Klimatizace vs. teplota motoru

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Klimatizace vs. teplota motoru

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od HeavySmoker » sob 20. led 2018 15:23:51

Díky za nabídku, :-), spínač jsem už zkoušel vařit ve vodě a měřit teplotu a odpovídalo to, takže tím to nebude. Nicméně ručička drží cca těch 90-92°C i podle dianostiky, je to celé divné :D

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od ferdamravenec » sob 20. led 2018 3:57:47

helej pošli adresu , pošlu ti jinej spínač na zkoušku

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od HeavySmoker » sob 20. led 2018 0:25:40

Jaké máte zkušenosti se značkami chaldičů? Pořád řeším problém s chlazením viz víše. I teď když mrzne a jedu tak větrák velmi často jede na první stupeň, občas i na druhý, a to ani nemusím poskakovat v koloně. Chladič je tam asi VIKA... čerpadlo dva roky staré HEPU. Mohlo by to způdobovat vadné těsnění pod hlavou?

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Honzis » úte 04. říj 2016 19:22:48

Kdyby se ti málo otevíral termostat, tak to na dálnici uvaříš. Tam bych problém neviděl. Topení srovnáváš na volnoběh nebo za jízdy? Zrovna dneska mě ofouklo vedro, když jsem po 20 minutách v koloně konečně vyjel na výpadovku a motor se dostal nad 1500ot. Pokud to blbě topí za jízdy, máš buď přicpanej radiátor, nebo něco s klapkama. Jiný možnosti nejsou.
Jinak to chování větráku mě přijde celkem OK. Dojedu ke garážím, otevřu první vrata, najedu před svou garáž a většinou když odemykám, zapne větrák. Někdy stihne vypnout, než zaparkuju, někdy dobíhá chvilku po. Na tu minutu a něco by to mohlo sedět.Spínač mám taky nějaký 2stupňový.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od pipo444 » úte 04. říj 2016 13:51:04

ešte ma napadá zlomená prepážka v radiatori kurenia, menej by to kúrilo a zároveň sa cez ten radiator vyžiaruje prebytočné teplo, keďže voda cez neho prúdi stále, no obteká ho len vzduch pomocou klapiek. :)

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od 103457 » úte 04. říj 2016 7:44:38

Tak mě se zdá, že to není až tak hrozné, jak jsi popisoval, je to celkem standard. 1,6ka sice spíná saharu na kratší dobu, ale účinnost chlazení bude závislá i na čerpadle, jak rychle dokáže honit vodu dokola a u 1,3ky to bylo vždycky slabšínež u 1,6ky.
Myslím, že aktuální stav není až takový problém. Pokud jsou hadice horké a tvrdé, tak je víčko expanzky dobré. Teoreticky pokud by se termostat otevíral málo, tak by to mělo vliv na průtok, že by se do chladiče dostávalo malé množství vody a proto vychlazení celého okruhu trvá 1,5 minuty, jak popisuješ. Ale zase by se častějc vypínal a zapínal větrák, protože voda v chladiči by se za tu dobu stačila vychladit.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od HeavySmoker » pon 03. říj 2016 22:39:11

Tak jsem to dnes pozoroval, teplota se za jízdy drží kolem 90-92°C. Když zastavím, nechám to na volnoběh tak ještě kousek vyleze na cca 93-94°C, tak sepne větrák na první stupeň a chladí cca 1,5min a vypne....a tak pořád dokola. Na horní hadici udržím ruku vteřinu nebo dvě. Na spodní pořád. Venku bylo asi 13°C. Co jsem ještě pozoroval, že oproti firemní 1.6ce mi topení poznání méně topí (u firemní téměř neudržím ruku u výdechu). Když fouká větrák tak přes klimachladič cítím pěkný průvan, takže čisté budou, a mají mezi sebou mezeru cca 1cm. Víčko na expanzce s tím souviset může? Ještě zkusím někde sehnat ten plast na usměrnění vzduchu na NF. Pak vyndám termostat a spínač a zkusím změřit kdy se co stane. Spínač je nový EPS z kelly, ale může být i vadný....

