Těsnění hlavy válců
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: bile svinstvo na měrce
Rozvody zalezi jak chrastej ale to zjisti az kdyz natoci motor na volnobeh. Samozdrejmne kdyz je vymeni nic tim nezkazi ba naopak. Tim olejem v prevodovce nic nezkazi ale myslim ze to huceni uplne asi nezmizi tam uz budou nacaty kolecka. A s tim olejem zbyla nbaka voda v nadrzce nebo je uplne prazdna? Nalejte vodu na max a nechte klidne stat naky den a sledujte hladinu pokud bude stat tak snad ok a vymente olej. Pokud ubude je to jasny.
-
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon 17. srp 2009 1:56:10
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: bile svinstvo na měrce
Skontroluj aj protimrazove zatky v hlave
- Tomas6
- Příspěvky: 3758
- Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
- Bydliště: Slušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: bile svinstvo na měrce
Jednoznačně těsnění pod hlavou.Voda v oleji...
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas.
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: bile svinstvo na měrce
Musím potvrdit názor ''Tomas6''. Vše tomu nasvědčuje -olejová emulze---nebezpečí zadření klikovky---z vlastní zkušenosti ,v každém případě co nejdříve vypustit do čisté nádoby a zkontrolovat celý obsah, kdyby jsme se mýlili, tak lze použít zpět ,podle výsledku pak ostatní-hlava,těsnění.
- denis15
- Příspěvky: 218
- Registrován: pon 09. úno 2009 18:27:43
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: bile svinstvo na měrce
Myslím, že opravdu není co řešit-pokud byla prázdná nádobka, bude její obsah v oleji, pokud je měrka bílá. Normální kondenz v zimě ti nikdy při těch teplotách co jsou v motoru bílou emulzi na měrce. Osobně taky nedoporučuju s tím jezdit. Já si tak odrovnal motor na předchozím autě-praskl mi chladič a v motoru byla jen pára .
Výměna těsnění hlavy motoru - přístup servisu
Zdravím všechny, již delší dobu se potýkám s problémem, že se mi ztrácí chladící kapalina a tlakují hadice. Dle dostupných informací jsem zjistil, že se jedná o špatné těsnění pod hlavou. Rozhodl jsem se proto, že tento problém konečně vyřeším a auto jsem svěřil jednomu pražskému autoservisu. Byl bych moc rád, kdyby jste mi sdělili svůj názor na tohle:
Moje poznatky:
- servisu jsem dodal vlastní těsnění hlavy motoru, s tím že jej chci vyměnit a seřídit ventily a zfrézovat hlavu; nic víc, nic míň
- zfrézování se nekonalo, tzn. že "úprava dosedacích ploch motoru" za 288,-- Kč proběhla tak, že mechanik seškrábal staré těstnění, trochu moc že?
- za povolení dvou šroubů a sundání hadic při "výměna nádobky chlazení" jsem platil 174,--, přičemž jsem o daný úkon nežádal a servis se neobtěžoval mi toto sdělit
- dále pak k použitému materiálu bych se nejradši nevyjadřoval, dali tam polskou druhovýrobu a naúčtovali mi za ni víc než za originální díly
- motorový prostor a interiér byl perfektně čistý, auto mi bylo předáno ve stavu, že polovina motoru byla zasraná od maziva a oleje (nabídli mi, že mi jej umyjí v pondělí za 200 kč, to jsem s "to si děláte srandu?!" odmítl), na sedačku řidiče nedali igelit - opět zasviněná od špinavých montérek mechanika
Jsem z toho opravdu vytočený a v pondělí tam hodlám naběhnout, přímo za majitelem. Nepředpokládám, že mi vrátí část vynaložených nákladů, ale budu vyžadovat náhradu. Bohužel jsem jim fakturku podepsal, ve spěchu samozřejmě a kontroloval jsem vše až doma. Nicméně si myslím, že je toto opravdu extrém a takto by se něměl servis chovat. Podle toho jak v pondělí pořídím, případně zveřejním jméno servisu a detailně popíšu jejich praktiky.
