Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Vynenim žhaviče a potom uvidime, nech mam istotu skor ako zacnem riesit vstreky. Vstreky idu skontrolonat celkom lahko. Vyberu sa, natlakuju a bud robia hmlu-vtedy su ok, alebo len prud nafty- a vtedy su zle. Vymena vlozky vstreku cca 20€, co je prijatelne. Uvidime. Zatial diki za rady, napisem ako som dopadol.
nestartuje 1.9
prosim o radu felda 1.9 mi normalne frcala odstavyl so ju vecer a rano idem starovat auto so nazavil len toci toci a nic kontroloval som privod paliva palivo normale davkuje kontroloval so vsetki pojisky su ok prosim o radu dakujem
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne ned 15. kvě 2011 10:18:41, celkem upraveno 1 x.
Důvod: sloučeno, lebo ozaj nie je nutné zakládať na všetko novú tému
Důvod: sloučeno, lebo ozaj nie je nutné zakládať na všetko novú tému
-
- Příspěvky: 582
- Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
- Bydliště: Regensburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
A jak jsi kontroloval,že to palivo dává?taky mi z přepadový hadičky prskalo a stejně to byl elektromagnetický ventil v čerpadle,taky jsem odstavil a pak nenatočil
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
-
- Příspěvky: 4502
- Registrován: stř 09. črc 2008 19:53:13
- Bydliště: Uničov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
chtěl bych se zeptat, kámoš mi volal že když klíčkem jako vypne motor tak motor běží dál, musí zdechnout auto že zařadí 4 a pustí spojku... nevíte čím to může být? Spínačkou?
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Už sem se setkal se zaseknutým,otevřeným stop ventilem a proto nešel motor zastavit,tak snad ti to pomůže
Felicie 1.3 BMM 50kw,romantická červená
-
- Příspěvky: 4502
- Registrován: stř 09. črc 2008 19:53:13
- Bydliště: Uničov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
a co to je ten stop ventil, a kde ho najdu? Díky moc...
-
- Příspěvky: 4502
- Registrován: stř 09. črc 2008 19:53:13
- Bydliště: Uničov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
nikdo nevíte jak to vyřešit?
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Stop ventil je na čerpadle zospodu pod krytom.
-
- Příspěvky: 4502
- Registrován: stř 09. črc 2008 19:53:13
- Bydliště: Uničov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
díky moc a jestli je zaseklej tak jde rozchodit nebo se musí sehnat nový?
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Tak to už neviem, akurát že ten kryt bude asi treba odvŕtať, tam je aj immobilizér.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
A jezdi tvuj kamos na cistou naftu a nebo na olej? Taky me to delalo na felde, kdyz byla moc husta smes,ale jak jsem se naucil redit,tak to prestalo. Jinak musi cerpadlo urcite ven, ventil vymenit, jak se k nemu ted presne dostat uz si nepamatuju,ale nejaka pracicka s tim bude. Vzhledem k pracnosti cele operaci bych preferoval ventil asi vymenit za jinej, nevim kolik stoji novej. To cerpadlo ma vic ventilu, ja mam doma jedno na dily, takze pokud by ty ventily byly stejne, tak jeden klidne odprodam, nemusim mit nahradnich vic, 1 staci. Jinak je zcela jiste funkcni, zmineny problem mi to delalo na cerpadle co mam v aute ted. Pis kdyztak na mejl vladon@box.cz v pripade zajmu, nevim kdy sem zas polezu
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Zdravím vás pánové. Jelikož mám zrovna stejný problém a řeším ho, tak vám o tom také něco napíšu. Jak už tady bylo napsáno, tak jsem také Feldou normálně přijel a zaparkoval. Ráno nešla nastartovat. Je posunutý předvstřik, takže to nechytne startérem, ale na strčení běží hned. Jako když se posune čerpadlem,nebo rozvodama. Je to tím elektroventilem na čerpadle. (Lucas) Nefunguje mi ten přední nejblíže k chladiči. V servisu mi utrhly drátky od start-stop ventilu. Auto tedy nejde chcípnout klíčkem. To je ten který je pod krytem nad vstřikovacíma trubičkama. Čerpadlo nemusí ven, ale je to docela blbě rozebiratelné. Musí se sundat vstřikovací trubky a tři torx šrouby. Ze zhora je pak takový blbý šroubek ,který nemá nic, za co by se dal povolit nějakým klíčem atd. Musíte ho vytočit kombinačkama. Úplně dole pod trubičkama je ještě šroubek na 13ku. Pak se sundá ten kryt. Odpojíte lanko sitiče a plynu a pak to jde dolů. Aby jste mohly povolit ten stop ventil, tak si odšroubujte přívodní holendr i s tím nástavcem a půjde tam klíč. pozor na drátky !!!
