od denis15 » pon 03. kvě 2010 18:42:54
Montoval jsem to do Mazdy 323 mrkačky (Magicar) a jede kamarádovi ke spokojenosti. On čip neměl tak immo odpadl, u feldy jedině čip ke kroužku (ve finále je to fuk, protože ten Magicar umí alarm, pager, start, immobilizer, takže pokud dám povel, auto zastavím a je vymalováno-nejde stejně při alarmu nastartovat. Dráty jsem bral všechny ze spínačk (napájení, startér) a z kontrolky dobíjení kontrolu, že motor běží. Vzhledem k počtu drátů a potřebě ropzebrat půl interiéru jsme to páchali cca 6hodin (dnes už bych to spáchal rozhodně za méně, ale této době přispěl "skvělý" popis vývodů a potřeba překopat zamykání v Mazdě).
Perlička na konec: hodí se mít v autě (lépe u sebe) náhradní baterii do ovladače, protože když auto kopnete na dálku a chcípne Vám baterka, máte zaplý alarm, nakoplé auto ale zbudíte půlku sídliště po otevření
.
Jinak Magicar má lepší dosah než sentinel, ten má zase levnější ovladače-prostě něco za něco.
Montoval jsem to do Mazdy 323 mrkačky (Magicar) a jede kamarádovi ke spokojenosti. On čip neměl tak immo odpadl, u feldy jedině čip ke kroužku (ve finále je to fuk, protože ten Magicar umí alarm, pager, start, immobilizer, takže pokud dám povel, auto zastavím a je vymalováno-nejde stejně při alarmu nastartovat. Dráty jsem bral všechny ze spínačk (napájení, startér) a z kontrolky dobíjení kontrolu, že motor běží. Vzhledem k počtu drátů a potřebě ropzebrat půl interiéru jsme to páchali cca 6hodin (dnes už bych to spáchal rozhodně za méně, ale této době přispěl "skvělý" popis vývodů a potřeba překopat zamykání v Mazdě).
Perlička na konec: hodí se mít v autě (lépe u sebe) náhradní baterii do ovladače, protože když auto kopnete na dálku a chcípne Vám baterka, máte zaplý alarm, nakoplé auto ale zbudíte půlku sídliště po otevření :D .
Jinak Magicar má lepší dosah než sentinel, ten má zase levnější ovladače-prostě něco za něco.