Klíče, zámky a vše okolo
Nejde zasunout klíč do zapalování
Zdraví všechny. Nedávno jsem se pokusil zasunout druhý klíč do zapalování. Nejde. Oba klíče jsou originály. Jeden jde ko zámků i do zapalování, druhý pouze do zámků. Netušíte, čím to je? Opakuji, že oba klíče jsou původní, imobilizéry jsou OK. Díky
Re: Nejde zasunout klíč do zapalování
A dříve oba šly, nebo jsi to jen teď zjistil a není jisté jestli někdy oba klíče fungovaly ok? Já když jsem si dával dělat další klíč, tak se jim nelíbil ten polotovar, že to mám šmejd, a varovali, že můžu mít ve spínačce problémy. Že mají špatnou zkušenost s těmi levnými polotovary - do zámků jdou ok (méně citlivé), ale ve spínačce může být problém (je háklivější oproti zámkům). Jen předávám co mě řekli. Já s tím byl srozuměný, klíč jsem chtěl jako nouzový pro otevření dveří, ne pro start. Ale samo jsem ho vyzkoušel i ve spínačce a i tam mi bez problémů funguje. U toho tvého klíče také mohlo dojít k nějakému nepatrnému poškození a shodou náhod je to zrovna nějaké důležité místo a už nemaká...zřejmě budeš muset nechat ten klíč podle toho funkčního "protáhnout", nebo nechat udělat nové funkční železo (já měl za 100+-) a do toho nastěhovat čip z nefunkčního klíče.
Re: Nejde zasunout klíč do zapalování
Oba lkíče jsou originály. Ale udělám duplikát z funkčního. Jeto dobrý nápad. Díky
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde zasunout klíč do zapalování
Měl jsem stejný problém. Taky mi jeden klíč co jsem běžně používal fungoval, ale druhým jsem ve spínačce naotočil.
Koumal jsem nad tím, měřil jsem... nakonec jsem vykoumal, že ten druhý tam nejde úplně zastrčit. Vázlo to za hranky co jsou na klíčí na stranách pár milimetrů od plastového držátka. Milé hrany jsem pilníkem obral do podoby úkosu a klíč krásně funguje.
Koumal jsem nad tím, měřil jsem... nakonec jsem vykoumal, že ten druhý tam nejde úplně zastrčit. Vázlo to za hranky co jsou na klíčí na stranách pár milimetrů od plastového držátka. Milé hrany jsem pilníkem obral do podoby úkosu a klíč krásně funguje.
Klíče, zámky a vše okolo
Tak to fakt nevím co přesně myslíš, ale jestli jsi měnil tu věc kam strkáš klíč a startuješ tím, tak ktomu máš novej klíč ne? A pokud máš immobilizér, tak ze starého klíče můžeš vykuchat tu immo tyčinku a dát do toho nového anebo v servise škoda ti ten nový nakódují... Jestli teda myslíš tohle jinak nechápu co má společnýho leda, že by jsi chtěl stejnej klíč ke dveřím i ke spínačce, ale to ti asio nepůjde...to by sis musel koupit celou novou sadu ne zrovna levnou...
Re: Zamky
Pochopil jsem to tak, že máš novou spínací skřínku = nový klíč. Pokud máš původní klíč stejného typu (starší provedení zubatý, novější typ plochý s bočními drážkami) jako ten nový, co pasuje do spínačky a startuješ s ním, tak stačí vymontovat ze dveří (případně i z nádrže) zámky a nechat je v klíčařství porovnat podle toho nového klíče. Pak budeš mít jeden klíč na startování i otvírání dveří a nádrže. Pokud je původní klíč jiného typu, nezbyde než koupit nové zámky toho stejného typu a nechat je opět porovnat podle toho startovacího klíče.