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
mam problem so startovanim feldicky za studena ale ked je teply motor hned naskoci. zhavice su nove asi 1 rok novy pal. filter. kde hladat chybu prosim. este vymenene cidlo teploty z 1,3 na 1,9 teda povodne a startovanie ssa zhorsilo. prosim o radu. diky.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Víš určitě že jsou ty žhaviče vpořádku?Už sem řešil to,že po měsíci odešly 3 žhaviče ze 4.
Felicie 1.3 BMM 50kw,romantická červená
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
A nepadá nafta? Tie žhaviče by som tiež preveril, lebo po nažhavení to musí chytiť najneskôr po pár otáčkach štartéra. Keď sa pikap dobre vyspí , tak chytí na pol otáčky štartéra za studena. Kamarát neveriaco pozeral, keď som ho v sobotu viezol.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Ahoj, potřeboval bych poradit. Za studena motor naskočí. Pokud se trochu víc ohřeje (cca 2 km jízdy do kopce) a vypnu ho, tak už znova nenastartuju, musím to nechat vychladnout. Anebo stačí vytáhnout dráty z čidla teploty chladicí kapaliny (takový to se zeleným kroužkem), nastartuju, dráty vrátim a můžu jet dál. Co může být špatně ? Čidlo jsem vyměnil, závada stále přítomna.
Díky za rady
Díky za rady
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Takto nejako prebieha u mňa prvý štart po trojtýždňovej odstávke, pri teplote asi +7 stupňov: http://www.youtube.com/watch?v=xcz1W-tXsBE
Startér Bosch
Zdravim! mam 4 nové zhavice Bosch,novy 74ah aku,a stale nestartuje ako má,dal som repasovat starter-mám tam bosch originál,majster ukazal na stolice pekne funguje,dal som do auto a stale slabo toci motor-to je jedno ze teply alebo studeny,zacnem startovat na prvy raz pretoci,a na druhy ako uz bol vibyta baterka,kontroloval som zhavenie pekne nazhavi,filter palivovy je novy-MANN,olej novy+filter mann,aku pekne drzy 12.70V v kludovom stave.mate nejaky tip co moze to robit??? dakujem.
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne sob 05. lis 2011 10:39:52, celkem upraveno 1 x.
Důvod: porušení pravidla č. 3 - příspěvek sloučen
Důvod: porušení pravidla č. 3 - příspěvek sloučen
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Daj si otestovať batériu na záťažový test, moja má pri ňom iba 9V, čiže už je zrelá na výmenu. A skontroluj všetky silové káble z batérie na štartér a kostru, či to nie zoxidované, alebo či káblové oká sú dobre zalisované.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
mam problem pri startech ,novy pal filtr zpetny ventil saci kos v nadrzi vycisten ,dneska mi to chytlo az na po 5.doleju pal filtr a po chcipnuti uz zas vidim papirovou vlozku z vrchu suchou,zhavice sou novy a dobry odzkouseny,ted budu este menit lucase za bosch i se vstrikama,jediny co je stary jsou prepadove hadicky na vstrikach a na poslednim vstriku je hadicka zacpana sroubem muze to byt i dusledek aby padala nafta ?
