[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Undefined array key 10408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Undefined array key 10408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
FeliciaKlub • Palivové čerpadlo 1.6
Stránka 1 z 1

Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: úte 29. črc 2008 18:40:34
od Jurka - FK
Už sem to tu jednou myslím řešil.... měl sem problémy, že při menším množství benzínu mi auto začne vynechávat anebo prostě chcípne a nejde nastartovat..... Už dřív sem se chtěl mrknout na palivové čerpadlo, ale skončil sem u toho velkého plastového uzávěru pod sedačkama....nešel a nešel, tak sem se na to vykašlal..... no ted po měsíci zase haluz málo benzínu (ale ještě nesvítilo hladové oko) a buch a na křižovatce chcíplo naštěstí po 15 minutách se mi podařilo s plynem nastartovat ovšem musel sem furt držet plyn jinak by to hned chcíplo no naštěstí sem dojel na benzínku...natankoval za pětikilo nastartoval a jak sem jel tak ještě pár sekund to mělo tendenci chcípat, ale pak OK. Já už skoušel skoro všechno a vidím to jasně na nějaké ucpané sítko a bordel v nádrži. Jde mi o to... jak odšroubovat ten uzávěr? Na co si dát pozor? Na co přesně kouknout? Moc díky za rady zítra se na to chci vrhnout

Re: Jak na palivové čerpadlo?

Napsal: úte 29. črc 2008 19:29:30
od smazany clen - FK
Už jsi měnil palivový filtr?Tím bych začal.

Re: Jak na palivové čerpadlo?

Napsal: úte 29. črc 2008 21:14:04
od smazany clen - FK
Aha.No čerpadlo má na sání ještě sítko.Je pravda,že se protáčejí po delší jízdě vrtule na hřídeli,ale taky mě napadá,jestli ti správně funguje ten regulátor tlaku na rampě se vstřikovačema. :(

Re: Jak na palivové čerpadlo?

Napsal: úte 29. črc 2008 21:24:16
od Jurka - FK
S tím autem jinak nejsou problémy...mám to vysledované...problém začne jak je málo benzínu dejme tomu posledních asi 6-10 litrů...když je víc benzínu, tak bezproblému to se ještě nestalo.... Prostě ted přišlo na řadu zkontrolovat čerpadlo... už sem to zkoušel jednou jen mi nešlo vůbec povolit ta matice černá.... tak sem se na to vykašlal.... Prostě tam není moc místa, aby se to dalo dobře chytit a nechci to rozbít...

Re: Jak na palivové čerpadlo?

Napsal: stř 30. črc 2008 0:13:55
od sowwwa - FK
No rukou to vetsinou nejde, chce to kladivo a sroubovak. Sroubovak opres o jeden z tech vystupku nahore a mlatis do nej kladivem tak dlouho, dokud se matice neotoci ..

Re: Jak na palivové čerpadlo?

Napsal: stř 30. črc 2008 18:00:44
od Atnarfus
Rozdělávám to podobně. Dva kousky dřeva a dvě kladiva. Když se klepe na dvou místech tak to většinou povolí bez velkého násilí.

Re: Jak na palivové čerpadlo?

Napsal: čtv 31. črc 2008 21:48:33
od mikka
Já jsem si ohnul tenký plocháč do tvaru nízkého U, a ty nožičky toho U jsou ještě zahnuty dovnitř. Tím jde ta matka povolit zcela v pohodě.
A k tomu vytažení čerpadla ven z nádrže - je to opravdu jako ježek v kleci, ale pomůže stáhnout z hrdla nádrže to gumové těsnění. Je tam jenom nasazené.

Re: Jak na palivové čerpadlo?

