EGR a vše kolem něj

AEF
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Jasné, a chceš to od krajů nebo od středu jamek?
Jinak ty trubky tam byly opravdu pro zlost a navíc neustále rozovnovaly buď o sebe nebo o plast kryjící řemen.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Staci ked zmerias celkovu dlzku,jamky nemusis,lebo by si to musel vyberat. Njlepsie to zmerias posuvkou (posuvne meradlo) je k tomu dobry pristup....dik
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Já vím Monty. Jsem mechanik,takže pravítkem do školy neměřím :lol: :lol: :lol: Mám i digitální dokonce.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Sorry,nemas napisane v profile,co robis,kolko to robis a tvoje zrucnosti :D :D :D
Tak mozes napisat aj rozmer stredov gulickovych otvorov v tiahlach ;)
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Ved mam napisane v profile AUtomechanik na volné noze.
Nasnídám se a jdu na to pane ;)
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Fajn a mas aj icq,tak sem napis aj cislo icq.
Mam toho viac,co by som potreboval prebrat... :D
Diablo - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Diablo - FK »

asi udelam zastavku u koviho na tunning :D mam to k nemu asi tak 35km tak by to stalo za zvazenou :D
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

On má Kovi něco vychytaného na autíčku? Že bych se třeba taky stavil :D
Diablo - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Diablo - FK »

hmm tak navarku mi prodali hajzlove, jsem jim psal a nenapsali tak jsem zavolal po 3 dnech a ze to prodali, za 450 bez dane v plny palbe 07 nenasralo by to?
MiM

Re: EGR

Příspěvek od MiM »

Zdravím, chtěl jsem někoho z vás, kdo schodil ty trumpetky, jestli by mi je nevěnoval nebo neprodal. Potřebuji je na něco jiného a svoje původní jsem taky věnoval. Díky Martin P.S. případné nabídky na mim@senior.cz Díky
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Nebuď smutnej diablo. Aspoň zůstaneš věrnej feldě ;)
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

To MiM: Když si pro ně dojedeš, tak ti je věnuju, jinak sou zasrané jak jetel a balit a posílat poštou se mi je nechce.
Monty: Tak celková délka 53mm a od středu jamky ke středu 2. jamky je 43,5mm ICQ 311 875 931
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Jo a ještě sem si hrál s tím prřesuvníkem předvstřiku. Mě se zdál pořád moc volný a na jemné přidání plynu nereagoval,tak jsem povolil na něm tu matičku a vůli jsem odstranil. Taky to docela pomohlo,odstranilo se mi to skokové zrychlování.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Ak ma to tiahelko volu na klboch(urcite ma) tak tam su uz vymlatene gulove otvory v tiahlach,urob si nove,pasuje to z tiahel dveri skoda 120 a stoji to par korun.
Zaujimave,moja dlzka bola 57,5 ...skusim zajtra to este skratit,totiz minule som to predlzoval a to bolo lenive..
Ozaj (kluka-vacka-cerpadlo )mas nastavene na ryskach? Kedy ti vypina po studenom starte presuvnik,pri akej teplote? motor vtedy citelne stichne.
Totiz mne autom pri 90Km cukalo,EGR bol funkcny,aj trumpety zanesene-musel som zvacsit manualne predvstrek na cerpadle...ale akonahle som trumpety vycistil a odpojil EGR, zrazu aj rozvod postaveny na rysky ide fajn a autom necuka,mozno trosku sramoti,lebo to chce naspat asi mineral,na polosyntu si nejako tazko zvyka
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

No ,řekl bych že vypíná tak kolem těch 60-70 stupňů,ale nevím to jistě. Zítra ža pojedu od práce ,tak se na to zaměřím. A řeknu ti.
Jo a rozvody jsou tip top, před 14 dny to bylo v servise. Posralo se čerpadlo, a rozvoďák, takže mi to dělali.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Diablo - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Diablo - FK »

No to zustanu stejne, najdu jinou, ale sere me to za ty penize luxus,v cechach chtel + - 900tis za tuhle vybavu, ale s navarou uz nebudu resit kazdyho konika jako tady u feldy :D tam jich je 177 takze budu happy :D jen sezenu kde cipujou nissany :lol:
nebulus - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od nebulus - FK »