akorat uz mi asi odesel starter zustava vterinu po nastartovani vyset
akorat uz mi asi odesel starter zustava vterinu po nastartovani vyset
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Vymeň tie prepadové hadičky a na posledný vstrekovač daj príslušnú záslepku. Tá stojí pár korún a pre istotu kúp aj do zásoby, mne už dvakrát za jazdy odišla.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Zdravím všechny potřebuji radu moje Felicie 19D nechce nastartovat startér točí ale nechytí už dva dny se stím trápím nafta asi zamrzlá není když povolím ovzdušnovák na čerpadle tak teče i když mne připadá že občas je tam vzduch asi třikrát se mne tam objevvil nevím sice jak jsou staré žhavící svíčky ale vždy do mínus deseti jsem na po druhé max na po třetí nastartoval a ještě mne začal blbnout ted starter při studeném startu vyskakuje což asi bude špatná cívka nebo nevím potřebuji od vás nějakou radu jak mám postupovat všem moc děkuji
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Tak dnes bolo -10 stupňov, tak som sa rozhodol že po dvojtýždňovom pobyte na mraze pikapa oživím. 2x som pre istotu nažhavil, štartér sa skoro zastavil pri prvej otáčke, potom sa ešte párkrát strašne pomaly pretočil a už to vrčalo
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Ahoj, mám problém ze startováním od velkých mrazů jsem nenastartoval až teď se mi podařilo auto jednou nastartovat ale další den už ne. Starter točí naprázdno a sem tam to vypadá jako by to chytlo ale pak zase startér točí naprázdno. Kontrolka žhavení mi pokaždé svítí. Nafta do motoru jde. Tak nevím co s tím jestli to nechat přeměřit u autoelektrikáře nebo jestli vyměnit rovnou svíčky...? Děkuju za rady nebo už si moc nevím rady.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Zdravím pánové,řeším problém se startování.Za studena,mrazu,mokru vše v pohodě,ale po delší jizdě,2hod po dálnici zastavím na benzínce a už nenastartuji.Motor jak je zahřátý tak nestartuje.Musím čekat na vychladnutí.Mám přidán odpor k zelenému čidlu.Má někdo nějaký nápad co je špatně.Díky.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
kimi99: http://felicia-diesel.ic.cz/?p=43
Ja som okrem repasu štartéra dal teraz nový akumulátor a zlepšili sa aj teplé štarty.
Ja som okrem repasu štartéra dal teraz nový akumulátor a zlepšili sa aj teplé štarty.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Zeptám se taky jestli by mi někdo zkušenější poradit.Felda špatně startuje příjde mi že padá nafta ráno příjdu chci nastartovat a musím rovnou s plným plynem protože po naskočení (téměř hned pár otočení) jde na 2-3 válce motor škube jak čert a musím pořád držet plnej plyn jinak bych už nemusel nastartovat vůbec. Auto musí stát čumákem z kopce. Měnil jsem pal filtr, přepadové hadice, svýčky jsem měřil (mám ale koupené nové) jsou ok, byli měněy cca 3roky z5. Nevím jestli to stím souvysí ale pozoruju zvyšující se spotřebu když jsem pikapa koupil skoro rok a čtvrt tak jsem sním neměl problém jezdit za 4,5-5,5litru na sto ted sse začínám blížit téměř k 7litrům na sto Motor má najeto necelejch 240tis nwm zda to někdo stáčel.
Moc děkuju za rady.
Moc děkuju za rady.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
a co snímač teploty ?
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Ten mi nenapadl protože když jedu z práce cca kolem 15:30 tak felda po nažhavení naskočí celkem normálně. Ale vyměnit ho můžu zkusit. Ale tohle b asi nezavinil nebo jo?
