Jurka píše:Na sto procent spínačka...stojí asi 240Kč...to kam strkáš klíč je mechanická část a ještě zatím pokračuje další váleček a to je elktrická část a ta se skládá snad z milionu malinkých součástek...postupně se to mrví a nakonec neotočíš klíčkem vůbec... jde přesně o toto: http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... dd6da18436
Klíče, zámky a vše okolo
Re: Zaseklý startovací klíček
- Danis
- Příspěvky: 518
- Registrován: ned 10. pro 2006 18:24:11
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklý startovací klíček
Ahoj všem, svůj dotaz vložím sem, neboť se to týká tohoto tématu a o co vlastně jde:
Felicia 8/97 s origo imo, nikdy nic neměněno a nedoděláváno. Klíček strčím do zapalování a normálně otočím a nastartuji, vše bezproblémově. Ale když chci vypnout motor a vrátit klíček do polohy 0, tak to je na poprvé nemožné. Musím s ním v zámku spínačky lehce lomcovat a pak se umoudří a já hýbnu klíčkem a motor vypnu. Četl jsem tady, že spínačka je ze dvou částí - mechanická a elektrická. Která se bude u mě měnit a kolik stojí orig. díl ve Škodovce? Kouknětě se mi prosím někdo do ETKY? A jak s klíčem? Nechám tenhle současný (pozn.: vlastním všechny klíče k autu včetně štítků, tak bych nerad měl ke spínačce jiný)?
Děkuji předem
Felicia 8/97 s origo imo, nikdy nic neměněno a nedoděláváno. Klíček strčím do zapalování a normálně otočím a nastartuji, vše bezproblémově. Ale když chci vypnout motor a vrátit klíček do polohy 0, tak to je na poprvé nemožné. Musím s ním v zámku spínačky lehce lomcovat a pak se umoudří a já hýbnu klíčkem a motor vypnu. Četl jsem tady, že spínačka je ze dvou částí - mechanická a elektrická. Která se bude u mě měnit a kolik stojí orig. díl ve Škodovce? Kouknětě se mi prosím někdo do ETKY? A jak s klíčem? Nechám tenhle současný (pozn.: vlastním všechny klíče k autu včetně štítků, tak bych nerad měl ke spínačce jiný)?
Děkuji předem
Škoda Felicia Combi LXi - 1.3 MPi, r.v. 1997
2x airbag, alu kola 14" Magic2 vč. rezervy, parkovací senzory, folie 3M
Škoda Fabia Combi Ambiente - 1.2 TSI, r.v. 2011
6x airbag, alu kola 15" Antares, parkovací senzory, klima, ABS+ASR+ESP+asistent rozjezdu do kopce, SUNSET
2x airbag, alu kola 14" Magic2 vč. rezervy, parkovací senzory, folie 3M
Škoda Fabia Combi Ambiente - 1.2 TSI, r.v. 2011
6x airbag, alu kola 15" Antares, parkovací senzory, klima, ABS+ASR+ESP+asistent rozjezdu do kopce, SUNSET
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklý startovací klíček
S klíčem nic dělat nemusíš, oříšek podle etky stojí cca 300,-Kč
- Danis
- Příspěvky: 518
- Registrován: ned 10. pro 2006 18:24:11
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaseklý startovací klíček
Díky za odpověď
Škoda Felicia Combi LXi - 1.3 MPi, r.v. 1997
2x airbag, alu kola 14" Magic2 vč. rezervy, parkovací senzory, folie 3M
Škoda Fabia Combi Ambiente - 1.2 TSI, r.v. 2011
6x airbag, alu kola 15" Antares, parkovací senzory, klima, ABS+ASR+ESP+asistent rozjezdu do kopce, SUNSET
2x airbag, alu kola 14" Magic2 vč. rezervy, parkovací senzory, folie 3M
Škoda Fabia Combi Ambiente - 1.2 TSI, r.v. 2011
6x airbag, alu kola 15" Antares, parkovací senzory, klima, ABS+ASR+ESP+asistent rozjezdu do kopce, SUNSET
Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Mám dotaz... asi hloupý . . ale jáký je důvod, že víčko nádrže má jiný zámek, než dveře, kufr a zapalování? Víčko nádrže není od jiného auta . . .
