Svíčky pro 1.3 MPI
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Tak co tam teda dat ? Champion , Brisk dr15tc nebo NKG ?
JA tam mam ted 10 000km championy a zda se, ze na ty brisky to jelo predtim mozna i lip od spoda....
JA tam mam ted 10 000km championy a zda se, ze na ty brisky to jelo predtim mozna i lip od spoda....
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
Re: svíčky
No ved to tu máš napísané jasne. Niekto chváli NGK, niekto Champion a niekto dokonca aj BRISK. A či sa oplatí priplatiť, to je ťažko povedať do fóra. Ja som mal BOSCH FR8LTC a boli super, len už boli opotrebované tak som ich vymenil za tie samé, ale po výmene mi motor cukal. Po ďalšej výmene za NGK BKUR5ET motor citeľne ožil, žiadne cukanie, záťah subjektívne lepší od nižších otáčok.
Re: svíčky
Já sem nedávno měnil Brisk DR15TC Extra za původní DR15TC - po 58tkm byly pekne opaleny zadny skubance nic.. ale po 60tkm doporucujou vymenu tak jsem radsi hodil novy Trochu spadla spotreba, jinak zadna zmena
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sviecky.
na jednobodovych je 0,8mm (obecne plati od cca 0,5-0,6 az 1,1-1,2) ale ty mas MPi a tam by mely byt ty trojity.(Teda pokud mas opravdu Mpi kdyz to pises do Mpi.)
Re: Sviecky.
Preposielám Vám svoj Email. Okrem iného si prečítajte www.brisk.cz
BRISK Premium LGS
Dobrý deň.
Vlasním automobil Škoda Felícia, r.97, 1300 ccm, 50 kW, MPI.
Podľa Vášho katalógu je možné do uvedeného automobilu namontovať zapaľovacie
sviečky BRISK Premium LGS, DOR15LGS.
Po preštudovaní výkonových parametrov, by som chcel uvedené sviečky vyskúšať
vo svojom aute i keď majú polovičnú životnosť ako doposiaľ používam.
Predpokladám, že uvedená investícia bude pre mňa prínosom.
Zaujímalo by ma cena sviečky a kde uvedené sviečky kúpim v Prahe alebo v
Ostrave.
Dobrý den,
výhoda speciálních tuningových zapalovacích svíček BRISK Premium DOR15LGS
spočívá v instalaci do základní tuningové úpravy, kdy se vymění vzduchový
filtr za sportovní, vymění se výfuk, popřípadě zapal.kabely a svíčky.
Jejich výhoda se samozřejmě více projeví při sportovní dynamické jízdě po
dálnici nebo na amatérských sprintech, než při běžném ježdění ve městě, kdy
prakticky ztrácí své výhody neustálím popojížděním, stáním na semaforech,
jízdou na malé otáčky, častým řazením.
Životnost svíčky je z důvodu konstrukčních požadavků pouze 30.000km.
Cena DOR15LGS je 171,-Kč s DPH/ks.
Pro běžné ježdění je vhodnější používat originální 3-elektrodové svíčky
BRISK Extra DR15TC, s životností 60.000km nebo jejich vylepšenou variantou v
řadě A-line, pod označením 27, s životností 70.000km.
Kompletní sortiment můžete zakoupit u všech našich obchodních zástupců
AUTOKELLY, AUTOPRIMA, AUTO ŠTANGL, APM.
S pozdravem
Josef Novák
Technický poradce OD+MG
BRISK Tábor a.s., Vožická 2068, 390 02 Tábor
Tel.: +420 381 492 453
Gsm : +420 731 557 725
novak@brisk.cz
www.brisk.eu
BRISK Premium LGS
Dobrý deň.
Vlasním automobil Škoda Felícia, r.97, 1300 ccm, 50 kW, MPI.
Podľa Vášho katalógu je možné do uvedeného automobilu namontovať zapaľovacie
sviečky BRISK Premium LGS, DOR15LGS.
Po preštudovaní výkonových parametrov, by som chcel uvedené sviečky vyskúšať
vo svojom aute i keď majú polovičnú životnosť ako doposiaľ používam.
Predpokladám, že uvedená investícia bude pre mňa prínosom.