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od pipo444 » pon 03. říj 2016 15:48:39

u sériového chladiča 1,3 je vývod uhlopriečne dole oproti prívodu, a termospínač je pri vývode. u 1,9D chladičia je vývod pod prívodom a v strede medzi nimi termospínač. teda isto môže spínať skôr. u 1,9D je expanzka napojená cez T kus a to tak, že jedna strana ide ku kúreniu a druhá ide k vodnej pumpe a výmenníku olej/voda. chladiaci systém sa odvzdušnuje viac-menej sám, ak nalievam vodu tak aj cez čidlo teploty aby sa motor naplnil z "oboch strán" :D inak je dobre keď vetrák chladí, aspoň sa to neuvarí. možno sa na chladič nedostáva potrebné množstvo vzduchu. aký máš typ masky ? stará alebo nová tvár ?

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Honzis » ned 02. říj 2016 22:54:10

Já to kdysi napojil podobě. Sehnal jsem trubku pro karbecovou feldu - má dva fousy na vratce. A plní se to tama. Když říkáš, že to fouká správně. Tak co teplota toho, co to fouká a nějaké přirovnání, jak moc to fouká? Mi větrák z 1.9 na druhý stupeň fouká tak, že mi lítaj papíry po celý garáži, první stupeň je ješte pořád výrazně silnější než origo vrtulka. Když to sepne, nedá se u toho být, protože to hraničí s kremací. Když jsem hledal problém na zapalovací liště, tak to při zapnutým větráku dost solidně pálilo ruku.
Chladič z číny zas tak blbou účinnost nemá. Když jsme u toho. Jaká je teplota spodní hadice z chladiče? NEuvědomuju si teďka, kde je to teplotní čidlo na větrák u 1.9tkovýho chladiče. Já jsem dal tehdy chladič 1.6, větrák 1.9 a je to hodný dodnes...

Jo. Ještě jedna blbost. Nedal si ty chladiče přímo na sebe? chce to, aby tam byla malá mezírka, neb ty chladiče nelícují a pak to v podstatě ucpeš...

Když to shrnu. Můžeš mít v zásadě 2 problémy. Málo vzduchu chladičem a málo vody chladičem. Málo vody může být třeba i tak, že ten chladič je někde přicpaný a voda jde jen přes část, nebo že to tam máš zavzdušněné. Taky jsem kdysi viděl experta, co měl chladič namontovanej naopak (hadicema před spolujezdcem), taky mu nešel odvzdušnit... to ale snad s tím 1.9tkovým ani nejde...

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od HeavySmoker » ned 02. říj 2016 22:27:25

dráty opačně určitě nebudou, to jsem si jist. A i foukání má správný směr. ještě mě napadá, že by ten byť nový chladič z číny měl tak blbou účinnost? Ještě mě napadla jedna věc. Původní 1.3ka má spodní doplňovací hadici z expanzní nádobky vedenou přímo do spodní části chladiče. A jelikož chladič 1.9-1.6klima tento vstup do chladiče nemá, napojil jsem expanzku v místě pod vodní pumpou, tam kde je ta kovová trubka pod motorem a na ní je ještě odbočka pro topení. Tam jsem dal mosazný T kus a napojil, ale to by snad nemělo mít vliv, jestli uvažuju srávně, ať tak či tak to bylo i je napojeno na zpětné vedení směrem do pumpy....

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Honzis » ned 02. říj 2016 21:29:44

Jedna taková oblíbená blbochyba... Nemáš někde přehozené dráty? Když se větrák točí naopak, tak to hov.. chladí. A dokonce jak to dela protitlak, tak to pri pomale jizde jde uvarit.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od 103457 » ned 02. říj 2016 20:58:46

Před montáží klimy a výměnou chladiče bylo vše OK, proč by najednou mělo odejít těsněníé pod hlavou? Není to nemožné, ale spíš bych hledal chybu v nově daném dílu než rozebíral motor.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od pipo444 » ned 02. říj 2016 20:33:41

práveže by sa mu dostávala stále teplá voda do chladiča, bo sa ulomí packa a termostat stále otvorený. síce ale neviem prečo by sa to zrovna moc ohrievalo. žeby KO tesnenie pod hlavou čo by mohlo spôsobiť väčšie prehrievanie ? aj to je možné...

