Problémy s termostatem

Simos 2P
135M, 136M
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat, netěsní

Příspěvek od jezek »

Termostat je originál Škoda, žádná druhovýroba.
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
Uživatelský avatar
Tomas6
Příspěvky: 3758
Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
Bydliště: Slušovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat, netěsní

Příspěvek od Tomas6 »

krejsa:Nevidím v tom žádnou výhodu.Jaký je domek je v podstatě jedno.Důležitý je termostat a ta polská náhrada s kovovým termostatem funguje...
jezek:zkus ho sundat z hlavy a tu dosedací plochu kde má být ten okroužek srovnat a trošku snížit pilníkemnebo něčím.Ale tak aby to bylo rovný.Ale jen tak o půl mm.A nový kroužek a musí to těsnit.Případně to napaplat nějakým tmelem.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas. :-)
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
krejsa
Příspěvky: 16
Registrován: pon 27. bře 2006 19:31:31
Bydliště: kojetin
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat, netěsní

Příspěvek od krejsa »

Tomas6 : pokud jsem si vsimnul tak se tu resi ze netesni kolem hlavy a nebo mezi komorama.jenze ten plast je mekej.hlinik se podle me tak rychle nekrouti.a podle meho nazoru se ty termostaty sypou jeden za druhym.timto je to vyreseno.
Uživatelský avatar
Tomas6
Příspěvky: 3758
Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
Bydliště: Slušovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat, netěsní

Příspěvek od Tomas6 »

Nekroutí.To je jasný,ale málokdo má možnost ten hliníkový domek upravit na nový typ čidla.A abych se sám přiznal,taky nemám kde a jak.Ikdyž pro mne by to asi nebyl problém neřešitelný,bo opravuju auta,ale svářečku na hliník stejně nemám.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas. :-)
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat, netěsní

Příspěvek od jezek »

Zkusim kouknout jak je to rovný, ale zdá se mi divný, že by to bylo až tak křivý. Bylo to párkrát dole a vždy v pohodě, aspoň teda nikdo mi neřikal, že je to křivý :?
Dam mu ještě jednu šanci a zkusim nějakej ten tmel trošku kolem O kroužku, snad to pomůže. Napadlo mě ještě jestli to nebylo že byl ten otvor neodmaštěnej?
Možná plácam :roll:
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
Uživatelský avatar
Tomas6
Příspěvky: 3758
Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
Bydliště: Slušovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat, netěsní

Příspěvek od Tomas6 »

Neodmaštěnej nevadí...Spíš jestli ten okroužek není nějak skřípnutý,nebo spíš netěsní.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas. :-)
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Dave82

Termostat

Příspěvek od Dave82 »

Zdravím, mám dotaz ohledně termostatu. Zajímalo by mě jaký je postup při vyndávání termostatu a jestli je v mých silách to zvládnout pouze se šroubovákem? Taky by se mi hodila rada, kde přesně se termostat nachází:) Prosím ještě o radu, jestli pokud se mi ten termostat podaří vyndat, bude problém jet cca 200 km bez něj, vím, že mi bude asi trošku zima, ale jde mi hlavně o to, abych ještě víc neublížil autu.
tgfh - FK

Re: Termostat

Příspěvek od tgfh - FK »

Bez termostatu se jen nedá, aby jsi ho vymontoval musíš částečně vypustit vodu, protože se v termostatu nachází trvale voda. Jeho výměna složitá není. Po výměně termostatu vodu nalévám přes čidlo teploty kvůli zavzdušnění, je to jen vychytávka. Tím, že by jsi jel bez něj by ti bylo právě pekelné horko :lol:
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne stř 02. pro 2009 10:40:49, celkem upraveno 1 x.
tgfh - FK

Re: Termostat

Příspěvek od tgfh - FK »

Jinak termostat je toto:
Obrázek
Levá část termostatu se při jeho pokažení měnit nemusí, ale prodejci většinou prodávají komplet (chcou vydělat). Pravá část tam je ten zasmolený mechanismus který se jednou za rok vždycky po....
- Ty 2 části spojujou 3 šrouby.
- Na levé části se nachází čidlo teploty.
Dave82

Re: Termostat

Příspěvek od Dave82 »

Díky moc....asi to dám stejně do servisu, možná bych tomu spíš ublížil. Nevíš náhodou o nějakým levným dobrým servisu?:)
skeda - FK

Re: Termostat

Příspěvek od skeda - FK »

bez termostatu se jet da u 120ky jsem bez nej jezdil 2mesice nez jsme ji hodily ze skaly a prave ze mu bude zima neeee horko,topit to nebude
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 1433
Registrován: ned 28. kvě 2006 19:32:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

Příspěvek od Tweety »