Zaujímalo by ma cena sviečky a kde uvedené sviečky kúpim v Prahe alebo v
Ostrave.
Dobrý den,
výhoda speciálních tuningových zapalovacích svíček BRISK Premium DOR15LGS
spočívá v instalaci do základní tuningové úpravy, kdy se vymění vzduchový
filtr za sportovní, vymění se výfuk, popřípadě zapal.kabely a svíčky.
Jejich výhoda se samozřejmě více projeví při sportovní dynamické jízdě po
dálnici nebo na amatérských sprintech, než při běžném ježdění ve městě, kdy
prakticky ztrácí své výhody neustálím popojížděním, stáním na semaforech,
jízdou na malé otáčky, častým řazením.
Životnost svíčky je z důvodu konstrukčních požadavků pouze 30.000km.
Cena DOR15LGS je 171,-Kč s DPH/ks.
Pro běžné ježdění je vhodnější používat originální 3-elektrodové svíčky
BRISK Extra DR15TC, s životností 60.000km nebo jejich vylepšenou variantou v
řadě A-line, pod označením 27, s životností 70.000km.
Kompletní sortiment můžete zakoupit u všech našich obchodních zástupců
AUTOKELLY, AUTOPRIMA, AUTO ŠTANGL, APM.
S pozdravem
Josef Novák
Technický poradce OD+MG
BRISK Tábor a.s., Vožická 2068, 390 02 Tábor
Tel.: +420 381 492 453
Gsm : +420 731 557 725
novak@brisk.cz
www.brisk.eu
- Faust
- Příspěvky: 2340
- Registrován: pon 11. srp 2008 17:54:38
- Bydliště: Prelouc
- Kontaktovat uživatele:
nastavení svíček
zdravím mám takoví menší problém.koupil jsem si svíčky na feldu 1.3mpi s lpg značky Beru platinum Z170
po nandaní mě motor šel trochu jak traktor a na plyn to opčas šlehlo do vyfuku.tak jsem to hned vypnul a zjistil po okoknutí krabičky že tam je psano že má
vůly mezi jiskřičem 1mm a myslím že felda má mít 0.8mm.nebyly zrovna levné tak pochybuju že mě to v obchodě vymění když byly ať jen 2min v autě.
Favo mě říkal že by to mělo jít nějak nastavit tak se ptám jestli někdo nemá na to aparátek a neumíto.někdo poblíž pardubek-hradce a možna i v praha.dík moc za rady.
po nandaní mě motor šel trochu jak traktor a na plyn to opčas šlehlo do vyfuku.tak jsem to hned vypnul a zjistil po okoknutí krabičky že tam je psano že má
vůly mezi jiskřičem 1mm a myslím že felda má mít 0.8mm.nebyly zrovna levné tak pochybuju že mě to v obchodě vymění když byly ať jen 2min v autě.
Favo mě říkal že by to mělo jít nějak nastavit tak se ptám jestli někdo nemá na to aparátek a neumíto.někdo poblíž pardubek-hradce a možna i v praha.dík moc za rady.
zapalený hadr v nadrži?jo redbull dá feldě křííííídla :+D
- Ponman
- Příspěvky: 2282
- Registrován: stř 06. zář 2006 22:17:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení svíček
Na to ti staci listovy merky.Pouzivaji se na nastaveni ventilu.Kdyz bude velka vule na svicce,sklepni podle merky.
Felda,to je auto!!!! Aspoň víš,že jedeš!!!
- Faust
- Příspěvky: 2340
- Registrován: pon 11. srp 2008 17:54:38
- Bydliště: Prelouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení svíček
a nepoškodí se tím ten jiskřící trn?v tomhle popravdě moc neholduju a stalo jsemě to poprvé.výdy jsem objednával podle typu auta a motoru a v poho a tet mě prodáj tohle.
zapalený hadr v nadrži?jo redbull dá feldě křííííídla :+D
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení svíček
ja bych je vypucoval benzinem a sel vratit at si snima delaji co chou,je to dil na ktery je normalni zaruka,coz znamena urcity pocet kilometru popr nejaka doba ,minimalne pul roku,nechunguje to ?vrat to
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
- Ponman
- Příspěvky: 2282
- Registrován: stř 06. zář 2006 22:17:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení svíček
Merku zasunout mezi jiskriste a jemne poklepat na pozadovanou vuli.Nemelo by se nic stat.A nebo jak pise Hromy.