Viděl jsem to u hodně aut . . .
U Renaulta mam jeden klíč na vše . . .
Děkuji za odpověď. . . .
Viděl jsem to u hodně aut . . .
U Renaulta mam jeden klíč na vše . . .
Děkuji za odpověď. . . .
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4134
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Asi někdo už měnil víčko nebo zámky.
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
když není víčko nádrže z jiného auta tak je koupené nové .. proto jiný klíč
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Francis píše:...U Renaulta mam jeden klíč na vše...
Šťastní z nás i u Feldy (mam 2x 1997)
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Je to fáma ještě z dob favořitů, kdy někdo vymyslel, že se může stát, když si někdo vyhlídne tvoje auto, nejdřív ti ukradne víčko nádrže, podle něj si nechá udělat klíč, pak přijde k tvému autu, odemkne si a odjede.
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
U feldy je to navíc udělaný tak, že klíčkem vyrobeným podle víčka nádrže neotevřeš auto (tohle fáma není, info přímo od škodovky ale nevzpomenu si kde jsem to četl)
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Já mám víčko vyměněné přesně kvůli fámě jak psal 103457 - ale jistota, je jistota Na to občasné tankování mě jeden klíč navíc nezabije
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Marty_pv píše:U feldy je to navíc udělaný tak, že klíčkem vyrobeným podle víčka nádrže neotevřeš auto (tohle fáma není, info přímo od škodovky ale nevzpomenu si kde jsem to četl)
děda měl taky jiný víčko nádrže na Favoritu kvůli tomuhle jinak to že klíček nevyrobíš podle víčka nádrže už nešlo u Favoritů od modernizace v 93tim..
- Drahoš
- Příspěvky: 2123
- Registrován: pon 27. lis 2006 15:31:42
- Bydliště: Sušice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Dva klíče jsou ještě v pohodě. Vzpomínám na služební feldu: Zapalování, dveře, kufr a nádrž. Takže celkem 4. Člověk chodil jak kastelán
Bylo: Škoda Felicia 1.6 MPi viewtopic.php?f=16&t=2523
Je: Seat Leon cupra R 1.8T
Je: Seat Leon cupra R 1.8T
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Drahoš:
A vsadim se, že když jsi chtěl otevřít auto, tak to byl až ten čtvrtej klíč . . . když nastartovat, tak taky ten čtvrtej . . Pokud jsi je teda neměl označený
A vsadim se, že když jsi chtěl otevřít auto, tak to byl až ten čtvrtej klíč . . . když nastartovat, tak taky ten čtvrtej . . Pokud jsi je teda neměl označený
- Drahoš
- Příspěvky: 2123
- Registrován: pon 27. lis 2006 15:31:42
- Bydliště: Sušice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Od zapalování byl označenej, ale ty ostatní byla loterie
Bylo: Škoda Felicia 1.6 MPi viewtopic.php?f=16&t=2523
Je: Seat Leon cupra R 1.8T
Je: Seat Leon cupra R 1.8T
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Ja mám od 4 zámkov 3 klúče a to na nádrži pre istotu zámok vôbec nemám . Chaos nenastáva, lebo od zapalovania je hrubší s immo a vzadu je favoriťácky klúč.
- mako
- Příspěvky: 436
- Registrován: pát 15. srp 2008 16:44:12
- Bydliště: [SK] - ZM
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
já mám jeden od řidič dveří + zapalování, druhý od spolujezdec dveří, víčko zamknout nejde a na kufru se zámek zaseknul a nejde odemknout
VW passariantion+VW felicia diesel power
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
Kopie klíče
Zdravim, nevěděl jsem, kam to přesně zařadit, tak jsem to hodil sem.