Kvuli termostatu je zbytečný jezdit do servisu, je to fakt jednoduchý ;) .
Takhle vypadá to co potřebuješ vyměnit Obrázek
Voda se vypouštět ani nemusí, stačí když odšroubuješ nádržku s vodou na který hlídáš kolik jí tam je. Jsou to dvě destkový matky. Celou tu nádobku narveš dolů na převodovku, aby byla níže než ten termostat. Když vyndáš čidlo, tak uvidíš, že už tam není voda a můžeš začít šroubovat termostat. Samozřejmě z něj odpojíš hadice a konektor. Tu velkou si opřeš někde venku, ať je výše než chaldič. No a až ho přišroubuješ a napojíš, tak zvedneš tu nádobku a budeš koukat do vnitř a až uvidíš vodu vrazíš tam čidlo a máš to odvzdušněný. Přišroubuješ baňku a hotovo.

Jinak se dá jet i bez termostatu, ale musíš vyndat tu kovovou část z toho plastu a ten plast tam vrátit, aby měla kudy téct voda. Zima by ti až taková nebyla, ono by se to trochu ohřálo, ale tak max na 70. S tím bych ,ale nijak dlouho nejezdil nebo aspoň to moc netočil.
Moje bejvalá skorozávodnička http://www.feliciaklub.cz/Tweety http://tweety5004.rajce.idnes.cz/felda/
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport ;-) - už taky vše pryč :-(
viewtopic.php?f=16&t=25423
Dave82

Re: Termostat

Příspěvek od Dave82 »

Moc pěknej návod....:). Taky se mi do toho servisu nechce, ale nemám ani moc nářadí....no to by se sehnalo. Ale potřebuju k tomu nějaký těsnění, nebo stačí, když si koupím vyloženě jen ten Termostat?
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 1433
Registrován: ned 28. kvě 2006 19:32:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

Příspěvek od Tweety »

Stačí jen ten termostat, šroubovák na spony na hadici, dva voříšky(10 a asi 8) nebo klíče(ale s nima bude asi blbej přístup). Těsnění tam žádné není.
Moje bejvalá skorozávodnička http://www.feliciaklub.cz/Tweety http://tweety5004.rajce.idnes.cz/felda/
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport ;-) - už taky vše pryč :-(
viewtopic.php?f=16&t=25423
Uživatelský avatar
emilio52
_________________
_________________
Příspěvky: 4134
Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

Příspěvek od emilio52 »

Obávám se že těsnění tam je ...č.3..... jestli to je to co myslíte ,pozor při demontáži ať ho nepřetrhneš kdyby bylo přilepený
Obrázek
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 1433
Registrován: ned 28. kvě 2006 19:32:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

Příspěvek od Tweety »

:oops: Tak koukám, že jsem se spletl a to jsem ho měl v sobotu venku :? To bude nějaká guma namačklá v drážce, to se je tak neroztrhne.
Moje bejvalá skorozávodnička http://www.feliciaklub.cz/Tweety http://tweety5004.rajce.idnes.cz/felda/
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport ;-) - už taky vše pryč :-(
viewtopic.php?f=16&t=25423
Zdenex
Příspěvky: 113
Registrován: ned 01. úno 2009 17:13:53
Bydliště: u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

Příspěvek od Zdenex »

Ano, těsnění tam je nasazené v drážce. Pokud je hodně vymačkané, doporučuji vyměnit. Někdo ho prodává zvlášť, někdy je součástí víka s termostatem.
Důležité je také správné odvzdušnění chladícího systému. Postup je uvedený v dílenské příručce (v části "Motor- Mechanika") která je ke stažení např. zde:
http://wrp.cz/clanky/felicia.html.
Pokud si pořídím nějaké vozidlo a chci být schopen si něco málo opravit, není od věci pořídit si i nějakou literaturu a trochu si počíst. ;)
Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 301
Registrován: ned 27. úno 2005 14:42:18

Re: Termostat

Příspěvek od Aleš »

Dva roky, žádný problém
http://img143.imageshack.us/i/novytermostatme3.jpg/
jen pro jistotu jsem "vruty" vyměnil za šrouby s matkama.
Učit se ...učit se.... učit se...., říkal jeden pán si myslím, že mu říkali Lenin :-)
Nonamed - FK

domeček termostatu

Příspěvek od Nonamed - FK »

Zdarec, dá se dát na nový mpíčko starej hliníkovej domek termostatu? Jako fyzicky tam bude pasovat bez problémů, to vím, ale jde mi o to čidlo teploty, jak zapojit...
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od jirkaf »

právě to čidlo teploty je problém ... potřebuješ na MPI čidlo který má zvlášť vedění do jednotky a zvlášť do budíků. do starýho domku je šroubovací ... leda bys to nějak opracoval a vyrobil na tom pouzdro pro MPi čidlo.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Niko