Felda,to je auto!!!! Aspoň víš,že jedeš!!!
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení svíček
jenze on ma spsl jiskric kterej neni silny 3mm ale je temer do spisky a hrozi ohnuti ci odlomeni,tyto svicky co vim se nastavovat nesmi,navic u LPG motoru na felicii se brsky sklepavaji na 0.6 -0.65 -origo ma byt 0.7
sice nemam mpi ale karbec na facku s lpg a sklepnuti svicek z 0.7 na 0.6 opravdu pomohlo,mam obych brisky a funguji moc dobre(zatim)
sice nemam mpi ale karbec na facku s lpg a sklepnuti svicek z 0.7 na 0.6 opravdu pomohlo,mam obych brisky a funguji moc dobre(zatim)
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Re: nastavení svíček
do všech feld doma jsem nakoupil svíčky kde se nedá nastavit vzdálenost protože je pevně nastavená na cca 5-7 mm jezdí jak v MPi tak v BMM bez i s LPG a bez nejmenších problémů
BRSK DOR15LGS
BRSK DOR15LGS
- Faust
- Příspěvky: 2340
- Registrován: pon 11. srp 2008 17:54:38
- Bydliště: Prelouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení svíček
cena mě nezajíma,hlavní je funkčnost.ty co mám mě staly 1400kč
zapalený hadr v nadrži?jo redbull dá feldě křííííídla :+D
Re: nastavení svíček
velká jiskra dělá divy
hlavně se nezanášej a neopalujou a není potřeba je seřizovat vlastně to ani nejde je seřídit
hlavně se nezanášej a neopalujou a není potřeba je seřizovat vlastně to ani nejde je seřídit
Re: svíčky
Ahoj všem,
chci se podělit o zkušenost se sváčkami. Auto 1,3Mpi, rok96, najeto 150tis.km. Svíčky Bosch měněny cca ve 100tis. (Přesný tip ted netuším), ve140 vyměněny za Brisk DR15TC, včera tyto Brisky po provozních problémech vyměněny za Champion OE145 - z autoštangl (originální označení už bylo uvedeno - prostě dopuručené jednobodové do Mpi).
Brisk DR15TC - špatná volba - proto vydržely tak krátce. Chvění motoru, chování jako nafťák - zmáčneš plyn a chvíli se nic neděje, doslova černé kontakty svíček, a na co chci klást nejvěší důraz (a bylo i v hodně tématech - ŠKUBÁNÍ MOTORU, po nastartování DUŠENÍ a NEJELO - nebezpečné hlavně při výjezdech na hlavní silnici, kdy cca 5sec. auto "skoro nejelo".
Svíčky nahrazeny Championy po přečtení snad všech témat zde . Nechtělo se mi nejprvo dávat cca 150,- za "svíčky", ale protože s autem jeźdí hlavně manželka do práce každý den, tak jsem do toho šel.
Včera jsem jel autem já a moje pocity:
Auto jede hned za plynem, zádné cukání motoru, dá se jet ihned po startování (není nutno "čekat"), a při jízdě se mi zdál motor tišší a s vyrovnanějším chodem!
Co jsem udělal při výměně svíček za Championy:
Nabití baterie - 24hod,
Vyčištění kontaktů zapalovací lišty "uchošťoury " a tech.benzínem,
Vyčištění čidla teploty chl.kapaliny - tech.benzínem,
Vyčištění čidla otáček - tech.ben.
Pokud má někdo podobné problémy při startu a cukání auta a motoru vřele doporučuju těch 600,- za svíčky utratit a provést "očistu". Díky všem za názory a doufám že jsem i já někoho inspiroval
Mějte se Milda
chci se podělit o zkušenost se sváčkami. Auto 1,3Mpi, rok96, najeto 150tis.km. Svíčky Bosch měněny cca ve 100tis. (Přesný tip ted netuším), ve140 vyměněny za Brisk DR15TC, včera tyto Brisky po provozních problémech vyměněny za Champion OE145 - z autoštangl (originální označení už bylo uvedeno - prostě dopuručené jednobodové do Mpi).