Napsal: ned 31. srp 2008 20:40:37
od smazany clen - FK
Palivove cerpadlo z nadrze sem oddelaval 2x,poprve jsem nevedel jak na to a znicil jsem no,bylo to auto v kovošrotu,po té jsem přišel jak na to,oddelat gumu a potom uchytit celou rukou a pootocit po smeru hod rucicek..silou a ono povoli a jde krasne vyndat ven :)

Re: Jak vyměnit palivový filtr a palivové čerpadlo

Napsal: čtv 16. říj 2008 20:08:20
od Jurka - FK
co se týče čerpadla je pod zadníma sedačkama... odděláš deklík...odděláš svorky a hadičky a konektor....odšroubuješ tu plastovou černou matici a vyndáš (je to jako ježe v kleci) toť vše... Já to měl celý vytažený a nic sem neodvdušnoval a vše frčelo.... jinak nemůže být taky chyba někde jinde než v čerpadle? Nějaká pojistka či relé?

Re: Jak vyměnit palivový filtr a palivové čerpadlo

Napsal: čtv 16. říj 2008 20:17:12
od Atnarfus
Matesek píše:Zdravim, mam takovy problem. Auto mi nejde nastartovat, starter se toci jenze nechytne. Vyndal jsem hadicku od benzinu u motoru a vubec tam nejde benzin po otoceni klickem, proto potrebuji vymenit filtr a cerpadlo. Dival jsem se, ze filtr je pekne blbe umisteny: je treba po nainstalovani noveho filtru ho nejak odvzdusnit nebo neco podobneho ? Dale bych se chtel zeptat, jak s cerpadlem. Nikde jsem tam zadne sroubky nevidel, tak nevim, jak ho vyndat (na silu se mi ho moc rvat nechce)
Dekuji za rady


A už jsi alespoň změřil, jestli jde do čerpadla proud? Stačí, když je v háji pojistka, nebo relátko a budeš se mordovat s čerpadlem.
Bacha na jednu drobnost. Rele čerpadla je sepnuté jenom několik vteřin po zapnutí zapalování. Znovu sepne, až když starter točí motorem. Při měření si přiber pomocníka, aby ti zapínal a vypínal zapalování a máš vždy okamžik na měření.

Re: Jak vyměnit palivový filtr a palivové čerpadlo

Napsal: pát 17. říj 2008 14:44:25
od TomakecTD
ZDravim,ja mel stejny problem na formanu,vrcelo cerpadlo a benzin do motoru nesel,vymenil jsem filter paliva,stejne,nakonec sem vyndal z nadrze palivove cerpadlo a melo uplne spinave sitko sani(ale mel jsem LPG a byl tam 4roky starej benzin)to jsem ocistil a jelo to v poho:) a vyndas ho tak,ze odsroubujes to kolecko,oddelas tesneni,chytnes pevne to cerpadlo a otocis s nim po smeru hodinovych rucicek,melo by povolit a jit ven ;)

Zpětný ventil na palivovém čerpadle

Napsal: pon 11. říj 2010 21:01:32
od ohm
Zdravím, jakým způsobem se může projevovat vadný zpětný ventil na palivovém čerpadle? motor nastartuje, musím prošlapat plyn, lépe podržet tak půl minuty kolem 2000 ot., jinak chcípne, při jízdě se do 2000 motor dusí, nechce jet, po překročení to naskočí a valí, při zastavení motoru a opětovném nastartování motor reaguje na mírné sešlápnutí dušením, při větším a delším teprve jde do otáček, někde mi někdo povídal, že to souvisí s uvedeným zpětným ventilem, nebo zpětným vedením paliva do nadrže....nevim, setkal se někdo s něčím podobným?

Re: Zpětný ventil na palivovém čerpadle

Napsal: úte 12. říj 2010 18:02:14
od Chose
Zpětný ventil slouží k udržení tlaku a paliva v soustavě aby nespadlo palivo do nádrže,ale pokud zapneš zapalování,tak si ho čerpadlo dotlačí.
Tvůj problém bych viděl na ucpaný palivový filtr nebo už odcházející paliv.čerpadlo ;)

Re: Zpětný ventil na palivovém čerpadle

Napsal: úte 12. říj 2010 18:39:49
od lukydm
daj zmerat tlak cerpadla :!:

