od Honzis » ned 10. črc 2011 20:51:30
Zdravim,
po delsi dobe opet nejaky vyvoj situace. Vetsi chladic tam nedostanu, jak jsem psal v nejakym vedlejsim vlakne. Mam ale celkem zajimavy poznatek z patku - 3 lidi, 3 kola na strese a cesta po dalnici. Teplota motoru mezi 100-110°C pri rychlosti cca 100-120km/h, samo se zaplou klimou. Vsiml jsem si jedne veci. Kdyz jsem jel po rovine, pul plynu, teplota drzela na 100vce. Proti kopci na plnej kotel teplota nahoru, na rovine zpatky. Kdyz jsem ale jel z kopce, nebo jsem se vesel za kamion abych usetril, tak teplota dolu nesla. Porad se drzela na te cca 100vce. Dneska zpet, bez kol, 2 lidi, skoro prazdny auto, zase teplota skoro porad na 100. Ve meste to drzi krasne na carce. Myslite, ze muzu mit nejaky kripl termostat? celkem to tak vypada, ze se proste neotvira do plna...
bohuzel nemam predstavu, jak zjistit, jestli za jizdy bezi ventilator chladice. Kdyz zastavim tak bezi, ale to taky jen muze znamenat, ze se horka voda dostala ke spinaci s tim, jak se prestalo chladit naporem. Jinak pri zastavce na benzince se to za par minut ochladilo tak, ze se vetrak prepnul na nizsi rychlost - klima...
Zdravim,
po delsi dobe opet nejaky vyvoj situace. Vetsi chladic tam nedostanu, jak jsem psal v nejakym vedlejsim vlakne. Mam ale celkem zajimavy poznatek z patku - 3 lidi, 3 kola na strese a cesta po dalnici. Teplota motoru mezi 100-110°C pri rychlosti cca 100-120km/h, samo se zaplou klimou. Vsiml jsem si jedne veci. Kdyz jsem jel po rovine, pul plynu, teplota drzela na 100vce. Proti kopci na plnej kotel teplota nahoru, na rovine zpatky. Kdyz jsem ale jel z kopce, nebo jsem se vesel za kamion abych usetril, tak teplota dolu nesla. Porad se drzela na te cca 100vce. Dneska zpet, bez kol, 2 lidi, skoro prazdny auto, zase teplota skoro porad na 100. Ve meste to drzi krasne na carce. Myslite, ze muzu mit nejaky kripl termostat? celkem to tak vypada, ze se proste neotvira do plna...
bohuzel nemam predstavu, jak zjistit, jestli za jizdy bezi ventilator chladice. Kdyz zastavim tak bezi, ale to taky jen muze znamenat, ze se horka voda dostala ke spinaci s tim, jak se prestalo chladit naporem. Jinak pri zastavce na benzince se to za par minut ochladilo tak, ze se vetrak prepnul na nizsi rychlost - klima...