Moje poznatky:
- servisu jsem dodal vlastní těsnění hlavy motoru, s tím že jej chci vyměnit a seřídit ventily a zfrézovat hlavu; nic víc, nic míň
- zfrézování se nekonalo, tzn. že "úprava dosedacích ploch motoru" za 288,-- Kč proběhla tak, že mechanik seškrábal staré těstnění, trochu moc že?
- za povolení dvou šroubů a sundání hadic při "výměna nádobky chlazení" jsem platil 174,--, přičemž jsem o daný úkon nežádal a servis se neobtěžoval mi toto sdělit
- dále pak k použitému materiálu bych se nejradši nevyjadřoval, dali tam polskou druhovýrobu a naúčtovali mi za ni víc než za originální díly
- motorový prostor a interiér byl perfektně čistý, auto mi bylo předáno ve stavu, že polovina motoru byla zasraná od maziva a oleje (nabídli mi, že mi jej umyjí v pondělí za 200 kč, to jsem s "to si děláte srandu?!" odmítl), na sedačku řidiče nedali igelit - opět zasviněná od špinavých montérek mechanika
Jsem z toho opravdu vytočený a v pondělí tam hodlám naběhnout, přímo za majitelem. Nepředpokládám, že mi vrátí část vynaložených nákladů, ale budu vyžadovat náhradu. Bohužel jsem jim fakturku podepsal, ve spěchu samozřejmě a kontroloval jsem vše až doma. Nicméně si myslím, že je toto opravdu extrém a takto by se něměl servis chovat. Podle toho jak v pondělí pořídím, případně zveřejním jméno servisu a detailně popíšu jejich praktiky.
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne stř 21. dub 2010 22:10:06, celkem upraveno 2 x.
- Michelin1
- Příspěvky: 2975
- Registrován: pát 09. led 2009 21:06:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3500 za výměnu těsnění hlavy
Pokud by bylo vse jak na facku tak mi to prijde jako ok cena. Pokud je to tak jak to popisujes ty je to spatne. Vyber si
Fela 1.3 race car, TDi power
http://picasaweb.google.com/info.michelin
http://picasaweb.google.com/info.michelin
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3500 za výměnu těsnění hlavy
Nevím čemu se divíte, pokud je to oficiální servis, tak jede podle výrobce vozidla. Ten stanový technologický postup práce i s přesným časem, jak se co dlouho dělá. To, že mechanik to stihne za poloviční dobu se neřeší, účtuje se doba, kterou určil výrobce.
Re: 3500 za výměnu těsnění hlavy
Práci vem čert, tu tolik neřeším, protože nebyla špatně provedena. Spíš mě zaráží, že si dovolili mi naúčtovat za šmejdskou druhovýrobu cenu vyšší než je cena dílů originálních. A za ten špinavej motor a interiér... vidím rudě.
Jinak mi ještě jen tak mimoděk povídali, že po 1000 km bych se měl stavit aby zkontrolovali dotažení hlavy motoru a znovu seřídili ventilovou vůli - je to nutné?
Jinak mi ještě jen tak mimoděk povídali, že po 1000 km bych se měl stavit aby zkontrolovali dotažení hlavy motoru a znovu seřídili ventilovou vůli - je to nutné?