Dnes som zo zvedavosti znovu na skúšku pripojil EGR. Prvých pár sto metrov po rovine bolo normálnych, potom prišiel mierny kopček a na 3. pri 40km/h to začalo nejako "kýchať". Strmší kopec, ktorý nasledoval som za velice divných zvukov sotva vyšiel na dvojke. Z výfuku sa dymilo ako z Trabanta :lol: . Samozrejme okamžite som EGR odpojil. Nechápem ako to predtým mohlo jazdiť s EGR a teraz už nie. Asi pikápek odvykol od nasávania výfukových plynov 8-)
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

No odvyknout si nemohl, ale jaké že úpravy už jsi od té doby provedl a jak egr odpojuješ (konektorem/zaslepením) ?
nebulus - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od nebulus - FK »

Nič zvláštne,vyčistenie sania, trumpetky von. Nastavený predvstrek a potenciometer smerom k dobrému štartovaniu a kultivovanému chodu. Ovládací ventil mám zapojený stále, pamäť závad vymazaná. EGR som spojazdnil pripojením podtlaku. Celé som to s EGR zo zúfalstva skúsil, pretože stále sa neviem zbaviť trhania v nízkych otáčkach a pri malom plyne. Pokiaľ som napr. točil potenciometrom, tak sa trhanie presúva do iných otáčok. Podobne to bolo pri nastavovaní čerpadla.
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Ty jsi pootáčel čerpadlem? Protože to je zaručená úprava pro zabránění cukání.
nebulus - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od nebulus - FK »

Auto začalo takto cukať po výmene rozvodov. Teda cukalo aj predtým, ale iným a omnoho nepríjemnejším spôsobom: cukalo občas aj za normálnej jazdy, napr na 4. pri 60km/h, na 5. pri 80km/h a pod. Potenciometer bol asi kvoli tomu nastavený dosť v smere hodinových ručičiek. Keď som auto po zakúpení začal dávať do kopy ( rozvody za 320 000km boli menené asi raz.... ), tak sa cukanie za jazdy zmenilo za niečo podstane iné, čo sa prejavuje hlavne počas rozjazdu na slabý plyn. Tak som začal laborovať najprv s potenciometrom a neskôr s čerpadlom. Ale chybu som možno spravil v tom, že čerpadlo som ladil pri polohe potenciometra, ktorá mi predtým vyhovovala relatívne najviac a to bola krajná poloha proti smeru hodiniek. Priznám sa ale, že som ešte neskúšal polohu potenciometra v opačnom smere, lebo skôr sa zhoršoval zvuk motora a cukanie sa nelepšilo. Ale jazdiť sa s tým dá a stačí trocha v kritickom mieste pridať plyn.
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Tak sem se zas nechal jednou napálit! U nás ve městě je na Lukoilu nafta za 28,20, tedy v průměru o 60 haléřů levnější, než na konkurenčních stanicích. Svítilo hladové oko, tak sem vzal za 1000. Jenže ,jak to mám krásně seřízený a vychytaný, tak si takhle jedu a asi po 10 kilometrech najednou auto zlenivělo, pokuřuje a na moje povely plynem nereaguje. Šlápnu a nic, jen čekám až se dostane do otáček. Takže je jasné ,že sem tam pumpnul dajaký sajrajt! Jenže největší prdel je vtom, že sem si nevzal doklad.Takže esli to udělá něco s motorem, mám peška. Od teď už si budu brát účtenku furt! Já su ale ko..t!
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

No, to je radost Kovi. Bohužel s naftou se pěkně čaruje a jde to na autě strašně poznat.

Jinak nebulus:
nastavení čerpadla by sji měl dělat pokud možno ve středové poloze potenciometru, protože potom jemné doladění můžeš udělat právě potenciometrem pohybem na kteroukoli stranu.
nebulus - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od nebulus - FK »

Zbysek: to mi je už teraz jasné :( . Ale teraz nemám chuť zase laborovať a povoľovať skrutky zaistené Locktite tmelom...

