od 103457 » ned 31. bře 2019 10:41:31
Volant musí mít převaděcí kroužek zespodu na kontakt na volantové tyči. Kontakt je na pružině, aby dobře kopíroval pohyb volantu. Uvnitř volantu musí být konektor převaděcího kroužku zapojenej na tlačítka. Klidně je možné i to, že je zarezlý klakson a ve volantu je všechno OK. Je víc problémů, které můžou zapříčinit nefunkčnost klaksonu. Hlavně počítej s tím, že na klakson jde stálej proud a spíná se přes volant kostra. Píšu proto, aby jsi zkoušečkou nehledal pod volantem napětí.
Volant musí mít převaděcí kroužek zespodu na kontakt na volantové tyči. Kontakt je na pružině, aby dobře kopíroval pohyb volantu. Uvnitř volantu musí být konektor převaděcího kroužku zapojenej na tlačítka. Klidně je možné i to, že je zarezlý klakson a ve volantu je všechno OK. Je víc problémů, které můžou zapříčinit nefunkčnost klaksonu. Hlavně počítej s tím, že na klakson jde stálej proud a spíná se přes volant kostra. Píšu proto, aby jsi zkoušečkou nehledal pod volantem napětí.