Ahojte.
Mam taky problem s Feldou. Poslednu dobu som zbadal zaujimavu a pre man novu vec. Felicia chyti na volnobeh v podstate za kazdeho pocasia, ci uz je mraz alebo slnko. Pekne otacky vylezu na 1000 za minutu a asi po 30 sekundach sa zacnu diat veci. Jedna sa o to, ze auto zacne ist ako keby na tri valce, ked je motor studeny, robi to este aj za jazdy, ako keby trhalo. Ako nahle sa zohreje, tak je vsetko v pohode. NO....v pohode......dymi to jak fras. Po nastartovani studeneho motora, nedymi vobec, az po nejakom case. Myslel som ze je vadna sonda, pretoze ked som startoval bez nej, auto malo pekny chod. Nepozoroval osm to trhanie. Lenze ako to dymi, ked pridam plyn, vystreli z vyfuku prud paliva, sviecky cierne....nikdy take neboli. proste asi bohata zmes. Na vykone to nepocitujem, spotrebu som nezaregistroval zvysenu, ale kedze to hadze do vyfuku asi vyssia bude. Dym smrdi po palive. Je taky sivo biely. Olej zerie v ramci normy (najazd. 210 000 km). Voda sa nestraca. Myslite ze to robi sonda???? Na diagnostike som nebol. Ked jej vytocim, max. otazky 4500 a zacne strielat.
Felicia 1,3BMM dymi
Re: Felicia 1,3BMM dymi
Začal bych výměnou zapalovacích svíček a kabelů
FELICIA GLXi 1.3 BMM r.v.1996 červená solitaire metalíza
FELICIA GLXi 1.3 MPi r.v. 1998 zelená pacific metalíza
FELICIA GLXi 1.3 MPi r.v. 1998 zelená pacific metalíza
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia 1,3BMM dymi
zkus snímač teploty pro řj
Re: Felicia 1,3BMM dymi
tak pre upresnenie, dym je biely, po mensej analyze vyhadzuje z vyfuku vodu so sadzami, ked tomu stupim, tak ide cierny dym, sviecky cierne? myslite ze je to tesnenim pod hlavou? lebo voda sa nestraca, olej ma emulziu len na vrchu, kontrolna ryska je cista. farba oleja je hneda az cierna.
- jirkaf
- Příspěvky: 4539
- Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia 1,3BMM dymi
u mě tohle dělala zapalovací cívka ... byla praskla, hrozne to zralo a bílej kouř, sem tam v urcitých otáčkách a teplotě to nechtělo táhnout....
bohužel kvuli tomu jak to obcas nepálio a hazelo benzín do vejfuku, tak odešla i lambda sonda...
bohužel kvuli tomu jak to obcas nepálio a hazelo benzín do vejfuku, tak odešla i lambda sonda...
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Re: Felicia 1,3BMM dymi
takze. problem hlavny, ktory bol spocival v studenych spojoch v poistkovej skrinke, co je problem mnozstva felicii. tie spoje mi vyskratovali cerpadlo v nadrzi, odpalili par cievok . kamarat co mi robil elektriku hovoril, ze to bolo tak vyopekane, ze mozem byt rad, ze som nezhorel. spotreba a dymivost pravdepodobne suviseli v chybnym cidlo teploty chladiacej kvapaliny.pri chybnom cidle si riuadiaca jednotka berie udaj o teplote -46 stupnov, takze vkuse jazdite na sytic, lebo si auto mysli, ze je na severnom pole. Po jeho vymene sviecky pekne vypalene. Objednal som Denso sviecky, takze budem menit. Spotreba vyzera byt normal, ak nebude menim lambdu.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia 1,3BMM dymi
napsal jsi to špatně ,
hlavní problém závady bylo to čidlo
pojistkovka v tomhle případě může za poškození dalších věcí tak v cca max15% , ten zbytek je stáří/opotřebení
............co je problem mnozstva felicii..................
.............ze som nezhorel................
!!!!!prvotní problém je ten že se ignoruje zatékání předním oknem !!!!! což je 99% problémů s pojistkovkou
hlavní problém závady bylo to čidlo
pojistkovka je problém další - o kterým jsi nepsal ,ferdamravenec píše:zkus snímač teploty pro řj
pojistkovka v tomhle případě může za poškození dalších věcí tak v cca max15% , ten zbytek je stáří/opotřebení
............co je problem mnozstva felicii..................
.............ze som nezhorel................
!!!!!prvotní problém je ten že se ignoruje zatékání předním oknem !!!!! což je 99% problémů s pojistkovkou
Re: Felicia 1,3BMM dymi
tak problem som dufam vyriesil. vysokansku soptrebu som zredukoval novym cidlom chladiacej kvapaliny, novou lambdou zn. Bosh a novymi svieckami Denso. momentalne chyta bez problemov aj v sucasnych mrazoch -16 stupnov.sviecky su krasne vypalene a auto je o poznanie zivsie. mal som taktiez problem, ze pocas jazdy prestalo auto tahat, az ked som poriadne pridal tak sa ako tak spamatovalo. pozeral som forum a vela ludi malo takyto problem. robilo to, ci bol motor teply alebo studeny. odporucam kazdemu jednoduchu vec, odsrobujte vicko nadrze, pripadne ako moj pripad, urobte malu dierku do vicka. ja som mal v nadrzi maly podtlak, ktory hadice nestihali vyrovnavat, asi su uz napoly zapchate. takisto mi to robilo ze po nastartovani sa mi nejaky cas pekne drzal volnobeh a znicoho nic zacalo auto ist akoby na 3 valce. pocitac neukazoval chybu, zapalovanie bolo v poriadku. proste podtlak, odvtedy to uz nerobi vobec.