Brisk DR15TC - špatná volba - proto vydržely tak krátce. Chvění motoru, chování jako nafťák - zmáčneš plyn a chvíli se nic neděje, doslova černé kontakty svíček, a na co chci klást nejvěší důraz (a bylo i v hodně tématech - ŠKUBÁNÍ MOTORU, po nastartování DUŠENÍ a NEJELO - nebezpečné hlavně při výjezdech na hlavní silnici, kdy cca 5sec. auto "skoro nejelo".
Svíčky nahrazeny Championy po přečtení snad všech témat zde . Nechtělo se mi nejprvo dávat cca 150,- za "svíčky", ale protože s autem jeźdí hlavně manželka do práce každý den, tak jsem do toho šel.
Včera jsem jel autem já a moje pocity:
Auto jede hned za plynem, zádné cukání motoru, dá se jet ihned po startování (není nutno "čekat"), a při jízdě se mi zdál motor tišší a s vyrovnanějším chodem!
Co jsem udělal při výměně svíček za Championy:
Nabití baterie - 24hod,
Vyčištění kontaktů zapalovací lišty "uchošťoury " a tech.benzínem,
Vyčištění čidla teploty chl.kapaliny - tech.benzínem,
Vyčištění čidla otáček - tech.ben.
Pokud má někdo podobné problémy při startu a cukání auta a motoru vřele doporučuju těch 600,- za svíčky utratit a provést "očistu". Díky všem za názory a doufám že jsem i já někoho inspiroval
Mějte se Milda
Re: svíčky
Jak často je potřeba měnit svíčky? Ty co tam mám jsou staré minimálně 40 tisíc km. (3 roky)
Ale motor jede pořád čistě, volnoběh drží a spotřeba něco přes pěl litrů. Takže asi zatím zbytečné měnit, ne?
Ale motor jede pořád čistě, volnoběh drží a spotřeba něco přes pěl litrů. Takže asi zatím zbytečné měnit, ne?
Re: svíčky
Mění se co 60000, já je ale měním co 30000+, není to zase tak nákladná investice pokud kupuješ klasiku.
Re: svíčky
pred mesicem sem svoji felde s upravenym motorem 1,3 BMM 50kw dopral nove svicky NGK
s obycejnyma svickama sem u upraveneho motoru mel problemy a ted s NGK maximalni spokojenost
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100151
s obycejnyma svickama sem u upraveneho motoru mel problemy a ted s NGK maximalni spokojenost
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100151
Prodej Autokosmetiky a servis mycí, čistící a uklidové techniky.
http://www.sigra.cz
Onclova Race Felis - http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=9101
http://www.sigra.cz
Onclova Race Felis - http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... =16&t=9101
Re: svíčky
hoši neexperimentujte a dejte tam svíčky,které tam mají být,teda
ChampionRC89PYC.Já tam dal ty zasraný Brisky DR15TC,rok jsem se trápil s kolísáním volnoběhu,koupil jsem novou škrticí klapku,mechanici si stím nevěděli rady a to to prvních 13 000km jelo.V zoufalství jsme dali po roce zpět Championy a motor šlape jak hodinky.Varuji před Brisky-musel jsem nastavovat znovu ŘJ
ChampionRC89PYC.Já tam dal ty zasraný Brisky DR15TC,rok jsem se trápil s kolísáním volnoběhu,koupil jsem novou škrticí klapku,mechanici si stím nevěděli rady a to to prvních 13 000km jelo.V zoufalství jsme dali po roce zpět Championy a motor šlape jak hodinky.Varuji před Brisky-musel jsem nastavovat znovu ŘJ
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Tak já si teď pořídil ty tříbodový brisky.No za studena to není nic moc,za tepla to jede perfektně.Předtím jsem měl NGK a pokud to bude s Briskama zlobit,tak dám NGK znovu
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Sakra teď koukám že jsem zrovna koupil ty DR15TC,že já blbec se sem nepodíval dřív.Auto se vážně za studena zakuckává a nejede.Takže asi poletí a koupím jiný svíčky.Ale ještě to snimi chvíli zkusím.Chci ještě mrknout na klapku a popřípadě vyčistit a myslím že palivovej filtr bude už taky pěkně zanesenej
Jinak za tepla to s těma briskama jede moc pěkně,tak nevím
Jinak za tepla to s těma briskama jede moc pěkně,tak nevím
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4134
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Tak to teda nechápu ,mám tam Brisk už druhej rok a nemám žádný problém ani v zimě ani v létě .