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Maty » ned 02. říj 2016 20:22:02

jen pro doplnění k ferodvi ... 1.3klima první 95-85 druhej 102-92

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od 103457 » ned 02. říj 2016 20:12:08

Kdyby byl termostat KO, tak se mu nedostane horká voda do chladiče a termospínač nemůže sepnout. On má opačný problém, termospínač stále spíná. Co se týče hliníkového domku jsme již řešili v jiném vláknu, nepleť to sem, pro obyčejného smrtelníka zbytečně složité, někdy dokonce nedostupná úprava.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od pipo444 » ned 02. říj 2016 20:01:18

takže v pohode, pumpa nová ale termosta určite rozober či nieje KO. istí to hlinikový domček prerobený na feldu, sú na to velmi kladné ohlasy a je tam Wahler termostat :)

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od ferdamravenec » ned 02. říj 2016 19:57:26

upřesnění : spínání :
nevím do kdy (nechce se mi to hledat) jednoduchej u 13 94-99
jednoduchej 1,3 1,6 92-97
dvojitej 1,9 1,6klim 1st 92-97 2st 99-105

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od HeavySmoker » ned 02. říj 2016 19:34:15

LPG nemám, pumpa je téměř nová, myslím že HEPU. OK takže spínač mám dobrý (hodnotu), takže ještě změřím teploty kdy spíná čidlo a otevvírá termostat.... díky za rady

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od pipo444 » ned 02. říj 2016 18:15:31

nejazdíš na LPG ? tam je teplota vyššia a skorej sa to ohreje. prvý stupeň ide pri 95°C čo môže ukazovať cca aj 100°C na budíku čo je OK aspoň sa motor neprehrieva. ktovie ako je na tom vodná pumpa, či stíha preháňať tolko vody. inak Wahler tam nesadne ak tam máš origo plastový bazmer držiak termostatu, ktorý velmi rád praská :D

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od 103457 » ned 02. říj 2016 17:54:01

omlouvám se 98 je u jednopolového termospínače

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od HeavySmoker » ned 02. říj 2016 16:19:45

Pamatuju se, že na spínači byl první stupeň zapnutí 95° a vypnutí 85° a druhý stupeň 102° - 92°C. Mělo by to tedy být 98°? Budík se s VAGem shoduje, myslím že tam mám modré čidlo. Zkusím sehnat nějaký termostat od WAHLERU který by tam pasoval...

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od ferdamravenec » ned 02. říj 2016 11:59:36

ale taky to může být budík / snímač teploty - ukazuje méně , a pak by to mohl být i ten termostat
teplotu zkontrolovat podle VAGu

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od 103457 » ned 02. říj 2016 7:59:19

termospínač by měl spínat při 98°C, takže pokud máš na teploměru 95°C, tak bude asi špatnej ten termospínač. Voda než dojde od termostatu do chladiče k termospínači, se ještě o chlup ochladí, takže by neměl termospínač spínat. Zkusil bych ho vyměnit, je to ta nejjednodušší a nejlevnější varianta.
Termostatem to myslím nebude, ale můžeš zkusit jezdit chvíli bez něj, zda zaznamenáš změnu. Při krátké jízdě určitě, při delší jízdě po městě by to mělo být stejné.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od HeavySmoker » ned 02. říj 2016 0:01:51

Kryt určitě doplním. chladič vody je nový (nejspíš čína), chladič klimy jsem se snažil brát wapkou. Napadá mě, jestli by ten termostat nemohl otevřít o kousek dýl, a jelikož čidlo spíná myslím už při 95°C tak by to taky mohlo dělat tohle....

