Problemy s pripojenim diagnostiky

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Problemy s pripojenim diagnostiky

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od tapi » sob 26. srp 2017 12:37:55

Přeruš K-link šedobílí drat nejlépe u Immo a pošly ho přímo na zelený drát v ECU pin 19 ozkoušeno funguje to :salut: :thumright:

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od felis » sob 29. črc 2017 12:55:42

Ahoj mam taky problem a nejsem jedinej nemužou se mi přihlasit na diagnostice na řídící jednotku jak ve značkovim servisu tak na emisích píše jednotka nenalezena a přitom na ABS a erbegy to jde :hlava: Auto přitom funguje normálně :) co stim muže být sem stoho zoufalej :pale: dik za rady

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Kuladmin » sob 30. led 2010 16:20:23

No vidis tak hlavne zes nasel zavadu.

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od looki - FK » sob 30. led 2010 16:14:06

zkousene tri ruzne filety a nic.furt to psalo jednotka neodpovida.kontaktoval jsem prodejce kabelu a pristy tyden mu jej odesilam na reklamaci.snad zjisti kde byla chyba.mozna je to jen vadny kus z vyroby.
Jaky jiny spolehlivy kablik lze jeste poridit??

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Smajda - FK » pát 29. led 2010 19:10:05

:arrow: zkusit kabel v jinym autě
:arrow: zkusit napíchnout auto jiným kabelem (odzkoušeným)
:arrow: zkusit se připojit do řj immo

Radek :scratch:

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Marty_pv - FK » pát 29. led 2010 17:14:42

looki: Imobilizer NEMÁ NIC SPOLEČNÝHO S BLOKACÍ DIAGNOSTIKY. Musí být připojenej na k-line kvůli učení nových klíčů. Když ti to píše že jednotka nekomunikuje, bude problém buď v kabelu, nastavení programu (správnej virtuální COM port) nebo v použité verzi (3.04 funguje spolehlivě, 4.09 ne).

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Ivarek » pát 29. led 2010 17:10:03

Ten kabel ti na jiným autě maká?

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od looki - FK » pát 29. led 2010 16:51:40

tak jsem promeril ohm-metrem vsechny kable co vedou k ŘJ a k imobilizeru a jsou OK.Pichnul jsem diag.kabel na napajeni a K-line jsem pripojil rovnou na pin 19 v ŘJ a tim tak obesel moznou poruchu imoboxu,ale stejne to furt pise ze jednotka nekomunikuje!!!!! Myslite ze muze byt vadna ŘJ?? vse v aute funguje jak ma,jen nejde ta diagnostika.
To uz asi sam nezvladnu :cry:
pokud ma jeste nekdo nejaky napad,tak prosim napiste.

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od looki - FK » pon 25. led 2010 16:20:39

z nejakeho duvodu se nezobrazujou moje posty.tak to napisu znova:
diky za popis ,presne tohle jsem hledal!! :thumleft:
je mozne ze po odpojeni konektoru z imobil. diagnostika pofiči?? myslim tim,jestli ji nejak neposkodil imo (mozna prervany drat v immo).
zkusim jeste ohmicky promerit draty a pripadne jeste zkusim pichnout drat primo na pin 19 (ŘJ) a napeti vemu treba ze zapalovace.diag kabel mam stejne nastaveny o tri dlouhe dratky,tak proc to nezkusit.timto zpusobem bych vlastne bral signal rovnou od zdroje a nepotreboval bych kabelaz co vede ve voze.
co myslite?

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od looki - FK » ned 24. led 2010 13:23:10

mikka píše:U felicií z 1997 jde K-line z řídící jednotky motoru, svorkovnice T52, pin č. 19, zelený drát. Ten jde na třípinovou svorkovnici v motorovém prostoru, vlevo u příčné stěny, pin č. 1. Odtud pokračuje drát šedý/černý na jednotku imobilizéru, pin č.2.
Z jednotky imobilizéru z pinu 3 vychází šedý/bílý drát, který teprve vede na zásuvku diagnostiky, pin 7.
U novějších vozů, které můžou mít víc řídících jednotek (airbagy, ABS), je to zapojené jinak. Tam jsou dráty K-line od jednotlivých řídících jednotek propojeny přímo v kabelovém svazku.

a je mozne brat signal rovnou ze svorkovnice T52 (pin 19)??? vyradil bych tim immo! Z kablu pro diagn. mam stejne vyvedene tri draty,dve teda dam na napajeni a ten treti (K-line) bych pichnul na ten pin 19.slo by to???