Co se týče immo - jak již psal přede mnou, v novém klíči by měl být volný prostor pro kvádříček s čipem (ten opatrně vydoluješ ze starého klíče), nebo tam může být nový přepisovatelný čip a na ten se jen nakopíruje ten kód z původního klíče. A pokud bys měl už v tom novém klíči natvrdo nějaký nepřepisovatelný čip, tak se musí naučit ŘJ poslouchat i tento nový čip. To bys musel pak trochu víc řešit VAGem - mít nové železo a přiložit starý čip, pak hned nové železo a nový čip. Pak už bude poslouchat oba čipy a budeš moct uschopnit 2 startovací klíče.
Co se týče immo - jak již psal přede mnou, v novém klíči by měl být volný prostor pro kvádříček s čipem (ten opatrně vydoluješ ze starého klíče), nebo tam může být nový přepisovatelný čip a na ten se jen nakopíruje ten kód z původního klíče. A pokud bys měl už v tom novém klíči natvrdo nějaký nepřepisovatelný čip, tak se musí naučit ŘJ poslouchat i tento nový čip. To bys musel pak trochu víc řešit VAGem - mít nové železo a přiložit starý čip, pak hned nové železo a nový čip. Pak už bude poslouchat oba čipy a budeš moct uschopnit 2 startovací klíče.
Re: Zamky
ufoniac píše:...Takže ako píšeš,daju sa preštelovať zamky?
Jak jsem psal - jestli máš i zámky na ten plochej klíč, tak ti je v zámkařství dokážou přestavět podle dodaného klíče. Původní klíč jim k tomu dej, ale není nezbytně nutný, jen jim to trochu ulehčí práci...jinak si to v pohodě rozdělají pomocí planžety...
Re: Zamky
No úplně vždycky to doma nemusíš "dát" na 100%. On je uvnitř určitý počet lamel přičemž variant lamel je víc než je jich použito v jednom zámku. Když máš kliku, tak stačí lamely jen přeházet, když máš smůlu tak musíš někde tu lamlu jinou sehnat. Nebo to ošidit a tu nevyhovující lamelu zbrousit a nebude funkční. Zámek se tak ale zjednoduší a stoupne množství cizích klíčů, kterýma to půjde odemknout, to je potom na zvážení do toho jít či ne...ono se dá i bez klíčů slušně otevřít, takže by to nemusla bejt tragédie. Ale to si musí každej rozhodnout sám. Zřejmě bude pro tebejednodušší na to pustit profíky a zaplatit nějakých 200-300 (já měl dva zámky za 200 na počkání cca 1h, nádrž se bránila tak jsem ponechal, nevadí mi klíč navíc v kastlíku).
zámky- FAB
Mám felicii s oboustranným klíčem a k autu musím používat celkem dva klíče,jeden klíč je jenom na spínací skříňku a druhý na ostatní zámky.Zřejmně se minulému majitely rozpadla spínačka,tak to vyřešil takto.Napadlo mně jesli nejde přeskládat spínačka uvnitř podle klíče,nechce se mi zrovna kupovat celou sadu zámků na auto abych měl konečně jen jeden klíč.Nezjišťoval jste to někdo?Díky Roman.
- madmaik
- _________________
- Příspěvky: 1499
- Registrován: stř 06. úno 2008 21:33:15
- Bydliště: Praha 4/ Mochov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zámky- FAB
jde to zeptej se v klicnistvi nekde nebo mozna ve skodovce by to rpeskladali
Škoda Felicia SportLine 1,6mpi rv. 6/2000 a Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995 no.2
bylo Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995
este bych si pral nejakyho peknyho pickupa
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=8259
http://madmaik.rajce.idnes.cz/
bylo Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995
este bych si pral nejakyho peknyho pickupa
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=8259
http://madmaik.rajce.idnes.cz/
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4134
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: zámky- FAB
Mělo by to jít ,hledej
viewtopic.php?f=18&t=5630&p=75606&hilit=z%C3%A1mky#p75606
viewtopic.php?f=18&t=5630&p=75606&hilit=z%C3%A1mky#p75606
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
Re: zámky- FAB
Díky za rychlou odezvu,zítra se stavím u nás kde dělají klíče,mají na vratech znak FAB,tak snad to umějí.