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od ferdamravenec » sob 01. říj 2016 21:40:24

doplnit plast ,
pročistit chladič

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Maty » sob 01. říj 2016 13:46:51

Termostat je stejnej ... čidlu je jedno zda 1.3 nebo 16 .. jsou stejný. a máš pravdu nedělá mu to dobře neboť ti může za chvillku odejít ten předřadnej odpor na sahaře a pak ti pojede jenmo 2. stupeň

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od HeavySmoker » sob 01. říj 2016 10:47:34

Potřeboval bych od Vás radu. Namontoval jsem si do 1.3MPi originální klimu z 1.6. Vše funguje bez problémů. Chladič jsem dal z 1.6 s klimou (stejné jako 1.9) a k tomu ten velký dvou rychlostní ventilátor. Zapojeno dle schématu. Jediné co tam není je před chladičem takový ten plast, co usměrňuje tok vzduchu od masky do chladičů. Se zaplou klimou běží ventilátor pořád na první stupeň, to je v pořádku. Ale co mě zaráží, tak je že i s vypnutou klimou mi ten větrák běží skoro pořád. Když zastavím v koloně okamžitě sepne a málokdy vypne, ale občas ho slyším jak se rozběhne i za jízdy po okresce když je venku 20°C. Všichni tu píšete že jakmile vám zapne, tak do půl minuty máte vychlazeno.... Teploměr ukazuje 90°-95°C což je dobré. Nevíte jestli pro 1.3MPi nemá být třeba jiný termostat? Spínač ventilátoru je tam 1.6 s klima a je to ten dvoustupňový. Nemáte nějaké nápady? Příde mi že když takhle běží pořád tak mu to taky nebude dělat nejlépe....

Díky za rady a nápady

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od ferdamravenec » stř 11. čer 2014 14:06:06

dohadicovat to musíš podle podle dostupnýho materiálu

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Taresz - FK » úte 10. čer 2014 21:46:54

mal by som otázku hlavne na tych ktory to uz máte spravené ako dostat 1,9 d chladic do 1,3MPi aby vsetko sadlo myslím tu na hadice nemám predstavu ako na to.... má problém tiez ak ide klíma ide mi voda privysoko... :) dakujem vopred

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Atnarfus » čtv 05. črc 2012 20:46:39

Problém je v tom, že spínač klimatizace jsi připojil přímo na ventilátor. Musíš tam dát relátko. Takhle máš dva spínače paralelně vedle sebe a kterýkoli se sepne, tak se spustí větrák i klima.
Ty musíš tlačítkem klimatizace spínat klimatizaci a relátko. Až kontakt relátka sepne ventilátor. Když pak sepne termostat na chladiči, klima se nezapne, protože ovládání klimatizace bude oddělené relátkem.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Almond » stř 04. črc 2012 22:01:01

S dovolením obnovím tohle téma...

Po namontování klimy do 1.3 mám poněkud odlišný problém, než většina z vás - konkrténě při sepnutí sahary (např. v zácpě, při stání) sepne okamžitě i klima.. Při vypnutém spínači klimy.... Zřejmě špatně zapojená elektrika.... Chladič z 1.9, spínač sahary origo 1.9.... Vše ostatní chodí v pohodě, při sepnutí klimy sepne sahara na 1. stupeň atd. Tušíte někdo, kde může být zrada?

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od immy - FK » ned 29. dub 2012 10:53:48

I já mám podobný problém. Mám origo klimatizaci z výroby a při cestě na dálnici (110-120km/h) se vyšplhá teplota na 110°C jako nic a radši ji vypnu. Při pomalejší jízdě (80-90km/h) je teplota kolem 100°C, což se dá :)

Mám 1.3MPI/1997/klima s čudlíkem na ovládání ventilace. Tepelné čidlo na vodu je nové, takže uvažuji o vyzkoušení nového termostatu. Při běžné jízdě bez klima však teplota drží hezky na 90°C.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od ferdamravenec » stř 11. dub 2012 14:12:30

1.3 stačí chladič z 1.3 pokud se to přehřívá je nějaký problém

to co jsi psal s 1.6 bez termostatu , mám stejnou zkušenost s 1.3 když se termostat rozsypal a museli jsme ho vyndat

a taky kdysi se š110 , (původní mechanický ventilátor jsem zrušil a dal el větrák chladiče ze š120) a i při tý největší nakládačce se teplota dostala na 60

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Atnarfus » stř 11. dub 2012 5:12:51

1.6ka má větší chladič už i bez klimatizace. Má tak obrovskou rezervu, že se při vyndaném termostatu nedokáže zahřát ani na pracovní teplotu. Proto se ani na verzi s klimatizací nemusí dávat chladič jiný. Pouze ventilátor je výkonnější.