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
Re: svíčky
Já jsem na ně taky najel ze začátku 13000km a pak to začalo-koupil jsem až škrticí klapku a pak se ukázalo,že jsou to Brisky.Dal jsem zpět CH RC89PYC-najeto 53 000km a je po problébech!!Pal kdysi byly dobré svíčky,ale to je dávno
Re: svíčky
Já si myslí že ty brisky sou dost kvalitní svíce,dneska sem je měnil na fábce 1.4 Mpi,byli určitě ještě origo se slepičkou,pochybuju že je někdo menil,protože sem je s tama vůbec nemohl dostat jak byly orezlé a fábka měla nalítáno 101500 km
Felicie 1.3 BMM 50kw,romantická červená
Re: svíčky
Su naprosto spokojený s Champion - jednobodové jiskření RC89PYC. V létě není problém, v zimě není problém, necuká, nedusí se. Teď jsem je preventivně měnil po 30 tis. dával jsem opět ty samé. Cena 98,- / 1ks
- Mexikan
- Příspěvky: 784
- Registrován: úte 12. úno 2008 2:10:20
- Bydliště: Branka u Opavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Ty Brisky mám už přes rok a fungujou, nastartuju za jakýchkoli podmínek.
Po výměně za předchozí jednobodové svíčky šlo poznat že auto líp táhne, ale motor zase víc řve, klepe a na volnoběh je to oproti origo svíčkám pěkný fekál.
Teď mám nachystané do nového motoru NGK, tak doufám, že to bude s tím volnoběhem lepší.
1,3MPi, cca 55kW, 150tkm
Po výměně za předchozí jednobodové svíčky šlo poznat že auto líp táhne, ale motor zase víc řve, klepe a na volnoběh je to oproti origo svíčkám pěkný fekál.
Teď mám nachystané do nového motoru NGK, tak doufám, že to bude s tím volnoběhem lepší.
1,3MPi, cca 55kW, 150tkm
- Danis
- Příspěvky: 518
- Registrován: ned 10. pro 2006 18:24:11
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Tak já mám najeto cca 105.000 km a první výměna přišla jak nařizuje plán prohlídek po 60.000 km a putovaly do motoru opět Championy a jsou úplně v pohodě. Takže je tam dám do třetice znovu.
Škoda Felicia Combi LXi - 1.3 MPi, r.v. 1997
2x airbag, alu kola 14" Magic2 vč. rezervy, parkovací senzory, folie 3M
Škoda Fabia Combi Ambiente - 1.2 TSI, r.v. 2011
6x airbag, alu kola 15" Antares, parkovací senzory, klima, ABS+ASR+ESP+asistent rozjezdu do kopce, SUNSET
2x airbag, alu kola 14" Magic2 vč. rezervy, parkovací senzory, folie 3M
Škoda Fabia Combi Ambiente - 1.2 TSI, r.v. 2011
6x airbag, alu kola 15" Antares, parkovací senzory, klima, ABS+ASR+ESP+asistent rozjezdu do kopce, SUNSET
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Včera jsem to ještě s pár lidma probíral a každej mi řekl že ty tříbodový brisky stojej za hovno,že když svíčky tak jedině champion
Re: svíčky
Zdravim . Nechcem zakladat novu temu ,tak sa opytam tu. Mal som v plane hodit do mojej feldy sviecky Champion OE 145 , tie vsak na predajni nemali , no predavajuci mi ako nahradu odporucil Champion OE 013 (RC12YC) , tak som ich zobral ,no teraz uvazujem ci som zrobil dobre , bude to v pohode na 1,3MPI ? vdaka
Re: svíčky
Zrejme sme sa celkom nepochopili ,ale to nevadi.
