Nestartuje a žere olej
- MajklGT
- Příspěvky: 401
- Registrován: čtv 05. říj 2006 19:30:21
- Bydliště: Ivančice
- Kontaktovat uživatele:
Vadne rele?
Vcera se mi stala takovat o vec. Rano jsem jeste nastartoval v pohode, ale vecer po zhaveni zacalo relatko cvakat a kontrolka zhaveni blikat jako u blinkru. Starter se vubec nechytal. Setkal se s timhle nekdo? Staci jen vymenit relatko nebo je problem jinde? Mam naftu tyden takze zadne zkusenosti. Diky za rady.
Re: Vadne rele?
Nerad bych psal bludy, ale neni nahodou slaba (vybita) baterka ? Nejsem si jistej,ale mam pocit ze se mi taky takhle auto jednou zblaznilo.
Zkus nabit a uvidis.
Zkus nabit a uvidis.
- MajklGT
- Příspěvky: 401
- Registrován: čtv 05. říj 2006 19:30:21
- Bydliště: Ivančice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne rele?
To me napadlo jako prvni. Baterka prave mela byt skoro nabita. Zkousel jsem to pres nabijecku a nic. Nakonec jsem jeste mrknul na relatko, prostrikal vse kontoxem nabil baretku a vypada to ze uz to snad pojede...
Re: Vadne rele?
Budiz, pokud jsi si jist tou baterkou. Nicmene nezapomen na to, ze po pripojeni na nabijecku je treba baterku nejakou dobu nechat dobit, pokud bys zapojil vybitou baterii a bezprostredne to zkousel, je to to same jako bez nabijecky, ona nabijecka dava par A a zhavice zerou cca 30A. Tak at to uz nezlobi.
- MajklGT
- Příspěvky: 401
- Registrován: čtv 05. říj 2006 19:30:21
- Bydliště: Ivančice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne rele?
Prave ze jsem. No hlavne ze uz to zase jede. Kazdopadne diky za rady.
Re: Vadne rele?
Vetšinou bývá špatný kontakt na relé nebo 50A pojistce....doporučuji ošetřovat přípravky jako kontaktol apod....
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Nestartuje a žere olej
mam feliciju combi 1.9 D (1995) a mam taky problem ze mi motor niekedy nastartuje a niekedy nie a neviem preco a ani ako to opravit bol tam uz meneny starter baterka cerpadlo a dalsie veci ale nic nepomohlo tak ako niekto vie ako to opravit alebo aspon ma niekto el schemu motora tak prosim poradte
Re: Neštartuje a žerie olej
Informace že to někdy nastartuje a jindy ne je sice pěkná, ale věšteckou kouli jsem si dnes zapomněl v práci kde ji hojně využívám. Proto bych poádal o nějaké detailnější informace jak se auto chová v průběhu těch startů a co to tedy vlastně dělá. Pak se možná najde i odpověď.
Re: Neštartuje a žerie olej
no otocim klucikom zasvieti mi dobijanie olejovanie a zhavenie cakam kym nazhavy a ked to zhasne tak otocim klucikom dalen a starter niekedy normalne toci ale niekedy toci slabo ako keby nemal dost energije ale ked toci normalne tak bud auto chyti alebo nechyti a vtedy to je tak ako keby nedostavalo naftu do motora alebo aj ked dostane tak nedokaze naskocit
Re: Neštartuje a žerie olej
Tak zásadní rpoblém bude už v tom, že startér někdy jde normálně a jindy ne. Záleží, jestli je to chyba startéru, či elektriky. Pokud se jedná o startétr, patrně by se hodil jeho repas, tedy rozhodit ho, vyčistit a případně vyměnit pár potřebných věcí. I když teď nějak točí, bude možná před smrtí.
Pokud jde o elektriku, tedy špatný některý kontakt, slabá baterka, tak to si snad přeměříš a zjistíš.
Společně s tím to chce přeměřit žhavičky, jestli vůbec žhaví a jestli na ně vůbec něco jde.
Když bude tohle vše OK, pak teprve to chce něco řešit dál s motorem. Jako první vyzkoušet jestli nepadá zpět nafta pomocí průhledné hadice napojené mezi filtr a čerpadlo. Pokud ano, tak zjistit netěsnost (nejspíš ventil na filtru). Když bude i toto v pořádku, tak si pohrát s nastavením předvstřiku pro lepší start.
Vzhledem k tomu, že máš napsáno v nadpisu i že žere olej (nevím jak moc) hodilo by se jistě i změřit tlaky válců. Tento motor nastartuje i v -20°C bez funkčních žhaviček na několikeré otočení motoru (vyzkoušeno na vlastní kůži). Musí k tomu ale mít dobré tlaky.
Pokud má tlaky v normě ale někde na spodní hranici, tak nastartuje spíše jen s pomocí žhavení. Pokud je mimo normu,tak už s ním nemá cenu nic řešit.
Vzhledem k tvým charakteristikám problému bych zkusil především změřit elektriku jestli je vše ok na startéru a baterce. Dále bych dal tu průhlednou hadičku mezi filtr a čerpadlo pro zkoumání padání nafty. Z těchto dvou základních pokusů jasně zjistíš co s tím motorem dělat dál, protože patrně minimálně v jednom případě bude někde chyba.
Pokud jde o elektriku, tedy špatný některý kontakt, slabá baterka, tak to si snad přeměříš a zjistíš.
Společně s tím to chce přeměřit žhavičky, jestli vůbec žhaví a jestli na ně vůbec něco jde.
Když bude tohle vše OK, pak teprve to chce něco řešit dál s motorem. Jako první vyzkoušet jestli nepadá zpět nafta pomocí průhledné hadice napojené mezi filtr a čerpadlo. Pokud ano, tak zjistit netěsnost (nejspíš ventil na filtru). Když bude i toto v pořádku, tak si pohrát s nastavením předvstřiku pro lepší start.
Vzhledem k tomu, že máš napsáno v nadpisu i že žere olej (nevím jak moc) hodilo by se jistě i změřit tlaky válců. Tento motor nastartuje i v -20°C bez funkčních žhaviček na několikeré otočení motoru (vyzkoušeno na vlastní kůži). Musí k tomu ale mít dobré tlaky.
Pokud má tlaky v normě ale někde na spodní hranici, tak nastartuje spíše jen s pomocí žhavení. Pokud je mimo normu,tak už s ním nemá cenu nic řešit.
Vzhledem k tvým charakteristikám problému bych zkusil především změřit elektriku jestli je vše ok na startéru a baterce. Dále bych dal tu průhlednou hadičku mezi filtr a čerpadlo pro zkoumání padání nafty. Z těchto dvou základních pokusů jasně zjistíš co s tím motorem dělat dál, protože patrně minimálně v jednom případě bude někde chyba.