Palivové čerpadlo nepodává ale měří

Napsal: úte 20. zář 2011 13:02:52
od KraSty - FK
Brý den,
stala se mi nemilá věc... nevím kudy ale natekla mi voda zjevně z motorového prostoru přímo do pojistkové skříňky.. jelikož jsem spěchal nezbývalo mi nic jiného než autem jet do školy... po 8hodinách v pořádku naskočilo a odjel jsem s ním za přítelkyní. Auto sem odstavil do garáže s tím že se na to pak podívám.. jenže když jsem přišel po 2hodinách slyšel jsem jak tam něco syčí tak jsme okamžitě odpojil baterku ale problému jsem se nedopátral.. vyfoukal jsem a vysušil pojistkovou skříň vše nasadil přesně zpátky na své místo...

zapnu zapalování.. cvakne relé palivového čerpadla.. naskočí palivoměr ale čerpadlo nepodává benzín.
Sehnal jsem si tedy jinou pojistkovou skříň ale děje se to samý... mám doma ještě jedno čerpadlo tak jsem ho napojil na konektor a dělá mi opět to samý.
pojistka je OK
Pomozte :(

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: úte 20. zář 2011 20:01:51
od mikka
Z relátka palivového čerpadla jde napětí přes pojistku č. 4 na konektor pojistkovky AA (první zleva), pin č. 8, červený drát. Ten vede k šestipinovému konektoru za plastovým obložením levého předního sloupku, pin č. 6. Odtud pokračuje červený/žlutý drát na konektor na čerpadle, pin č. 1.

Vem žárovkovou zkoušečku a podívej se, kam až jde napětí. Ale pozor - napětí tam naměříš jenom pár sekund po zapnutí, pak řídící jednotka motoru relátko vypne, pokud neběží motor.

Kostra vede z pinu č. 4 konektoru na čerpadle hnědým drátem, který se uvnitř kabelového svazku napojuje na kostru od dveřních spínačů, pak na kostru od zadních světel a 5. dveří a celé je to ukostřené na kostřicím šroubu u levého zadního světla.

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: čtv 22. zář 2011 15:29:55
od KraSty - FK
no tkže od svorkovnice AA je to drát zleva v 2řadě a je modrý ne červený

nebo takhle.. když zmeřím ten modrej tak mi při tom sepne relé ikdyž nemám zapnutý klíček.. dále na té svorkovnici AA jak jsi říkal pin 8 je červenej drát.. ten změřím i bez toho abych zapnul zapalování.. je to špatně?

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: čtv 22. zář 2011 19:16:46
od mikka
Svorkovnice AA, na pojistkovce úplně vlevo, má piny značené takto:
krajní dvojice pinů nejvíc vepředu - vlevo číslo 1, vpravo číslo 2
krajní dvojice pinů směrem do vozu - vlevo číslo 11, vpravo číslo 12

Čili na levé straně svorkovnice jsou piny liché, na pravé straně piny sudé.

Náš pin č. 8 je na pravé straně svorkovnice, čtvrtý od předu, tj. třetí od zadu, a má silnější červený drát. Tam má být napětí, když sepne relé palivového čerpadla.

Ten modrý drát, o kterém píšeš, je zřejmě pin č. 9, čili druhý od zadu na levé straně svorkovnice. Vede z řídící jednotky motoru na cívku relé palivového čerpadla.Takže je docela možné, že ti relé sepne, když na něj připojíš žárovkovou zkoušečku.

Ten červený drát, na kterém měříš napětí i při vypnutém zapalování, je přívod napětí z pojistky č. 19 a je to pin číslo 7. To je přívod na bzučák a je na něm napětí při zapnutých parkovačkách.

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: pát 23. zář 2011 7:30:56
od KraSty - FK
Ne.. měřil jsem to dobře. Pin č.8 v tom červeném drátu je neustále proud i při vyplém zapalování.. když jsem ho vypojil a chtěl natáhnout náhradní kabel k čerpadlu tak mě to zkolabovalo že už mě potom ani přístrojovka nešla.
jakože jsem zapnul zapalování (čerpadlo stejně nejelo..) a otočil motorem jednou. Pak to kikslo.. ale po rozpojení a zapojení baterky to zase šlo(přístrojovka a startovat)
také jsem natáhl kabel od baterky přímo k čerpadlu.. čerpadlo začlo nasávat ale motor nenaskočil
JInak jsem zkoušel svorkovnici ve sloupku. Nemohl jsem tam nic naměřit.