Ja som sa pytal ,ci mozem spominane sviecky pouzit (t.z,ze budu bezat bez problemov) do 1,3MPI ,ked som sa docital ze su urcene pre BMM. A napada ma dalsia otazka , je lepsie menit sviecky pri sutdenom ,alebo zohriatom motore a ako spravne utiahnut nove sviecky ,ak nemam momentovy kluc.
Inak motor 1,3Mpi 50KW , sviecky v aute su este originalne - najazdene 65000km.
Ja som sa pytal ,ci mozem spominane sviecky pouzit (t.z,ze budu bezat bez problemov) do 1,3MPI ,ked som sa docital ze su urcene pre BMM. A napada ma dalsia otazka , je lepsie menit sviecky pri sutdenom ,alebo zohriatom motore a ako spravne utiahnut nove sviecky ,ak nemam momentovy kluc.
Inak motor 1,3Mpi 50KW , sviecky v aute su este originalne - najazdene 65000km.
Re: svíčky
Takze poucenie do buducna , sviecky urcene pre BMM nikdy (!) nedavat do MPI motora , motor sa strasne chveje a ani po zahriati si nedokaze drzat volnobeh , akoby vynechaval doby a cely chod motora je hrozny, takze co najskor ich musim vymenit za trojkontaktove DR15TC , ktore tam povodne boli.
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sviečky-aké ano, aké nie
Jezdim NGK BKUR5ET-10 a v pohode
Rozdil mezi BKUR5ET a BKUR5ET-10 je jen v odtrhu a to:
BKUR5ET 0.9mm
BKUR5ET-10 1.0mm
Rozdil mezi BKUR5ET a BKUR5ET-10 je jen v odtrhu a to:
BKUR5ET 0.9mm
BKUR5ET-10 1.0mm
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
- denis15
- Příspěvky: 218
- Registrován: pon 09. úno 2009 18:27:43
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sviečky-aké ano, aké nie
Po zkušenosti s Japoncem už jiné svíce než NGK nechci-dával jsem Brisk (120ka, Lada, Mitsu). U všech na LPG bylo po nich po 10tis.km. S NGK jsem na LPG najel s Micinou 65tis.km jen na LPG (benzím mi nefungoval) a startovala i v -18°C na LPG, ovšem chtělo to chvíli počkat před jízdou, aby nezamrznul reduktor .
4eká mě výměna na felině, takže volba je jasná.
4eká mě výměna na felině, takže volba je jasná.
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sviečky-aké ano, aké nie
Tak dnes jem vyměnil svíčky NGK - které nebyly určeny pro Felicii byly pro nějakou AUDINU (motor tahl jen ve v některých otáčkách a za studena cukal). Koupil jsem Champion RC 89 PYC . Za studena vůbec mutor neškube a táhne plynule. Motor se chová úplně jinak. Takže spokojenost !!!!!
Re: svíčky
Za chvíli mne taky čeká výměna svíček. Jak to tu sleduju, tak někdo chválí Brisk, někdo Champion, jiný zas na jedno či druhé nadává, ale nikdo nehlásí problémy s NGK, tak půjdu asi do nich.
Budu si to měnit sám a měl bych drobný laický dotaz: mažete závit nové svíčky měděnou pastou nebo to není potřeba? Někde jsem viděl, že to doporučovali.
Budu si to měnit sám a měl bych drobný laický dotaz: mažete závit nové svíčky měděnou pastou nebo to není potřeba? Někde jsem viděl, že to doporučovali.
Re: svíčky
Zdravím, chci vyměnit svíčky, a z toho, co jsem se tu dočetl, půjdu s z finančních důvodů do Brisku DR 15TC. Ještě než je ale do feldy frknu, jaké jsou vaše zkušenosti s nimi, pokud se jezdí za studena? Denně jezdím do práce 4km do práce a 4 z práce, a motor se tím pádem asi moc zahřát nestačí...
NGK BKUR5ET alebo BKUR5ET-10 ?
Chystám sa meniť sviečky v motore 1.3MPI 50kW, poradili mi NGK BKUR5ET. Len kukám že existujú 2 verzie - s odtrhom 0.9mm BKUR5ET a s odtrhom 1mm BKUR5ET-10. Ktoré sú vhodnejšie?