Re: zámky- FAB
Ale já bych viděl jednodušší postup - já jej absolvoval - nechat si naopak porovnat zámky podle klíče do spínačky. Alespoň mě připadlo složitější demontovat spínačku než zámky...
Re: zámky- FAB
Tak na tom něco bude,nějak mne hned nenapadlo že spínačka půjde špatně sundat,tam jsou ty blbý šrouby.Podívám se na to jak je to pod těma plastama udělaný.
Zaseklý startovací klíček
Chtěl jsem vypnout motor u své felicie a zjistil jsem, že startovací klíček je zaseklý, klade při otáčení odpor a nelze ho dostat zpět do vypnuté polohy. Přitlačením směrem, doleva se mi podařilo vypnout motor, klíč ale pořád zůstává v poloze zapnuté elektriky. Doprava jím jde otočit a motor nastartuje, doleva to ale nejde. Zapnutou elektriku jsem vyřešil nouzově odpojením baterie. Poraďte co se zaseklým klíčkem dělat? Mám zkusit otočit doleva silou? Praskne to? Jak se dá závada odstranit, jaký díl třeba koupit a na kolik to asi přijde? Dík.
Re: Zaseklý startovací klíček
Na sto procent spínačka...stojí asi 240Kč...to kam strkáš klíč je mechanická část a ještě zatím pokračuje další váleček a to je elktrická část a ta se skládá snad z milionu malinkých součástek...postupně se to mrví a nakonec neotočíš klíčkem vůbec... jde přesně o toto: http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... dd6da18436
Re: Zaseklý startovací klíček
Zkoušel jsem to už i odmontovat (tu dolní část spínací kříňky), ale drží to na volantové tyči bezpečnostními šrouby s plochou hlavičkou, takže se to bude muset odvrtat, to mne moc netěší.
Až to sundám tak co, jak oddělím tu spodní část od té vrchní se zaseklým klíčkem?
Až to sundám tak co, jak oddělím tu spodní část od té vrchní se zaseklým klíčkem?
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklý startovací klíček
jsou tam proti sobě dva červíky, tak jako na klice u dveří.
šrouby se nemusejí odvrtat, lze je přeříznout flexou ve spoji.
šrouby se nemusejí odvrtat, lze je přeříznout flexou ve spoji.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklý startovací klíček
rozbrušovačka, úhlová bruska nebo jak se tomu nadává
http://shop.boukal.cz/zbozi/385750-brus ... ska-115-mm
http://shop.boukal.cz/zbozi/385750-brus ... ska-115-mm
Re: Zaseklý startovací klíček
Úhlová bruska, tu mám, ale ta mezera mezi těmi dvěma kusy kovu co je drží šroubek pohromadě připevněné k tyči volantu je tak úzká, že tam sotva prostrčim list pilky na železo. Úhlovou bruskou bych to totálně rozbrousil nebo ne?
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklý startovací klíček
Já to dělal tím slabým kotoučem (nějak do 1mm) a když kus těch želez nebo co to je odbrousíš tak se prd děje.
Re: Zaseklý startovací klíček
Je to sundano. Nevim proc se v diskuznich vlaknech pise, ze je treba sundat ten kus kovu z volantu. Ja jsem uvolnil pouze volantovou tyc (4 srouby) a pak jsem se uz dostal k tem dvema sroubeckum, co drzi tu spodni cast spinaci skrinky zasunutou v zamku zapalovani. Spodni cast spinaci skrinky jsem vyndal a koupim novou. Prace tak na dvacet minut.
Na te spodni casti spinaci skrinky jsou tusim dva kontakty neobsazene, na co jsou?
Na te spodni casti spinaci skrinky jsou tusim dva kontakty neobsazene, na co jsou?