Re: 3500 za výměnu těsnění hlavy
hlava už se neutahuje ventili nastavíš v klidu sám
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: 3500 za výměnu těsnění hlavy
Tak jsem tam dneska byl. Za špinavej interiér se mi omluvili, za špinavej motor ne - prej je to normální a umytí není součástí montáže. Načež jsem mu vysvětlil, že je umytí a umytí. Jednou se motor vydrhne třeba arvou a spláchne a nebo se mastnota a špína otře jenom hadrem. Očekával jsem od nich to druhý. Nakonec jsem si motor i interiér vyčistil sám. Co se týče toho, že mě vzali na hůl s cenami a kvalitou dílů nechtěl pan majitel ani slyšet, radši odešel. Byl docela dost navztekaný a křičel a co bylo pro něj ještě horší, že já jsem byl úplně v klidu, takže to ho dopalovalo ještě víc Načež jsem na něj vytáhl poslední eso z rukávu - oznámil jsem mu, že se mi nelíbí jejich praktiky - nejdřív nechá klienta podepsat a zaplatit fakturu a pak teprve auto přiveze. Neřekl nic. Přeberte si to jak chcete
Re: 3500 za výměnu těsnění hlavy
jsem to jentak informativně spočítal tak 800-1000kč za práci včetně očištění dosedacích ploch seřízení ventilů, montáž demontáž hlavy, odskoušení chlad systému. Nádobka cca 150kč, těsnění hlavy (pokud by sis ho nedodal) 150kč, těsnění výfuku 20kč (mezy litinové potrubí a svody), víčko nádobky cca 100,- těsnění vent, víka 50kč. Takže celkem se pohybujem někde mezi cca 1270 - 1470kč. Abych se dostal na částku co jsi napsal ty tak bych ti ještě vyměnil olej + filtr, (650kč materiál s prací) gufera na ventilech se zabroušením ventilů ( cca 360kč mat s prací), dále chladící náplň 3 litry fridexu (270,- bez práce protože tak jako tak to musím vypustit) no a ještě třeba víko skříně termostatu s termostatem Vernet nebo Wahler za cca 435 kč s prací. No a jsem někde na ceně 2900 - 3100kč, tak já nevim co ti mám ještě vyměnit abych se dostal do horoucích pekel, když vemu ještě k tomu všemu rozvody tak ty nahoděj cenu o 1100,- materiál s prací (včetně gufera na klice) bez oleje a filtru protože ten už tady jednou mám.
- Tomas6
- Příspěvky: 3758
- Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
- Bydliště: Slušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3500 za výměnu těsnění hlavy
Mi ta cena příjde jako naprosto normální.Hoši uvědomte si že my mechanici musíme z něčeho žít.Nebo proto že se ti to zdá být moc peněz nebo na to nemáš budu dělat zadarmo a trpět hlady?Spousta lidí by si měla uvědomit že ty ceny takové sou a budou.A pokud se to někomu nelíbí tak ať si opravuje auto sám.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas.
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
- Venda002
- Příspěvky: 276
- Registrován: sob 27. zář 2008 18:14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3500 za výměnu těsnění hlavy
Kolega dával v autorizáku za těsnění pod hlavouna fóbii 1,4 a výměnu náplní se svíčkama a filtrama přes 8000 a já u garážisty na své feldě 1,3BMM i s novou mlhovkou a seřízením řazení 4800,- takže 3500,- za těsnění pod hlavou je dobrá cena nato, že musí rozebrat půl motoru a ještě tu hlavu vybrousit aby to sedělo
Ztráta výkonu
Ahoj lidi,potřeboval bych poradit.Mám feldu 1.3 Mpi 50kw najeto přibližně okolo 122 tisic a nedavno se mi začal ztracet výkon ani nechce tahnout dokonce z toho nedam ani 100km/h ,při akceleraci je slišet z motoru dunivý zvuk jako kdyz bych odendal saní.Ale všechno jsem to prohlídnul a nikde nic i jsem byl na diagnostice a ta mi neukázala nic tak nevím žádám o radu děkuji.
Re: Ztráta výkonu
Tak už jsem zjistil čím to bylo.Bylo podpalený těsnění pod hlavou ale docela dost a při sundavání hlavy se vyskytnul další problém jeden ze šroubu co drží hlavu zareznul a utrhl se nema někdo nějakou radu jak ho vyndat?
Re: Ztráta výkonu
pokud ho aspon kousek trčí tak bych na něj navařil matku a opatrně vytočil(bacha na altík a požár)
Re: Ztráta výkonu
Zalomený šroub v bloku motoru jsem řešil před půl rokem. Zalomení bylo v hloubce 2cm, kde začíná závit. Nechal jsem si na soustruhu vyrobit dvě vodítka vrtáku pro přesné odvrtání šroubu. První odvrtání pr.5mm titan nebo hss, další 7mm, nakonec 8,8mm. Tenkou stěnu zbylého závitu jsem stočil jehlicí a šroubovákem jako plech na olejovkách a vytáhl ven. Závit je třeba opravit závitníkem až na dno bloku. Kovové piliny se dají vytahat zmagnetovaným šroubovákem. Pozor na to aby piliny nenapadaly do bloku motoru! Do takto opraveného závitu je lepší nechat vyrobit šteft a zašroubovat až na dno bloku. Šteft má pr.12mm, dolní část závit M11, na horní části závit M12 se stejným stoupáním jako dole, délka závitu na dvě matice. Motor slouží po opravě už půl roku bez problému.