Kovi: Raz som natankoval na dedinskej pumpe OMV do dCi motoru nejakú divnú naftu. Auto malo tak o tretinu nižší výkon a išlo max 120km/h miesto 150.
Diablo - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Diablo - FK »

Kovi kovi... pro korunu by jsis nechal do feldy vrtat ... :( ja kdyz uz tak duveruju znamejsim znackam a nebo lepe firemni pumpe,

BTW 100m od baraku vede naftovod, nechce nekdo adresu?
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Nazdar DIABLO,vies mi zmerat dlzku tvojho tiahelka presuvnika na cerpadle? dik[/quote]
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

Délka mojeho tahla je přibližně 59mm celková, 51mm střední
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Chlapi já se vám divím že stále řešíte délku táhla přesuvníku předvstřiku. Vždyť tato hodnota se nastavuje na stolici individuálně podle každého čerpadla, takže ji může mít každý jiný, což se samozřejmě potvrzuje i zde když každej napíše jiný rozměr.
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

ten potenciometern stale nefunguje :( vcera som skusal zase otacat bez skrutiek ale nic sa nedialo.no cosi ano.par krat zapol sytič ale potom už nic.vobec nereaguje na pootacanie.a aj plynom som pridaval.proste akoby tam nebol
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Je to opravdu divné že ti to nereaguje. Sytič by ti měl asi reagovat když je v některé z krajních poloh ne? Jinak pokud ti auto jezdí normálně, tak máš snad rovody správně nastavené. Ještě mě tak napadá když odpojíš přesuvník předvstřiku a budeš jím ručně hýbat, mění se ti zvuk motoru?
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

predsuvnik?ani neviem ako sa rozobera.nieje daka schema na to? a stelujem to za tepla stale.vadi to?
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

No rozhodně poznáš mnohem více změnu při pootáčení potenciometrem za studena. Jinak přesuvník předvstřiku je ta páčka co jde od plynu k předvstřiku na čerpadle. Tedy ta páčka co spojuje přidávání plynu a přesuvník na čerpadle a končí plastovými nácvaky na kloubech čerpadla. Stačí na jedné straně ten kloubek vydělat a pohybovat s tím přesuvníkem.
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

skusim este teda ten predsuvnik.potom napisem
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

zdravím....našiel som relatívne dobrú polohu potenc. - motor nehučí, má plynulý výkon, pri volnobehu má nižšie otáčky, problém je ale pri štartovaní - chytá akoby na tri valce a tesne po naštartovaní prudko zníži otáčky zhruba na polovicu a motor má problém udržať chod...keď som mal vačší predvstrek, nebol problém so štartom, ale pokým bol motor studený, tak to skákalo a tak isto volnobeh mal vyššie otáčky a keď som stál v kolone, tak sa to rýchlo prehrievalo....neviem čo s tým
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

UZ NIC,uz si si posral spravnu polohu od vyroby,ted se muzej jet klouzat........a nie si sam......ten potenciometer tam je na dve veci a zaroven aj nie! Ziadny zazrak hybat s nim nespravi,akurat si to mozes pos..t,stalo sa....aj u mna tak.....taketo ,,zlepsovacie" fora su nad zlato.....
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Nemam ju presne zmeranu,ale nemala viac ako 62 mm,takze je to v poriadku....skracovat tiahlo robi motor zivsim,ale aj viac rachoce....nieje to o zazrakoch,to nam treba kupit TDi-PD......
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Monty píše:UZ NIC,uz si si posral spravnu polohu od vyroby,ted se muzej jet klouzat........a nie si sam......ten potenciometer tam je na dve veci a zaroven aj nie! Ziadny zazrak hybat s nim nespravi,akurat si to mozes pos..t,stalo sa....aj u mna tak.....taketo ,,zlepsovacie" fora su nad zlato.....