S NGK mám dobré skúsenosti, vo svojom 136 BMM mám tiež NGK BCPR6ES, a uplna spokojnosť.
S NGK mám dobré skúsenosti, vo svojom 136 BMM mám tiež NGK BCPR6ES, a uplna spokojnosť.
Re: svíčky
Zdravím. Jsem sice od fochu/automechanik/,ale se svíčkami mám z praxe stejné zkušenosti jak je zde na fóru popsáno-dobré-špatné,bez ohledu na značku.V každém případě by měl být motor osazen doporučeným typem od výrobce vozidla /motoru/.Pak do ,,hry'' vstupuje řada faktorů,na které zde málo kdo upozorní a zohlední tj.stav motoru/počet ujetých Km a jakým stylem jízdy,charakterem trasy,oblast -podhorský či nížiny s rovinami,používaným typem oleje,servisní intervaly atd./.Těžko se pak dá určit vhodný typ zapalovací svíčky.Ještě se na trhu objevuje mnohu výrobků z druhovýroby bohužel i některé značené orig.logem značkového výrobce.Nechápu lidi,kteří zřejmě z neznalosti/což je omlouvá/,montují svíčky valmi levné ve snaze ušetřit /bohužel na nepravém místě/ na takto tepelně namáhané součástce,která se musí vypořádat dost často i s nekvalitním palivem,před jejichž prodejci nás velmi úspěšně ,,chrání'' Úřad pro ochrano spotřebitele nebo jak se vlastně jmenuje tato ,,dobročinná'' instituce,placená z peněz daňových poplatníků a v ceně paliva velké procento daně jdoucí zase do státní kasy atd. a atd.Sám řeším problé se sháněním origo zapal.svíček Champion RC89PYC pro motor 1.3 MPi 136M.Neznám obchodní zastoupení fa.Champion a internetové nabídky e-shopů jsou absolutně bez záruky.Rád bych uvítal tipy na prověřené zdroje. naj
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Ahoj, já je kupoval tady a byly v orig. krabčice škoda . Mám na nich najeto cca 20 000km a v poho.
http://www.cc-autodily.cz/svicka-fabia- ... vi%C4%8Dka
http://www.cc-autodily.cz/svicka-fabia- ... vi%C4%8Dka
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
návštevník - ak kúpiš Champion RC89PYC nebudeš mať problém tie sviečky sú po 60 000km ok
- Pawlick
- Příspěvky: 674
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Mám BMM a jezdí odjakživa na DR15YC. Nikdy žádný problém. Měním je zhruba po 25tkm, při ceně kolem 140Kč to není problém.
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
- holy
- Příspěvky: 60
- Registrován: čtv 30. srp 2007 19:18:30
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: svíčky
Speedbiker píše:Ahoj, já je kupoval tady a byly v orig. krabčice škoda . Mám na nich najeto cca 20 000km a v poho.
http://www.cc-autodily.cz/svicka-fabia- ... vi%C4%8Dka
Tenhle eshop můžu doporučit, taky tam kupuju
Re: svíčky
Mám 1.3MPI rok 97 a koupil jsem teď originální prvovýrobu a v krabičce s logem original a vyrobními značkami VW koncernu byla tříbodovka Brisk DR15TC s okřídleným šípem na izolátoru. Jak je to tedy s originálním dílem? Champion jednobodové jsou originál do felicie II a brisk tříbodové do felicie I Mpi? Díky
Re: svíčky
stony píše:Svíčky je lepší vytahovat při zahřátém motoru (půjde to líp)...
Nevím, nevím, jestli je to dobrý nápad! V servisním manuále, co mám k motocyklu se píše: nikdy se nesnaže demontoat zapalovací svíčku u teplého motoru! Hrozí riziko ztržení závitu!
Re: svíčky
já mám 3bodový brisk Extra auto na ně jede perfektně akorát když je ohráté tak se na volnoběh motor víc klepal ,ale co sem dal čip od cimbu je to naprosto v pohode mam 1.3 MPI
Naposledy upravil(a) straca dne sob 02. říj 2010 18:11:37, celkem upraveno 1 x.