otočené těsnění pod hlavou
dotaz , jsem technickej antitalent a koupil jsem si feldu v bazaru , při výměně oleje se zjistilo že má opačně těsnění pod hlavou , jak velkej je to problém ?
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: otočené těsnění pod hlavou
je to veľký problém pretože sa nemažú vahadlá ani tyčky a brzo dôjde k zadreniu ak už to pridreté nie je
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: otočené těsnění pod hlavou
Jak jste prisly na to ze je otoceny?
Re: otočené těsnění pod hlavou
@Kuladmin: předpokládám, že podle nápisu "TEMAC", který není vidět, když je otočený.
Re: otočené těsnění pod hlavou
z levé strany jak je baterie z motoru vyčuhuje kus těsnění cca 2cm , na druhé straně těsnění chybí
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: otočené těsnění pod hlavou
JA se jen optal - prosychr takze pokud je opravdu otocene tak hlavu dolu a hold vse zkontrolovat - presahy vlozek a rovinosti hlavy a eventuelne kdyz uz to bude dole tak zabrousit usadit ventily a vymenit jejich gufera. By me zajimalo kterej trouba to delal.
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: otočené těsnění pod hlavou
demontovať hlavu a dať nové tesnenie a správne nasadiť
Re: Ztráta výkonu
Problém vyřešen navařil jsem na to matku a vytahl ven jak to bylo prohřatý tak to slo jak po másle...
přibývá olej a mastnota ve vyrovnávací nádržce
Zdravim , prosim o radu .Mám feldu 1,3 MPI rok 98 ted po zimě jsem zjistil , že mi přibyl olej a ve vyrovnávací nádobce se na hladině udělal takovej tmavej film . Chladící směs jsem i s olejem měnil v létě a těsnění pod hlavou tak cca 2 roky před tím . Vodu dolívám tak litr za zimu . jezdim tak 1-2 týdně . Tak ted se bojim jestli něco v motoru neodešlo . Díky za každou radu
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: přibývá olej a mastnota ve vyrovnávací nádržce
V lepším případě těsnění pod hlavou.
Re: přibývá olej a mastnota ve vyrovnávací nádržce
to může tak brzy odejít ? je tam cca 2 roky . A v tom horším případě ?
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob 14. lis 2009 15:02:51
- Bydliště: Nová Role
- Kontaktovat uživatele:
Re: přibývá olej a mastnota ve vyrovnávací nádržce
v horším případě může bejt prasklá hlava
2 roky to moc dlouho nevydrželo záleží kdo a jak to tenkrát dělal
2 roky to moc dlouho nevydrželo záleží kdo a jak to tenkrát dělal
Re: těsnění pod hlavou
no nevim , tenkrát jsem měl bílej sajrajt na víčku od oleje , ted je uplně suchý a čistý .
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob 14. lis 2009 15:02:51
- Bydliště: Nová Role
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění pod hlavou
na víku se to občas dělá mrkni na měrku od oleje jestli tam neni voda či emulze jestli jo je to špatný co teplota neleze nahoru? netlakujou hadice?
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění pod hlavou
no a záleží co to bylo za těsnění , měl jsem zěsnění z obchodu , zdálo se mi tenké (cca 1,5mm), ale namontoval jsem ho , stále se tlačila voda do oleje , nové jsem koupil odsud : http://www.kalina.cz/tesneni-a-tesnici- ... 724-skoda/ , tloušťka cca 2,5 mm sice nemá tu silikonovou lemovku ale těsní perfektně , ty ceny jsou bez DPH
Re: těsnění pod hlavou
žádná emulse i olej vypadá dobře , možná trochu řidší .jenom mi přijde že je ho víc cca 2mm nad max. no a ten film v nádržce na vodu . teplota taky ok . nepomohlo by dodatečné dotažení hlavy ?