Tak já bych řekl, že jsem si proti továrnímu nastavení pomohl,akorát, že teď jsem si natankoval svojí blbostí vadnou naftu.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Pokud člověk alespoň trochu rozumí motorům a má tak i sluch jak má ten motor běžet, pak dokáže potenciometrem tento motor ve většině případů pěkně nastavit. Pokud se do toho rýpe někdo kdo tomu zase tak nerozumí, dokáže to nádherně rozštelovat. Peávě proto se tu vždy radilo, aby se výchozí poloha perfektně označila, protože pokud budete hýbat pouze s jednou věcí a bude to horší, pak není problém to vrátit zase zpět na originální polohu, kterou už někdo před vámi stejně nastavoval.
U Saxona to vypadá že je potenciometr v některé z krajních poloh. Tam už totiž řídící jednotka dostává blbé informace a vypíná hned sytič, kvůli čemuž to i jezdí právě jakoby na tři válce po stratu. Většinou to dělává hlavně na poloze zcela vlevo.
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Aj aj sa divim,co tu citam....ked od niekoho chcem dlzku toho sprosteho original tiahla,tak tu lietaju take cisla,ze bud nechapete ,ze original tiahlo je nastavene od vyroby a je na nom taka tvrda zeleno tyrkysova buzirka,to je original tiahlo, ak mate tiahla uz bez buzirok,uz je hybane,to nieje original tiahlo,Nastastie tu sused mal skutocne original,meral som to vcera a jedine ta sedi rozmerom s tou mojou,ale inak diky,nevadi.....samozrejme sused mal zlte teplotne cidlo a hadal sa,ze to je original,tak to som uz dalej nepokracoval v rozhovore ale mozem povedat,ze jeho start, zvuk pri starte a zatrasenie motora bolo teda oproti mojmu 1000 a 1...........(konstanty predvstrek upraveny na cerpadle,aj to som si vsimol) ,zvyseny volnobeh na 1000 stale po starte a otvoreny EGR ventil aj za tepla a asi totalne plne sanie a trumpety...............ale ked je spokojny,tak preco nie

Inak to tiahlo sa da nastavit v rozpati 1cm presne na milimeter oproti hybaniu s tym sprostym potenciometrom,na ten podla mna treba uz aspon maly ocsiloskop a nieco viac,ako len vlastne usi....a jedine na studenom motore do teploty 70°C ,cize v case zahrievania mi reaguje a tiez som ho hybal,ale v podstate je tam,kde bol original,mozno milimeter viac po smere hod. ruciciek.....

Ale ine som chcel....dnes som skusal auto za mestom,uz bola tma,taky kopcovito-zakrutovy teren....pozeram,300 metrov za zakrutou ide nejake auto predo mnou,,,,,,,tak skusime,,,,dobehol som ho po chvili a prisiel najstrmsi stupak.....pri vrchu som ho v najstrmsom urobil.....a to bol benzin 1,4 megane ,nech to bol najslabsi a mal 55kW....takze nieje o com a to mam len kusok zvacseny spominany predvstrek,o par milimetrov skratene tiahlo predsuvnika a odpojeny EGR.... a motor ma este dalsie rezervy co sa vykonu tyka
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

No, takhle naladěný motor už má dlouho většina z nás a je to opravdu poznat proti originálnímu nastavení. Jinak ta táhla přesuvníku předvstřiku opravdu nejsou shodná u všech felicií od výroby. Ne na každém čerpadle se totiž podaří nastavit předvstřik právě na ten rozměr. Ale je pravda že převážná většina jich má pdoobný rozměr táhla. Už jsem ale viděl i takové, které měly originál táhlo a bylo jinak nastaveno (většinou strašně dlouhé táhlo)
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Monty! Mám fotky jak sem ti to měřil i toho táhla. A je na něm ta zelená zatvrdlá bužírka. Takže jedině že sem náměsíčnej a po nocích si chodim zkracovat
táhla a rovnou si na nich měnim i bužírky.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Hele klidek,hlavne klidek, jo? Dnes sem happy,bo som to konecne vsetko vyladil...o tyzden este vyhodim ten Vas slavny cesky CINOL, bo ho vraj vozia z Polska a na starej linke na morave plnia a predavaju pod cenu,to je ozaj kraaaaasny uder hlboko pod pas.....
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

ked to tiahlo predlzujes,motor zlenivie a akoby skraboce pri otackach okolo 1500,ked ho skracujes,lepsie sa motor rozbieha a hranica toho skrabotu sa presuva do vyssich otacok okolo 2000,kde sa to uz prepocuje.....mna dost pomylil olej,presiel som medzitym na 10W ale pojde spat poriadny 15W.....na tej desiatke sa ozyva proste vsetko a aj ten skrabot je asi len koli nemu...odpor na teplotne cidlo som zatial neskusal,ale zo stareho televizora mam presny 82R tak som zvedavy,ako si to vypocital
Sigy - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Sigy - FK »

Že já si na nic takového netroufnu :?
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