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Niko »

Proč vymýšlíš takové kraviny? :)
Uživatelský avatar
Almond
Příspěvky: 317
Registrován: pon 14. zář 2009 18:39:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Almond »

Niko: z vlastní zkušenosti můžu říct, že to velmi rádo praská, zrovna teď s tím taky bojuju...
Uživatelský avatar
Pawlick
Příspěvky: 674
Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Pawlick »

Někdo tu "narouboval" hliníkový víčko na plastovej domek a fungovalo mu to dobře. Bohužel nevím kdo, ale někde v diskuzi o termostatech byla fotka.
Obrázek Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 301
Registrován: ned 27. úno 2005 14:42:18

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Aleš »

to jsem byl nejspíš já a funguje to stále.

http://img143.imageshack.us/i/novytermostatme3.jpg/
Učit se ...učit se.... učit se...., říkal jeden pán si myslím, že mu říkali Lenin :-)
Niko

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Niko »

Almond:a co na tom rado praská?Nemáš foto?
Nonamed - FK

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Nonamed - FK »

Aleši a jaký to obnášelo úpravy? to jsi jen přehodil víčka? a termostat klasickej "starej velkej kulatej" ?
Uživatelský avatar
Almond
Příspěvky: 317
Registrován: pon 14. zář 2009 18:39:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Almond »

Niko: tak jsem teda něco nafotil no... Praskla mi ta packa, za kterou drží termostat
ObrázekObrázek
Niko

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Niko »

Almond:To mají všechny ty plastový víka od různých značek tak blbou konstrukci-že ty packy jsou plastový?
Uživatelský avatar
Almond
Příspěvky: 317
Registrován: pon 14. zář 2009 18:39:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Almond »

Nevím, jestli všechny, ale rozhodně jsem se na žádnym eshopu se žádnym jinym určenym pro 1.3 MPi nesetkal. Ale zase na druhou stranu si řikám, že když ten původní plast vydržel 12,5 roku, ten novej už bude snad na doživotí ;)
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od jirkaf »

Tohle řešení má jenom originál od Škodovky, například Polskej je kotvenej sám do sebe (plech/plech) a za skušenosti můžu říct že zatím (půl roku) funguje dobře i teplotu reguluje dobře.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Uživatelský avatar
emilio52
_________________
_________________
Příspěvky: 4134
Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od emilio52 »

Taky mě to prasklo a dokonce sem ani nenašel tu kovovou hřídelku .Pak jsem koupil to polský víko kde je tělo termostatu jištěno segrovkou a je tam už možná skoro dva roky a funguje to bez problémů
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
ObrázekObrázek
Niko

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Niko »

No aspoň v něčem jsou ti poláci dobří......... :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Suri »

jj aspoň v niečom , kým termostat otvorí má motor 110 stupňou potom ide normálne na 90 a zastraneš na 10 minút a dej sa opakuje , nápad dobrý ale segerka nemá drážku a tiež drží len silou vôle , origo vydrží 5-7 rokov a je pokoj
Uživatelský avatar
Tomas6
Příspěvky: 3758
Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
Bydliště: Slušovice
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Tomas6 »

5-7 roků?No nevím.Asi jak kdy.I výrazně míň....Nejlepší je koupit ten polský.A někdo tu měl hliníkový domek s upravenou dírou na čidlo na MPI.Fotky tu někde byly.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas. :-)
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 301
Registrován: ned 27. úno 2005 14:42:18

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Aleš »

Nonamed píše:Aleši a jaký to obnášelo úpravy? to jsi jen přehodil víčka? a termostat klasickej "starej velkej kulatej" ?


Klasickéj placatej (ten co je v hliníkovém těle) já dával WAHLER a nebyl problém, a i kdyby byl, tak za 100Kč ho jednoduše vyměním. S plastovýma termostatama a jejich kvalitou jsem se svého času dost natrápil. Tahle varianta vznikla na jiném voze a to jednak že to vyšlo levnější, ale hlavně někdo v minulosti na BMM měnil nejspíš přístrojovku a te orginální snímač teploty nechodí s novými budiky. Navíc jsem to měl všechno doma.
Učit se ...učit se.... učit se...., říkal jeden pán si myslím, že mu říkali Lenin :-)
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Suri »

6 rokov originál vydržal a nebol problém , výmena nie je zložitá ale nbavilo by ma meniť každý rok polský vypúšťať a dolievať vodu
Lugosy
Příspěvky: 248
Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
Bydliště: Svobodné Heřmanice
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Lugosy »