Edit tzn tohle? http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... kHI5FPiwG4
Díky
Edit tzn tohle? http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... kHI5FPiwG4
Díky
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
jo to je vono , a taky zkontroluj dveřní spínač nafťák snímá teplotu už při otevření dveří
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Ten dverný spínač mám odpojený a robí iba predžhavenie. Pokiaľ nie je veľmi pod nulou, tak jeho absenciu nebadať. A čo spätný ventil palivového filtra? To je pekný prevít.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Zdravim páni ... nevedel by mi prosím niekto poradiť, prečo moja felda za studena po nažhavení naskočí a beží normálne, ale po cca 5 sek. motor stopne, tak ako keby som vypol zapaľovanie ... ked je motor teplý nemám žiadny problém ...dakujem
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
nebulus : myslíš ten ventil co se zacvakává do pal filtru???? Filtr je novej ale ten ventil k tomu nedali.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
JJ, neplechu robí celí ten plastový diel ( nie je lacný ), resp gumička ktorá ho tesní na filter.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Aha nikde jsem ho nenašel Hold dám do feldy filtr s P205 má i pumpičku a ne tyhle nesmyslný deisely bez nich... To samí má i moje Astra 2,0dti taky bez pumpičky
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Tiež som už uvažoval vyhodení pôvodného filtra
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Tak ted sem auto roztahoval zase. Do 14dnů tam pujde filtr z 205ky který má pumpičku +výměna veškerého vedení v motorové části.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Zdravím, mám teď takový větší problém při startování. Když nechám Feldu stát přes noc na parkovišti a chci další den nastartovat, tak poprvé chytně téměř okamžite. Ale vzápětí motor začne jakoby vynechávat, trošku začnou kolísat otáčky a do 3sec motor lehne (otáčkoměr létá nahoru a dolů (800-1000 otáček), jde to slyšet i z motoru). Těsně před fcípnutím se otáčky vyhoupnou na 1100. Pak chvíli počkám a zkusím to podruhé, jenže tentokrát už to točí dlouho a nechce chytit, pomáhá, když sešlápnu plyn na podlahu, pak to točí třeba 5-6x, než to chytne. Když to chytne, tak to musím plynem zhruba 4 sec držet na 1500 otáčkách, pak už ho můžu pustit a motor běží, jak má. Felda má najeto 163 000, na STK říkali, že motor je v perfektním stavu, to samé i v servise. Před čtvrt rokem byl měněný palivový filtr, pumpa, rozvody a olej. Také jsem pročistil sání a vyhodil trumpetky + odpojeno EGR, nedávno jsem také čistil vstřiky pomocí TEC-2000. Celou zimu startovala perfektně, v největších mrazech hned na první štrejchnutí. Začalo to až před dvěma týdny. Kontroloval jsem hadičky kolem palivového filtru, které se zdají být v pořádku, nikde nic viditelně povolené není. Jinak když už nastartuju, někam vyrazím a za 5 hodin chci jet zpátky, tak taky nastartuje napoprvé. Za jízdy se motor chová pořád stejně, dobře táhne a nic nevynechává, jde jen o to první nastartování, když někde stojí víc jak jeden den. Myslíte, že by se to někde mohlo začít zavzdušňovat?
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Nepochybne to chytí vzduch, môže to robiť termoventil na paliváku, prepadové hadičky a podobne.
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Díky moc, problém je vyřešen, byla to povolená svorka u přepadové hadičky Už zase startuje na jedno cvrnknutí
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Jelikož jsem u ropáků nováček, vlastníme feldu s tímto motorem jen týden, asi hloupě se zeptám.
Koupil jsem feldu od ženské a ta o ní pochopitelně nic nevěděla, všechno si nechala dělat v servisu.
V autě je přídavné tlačítko na žhavení. Myslel jsem, že je to jen nějaká dočasná úprava, že ta baba neměla na opravu. Ovšem teď jsem to tu pročítal a zjistil, že motor žhaví jen do cca 70°C, pokud je motor teplej, pak už nežhaví. Ale mě motor bez nažhavení nechytne ani při 90°C. Musím cca 5 vteřin nažhavit i při teplém motoru.
Jedná se tedy o vlastnost motoru nikoliv o závadu? A to tlačítko je jen výpomoc, jak nehuntovat motor dlouhým točením?
Proměřoval jsem to a tlačítko je zapojeno přesně, jak popsal falken v jiném topicu a to takto:
Koupil jsem feldu od ženské a ta o ní pochopitelně nic nevěděla, všechno si nechala dělat v servisu.
V autě je přídavné tlačítko na žhavení. Myslel jsem, že je to jen nějaká dočasná úprava, že ta baba neměla na opravu. Ovšem teď jsem to tu pročítal a zjistil, že motor žhaví jen do cca 70°C, pokud je motor teplej, pak už nežhaví. Ale mě motor bez nažhavení nechytne ani při 90°C. Musím cca 5 vteřin nažhavit i při teplém motoru.
Jedná se tedy o vlastnost motoru nikoliv o závadu? A to tlačítko je jen výpomoc, jak nehuntovat motor dlouhým točením?
Proměřoval jsem to a tlačítko je zapojeno přesně, jak popsal falken v jiném topicu a to takto:
falken píše:Ruční zhaveni je strašně jednoduchý. pod kapotou v právo u okna je relatko který spina zhavicky. je ovládány minusem. není problém dat někam do palubky tlačítko a tím jednym dratkem i bez pojistky ovládat rele na zhaveni.
