a dotáhnout ty šrouby co jsou tam vidět. Ne nějak humpolácky, ale s citem ať neserveš závit. Uvidíš, zda to pomůže nebo bude únik pokračovat. Pokud poteče dál,asi nebude jiné východisko než reduktor vyndat, rozebrat a podívat se kudy a proč to teče. Při té příležitosti bych doporučil koupit a vyměnit všechny membrány - jak jsou staré a kolik mají najeto? Mně vydržely necelé 4 roky 80 kkm a byly špatné (mám jiný reduktor, u každého je to jinak).
Starty. Zkus zkontrolovat zda je vyčištěná klapka, jak jsem ti psal už na jiném místě, to že je vyměněná neznamená, že ji ten dobrák mechanik taky vyčistil. Osvědčil se mi kartáček na zuby namočit do benzínu, otevřít rukou klapku a z obou stran pečlivě vyčistit a vytřít hadrem dočista. Ventil na reduktoru se sepne po po přepnutí na LPG a pustí plyn. Pokud by byl jen uzávěr vzadu na nádrži, zůstal by v trubkách plyn a pak by byly studené starty velmi problematické, podobně jako máš teď ty. Protože by se smíchaly dvě paliva, bylo by to extra bohaté a ulejvalo by se to. Ten ventil u reduktoru je jedna z možných věcí, která činí starty obtížné - že propouští plyn. Takže rozhodně elektroventil vepředu u reduktoru vytáhnout, rozdělat a vyčistit. Tomu věřím nejvíc, že je nejpravděpodobnější příčinou obtížných startů. Bohužel ani to, že ventil rozebereš a vyčistíš nebude zárukou, že funguje správně, takže pokud by to nepomohlo, zkusil bych sehnat jiný ventil, který 100 % funguje a zkusil s ním.
Chybová hláška ve VAGu vstřiky 1a 2 zkrat na kostru/prerušen je OK. To mají myslím všechny feldy na LPG, alespoň co jsem doposud viděl.
ŘJ Tartarini Junior Lambda Control je tam kvůli regulaci bohatosti krokovým motorkem směsi podle lambda sondy. Abys mohl ŘJ vyhodit, musel bys celý systém překopat, což dáš dohromady sám těžko, pokud v tom nejsi zběhlý. Pak bys potřeboval jiný přepínač na BA95/LPG, který se dával do favoritů, žigulů apod. Podle mého bude jednodušší a levnější najít závadu, než takto pracně a složitě předělávat celý systém. Nemyslím si, že by tato ŘJ LPG byla zdrojem problémů při startech.
Ten mix nebo duralový náustek co píšeš který je nad klapkou určitě má být těsný - jak vůči klapce, tak vůči plastovému víku. Feldy bez LPG mají na tomto místě gumové kulaté těsnění, které těsní prostor mezi víkem a klapkou. Takže pokud je zde viditelná vůle, rozhodně utěsnit. Ale příčinou špatných startů toto zřejmě nebude.