59 je v pohode,naladil som to tak,ako to bolo original necelych 58 a slape to,len olej musim dat hustejsi,pojdem naspat na 15W-40 je to celorocny olej a v starych mudrych knihach dodanych ku golfu 2 GTD je to riadne v nemcine vysvetlene,takze idem spat
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

nevadi,vyjazdis ju a ideme dalej.....ja musim rozhodne kupit poriadny naftovy filter,spominana gumicka pod tym krepym ventilom akoby prestava fungovat.....totiz,ona je dobra,len ten sprosty NO-NAME filter je totalne na figu,nema potrebnu hustotu a spaduva nafta,je citlivy na prelievanie nafty v nadrzi,dokonca aj ked mam pol nadrze to blbne....
Vlastne do roka by som s tym vydrzal,ale ak si mam pokazit cerpadlo,ak nieje schopny ani poriadne filtrovat (co je dost mozne) tak by ma peniaze usetrene na filtry mohli vyjst draho.....
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Kovi píše:Monty! Mám fotky jak sem ti to měřil i toho táhla. A je na něm ta zelená zatvrdlá bužírka. Takže jedině že sem náměsíčnej a po nocích si chodim zkracovat
táhla a rovnou si na nich měnim i bužírky.


Ak teda ma kazda felda inu dlzku tiahla,musia kazde auto skusat na valcoch,ked zide z vyrobnej linky,mat po ruke kopec tiahel ,zakladat,ladit na pristroji a mat aj hrniec vriacej vody,kde zohrievaju buzirky a hned ich na naladene tiahlo nasuvaju? no,trochu divne v 21. storoci,ale nic ine ma nenapada a ani nijak inak sa to asi nerobilo :-)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

kastr píše:Délka mojeho tahla je přibližně 59mm celková, 51mm střední


59 je v pohode,naladil som to tak,ako to bolo original necelych 58 a slape to,len olej musim dat hustejsi,pojdem naspat na 15W-40 je to celorocny olej a v starych mudrych knihach dodanych ku golfu 2 GTD je to riadne v nemcine vysvetlene,takze idem spat
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Kovi píše:Tak sem se zas nechal jednou napálit! U nás ve městě je na Lukoilu nafta za 28,20, tedy v průměru o 60 haléřů levnější, než na konkurenčních stanicích. Svítilo hladové oko, tak sem vzal za 1000. Jenže ,jak to mám krásně seřízený a vychytaný, tak si takhle jedu a asi po 10 kilometrech najednou auto zlenivělo, pokuřuje a na moje povely plynem nereaguje. Šlápnu a nic, jen čekám až se dostane do otáček. Takže je jasné ,že sem tam pumpnul dajaký sajrajt! Jenže největší prdel je vtom, že sem si nevzal doklad.Takže esli to udělá něco s motorem, mám peška. Od teď už si budu brát účtenku furt! Já su ale ko..t!


nevadi,vyjazdis ju a ideme dalej.....ja musim rozhodne kupit poriadny naftovy filter,spominana gumicka pod tym krepym ventilom akoby prestava fungovat.....totiz,ona je dobra,len ten sprosty NO-NAME filter je totalne na figu,nema potrebnu hustotu a spaduva nafta,je citlivy na prelievanie nafty v nadrzi,dokonca aj ked mam pol nadrze to blbne....
Vlastne do roka by som s tym vydrzal,ale ak si mam pokazit cerpadlo,ak nieje schopny ani poriadne filtrovat (co je dost mozne) tak by ma peniaze usetrene na filtry mohli vyjst draho.....
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Délka táhla přesuvníku předvstřiku se nastavuje společně s čerpaldem stejně jako nastavení polohy potenciometru, který má také každá felda jinde. Tohle všechno se dělá na testovací stolici, kterou každé čerpadlo po výrobě projde. Právě tady se nastaví všechny ty změny a je to skoro co kus to originál. Když se to pak dá na motor, tak jelikož je nový, tak se čerpadlo pouze přesně nastaví na rozvodech a musí to běhat. Samozřejmě se stejně každý motor sám nastavuje a zkouší ve výrobě.
Protože už ale ty naše autíčka mají přece jen něco naběháno, tak je potřeba je někdy trochu doladit. Ostatně i když by jsi si šel teď koupit nového lucase, nebo si jej nechal udělat znovu na stolici, tak poté co jej dáš na motor, budeš téměř jistě muset buď dolaďovat na rozvodech, nebo na potenciometru, protože to samozřejmě už nesedí tak jako od výroby, když už je řada věcí opotřebovaná.

Jinak k tomu Cinolu: tuto značku oleje může nalít do motoru jen někdo, kdo buď nemá svůj motor vůbec rád, nebo o problematice olejů nic neví.
Odpovědět