Re: těsnění pod hlavou
Hlavu nedotahuj, nemá to cenu - pokud máš najednou špinavou chladící kapalinu tak do ní buď prolíná olej nebo spaliny, jak už se tu někdo ptal - když zahřeješ motor, máš natlakovaný hadice tak že nejdou zmáčknout? Stejně tak by neměly jít u zahřátýho motoru do expanzky bubliny
Re: těsnění pod hlavou
Chci se zeptat...před 4 měsícema měnil nádobku chladící kapaliny za novou protože ta stará byla uplně zasviněná od nějakýho sajrajtu.Vyměnil jsem i obě hadice který vedou z nádobky pro jistotu.Nalil jsem nádobku lehce nad hodnotu MAX protože jsem věděl že si to tzv."sedne" ta kapalina jak jsem ji dolíval.Ovšem během 4 měsíců ježdění prakticky pořád po městě (cca 2200 km) hladina v nádobce padla až pod minimum a to docela dost.Ovšem už předtím mi voda ubývala.Vždy jsem ji dolil tak mezi MIN a MAX ona opět padla pod minimum ale nikdy z nádobky voda nezmizela uplně.Prošel jsem všechny hadice jestli to někde neteče a vše se zdá v pořádku.Nyní už se v nové nádoce začíná objevovat jakýsi tmavý kal.Tipoval bych to na olej!Ještě nikdy motor nevyvřel a to ani v zácpě či stání na semaforu v horku.Teplota se dle budíku nedostane nad cca 95 stupnu protože sepne větrák.Ovšem olej mi neubývá a sajrajt se na víčku oleje taky moc neobjevuje sice trochu ano ale nic extrémního.Asi jsou to příznaky,že je na čase vyměnit těsnění pod hlavou že?Nalítáno mám 132 000 km.Těsnění je stále původní.
- Kova
- Příspěvky: 291
- Registrován: čtv 22. bře 2007 13:30:51
- Bydliště: české budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: těsnění pod hlavou
mam taky původní 200000 km a stejnej problem -- dam new a bude snad pokoj--
Felicie Combi 1.3 Mpi 50kW 2000....Octavia Combi 1.8T 4x4 110kW 2004......... Nikdy nejezdi rychleji než létá tvůj anděl strážný.
Re: těsnění pod hlavou
Nazdar lidi. Tak mam asi tesnici problem. Netece mi voda do oleje nebo valcu, ale ven z motoru. V miste spoje bloku a hlavy pod termostatem. Myslite, ze to vymena tesneni vyresi, nebo budu mit spis sezranou hlavu? Rok 2001, najeto 140tis ale aspon pulka po meste... No aspon ze se s tim da jezdit, ale do servisu to pujde hned jak bude moznost...
dik
dik
Re: Těsnění hlavy válců
Tak si odpovim sam. Tesneni bylo dobre, hlava vyzrana neni, brousli ji jen aby sedla jak ma o 0,1mm. Pry byla nejaka divna hrana na bloku. Ze cosi zbrousili primo na bloku. Zatim je to hodny.
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění hlavy válců
Náhodně jsem otevřel tuto otázku a odpovím ti.Hlava se nebrousí proto,aby měla přesal,ten musíš mít na vložkách.Hlava se zabrušuje ,aby dobře seděla.
Jelikož je to určitě častá závada--vyhřátý O-kroužek mezi blokem motoru a tělesem plastového termostatu.Je součástí termostatu.Těleso termostatu pak netěsní a kapalina teče po termostatu,vypadá to jako když netěsní plochy termostatu.Já jsem vyměnic 2 víčka,než jsem přišel na ten kroužek. Jelikož jsem ten kroužek nesehnal,tak jsem musel koupit celý termostat. cca 1300 Kč. Od té doby je to OK.