Panove, jeste, ze nemame sani z plastu, jako nektera nova "auta". Nez jsem to zjistil, tak 2 litry fridexu fuc. Novy termostat 807Kc - Opava. Proste ten plast praska, viz. priloha, kde je muj termostat z roku 1997. Vydrzel skoro 300kkm a teplotu ma OK.
edit 31.1.2011 - tak plastaku po roce napraskly pacicky, ted uz mam wahler a hlinikove viko. Viz. http://lugosy.smirci-krize.cz/#termostat
edit 5.5.2011 - tak plasťáku se zkroutila přiruba u víka a praskla příruba u hlavy. od včerejška už mám celohliníkový dle know how by Krejsa
Naposledy upravil(a) Lugosy dne čtv 05. kvě 2011 10:51:31, celkem upraveno 2 x.
Birosa - FK

Re: Termostat

Příspěvek od Birosa - FK »

Může čidlo na termostate spôsobovať, že mi prepúšťa teplú vodu termostat???
Uživatelský avatar
Pawlick
Příspěvky: 674
Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

Příspěvek od Pawlick »

Nemůže. Čidlo je na termostatu naprosto nezávislé.
Obrázek Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
Nonamed - FK

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Nonamed - FK »

sání? já třeba na 1.6 sání z plastu mám
Lugosy
Příspěvky: 248
Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
Bydliště: Svobodné Heřmanice
Kontaktovat uživatele:

Re: domeček termostatu

Příspěvek od Lugosy »

Tak to jsem netusil :shock:
Fojc

Re: Pozor na šmejd termostaty

Příspěvek od Fojc »

Mě se teplota drží někde kolem 75 stupňů + -, čidlo je ok. Ale je divný, že auto začne topit už tak po 5km nafest, ale než se pohne ručička aspoň na 70 tak to ještě pěkně dlouho trvá :scratch: no a taky je divny že topení začne z ničeho nic foukat studenej vzduch, ale jenom otvorama co jdou na sklo, zbytkem je to horký :shock:
maniaX - FK

Re: domeček termostatu

Příspěvek od maniaX - FK »

Pro ilustraci přikládám fotky termostatu vyrobeného v Polsku. Je to zajištěno segerovkou. Omluvte kvalitu fotek, je to foceno mobilem. Cena 200-290 kč.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

termostat- řešení problému s plastem

Příspěvek od Sadra17 »

berte to jako návod :D
Potřebujeme hliníkový víko termostatu Škoda 120 - BMM felda, termostat Favorit, těsnění
1. označíme si na víku polohu termostatu Obrázek
2. vybrousíme drážku na termostat a díry zvětšíme na 7mm (i 8 se dá) Obrázek
3. nasadíme na auto Obrázek



pro porovnání Obrázek

připomínky k mojemu řešení jsou vítány :D
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: termostat- řešení problému s plastem

Příspěvek od Sadra17 »

jistě ale musíš ho koupit tohle mě stálo 10 minut času :lol: :lol:
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: termostat- řešení problému s plastem

Příspěvek od Suri »

Jawaevo - lepšie je zapasovať bmm termostat do origo veka plastového tie polské po čase začínajú rosiť ale inak je to jedno

sadra - pekné
Uživatelský avatar
103457
_________________
_________________
Příspěvky: 11153
Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: termostat- řešení problému s plastem

Příspěvek od 103457 »

Jenom jedna technická, i BMM motory měly plastové termostaty, nikoliv jen ty staré typy z fáva. Bylo tam poté i jiné sací potrubí bez čidla. To jen pro upřesnění.
Jinak určitě pěkný návod a sádra si s tím dal práci, ovšem dle mně zbytečné, jak často měníš termostat :?: :?: :?: Koupil jsem polskej za 302,-Kč, myslím ten s tou segrovkou a vydržel mi funkční 3 roky než jsem auto prodal. Tudíž ikdybych měl měnit termostat znovu, je pro mne jednodušší koupit opět plastovej v mototechně a jenom ho vyměnit, než shánět starou vyžranou hliníkovou mrchu a upravovat jí. Navíc, pokud si ještě pamatuju, to víko je současně i držák konektoru lambdy a myslím, že i lanka plynu.
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: termostat- řešení problému s plastem

Příspěvek od Sadra17 »

103457 píše: to víko je současně i držák konektoru lambdy a myslím, že i lanka plynu.


to se dá opět použít z BMM ;)
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: termostat- řešení problému s plastem

Příspěvek od Suri »

tak robotu si dal prečo nepochváliť ,ale sám zastávam názor že origo plastový domček a do neho daný bmm termostat je lepší - lepšie utesnenie a vyzerá ako origo
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: termostat- řešení problému s plastem

Příspěvek od jirkaf »

přidám se s otázkou...
Ví někdo o termostatu otvírajícím cca v 70-75st celsia? samozřejmě aby šel zapasovat do MPi nebo BMM domku ... konektory a čidla neřeším. Pokud někdo ví tak předem díky.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Odpovědět