Motor netáhne od 3500 ot

Simos 2P
135M, 136M
LPG.habartice
Příspěvky: 242
Registrován: pon 25. bře 2013 17:11:43
Bydliště: Habartice
Kontaktovat uživatele:

Motor netáhne od 3500 ot

Příspěvek od LPG.habartice »

Zdar chlapci,
mám následující problém, už mě nic nenapadá.
1.3 MPI 50 kW
Vše funguje normálně, starty, volnoběh, spotřeba....
Problém je, že při zrychlování v otáčkách 3500-4000 se začne jakoby dusit, přestane táhnout. Když přeřadím na vyšší rychlostní stupeň, otáčky poklesnou a auto dál zrychluje. Ale zase dokud nedojde k těm kritickým otáčkám okolo 3500.
Hlava po repasu, nový těsnění, rozvody, svíčky, komplet výfuk včetně katu, vag žádnou závadu nehlásí. Tlak od benzínovýho čerpadla ok, lambda ok, několikrát měřena i měněna.
Prostě nic s tím není, jen to nejede :hlava:
Mám podezření na...
Psát to nebudu bych vás neovlivnil ;)
Nápady prosím sem.
Díky
jimac
Příspěvky: 13
Registrován: stř 05. čer 2013 16:47:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor netáhne od 3500 ot

Příspěvek od jimac »

Nápad to asi moc nebude, ale spíš moje zkušenost. Nad 3000 ot. netáhla, nijak moc jsem to neřešil, protože nad 4000 se zase celkem rozjela. Pak přestala jet úplně, to zapříčinil rozpad zadního dílu výfuku, takže se měnil. Problém nad 3k ot. se nezměnil. Pak se měnil olej, svíčky a zároveň s tím jsem vyčistil klapku, snímač vzduchu a kvůli klapce jsem dělal reset jednotky přes motordiag. A najednou jede jak z praku :evil: Řekl bych že nejvíce na to měl vliv reset jednotky, ale je to pouze moje doměnka/zkušenost. ;)
LPG.habartice
Příspěvky: 242
Registrován: pon 25. bře 2013 17:11:43
Bydliště: Habartice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor netáhne od 3500 ot

Příspěvek od LPG.habartice »

Díky za reakci.
čištění a reset klapky samozřejmě taky proběhl. Vymazání adaptací taky.
Pokusně jsem do auta zapojil lpg, závada přetrvává. Takže větší část motorovýho elektromanagementu můžeme vyloučit....
Jediné co mě napadá a co se neměnilo je snímač tlaku v sacím potrubí :scratch:
tak zas na vag...
kua
LPG.habartice
Příspěvky: 242
Registrován: pon 25. bře 2013 17:11:43
Bydliště: Habartice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor netáhne od 3500 ot

Příspěvek od LPG.habartice »

Tak nee, všechny hodnoty ok. Seřízeny ventily, změna minimální, spíš žádná. Jinak se auto při běžným provozu chová zcela normálně :scratch:
Rob
Příspěvky: 937
Registrován: stř 25. led 2012 8:42:25
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor netáhne od 3500 ot

Příspěvek od Rob »

Zkus postupně povyměňovat čidlo vody, vzduchu a snímač otáček, on některý může být vadný ale zápis do paměti závad neudělá. V zapalování zřejmě problém nebude, ale pokud vše předchozí selže, možná bych zkusil vyměnit zapalovací lištu. Bez záznamu v paměti závad to je takové hledání jehly v kupce sena, ale naštěstí tam příliš komponentů není.

Jestli to dělá i na LPG i na benzín, dají se vyloučit vstřiky, čerpadlo, benzínový filtr a veškeré čistě benzínové komponenty. Ještě mě napadá nějaká netěsnost v sání nebo ve výfuku před lambdou, třeba těsnění pod parohy a pod sací svody...
LPG.habartice
Příspěvky: 242
Registrován: pon 25. bře 2013 17:11:43
Bydliště: Habartice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor netáhne od 3500 ot

Příspěvek od LPG.habartice »

Všechny čidla měněny i zkontrolovány Vagem. Hlavu jsem dával repasovanou, takže veškerý těsnění jsou nový pod vším a všude. Jinak ta ztráta výkonu je nejvíc znatelná při jízdě na 3 do kopce, prostě táhne do necelých 4000 rpm a pak už jen v podstatě drží otáčky, nezrychluje, případně začne jemně trhat. Při rychlým rozjezdu na 1 jde pocitově normálně do plných, na 2 asi taky, ta 3 už stojí za prd. Možná to bude tím že je to Felicie, ale na mý to určitě nedělalo...
Jestli to není el chyba, jako že vypadá že ne, tak pak už jen mechanická chyba, ale rozvody, ventily atd. jsem kontroloval ale nic nenašel. To jsem s toho :rendeer:
Zapalovací lišta mě taky napadla, jinou ale nemám k dispozici. Svíčky jsou čistý, cihlově zabarvený ...
Rob
Příspěvky: 937
Registrován: stř 25. led 2012 8:42:25
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor netáhne od 3500 ot

Příspěvek od Rob »

No moc možností nezbývá. Tu zapalovací lištu bych určitě vyzkoušel a vyloučil její vliv. No a pak už snad jen zkusit jinou řj, nestává se sice často že odejde, ale stát se to může. A ještě projdi všechny svorkovnice a zkontroluj piny a prostrikni kontakt sprejem. Napadají mě ještě ohnuté rozvodove tyčky, ale to už je fakt extrém :-D:-D

P.s: ještě mě napadá, občas dělené těsnění pod výfukové svody a pod sání dělá problém, konkrétně ta kovova část pod výfukové parohy - a to i když je nové. Ideální je to těsnění pro BMM co je v kuse, a pokud možno originální.
Odpovědět