Projekt: Zástavba 1.6 16v AZD

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Projekt: Zástavba 1.6 16v AZD

Re: Projekt: Zástavba 1.6 16v AZD

Příspěvek od Skury » pon 19. kvě 2014 19:33:04

Každej druhej do svýho auta cpe jinej motor...

Obecně. Dej tam celou elektriku a nemusíš řešit kraviny. Jinak zbytek si si musíš vyzkoušet sám na místě, v tom ti asi sotva někdo poradí.

Projekt: Zástavba 1.6 16v AZD

Příspěvek od Sancho » pon 19. kvě 2014 9:25:15

Zdravím všechny

Potřeboval bych poradit s mým projektem - zástavbou motoru 1.6 16v AZD (nebo jakéhokoliv obdobného 1.6 16v VW motoru)

O fyzickou zástavbu motoru se nebojím - to by neměl být až takový problém, vzhledem k tomu že blok je v podstatě skoro totožný s AEE. Jesná se mi spíš o tyto věci:

Svody - Felicie má jinak řešené svody než ostatní auta s AEE, tudíž svody z Golfa nebudou ani vzdáleně navazovat na zbytek výfuku - Dají se nerez svody pro VW Golf "přihnout" nebo je nutná kompletní zakázková výroba?

Výfuk - Je 45mm trubka dostatečně dimenzovaná na AZD, nebo by bylo záhodno vyměnit celé výfukové potrubí za např. 50mm nebo větší?

Sání - Bude stačit původní filtrbox?

Spojka, převodovka - Unesou zvýšenou zátěž? Je sice pravda že úpravy od Motor Excelu dosahují i vyšších hodnot výkonu a momentu, ale je otázkou co takových 77kW/150Nm, resp po chipu 85kW/160Nm udělá s životností zejména spojky.

ECU - Tady se jedná o vícero problémů:
- Plyn - Lze 16v přestavět na bowden, nebo je potřeba použít elektronický pedál?
- Lambda sonda - AZD má 2, AEE má jednu - předpokládám že když vypustím 2. lambdu za katem tak se prd děje, ale raději se ptám (Kat tam zůstane)
- Palubní počítač - Půjde zapojit původní počítač? Bude měřit alespoň rámcově přesně?


Jinak co se týče použití, tak se mi jedná o běžný provoz, ne závodní speciál, takže rady typu "Zahoď vstřiky a práskni tam Webery" neberu, vážně nechci jezdit za 25/100 :D

Předem děkuji všem za rady.

Nahoru