1.6ka s klimou se nepřehřívá ani při plné zátěži po dálnici. Vyzkoušeno opakovaně cestou k moři. Naložený kombík, venku přes třicet stupňů, 140 na tachometru a rafička teploty je zabetonovaná na devadesáti. Až když se zastaví, tak se větrák přepne na rychlejší otáčky.

1.3 vyprodukuje stejné množství tepla (spálí cca stejné množství benzínu) a proto jí musí chladič z 1.6 v pohodě stačit.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od ferdamravenec » pon 26. bře 2012 20:31:30

to je pravda že víc uchladí , ale chladič je dimenzovaný podle motoru , vždyť by ty samý problémy by musela mít i 1.6 s klimou
klima sice má na teplotu vliv ale ne zas takový že by se to nechladilo , pokud se to neochladí ani z kopce tak je někde problém většinou vodní pumpa nebo zanesený chladič (kotelní kámen)

jinak je pravda že jsem odpovídal na příspěvek od "honzis" který je starý , a toho jsem si nevšiml

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Alf » pon 26. bře 2012 18:39:41

Ten 1.6 klima (1.9D) má mnohem větší plochu a podstatně více uchladí. Pokud na 1.3 chladič jde vzduch předehřátý od kondenzátoru klimatizace tam už prostě nestíhá.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od ferdamravenec » sob 24. bře 2012 14:43:15

hele a co vodní pumpa ?

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Taresz - FK » sob 24. bře 2012 14:30:02

Ja mám ten chladic doma (1,6) ale mám aj normálku chladic neviem to urobyt stym normalnym aby to neprehievalo? Nie ze by som ten 1.6 chladic nedobaztlil ale ono to uz má po sebe cosi...

A co mám chladic je novy ( 1rok) 1,3 chladic

ani sanca nie je na neprehrievanie?

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Alf » čtv 22. bře 2012 19:20:37

Já jsem dal do 1.3 MPI chladič z 1.6 klima ( stejný jako 1.9D ) a použil jsem jednookruhový termospínač ventilátoru chladiče z favorita na nižšší teplotu.
Teplota motoru při 33 stupních ve stínu v jakémkoliv režimu jízdy nebo stání je 90 stupňů a než zapne ventilátor se zvýší o ,,výšku " ručičky a zase spadne dolů.

Mám to zapojené přes dvě relé, pokud je vypnutá klima spíná termospínač první rychlost ( většinou tak na 15sec ). Pokud je klima zapnutá a jede tudíž ventilátor na první stupěň tak termospínač sepne druhou rychlost. ale trvalý chod na první stupeň zdárně drží teplotu na 90 .

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Taresz - FK » čtv 22. bře 2012 18:53:04

No ale z fabriky je to iné ja si myslim vela 1,3 MPI majú klímu z fabriky a nemyslím ze majú problém z prehrievaním...

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od smrcek » čtv 22. bře 2012 15:47:24

Když si klikneš v mém podpise na profil mého auta tak zjistíš odpověď na tvé otázky ;)

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Taresz - FK » čtv 22. bře 2012 15:38:31

Más 1.3MPI? nemás fotky akú klímu más? Dorábka Home made alebo z vyroby más klímu?

