1.3.mpi

Simos 2P
135M, 136M
gogo
Příspěvky: 2
Registrován: stř 18. led 2017 7:57:21
Bydliště: Teplá
Kontaktovat uživatele:

1.3.mpi

Příspěvek od gogo »

pomoc, felda Van plus nastartuje , jede a po cca 200 m se zacne dusit a střílí do vyfuku a saní,. chcípne a po nastartování se to opakuje stale a stale dokola
ferdamravenec
Příspěvky: 4170
Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
Bydliště: Horní Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.3.mpi

Příspěvek od ferdamravenec »

přijeď , podíváme se na to
gogo
Příspěvky: 2
Registrován: stř 18. led 2017 7:57:21
Bydliště: Teplá
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.3.mpi

Příspěvek od gogo »

děkuji za nabídku, ale Teplá je trošku z ruky
Rob
Příspěvky: 937
Registrován: stř 25. led 2012 8:42:25
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.3.mpi

Příspěvek od Rob »

.. tohle je těžké někomu radit na dálku, to dušení může být způsobeno mnoha věcmi. Jako první bych nakouknul do VAGu do paměti závad. Pokud bude čistá, snažil bych se objevit nějakou netěsnost v sání či výfuku , tzn těsnění pod výfukovými svody, mezi svody a 1. dílem a pod sáním u hlavy, těsnění pod a nad klapkou, ulomené / nalomené hadičky podtlaku, filtrbox, dekl nad klapkou atd. Pokud někde bude prasklina nebo díra, je třeba díl vyměnit, případně dát nové těsnění. Seštelovat ventily. Zkus odpojit lambdu a jezdit 1-2 dny bez ní, pokud se negativní projevy ztratí, je to lambdou a je potřeba ji dát novou. Pak bych demontoval všechna čidla a snímače - snímač otáček - vyndat/otřít hadrem, to samé čidlo vody a snímač teploty a tlaku vzduchu (ten vyčistit vatovou tyčinkou namočenou v benzínu); nejlíp zkusit vyměnit na zkoušku za jiná. Zkontrolovat zda nepřisává poškozenou/ztvrdlou gumičkou kolem vstřiků. Zapalovací lišta, mrknout na pružinky, demontovat, prostříknout kontakt sprejem, případně vyměnit (nejlíp celou lištu). Svíčky - jak jsou staré, jsou tam ty co tam patří? Palivový filtr - to samé, má interval výměny 60 kkm, pokud není naprosto jednoznačné že byl vyměněný, tak vyměň. Pokud jezdíš na E85, bude filtr zcela jistě potřeba vyměnit a možná i čerpadlo. Rozhodně bych při té příležitosti zkontroloval přítomnost úsad v nádrži. Klapkou tyto projevy zřejmě nebudou, nicméně i tak bych ji při kontrole těsnění nad a pod ní vyčistil - nutno shora i zespod!!! nejlíp kartáčkem na zuby namočeným v benzínu. Poté je potřeba udělat reset & nastavení klapky pomocí VAGu.

Líp asi neporadím, musel bych auto mít zde, projet se, vyzkoušet atd. jak píše Ferda. Zkus co jsem napsal nejlíp v tom pořadí a věřím, že jedna ze jmenovaných věcí to bude. Celkem je to na půl odpoledne pohodové práce když nebudeš chvátat. Tak hodně štěstí.. :thumright:

edit: ještě mě napadá, když už budeš v tom zkoušení, nebude od věci projít kostřící body, demontovat matky, obrousit jemným šmirglem styčné plochy a prostříknout kontaktsprejem. To samé všechny svorkovnice výše jmenovaných čidel, zkontrolovat jejich korektní nasazení - včetně ŘJ.
Odpovědět