Třeba mám špatný těsnění, nebo nějakou jinou závadu.
Řešil jsem problémy s ventilátorem, protože se mi zdálo, že spínač v chladiči pozdě spíná.
Koupil jsem nový originální a ten spínal podle mě jeden až dva stupně dříve než ten starý. Mě to nestačilo tak jsem sehnal náhradní spínače značky Wahler.
Zkoušel jsem tam hodnotu 88 stupňů, dále 85 stupňů a nechal sem tam spínač s hodnotou 82 stupňů.
Od té doby co jsem takto upravil spínání ventilátoru tak mi skoro neubývá voda.
Spínač sepne asi tak při 94 stupních podle ručičky.
V jednom značkovém servizu tam tyto spínače taky dávají, protože už řešili pár ohnutých hlav.
V servizu mi dali spínač s hodnotou 88 stupňů.
Musejí se ale upravit konektory na klasické dva ploché.
Závit u těchto spínačů je asi o dva milimetry kratší.
Je dobré občas spínač utáhnout. Je u něho dosti měkké těsnění. U favorita jsem viděl, že je těsnění z duralové podložky.
Neoriginální spínač wahler u prodejce stojí asi 300 korun.
Mám felicii rok výroby 1998.
Letos jsem měnil celý termostat i s čidlem. Stál asi 1100 kč.
Před tím jsem tam měl chvíli atyp termostatu a ten otvíral asi o čtyři stupně dříve. Takže se nevyplatí na tim moc šetřit.
V chladiči mám originální červenou kapalinu a nedoporučoval bych jí smíchávat s neoriginální kapalinou od spolany. Může se stát, že vám v nádobce udělá pěný nánosy na stěnách.
Ještě jsem si namontoval další spínač, kterým sepnu ventilátor ručně. To jde jenom, když je klíček v poloze 1.
Spínač jsem dal kde by měl být spínač na vyhřívání sedaček. Spínač na vyhřívání sedaček je jenom stykač. Doporučuji koupit spínač třeba k vyhříváního zadního skla.
Kontrolku jsem využil na zapnutí pásů.
Kontrolka se rozsvítí i když sepne spínač v chladiči.
Potom jsem si tam dal ještě další dva vypínače vlevo dolu a tím přeruším přívod proudu do ventilátoru a do kontrolky, kdy bych nevěděl jestli seplo čidlo v chladiči nebo jsem zapnul ventilátor spínačem na palubovce.
Druhý vypínač tam mám kvůli tomu, aby se nerozsvěcela kontrolka, když proud vzduchu roztočí ventilátor.
Hlavní zastoupení těchto spínačů je v Praze, ale mají i jiné pobočky.
Jde o 10117 termospínače a termoregulátory Wahler (30 položek 85 kB) [Ceníky]
6010.88D
6010.85D Dal jsem do felicie. 85 stupňů. Může se, ale stát to, že na dálnici bude brzy spínat tak potom dám spínač s vyšší teplotou.
6010.82D
Telefon:
+420/272 765 794
Telefon:
+420/272 760 509
Obchodní pavilon Centrum
Hlavní 2459
141 00 Praha 4 Spořilov
http://www.ihr-autodily.cz/cs/kontant/http://www.ihr-autodily.cz/http://www.ihr-autodily.cz/cs/ceniky/37 ... zek-85-kb/Nabízejí i žárovky, žhavící svíčky, chladiče atd.
Pokud budete schánět nějaké starší díly na auta. Praha
Třeba u Říčan u Prahy na vrakovišti Sluštice. tel. 602696117
http://www.autoland.cz/SKODA/Pro informaci: Výměna těsnění pod hlavou v autorizovaném servizu asi 4 000 kč.
Zarovnání hlavy asi 8 000 korun.
Škodovka vyráběla pět druhů ventilátorů za chladič. Silnější mají šest lopatek a průměr 280 mm.
Budu do auta dávat silnější. Pořídím si ho na vrakovišti. Originální stojí kolem 4000 korun.
Původní ventilátor je poddimenzovaný.
Když se u felicie z výroby namontovanou klimatizací zapne klimatizace tak by se měl zároveň zapnout ventilátor.
Tak jsem si koupil starší jednostupňový šetilopatkový ventilátor o průměru 280 mm pro motor 1,6 se saharou o výkonu 180W. Cena 500 ventilátor, Plech 300.
Musel jsem k uchycení přidělat dva plechy.
Plech byl orezlý a celkem hodin s montáží do 15 hodin.
Motor chladí daleko lépe.
Zjišťoval jsem cenu plechu k ventilátoru 1,6 a bez klimatizace by stál 620 kč a sklimatizací 1260 kč.
Jestli si budete chtít něco přečíst o ventilátorech do felicie tak se podívejte na tento odkaz. Je to zeskenované z knihy.
http://vaclavz1.rajce.idnes.cz/Ventilator/
Třeba mám špatný těsnění, nebo nějakou jinou závadu.