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od smrcek » čtv 22. bře 2012 13:42:51

Já jsem si žádného nárůstu teploty vody se zapnutou klimou nevšiml ;) Za jízdy mi teplota drží na cca. 90 stupních, jakmile zastavím, tak teplota leze nahoru, ale zasekne se na cca. 110 stupních a přes ně naštěstí nejde :)

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Taresz - FK » čtv 22. bře 2012 13:12:59

Na toto som zvedavy lebo akurát budem dávat klímu do 1,3MPI mám aj aj chladic tak sa to uvidí :D

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Honzis » ned 17. črc 2011 20:18:06

tak pokracuji v monologu. Termostat to neni. V tydnu to du predrbat na 1.6tkovy chladic, snad jsem vymyslel jak se to tam vejde...

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Honzis » ned 10. črc 2011 20:51:30

Zdravim,
po delsi dobe opet nejaky vyvoj situace. Vetsi chladic tam nedostanu, jak jsem psal v nejakym vedlejsim vlakne. Mam ale celkem zajimavy poznatek z patku - 3 lidi, 3 kola na strese a cesta po dalnici. Teplota motoru mezi 100-110°C pri rychlosti cca 100-120km/h, samo se zaplou klimou. Vsiml jsem si jedne veci. Kdyz jsem jel po rovine, pul plynu, teplota drzela na 100vce. Proti kopci na plnej kotel teplota nahoru, na rovine zpatky. Kdyz jsem ale jel z kopce, nebo jsem se vesel za kamion abych usetril, tak teplota dolu nesla. Porad se drzela na te cca 100vce. Dneska zpet, bez kol, 2 lidi, skoro prazdny auto, zase teplota skoro porad na 100. Ve meste to drzi krasne na carce. Myslite, ze muzu mit nejaky kripl termostat? celkem to tak vypada, ze se proste neotvira do plna...
bohuzel nemam predstavu, jak zjistit, jestli za jizdy bezi ventilator chladice. Kdyz zastavim tak bezi, ale to taky jen muze znamenat, ze se horka voda dostala ke spinaci s tim, jak se prestalo chladit naporem. Jinak pri zastavce na benzince se to za par minut ochladilo tak, ze se vetrak prepnul na nizsi rychlost - klima...

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Honzis » pon 30. kvě 2011 22:45:11

Tak jsem o vikendu zjistil, ze se to sice se spravnou polohou chladice o neco zlepsilo, ale porad to chladi malo. Asi to dopadne fakt na ten vetsi chladic. Kam ze se vrta ta dira na hadicku od expanzky? Nekdo tady psal ten "vykon" chladice, kolik ma ten z 1.6tky? z diesela je vetsi na vsechny strany, mel bych celkem problem s hadicema od klimy, ta 1.6tka by asi byl rozumny kompromis...

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Honzis » pon 09. kvě 2011 20:54:23

Nic. Zkusil jsem posunout chladic klimy bliz, je to ted tak 3-4mm od sebe. Lepsi uz to nebude.. Rozhodne lepsi nez pred tim, zespodu jsem tam dostal 2 prsty. Ten plastovy nesmysl kolem mam, akorat z nej mam plno veci olamanych aby tam sly natahnout hadice klimy, jsem to vylepil aby nefoukalo kolem chladice, treba se to zlepsi. Dam report jak to nekde projedu.

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Suri » pon 09. kvě 2011 14:26:39

do 1,6 chladiča by som nešiel , výkon o dosť menší a robota stejná

inak len zoberieš dieslovú spodnú vodnú trubku a hadicu , do trubky spravíš ešte vývod na expanzku uchytíš a zapojíš , stačí zavariť a plug a play

Re: Klimatizace vs. teplota motoru

od Honzis » ned 08. kvě 2011 21:12:46

Chladic se mi uplne menit nechce - je rok starej. Prvne zkusim ucpat tu diru co je mezi chladicema,pripadne ty chladice narazit na sebe. To vidim jako nejpravdepodobnejsi pricinu problemu. Origo to samozrejme neni. Je to tam naroubovany celkem zvlastne. Pak je jeste varianta tam po centimetru napasovat plisky, aby se tam ten vzduch tak nemotal...

co vsechno obnasi 1.6tkovy chladic? Se musi komplet prepojit voda co?

Nahoru