Chtěl jsem se optat, chci si udělat kopii klíče, ale problém je v tom, že mám imobilizer. Když otevřu krytku klíče, tak je tam malej čip. No a všude mi řikaj tak 800kč a víc (největší frajer byl jeden dědek v Globusu na černém mostě, ten mi řekl rovnou 1290 kč )
Nemáte někdo typ, kdo by to udělal za levnější, nejlíp v Praze? Přecejen je lepší mít dva klíče, než jeden a 800 je docela dost...
Chtěl jsem se optat, chci si udělat kopii klíče, ale problém je v tom, že mám imobilizer. Když otevřu krytku klíče, tak je tam malej čip. No a všude mi řikaj tak 800kč a víc (největší frajer byl jeden dědek v Globusu na černém mostě, ten mi řekl rovnou 1290 kč )
Nemáte někdo typ, kdo by to udělal za levnější, nejlíp v Praze? Přecejen je lepší mít dva klíče, než jeden a 800 je docela dost...
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopie klíče
Ahoj,
800,-Kč je dobrá cena já co se ptal tady u nás na západě, tak se cena pohybuje okolo 1.000,-Kč
Tak jsem to řešil tak, že jsem čip vyndal a vlepil ho do kroužku imo., který je navlečený na spínačce. Takže nyní nastartuji jakýmkoliv klíčem.
Nedělám si iluze, že kdyby chtěl feldu někdo ukrást, tak mu v tom imo. zabrání.
800,-Kč je dobrá cena já co se ptal tady u nás na západě, tak se cena pohybuje okolo 1.000,-Kč
Tak jsem to řešil tak, že jsem čip vyndal a vlepil ho do kroužku imo., který je navlečený na spínačce. Takže nyní nastartuji jakýmkoliv klíčem.
Nedělám si iluze, že kdyby chtěl feldu někdo ukrást, tak mu v tom imo. zabrání.
Re: Kopie klíče
To neni špatnej nápad, to mě nenapadlo. Asi to taky tak udělám.
Navíc - máš pravdu. Neni nic jednoduššího, než se dostat do feldy a odjet s ní, už určitě taky nebude problém.
Navíc - máš pravdu. Neni nic jednoduššího, než se dostat do feldy a odjet s ní, už určitě taky nebude problém.
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopie klíče
Už jsem to tu psal. Když jsem koupil manželce feldu, tak jsem dostal jenom jeden klíč.
Dojel jsem do škodováckého servisu, tam mi do druhého dne objednali origoš klíč a na počkání na parkovišti nastavili imobilizer (smazali všechny klíče a nastavili ty dva které mám)
Jo, stálo to taky 800Kč.
Dojel jsem do škodováckého servisu, tam mi do druhého dne objednali origoš klíč a na počkání na parkovišti nastavili imobilizer (smazali všechny klíče a nastavili ty dva které mám)
Jo, stálo to taky 800Kč.
Re: Kopie klíče
Pokud by ses za pěknou cenu dostal k nějakému starému klíči s čipem, tak si necháš udělat jen klíč-železo a vložíš do něj ten čip. Pak si necháš od někoho ten klíč-čip přiřadit k tvému immo. Takhle se může naučit immo "poslouchat" několik různých čipů (nevím kolik, 4?6?).
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Otec má jeden od zapalovania ( bola KO spínačka ), druhý ( origo ) od predných dverí. Zamykanie nádrže sa pokazilo ešte keď auto bolo nové a na kufry odpadol ten plast okolo zámku a tým pádom je zámok nefukčný. Holt kvalita A to má auto od novoty a má najazdené asi 50 000km.
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Kuwa to sú kombinácie. Ja mám jeden kľúč na všetko, síce felda má len 9 rokov.
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Ináč služobná felda NF sa držala dobre, 220 000km a stále iba jeden pôvodný kľúč. Akurát mi vypáčili zlodeji zámok u spolujazdca, ale to nebola chyba auta. Potom som mal od neho zvlášť kľúč.