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od looki - FK » sob 23. led 2010 22:32:15

mikka píše:U felicií z 1997 jde K-line z řídící jednotky motoru, svorkovnice T52, pin č. 19, zelený drát. Ten jde na třípinovou svorkovnici v motorovém prostoru, vlevo u příčné stěny, pin č. 1. Odtud pokračuje drát šedý/černý na jednotku imobilizéru, pin č.2.
Z jednotky imobilizéru z pinu 3 vychází šedý/bílý drát, který teprve vede na zásuvku diagnostiky, pin 7.
U novějších vozů, které můžou mít víc řídících jednotek (airbagy, ABS), je to zapojené jinak. Tam jsou dráty K-line od jednotlivých řídících jednotek propojeny přímo v kabelovém svazku.

dekuju na stotisickrat...presne tohle jsem hledal!!!!!!!!!!!!!!! :salut:

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od mikka » sob 23. led 2010 20:26:48

U felicií z 1997 jde K-line z řídící jednotky motoru, svorkovnice T52, pin č. 19, zelený drát. Ten jde na třípinovou svorkovnici v motorovém prostoru, vlevo u příčné stěny, pin č. 1. Odtud pokračuje drát šedý/černý na jednotku imobilizéru, pin č.2.
Z jednotky imobilizéru z pinu 3 vychází šedý/bílý drát, který teprve vede na zásuvku diagnostiky, pin 7.
U novějších vozů, které můžou mít víc řídících jednotek (airbagy, ABS), je to zapojené jinak. Tam jsou dráty K-line od jednotlivých řídících jednotek propojeny přímo v kabelovém svazku.

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Kristensen - FK » sob 23. led 2010 14:28:13

Tak tak, vyzkoušet kabel v jiném voze a znovu zkontrolovat nastavení COM portu v diagnostice, s těmahle USB "profi" kabelama z aukra je většinou problem, radši se jim vyhnout a obětovat 5-6 stovek navíc a koupit správnej kabel, na samotným autě bych určitě nic nepřepojoval to musí chodit, pouze zkontrolovat pojistky, hlavně první pojistku a potom myslím že 21tou ale když okoukneš všechny tak se nic nestane.

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Kuladmin » sob 23. led 2010 14:09:17

Byt tebou tak bych skusil ten kabel jeste v jinem voze abys mel jistotu ze je ok a funkcni a pak si hold hrat v aute s tou elektrikou.

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od looki - FK » sob 23. led 2010 12:33:42

verze kabelu je cerna.viz:

Kód: Vybrat vše

http://sz.aukro.cz/item867385053_profi_diagnostika_usb_kkl_vag_vw_audi_skoda.html

vse mam nainstalovane jak ma byt.na tom mem motoru provadel predchozi majitel vymenu (plus GO) a tak myslim ze neco podělal na instalaci :evil: .
poradte prosim to přemostění z immo na ŘJ.pokud nebude chyba v kabelazi,tak bude v immoboxu,nebo nekde jinde.
mi bude stacit,kdyz nekdo popise jak přemostit spojeni mezi immo a ŘJ (i s pinama),pripadne od kud a kam vede kabel z pripojky diagnostiky na ktery pin immoboxu.potrebuju si jen promerit kabely nic vic! kdyz je uspesne promerim,muzu hledat zavadu v immoboxu.

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Kuladmin » sob 23. led 2010 12:20:30

A neni to nahodou ten modrej kabel?

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Marty_pv - FK » sob 23. led 2010 11:08:12

Jakou verzi VAG-COM používáš? Máš správně nainstalovaný ovladač od kabelu a zvolený správný port? Nemáš kabel píchnutý v jiným USB portu než ve kterým jsi ho instaloval? A jak říká race - nezapomenout na zapalování, taky už se mi to povedlo a hledal jsem chybu jinde.

Re: Problemy s pripojenim diagnostiky

od Raceman » sob 23. led 2010 9:08:33

a máš zapnutý zapalování? :scratch: tek drát K (pin7) vede nejen k immo ale i k řj motoru, případně ABS a airbagům pokud je auto má

Problemy s pripojenim diagnostiky

od looki - FK » sob 23. led 2010 8:40:46

Koupil jsem kabel na diagnostiku,zapojil a nic.Neslo do neho napajeni,ale to jsem vyresil.Po odstraneni problemu jsem ho znova pripojil a zase nic.Sice na nem uz sviti dioda,ale zas nekomunikuje s ŘJ.Na jinem foru mi radili,ze problem muze byt v imobilizeru,protoze z konektoru diagnostiky vedou tri draty (plus,minus,KL) a prave ten KL (K-line) vede na immo.Jak teda postupovat,abych zjistil problem? mam nejak odpojit immo?? Nebo se mam snad pichnout na konkretni pin v konektoru ridici jednotky ??napeti pro vlastni kabel muzu brat odkudkoliv,ale ridici kabel KL musim nekde vypatrat a zapojit na diag. kabel. (z diag.kabelu jsem vyvedl tri dlouhe draty,ktere dosahnou az do motoroveho prostoru).
Mi tedy bude teoreticky stacit,kdyz mi nekdo poradi,kde na ŘJ (v prostoru motoru) napichnu z kabelu pro diagnostiku ten KL kablik.
A jeste za druhe: z immo musi vest jeste kabel na ŘJ ,odkud bere signal (KL),ktery to ale je??
Problem bude nekde v prerusene kabelazi,a ja se musim dopatrat kde je pretrzeny.
predem moc diky :salut:

edit: zapalovani samozrejme zapnute mam.auto mam 1.3MPi (1997).
funkce immo odskousena(po vyjmuti čipu z klicku,auto po nastartovani chcipalo)
vybaveni:immobilizer,central. ABS ani posilovac rizeni nemam.

Nahoru