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: pát 23. zář 2011 12:16:22
od mikka
Pokud máš na pinu č. 8 napětí i bez zapnutého zapalování, tak je trvale sepnuté relé, nebo má spečené kontakty.
Ten červený drát z pinu č. 8 napájí palivové čerpadlo a vstřikovací ventily motoru. Drát se v kabelovém svazku větví, jedna větev jde do A sloupku do DESETIPINOVÉHO (omlouvám se za chybu v předešlém textu) konektoru na pin č. 6 a pokračuje červeno-žlutým drátem k čerpadlu, druhá větev jde k motoru přes šestipinový konektor v motorovém prostoru za nádobkou s aktivním uhlím, pin č. 2 a pokračuje červeným drátem ke všem vstřikům.
Jestli ale čerpadlo paliva jede při přímém spojení s baterkou a v původním zapojení nejelo při seplém nebo spečeném relátku, tak bude vedení k čerpadlu někde přerušené.
Jestli je relé palivového čerpadla vadné, můžeš na zkoušku použít třeba relé pro ohřev zadního skla (ve spodní řadě vpravo), relátka jsou stejná.

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: pát 23. zář 2011 14:53:17
od KraSty - FK
relé jsem kupoval. Je tam funglovka. Takže mi asi nezbývá nic jiného než sundat palubovku že? Dává to smysl protože když jsem měl zapnuté pal. čerpadlo od baterky a dlouho jsem startoval (nechtěla naskočit)tak mi asi nemuseli jít vstřiky.. uvidím.. buď dneska nebo o víkendu projedu kabeláž za přístrojovkou. Podám info. Díky za rady
Ještě teda podotknu že modrý kabel(ten jak jsi říkal že jde od ř.j. a sepne relé?) mi bez zapnutého zapalování svítí ale když zapnu zapalování tak už do něj nejde proud (přičemž relé cvakne) do toho červeného jde fůrt proud. Ve svorkovnici co je v sloupku nic nenaměřm

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: pát 23. zář 2011 19:08:08
od mikka
Naměříš něco na pinu č. 2 té šestipinové svorkovnice za nádobkou s aktivním uhlím ?

Ten modrý drát - řj. do něj pouští kostru, takže po zapnutí zapalování bys tam neměl nic naměřit. Ale napětí na něm bys měl naměřit jen při zapnutém zapalování, přes cívku relé, která dostane napětí až při zapnutém zapalování. Ale kdoví, možná se tam dostává napětí přes nějaké vnitřní obvody v řj.
Podstatné je, jestli to relé řádně sepne při zapnutí zapalování - a mělo by po několika vteřinách zase odpadnout, pokud se neroztočí motor..

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: pát 25. srp 2017 22:08:18
od Keldon
Po výměně palivového čerpadla u Felicie 1.6 (provedl servis) mi špatně ukazuje palivoměr na přístrojové desce. Ukazuje víc, než jaká je skutečnost. Dá se to provést nějaká korekce plováku?

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: ned 27. srp 2017 18:01:31
od Maty
ano .. vyndat čerpadlo z nádrže a narovnat plovák tak aby nebyl ohnutý.

Případě rozebrat budíky a přesadit ručičku

Re: Palivové čerpadlo 1.6

Napsal: stř 07. úno 2018 11:57:16
od Xyz255
Chlapi, prosím vás, chcíplo mi čerpadlo, tak ho měním (motorek) a jsem ve fázi viz obrázek. Ale ani za nic ho z tama nemůžu vyndat, viděl jsem nějaký video k tomu, borec tam sice říkal, že to bylo hrozný ho vyndat, ale jak ho vyndat už neukázal :D :( Je tam ještě nějak zajištěný nebo je tam po těch letech prostě tak zarvaný a musím fakt zabrat (což zase moc nechci, abych nezlomil ten plast kolem)?
https://pixhost.org/show/472/63453175_i ... 113842.jpg (forum link nějak blbnul)