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
|Já mám vše na jeden klíč. A to i přes to, že mi jednou vypáčili zámek u řidiče. Nechal sem to opravit u dealera, protože víc klíčů sem měl na Golfu a bylo tlo na hov...
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
Jeden klúč je samozrejme lepší, ale by sme museli čakať dva týždne a auto bolo treba.
Re: Proč jsou u Felicie 2 klíče? zapalování + nádrž . .
to je nějak dlouho, ne? my sme auto měli hotový dřív
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopie klíče
Tak to se divím. Felda má seriově montovaný imobilizer cca od roku 96. Ostatní auta od VW jsou na tom obdobně.
Re: Kopie klíče
Tak třeba já mám modelovej 96,smontováo někdy v tejdnu okolo Vánoc,mam GLXi a imo nemám...naopak kamarád,co jí má ještě o půl roku starší IMO má...
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopie klíče
U starších felicií to byla snad příplatková, nebo jaká výbava. Později to začali dávat do všech. Datum nevím.
Re: Kopie klíče
podle mě asi příplatková, ale já mám LX holotu a IMO mám.. ale v dobovém ceníku bylo napsano:
Imobilizér - standard
Tak nevim no.. jde asi taky o to, ze kdy je.. nebo dle přání zákazníka
Imobilizér - standard
Tak nevim no.. jde asi taky o to, ze kdy je.. nebo dle přání zákazníka
Zlomený klíč ve spínací skříňce
Zdar,
mam velký problém zlomil sem klíč v zapalovací skříňce!!! Ten zlomenej kus nemůžu vyndat, co mam dělat poraďte někdo prosím.
mam velký problém zlomil sem klíč v zapalovací skříňce!!! Ten zlomenej kus nemůžu vyndat, co mam dělat poraďte někdo prosím.
Re: Zlomený klíč ve spínací skříňce
zkusil bych zespodu sundat spinačku, aby zustala samotná fabka v který je klíč a pak zespodu klíč vyšťouchnout
- ramelow
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát 19. čer 2009 20:53:36
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zlomený klíč ve spínací skříňce
To samé se mi stalo u zámku dveří.
Zalomený kousek se mi podařilo vytáhnout obyčejným spínacím špendlíkem bez problémů.
Zalomený kousek se mi podařilo vytáhnout obyčejným spínacím špendlíkem bez problémů.
Re: Zlomený klíč ve spínací skříňce
na vytahovani klicu doporucim magnet z hard disku... ale chce to cvik
Spínačka M98
Ahoj kluci, mám tu spínačku na frézovaný klíč z New Face od které nemám klíče a zajímalo by mě, jestli se dá předělat na jiný klíč. Díky
Naposledy upravil(a) Jura_Favorit dne pát 24. čer 2011 14:09:03, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sloučeno - viz. bod č. 3 Pravidel pro vkládání příspěvků!
Důvod: Sloučeno - viz. bod č. 3 Pravidel pro vkládání příspěvků!
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klíče, zámky a vše okolo
to víš že jde , můžeš i sám nebo v zámečnictví
Re: Klíče, zámky a vše okolo
jo, předělat to jde i doma, akorát je velká šance, že nebudeš mít potřebný šoupátka. Je jich tušim 9 typů (jsou očíslovaný) a do zámků se dávaly různý kombinace. Měl bys fakt velký štěstí, kdyby jsi v tý spínačce měl použitý stejný jako v zámku, podle kterýho to chceš předělat. Asi nejjednoduší by to bylo vzít z tvýho starýho rozbitýho zámku a šoupátka tam přendat ve stejném pořadí. Neni to nic náročnýho, je to spíš takový hraní si.