- michal.j125
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 21. pro 2010 19:42:16
- Bydliště: Dolní Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
zavada to neni , moje felda taky zhavi porad radci chvilku pockam necham az dozhavi a pak chytne krasne na poprve , melo by to byt cidlem teploty ale ja jich uz vymenil hodne a pokazde to bylo +- stejne tak jsem to vzdal motoru to neublizi a to uz ma nakrouceno krasny 373 xxxkm
Felicie 1.9 D GLX vybava - ele. okna , pal.PC , ele. zrcatka , interie z Edice Mystery , 15" ATS Cup
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Žhavenie do 70 stupňov je OK, tak to má byť. Druhou stranou mince je že niektoré kusy teplé nechytajú bez žhavenia. Mne to chytí aj teplé, akurát to trvá pár otáčok štartéra.
- mako
- Příspěvky: 436
- Registrován: pát 15. srp 2008 16:44:12
- Bydliště: [SK] - ZM
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
ahojte.
viete mi niekto poradiť s úpravou z tejto stránky http://felicia-diesel.ic.cz/?p=48
tá úprava s potenciometrom platí pre originál zelené čidlo, alebo pre to žlté benzínové? lebo v tom článku sa to trochu mieša a tak nie som istý..
inak klasika mám problém s teplým štartom a tak potrebujem žhaviť..
viete mi niekto poradiť s úpravou z tejto stránky http://felicia-diesel.ic.cz/?p=48
tá úprava s potenciometrom platí pre originál zelené čidlo, alebo pre to žlté benzínové? lebo v tom článku sa to trochu mieša a tak nie som istý..
inak klasika mám problém s teplým štartom a tak potrebujem žhaviť..
VW passariantion+VW felicia diesel power
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
Ten potenciometer sa dáva k zelenému čidlu, ja som dal odpor tuším 80ohmov natvrdo, úplne teplé to nežhaví, po pár otáčkach chytí
- mako
- Příspěvky: 436
- Registrován: pát 15. srp 2008 16:44:12
- Bydliště: [SK] - ZM
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
ja som ho tam mal tiež natvrdo ale vadilo mi že sa stále spúšťal aj sytič. prerobil som to na potenciometer, otočím - zažhavím - otočím späť na nulu - štartujem - motor beží bez sytiča.
síce je to také jak v *o*otove ale čo sa dá robiť
síce je to také jak v *o*otove ale čo sa dá robiť
VW passariantion+VW felicia diesel power
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
- McShort
- Příspěvky: 400
- Registrován: pon 29. led 2007 15:51:09
- Bydliště: Nová Paka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
já měl vždycky s origo čidly problém, když nepočítám žhavení tak při cca 1700ot cukal, do té doby než automechanik v dobré vůli vyměnil benzínové za správné diesel vše v pohodě, tak to dalo pár peněz čištění vstřiků.. a kro víc čeho nic nepomohlo až pak náhou odpojení čidla, dal jsem jiné diesel +100 odpor pro žhavení, žhavení ok cukání stejně takže mám opět benzínové, žhaví jaro-zima, ale za to díky tomu chytá parádně takže s tím nemám problém
pár fotek: http://www.mcshort.rajce.net
moje auto: http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=19851
Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování
ahoj. Mám problém mám 1,3 50 Kw občas se mi stává že při prvním startování se startér 2X otočí normálně a pak jako by se zadrhl a neměl sílu s motorem hnout. Ozívají se zvuky veu.........veu........veu a pak motor naskočí. Pokud motor chcípnu a zkusím to znovu tak už naskočí normálně. Z prvu se mi to stávalo v zimě tak jsem problém přisuzoval už letité baterce. Koupil jsem tedy novou ale problém je tu pořád a nejhorší je že to začalo dělat i přes léto když bylo venku 30°C. Pak je třeba 2 týdny klid a startuje uplně normálně bez jakýchkoli problémů a pak zase přijde období (2-3 dny) kdy startuje blbě. Nevím zda mám hledat problém na startéru nebo někde jinde.
Děkuji za rady
Děkuji za rady