Re: Zaseklý startovací klíček
Přišel jsem pozdě abych tě odradil od řezání šroubů...ale ty jsi na to přišel i beze mne - jen spustit volantovou tyč a vyměnit ten díl na dvou červíkách. Co se týče kontaktů na spínačce - já nic neřešil, tak jak bylo na staré jsem přendal na novou. Takže neporadím...snad jsi si poznamenal jak bylo zapojené v té staré abys nemusel laborovat a ty dva volné asi nemusíš řešit (pokud byly volné i před demontáží a vše makalo)...
Imobilizér a klíček
zdravím sem slyšel že by neměl zůstat ve spínačce když se s autem nejede (třeba doma)klíček .prej to vadí tomu imobilizéru a ten prej musí pracovat pořád nebo nějak tak že to pak bere sice zanedbatelně ale žere baterky tak se ptám jestli to nevadí
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
Nevadí, to je kec, imo je zapnutý pouze v poloze klíčku 1
Já mám čip z klíčku přilepený v tom snímači, co je na spínačce a OK
Já mám čip z klíčku přilepený v tom snímači, co je na spínačce a OK
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
Samozřejmě že nevadí, když necháš klíče zastrčené.
Ale jenom do té chvíle, než ti s tím nějaké dítě otočí
Nechávat klíče v zapalování není obecně dobrý zvyk, ale technicky to problém není.
Ale jenom do té chvíle, než ti s tím nějaké dítě otočí
Nechávat klíče v zapalování není obecně dobrý zvyk, ale technicky to problém není.
Re: Imobilizér a klíček
takže v poloze stop můžu ,nějakej vůl mi řel že imobilizér pořád pracuje když se přiblíží ke spínačce klíček .
- zemlak
- Příspěvky: 108
- Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
- Bydliště: Praha - Západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
Otázka je, jestli nemyslel ten starší typ, třeba jako mám bohužel já. Tam se musí zastrčit taková jako flashka a pak se to tepr odpojí, a u toho by vadilo, že je pořád zastrčený.
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
Taková 1.6ka dovede poskočit nepěkně. Kolega takhle rozbil služební Feldu. Šel se podívat kolik je tam benzínu, nohy nechal venku a otočil klíčkem trochu víc než chtěl. Felda přejela obrubník, tři metry trávy a zastavila až o zeď. Předek docela potlučenej.
- PetrMPI
- Příspěvky: 565
- Registrován: stř 02. led 2008 22:45:42
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
Neví prosím někdo kolik je tak zhruba střízlivá cena za duplikát klíčku s imobilizérem? V jednom obchodě mi řekli 1350, to se mi zdá fakt hodně.
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
cca před rokem jsem ho kupoval ve škodovce a stál 800 i s nastavením imobilizeru
objednali mi ho podle čísla na plechovém štítku co je u klíčů, druhý den jsem si pro něj jel
objednali mi ho podle čísla na plechovém štítku co je u klíčů, druhý den jsem si pro něj jel
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
buď rád za 1350Kč ... já když jsem scháněl klíč tak mě řekly 1000 bez imo a 1500 s imo .... jedná se o new klíč (plochej)
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
kam to proboha chodíte?
škodovka má v servisech ceny cca stejné, tak proč kupovat něco jiného než originál
škodovka má v servisech ceny cca stejné, tak proč kupovat něco jiného než originál
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a klíček
Mno teď to vim ... tak pro příště
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: Imobilizér a klíček
U nás železo s programovatelným čipem cca 700-800, naprogramování cca 200...
Přidělání klíčů
Zdravim chtěl bych se zeptat kolil stoji připadně,kde mi přidělaj klíče na feldu jedna se o plochy klič s imobilizerem,takže teda chci i s čipem mam jen jedny a zadnou kartičku s čislem nemam dik za rady
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidělání klíčů
ceny jsou různáý podle toho kde to děláš ... kartičku k tomu nepotřebuješ .. pokud jim půjčíš stávající klíč tak oni si z něho vytáhnou kód IMO
Třeba tady u nás v Globusu si za to řekl 1500 Kč ... někdo tu tuším psal že ve škodovce se to pohybuje okolo 800 Kč ??