Řešil jsem problémy s ventilátorem, protože se mi zdálo, že spínač v chladiči pozdě spíná.
Koupil jsem nový originální a ten spínal podle mě jeden až dva stupně dříve než ten starý. Mě to nestačilo tak jsem sehnal náhradní spínače značky Wahler.
Zkoušel jsem tam hodnotu 88 stupňů, dále 85 stupňů a nechal sem tam spínač s hodnotou 82 stupňů.
Od té doby co jsem takto upravil spínání ventilátoru tak mi skoro neubývá voda.
Spínač sepne asi tak při 94 stupních podle ručičky.
V jednom značkovém servizu tam tyto spínače taky dávají, protože už řešili pár ohnutých hlav.
V servizu mi dali spínač s hodnotou 88 stupňů.
Musejí se ale upravit konektory na klasické dva ploché.
Závit u těchto spínačů je asi o dva milimetry kratší.
Je dobré občas spínač utáhnout. Je u něho dosti měkké těsnění. U favorita jsem viděl, že je těsnění z duralové podložky.
Neoriginální spínač wahler u prodejce stojí asi 300 korun.
Mám felicii rok výroby 1998.
Letos jsem měnil celý termostat i s čidlem. Stál asi 1100 kč.
Před tím jsem tam měl chvíli atyp termostatu a ten otvíral asi o čtyři stupně dříve. Takže se nevyplatí na tim moc šetřit.
V chladiči mám originální červenou kapalinu a nedoporučoval bych jí smíchávat s neoriginální kapalinou od spolany. Může se stát, že vám v nádobce udělá pěný nánosy na stěnách.
Ještě jsem si namontoval další spínač, kterým sepnu ventilátor ručně. To jde jenom, když je klíček v poloze 1.
Spínač jsem dal kde by měl být spínač na vyhřívání sedaček. Spínač na vyhřívání sedaček je jenom stykač. Doporučuji koupit spínač třeba k vyhříváního zadního skla.
Kontrolku jsem využil na zapnutí pásů.
Kontrolka se rozsvítí i když sepne spínač v chladiči.
Potom jsem si tam dal ještě další dva vypínače vlevo dolu a tím přeruším přívod proudu do ventilátoru a do kontrolky, kdy bych nevěděl jestli seplo čidlo v chladiči nebo jsem zapnul ventilátor spínačem na palubovce.
Druhý vypínač tam mám kvůli tomu, aby se nerozsvěcela kontrolka, když proud vzduchu roztočí ventilátor.
Hlavní zastoupení těchto spínačů je v Praze, ale mají i jiné pobočky.
Jde o 10117 termospínače a termoregulátory Wahler (30 položek 85 kB) [Ceníky]
6010.88D
6010.85D Dal jsem do felicie. 85 stupňů. Může se, ale stát to, že na dálnici bude brzy spínat tak potom dám spínač s vyšší teplotou.
6010.82D
Telefon:
+420/272 765 794
Telefon:
+420/272 760 509
Obchodní pavilon Centrum
Hlavní 2459
141 00 Praha 4 Spořilov
http://www.ihr-autodily.cz/cs/kontant/
http://www.ihr-autodily.cz/
http://www.ihr-autodily.cz/cs/ceniky/37-10117-termospinace-a-termoregulatory-30-polozek-85-kb/
Nabízejí i žárovky, žhavící svíčky, chladiče atd.
Pokud budete schánět nějaké starší díly na auta. Praha
Třeba u Říčan u Prahy na vrakovišti Sluštice. tel. 602696117
http://www.autoland.cz/SKODA/
Pro informaci: Výměna těsnění pod hlavou v autorizovaném servizu asi 4 000 kč.
Zarovnání hlavy asi 8 000 korun.
Škodovka vyráběla pět druhů ventilátorů za chladič. Silnější mají šest lopatek a průměr 280 mm.
Budu do auta dávat silnější. Pořídím si ho na vrakovišti. Originální stojí kolem 4000 korun.
Původní ventilátor je poddimenzovaný.
Když se u felicie z výroby namontovanou klimatizací zapne klimatizace tak by se měl zároveň zapnout ventilátor.
Tak jsem si koupil starší jednostupňový šetilopatkový ventilátor o průměru 280 mm pro motor 1,6 se saharou o výkonu 180W. Cena 500 ventilátor, Plech 300.
Musel jsem k uchycení přidělat dva plechy.
Plech byl orezlý a celkem hodin s montáží do 15 hodin.
Motor chladí daleko lépe.
Zjišťoval jsem cenu plechu k ventilátoru 1,6 a bez klimatizace by stál 620 kč a sklimatizací 1260 kč.
Jestli si budete chtít něco přečíst o ventilátorech do felicie tak se podívejte na tento odkaz. Je to zeskenované z knihy.
http://vaclavz1.rajce.idnes.cz/Ventilator/