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
Re: Klíče, zámky a vše okolo
Zkoušel jsem to rozdělat ale nevím jak se do toho dostat. Sundal jsem akorát tu část, co ovládá elektriku, ale samotnou vložku se mi nepodařilo rozdělat. Mám totiž od auta dva různé klíče a jednu spínačku navíc bez klíče a rád bych měl jeden jediný klíč
edit: tak se mi podařilo sundat plech na straně té elektrické části, ale nemůžu vytáhnout samotnou vložku ven
edit: tak se mi podařilo sundat plech na straně té elektrické části, ale nemůžu vytáhnout samotnou vložku ven
Re: Klíče, zámky a vše okolo
Chci se zeptat.Chtěl bych si koupit nový víčko nádrže protože se mě v tom stávajícím rozbil zámek a prostě at točím klíčem na jakoukoliv stranu prostě nezamkne.Taky bych chtěl nový zámek na 5-ty vrata protože předchozímu majiteli se tama chtěl někdo vloupat do auta a zámek je v poloze zamčeno jdou tedy 5-ky otevřít přes páčku u řidiče.Ale jde mi o to,jak to udělat když dám nový zámek na 5-tý vrata a nový víčko na nádrž abych pořád měl jen 1 klíč a to ten stávající co funguje do dveří a do spínačky.Lze to nějak udělat?Co všechno bych musel vzít sebou do nějakého zámečnictví?
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klíče, zámky a vše okolo
musíš si to donést do zámečnictví kde ti to předělají , nebo poud to mají tak to tam i koupit
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klíče, zámky a vše okolo
5tý vrata nezamykám, respektive nemám na nich zámek, mám odskok na DO
viewtopic.php?f=16&t=14#p448223
A nádrž rovněž nezamykám, snažím se tím předejít tomu, že mi hnědočeši vyrvou nebo přeříznou trubku od hrdla ve snaze dostat se do nádrže. Možná by to stálo za zvážení.
jinak, jak psal kolega, zámky se daj přestavit na jeden klíč, v nějakém lepším klíčnictví ti to udělaj.
viewtopic.php?f=16&t=14#p448223
A nádrž rovněž nezamykám, snažím se tím předejít tomu, že mi hnědočeši vyrvou nebo přeříznou trubku od hrdla ve snaze dostat se do nádrže. Možná by to stálo za zvážení.
jinak, jak psal kolega, zámky se daj přestavit na jeden klíč, v nějakém lepším klíčnictví ti to udělaj.
Re: Klíče, zámky a vše okolo
Prostě vezmeš to nový víčko a ten novej zámek + současnej klíč a oni to spasujou. Mně to dělali na počkání...teda jako jsem to tam dal, šel se na 30min projít a vyzvedl...
Strata kluca
caute stratil som jediny kluc od mojej feldy 1.9 ktory som mal. a chcel by som iba vediet ze ci mi v pohode podla VIN v skoda servise dodaju druhy alebo musim vymenit zamky + spinacku. ten kluc nemal ziadny imobilzer ani DO. bol to ten starsi s vonkajsim frezovanim
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4134
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klíče, zámky a vše okolo
Podle VIN asi ne ,jestli máš uložený takový štítek co býval u klíčů tak na něm je kod a podle něj ano ,jinak asi nový zámky .
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
Re: Klíče, zámky a vše okolo
Klucí, máte někdo tip jak rozebrat spínačku za účelem přestavění na jinej klíč? Vyndal jsem všechny červíky, vložka se hýbe, ale nemůžu to prostě rozebrat
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klíče, zámky a vše okolo
takže tady je pár fotek : http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/Zamky
zespoda spínačky jsou takový kolečka , na foto 1 , jsou to zalamovací šrobky M3 ostrým šroubováčkem za pomoci úderů do něj , je povol a vytoč , uvidíš co je na foto 2 (už je to trochu vykuchaný ) , vytočil jsi i zalomený šroubek (někdy je tam červík) ? na foto 3 , pak už to jde vysunout foto 4
zespoda spínačky jsou takový kolečka , na foto 1 , jsou to zalamovací šrobky M3 ostrým šroubováčkem za pomoci úderů do něj , je povol a vytoč , uvidíš co je na foto 2 (už je to trochu vykuchaný ) , vytočil jsi i zalomený šroubek (někdy je tam červík) ? na foto 3 , pak už to jde vysunout foto 4