Třeba tady u nás v Globusu si za to řekl 1500 Kč ... někdo tu tuším psal že ve škodovce se to pohybuje okolo 800 Kč ??
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- madmaik
- _________________
- Příspěvky: 1499
- Registrován: stř 06. úno 2008 21:33:15
- Bydliště: Praha 4/ Mochov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidělání klíčů
v praze me to stalo 900
Škoda Felicia SportLine 1,6mpi rv. 6/2000 a Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995 no.2
bylo Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995
este bych si pral nejakyho peknyho pickupa
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=8259
http://madmaik.rajce.idnes.cz/
bylo Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995
este bych si pral nejakyho peknyho pickupa
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=8259
http://madmaik.rajce.idnes.cz/
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidělání klíčů
To já jsem ho kupoval ve škodovce za 800.
Objednal jsem ho podle čísla na plechovém štítku co byl u klíčů. Měl jsem ho druhý den a rovnou mi na parkovišti nastavili imobilizer.
Klíč je totálně stejný s původním. Včetně světýlka...
Objednal jsem ho podle čísla na plechovém štítku co byl u klíčů. Měl jsem ho druhý den a rovnou mi na parkovišti nastavili imobilizer.
Klíč je totálně stejný s původním. Včetně světýlka...
Re: Přidělání klíčů
madmaik píše:v praze me to stalo 900
a v te Praze kde?autorizak skoda nebo soukr.zamecnik?
- madmaik
- _________________
- Příspěvky: 1499
- Registrován: stř 06. úno 2008 21:33:15
- Bydliště: Praha 4/ Mochov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidělání klíčů
Škoda Felicia SportLine 1,6mpi rv. 6/2000 a Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995 no.2
bylo Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995
este bych si pral nejakyho peknyho pickupa
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=8259
http://madmaik.rajce.idnes.cz/
bylo Skoda Felicia combi 1,6mpi Laurin a Klement 1995
este bych si pral nejakyho peknyho pickupa
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=8259
http://madmaik.rajce.idnes.cz/
- PetrMPI
- Příspěvky: 565
- Registrován: stř 02. led 2008 22:45:42
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidělání klíčů
V globusu jsem se taky ptal, ale tam jsou strašní vyděrači. Šel jsem do autorizovanýho a za 700 i s nakódováním, ale je fakt, že jsem měl ten štítek.
Sjednocení zámku
Zdarec,na dědkovi mám tři klíče.Jeden spínačka a pátý dveře,jeden na přední dveře a jeden na víčko nádrže.Když jdu do auta tak si připádám jak kastelan.Od víčka nadrže jsem si prdnul do kastlíku,takže to mě zase až tak netíží,jde mě hlavně o dvoje boční dveře.
Někde jsem četl,že jdou překopat zámky podle klíče.To hledání značky ne klíči každý ráno mě už začíná řádně sr*t.
Nevíte někdo kolik by sálo překopání dvou bočních zámků a kde to dělájí nejlépe Brno a okolí ??
Dík
Někde jsem četl,že jdou překopat zámky podle klíče.To hledání značky ne klíči každý ráno mě už začíná řádně sr*t.
Nevíte někdo kolik by sálo překopání dvou bočních zámků a kde to dělájí nejlépe Brno a okolí ??
Dík
Neraduj se ze světla na konci tunelu.S největší pravděpodobností se jedná o protijedoucí vlak !!!