Jelikož je to určitě častá závada--vyhřátý O-kroužek mezi blokem motoru a tělesem plastového termostatu.Je součástí termostatu.Těleso termostatu pak netěsní a kapalina teče po termostatu,vypadá to jako když netěsní plochy termostatu.Já jsem vyměnic 2 víčka,než jsem přišel na ten kroužek. Jelikož jsem ten kroužek nesehnal,tak jsem musel koupit celý termostat. cca 1300 Kč. Od té doby je to OK.
Re: Těsnění hlavy válců
Bohuzel neodpovis. Na termostat bych nevolal servis, ten jsem mel sundany uz pred tim, kdyz se mi nechtelo verit,ze to tece pod hlavou. Co s tim presne udelali nevim. Hlavu brousili presne proto, aby dobre sedela, vic nebylo potreba. Broulili ale i blok, neb tam byla nejspis vyrobni vada...
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění hlavy válců
To je mi líto,ale zatím jsem se nesetkal s tím ,že povolí těsnění směrem z motoru. Chápal bych kdyby nebyla dotažena hlava stejnoměrně a kroutila se. S tutou závadou jsem se nesetkal.Zase chytřejší.
Re: Těsnění hlavy válců
lito ti to byt nemusi.. je to muj motor taky jsem myslel, ze po tech 11 letech je hnuta hlava. Sundali, zbrousili a teklo to dal... takze druha strana... ale co se musi nechat, tak ten motor slozili tak, ze prede jak maly kote. Ani nevim, kdy jsem naposled videl takhle pekne jit skodovacky motor...
-
- Příspěvky: 204
- Registrován: sob 03. říj 2009 19:26:24
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění hlavy válců
Zdravim potřeboval bych vědět jaký značky je origo těsnění pod hlavou. Koupil sem feldu co má najeto 40 000 Km a v pravim dolnim rohu těsnění je značka TEMAC tak by mě zajímalo jestli bylo měněný dík
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění hlavy válců
originál tesnenie pod hlavu je TEMAC , bude to originál http://img5.rajce.idnes.cz/d0509/3/3912 ... C02447.JPG origo
-
- Příspěvky: 204
- Registrován: sob 03. říj 2009 19:26:24
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění hlavy válců
Diky za odpověď já sem právě koukal k bráchovy do feldy ta má najeto 80 000Km a na tom rohu to těsnění vůbec neni prostě je tvarovaný podle hlavy a tu kupoval a měla najeto asi 25 000 Km tak nevim teda
Re: Těsnění hlavy válců
Rychly dotaz prosim. Kdyz vymenim tesneni, musim pak po nejakych kilometrech dotahovat hlavu jak na stare schade? Nebo uz se to na 1.3mpi nedela...
Re: Těsnění hlavy válců
Rychlý dotaz - když je to tu napsáno, musím to číst celé nebo bude lepší se znovu zeptat?
viewtopic.php?f=21&t=2065&p=314737&hilit=dota*#p314740
viewtopic.php?f=21&t=2065&p=314737&hilit=dota*#p314740
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění hlavy válců
Dotahování hlav se dělá u litinových hlav,ne u hliníkových,tam je jiná roztažnost.
výměna těsnění pod hlavou
Dobry potřeboval sem poradit. Mam rozebranou felicii měním těsnění pod hlavou. Zjistil sem to tak že je špatné že mi ubývala voda s nádobky a na vičku oleje byla emulze a když sem vytáhl měrku oleje tak tam už také byla emulze a taky když byl motor horký tak to bude chvílema foukalo studený vzduch. Tak sem to teda rozdělal a vypadá to že je to jen to těsnění a není prasklá hlava ale hlavu dam srovnat a musím vyměnit i simerinky ventilu gumičku u termostatu a špatné mam i těsněni pod svodama. Chtěl sem se zeptat čemu mam zabránit ať si nepřidělám více práce a na co jsem ještě zapomněl ?
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne úte 08. lis 2011 20:49:25, celkem upraveno 1 x.
Důvod: porušení pravidla č. 3 - příspěvek sloučen
Důvod: porušení pravidla č. 3 - příspěvek sloučen