MUF-Škoda Felicia Trumf,1.3 MPi,50 KW,r.v.2000,
FuFa-Ford Focus Combi,1.6 16V,74 KW,r.v.2001,
Prodáno-Dědek-Škoda Felicia LX,1.3 BMM,40 KW,r.v.1995,
MUF-Škoda Felicia Trumf,1.3 MPi,50 KW,r.v.2000,
FuFa-Ford Focus Combi,1.6 16V,74 KW,r.v.2001,
Prodáno-Dědek-Škoda Felicia LX,1.3 BMM,40 KW,r.v.1995,
Re: Sjednocení zámku
Pokud máš stejný typ klíče do zapalování i do dveří (= nemusíš pořizovat do dveří jiné zámky) tak ti to porovnájí v každém průměrném klíčařství. Cena se zřejmě odvine podle toho, jestli se jen prohážou lamelky, nebo se bude muset přidat nějaká nová (nebude prostě v tom starém zámku, je jich více provedení jak počet lamelek v zámku). Ale ani to myslím moc neprodraží. Mě to stálo v Pardubicích do 200,- . Tu nádrž můžeš taky nechat dělat, ale občas je problém dostat ven tu vložku - stářím je tam pěkně zatuhlá. Pak na to musí trochu speciálněji, např nahřívat horkovzduškou apod. S tím se možná v každém klíčařství nebudou jebat. U mne to bylo podobně = vykašlal jsem se na to a klíč mám v přihrádce...
- janny
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte 20. led 2009 21:15:17
- Bydliště: Chudčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sjednocení zámku
Já to necháal dělat asi před měsícem v Brně v zámečnictví Gruber na Soudní. Přestavení dvou zámků ze dveří stálo 480. Funguje to parádně. Ráno jsem to tam zavezl a před obědem to bylo hotový.
Re: Sjednocení zámku
janny: díky
Neraduj se ze světla na konci tunelu.S největší pravděpodobností se jedná o protijedoucí vlak !!!
MUF-Škoda Felicia Trumf,1.3 MPi,50 KW,r.v.2000,
FuFa-Ford Focus Combi,1.6 16V,74 KW,r.v.2001,
Prodáno-Dědek-Škoda Felicia LX,1.3 BMM,40 KW,r.v.1995,
MUF-Škoda Felicia Trumf,1.3 MPi,50 KW,r.v.2000,
FuFa-Ford Focus Combi,1.6 16V,74 KW,r.v.2001,
Prodáno-Dědek-Škoda Felicia LX,1.3 BMM,40 KW,r.v.1995,
Re: Zaseklý startovací klíček
Zdarec mam problem vymenoval jsem orisek spinaci skrinky a nepoznacil si zapojeni a nevim jake draty kam jdou nemate nekdo schema???prosim o pomoc
Re: Zaseklý startovací klíček
Svorky č. 30 - trvalé plus, červené dráty, jeden je přívod trvalého napětí z pojistkovky, z šroubového spoje vpravo nahoře, druhý drát vede na spínač obrysových světel
Svorky č. 15 - napětí jen při sepnutém zapalování, černé dráty, jeden vede do pojistkovky, na svorkovnici BF, pin č. 2, druhý drát na řídící jednotku airbagů
Svorky č. 50 - napětí při startování, žluté dráty, jeden vede na startér, druhý drát jde na pojistkovku, svorkovnice BF, pin 9
Svorky č. 16 - napětí při startování, bílé dráty, jeden vede na spínač hladiny brzdové kapaliny, druhý drát na bílou svorkovnici přístrojovky, pin č. 1
Svorky č. 15 - napětí jen při sepnutém zapalování, černé dráty, jeden vede do pojistkovky, na svorkovnici BF, pin č. 2, druhý drát na řídící jednotku airbagů
Svorky č. 50 - napětí při startování, žluté dráty, jeden vede na startér, druhý drát jde na pojistkovku, svorkovnice BF, pin 9
Svorky č. 16 - napětí při startování, bílé dráty, jeden vede na spínač hladiny brzdové kapaliny, druhý drát na bílou svorkovnici přístrojovky, pin č. 1