Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena
Re: pískanie
díky za foto,tak jsem to taky udělal na M6 šrouby,z venkovní strany jsou normálně hlavy na klíč s podložkama a od motoru je to rozklepané důlčíkem a přebroušené ať nic nepřečnívá,motor už nekvičí,jak za mlada...
Re: pískanie
tak to já na to vlítnu hned zítra. Na kolik zhruba vyjde nový řemen?Ten drážkovaný, při jednom ho vyměním.
-
- Příspěvky: 1207
- Registrován: pon 17. dub 2006 8:37:38
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pískanie
Zbysek píše:Twiggy píše:Tak koukam, ze same remenice ,, ja ji sehnal funglovku za 2000, ale priste asi taky budu vrtat
To ale asi nebude ta originálka za 2k co? Nejspíš nějaká Febi či něco podobného.
Febi bych se vůbec nebál. Podle mě je Febi i origoš. Když jsem sháněl třeba olej do serva, tak mě nabízeli Febi a byla to úplně ta samá flaška jak ve Škodovce. Febi není žádný Starline.
ex nebožka 1,6 lpg
Re: pískanie
Febi není starline, to je pravda, ale jako kvalitu bych je taky nepovažoval. Je pravda že u některých věcí se stejně lepší nedají sehnat, ale u většiny jdou sehnat mnohem kvalitnější originální.
Já byl po předělání dvojhmoty napenvno chvíli spokojen, protože nic nepískalo, ale teď mi něco maličko píská po startu taktéž od řemene. Mám podezření na napínací kladku, protože když jsem to měl rozhozené, tak se všechno kromě ní točilo krásně z lehoučka a ona šla trošku ztuha a hlavně i při točení rukou trošku kvikala. Takže se na ni asi budu muset mrknout. Myslím že právě téhle kladky se týkalo nějaké téma tady na fóru že jde vyměnit jen to ložisko co je v ní, aby se nemusela dávat nová že.
Sice to pískání je slaboučké, ale nechci aby to něco dělalo, a jestli to půjde vyměnit to ložisko, tak to někdy udělám.
Já byl po předělání dvojhmoty napenvno chvíli spokojen, protože nic nepískalo, ale teď mi něco maličko píská po startu taktéž od řemene. Mám podezření na napínací kladku, protože když jsem to měl rozhozené, tak se všechno kromě ní točilo krásně z lehoučka a ona šla trošku ztuha a hlavně i při točení rukou trošku kvikala. Takže se na ni asi budu muset mrknout. Myslím že právě téhle kladky se týkalo nějaké téma tady na fóru že jde vyměnit jen to ložisko co je v ní, aby se nemusela dávat nová že.
Sice to pískání je slaboučké, ale nechci aby to něco dělalo, a jestli to půjde vyměnit to ložisko, tak to někdy udělám.
Re: pískanie
Tak mám taky hotovo, zabralo mi to odpoledne, ale výsledek zatím super, nic nepíská.Uvidíme ráno, cestou do práce.
Mám i nějaké fotky, zkusím je sem zítra hodit
Mám i nějaké fotky, zkusím je sem zítra hodit
Re: pískanie
Zbysek píše:To zvládneš sám, na tom nic není. Jediné co potřebuješ je 15-tka klíč, šestka imbus (myslím), vrtačka s 6,5mm vrtáke, závitník M8 a šrouby M8. Případně to u někoho bodnou cočkem.
Bohužel, Imbus by byl, klíč taky, vrtačka taky, ale zavitník a šrouby ne a stejně bych si na to asi netroufl
Re: pískanie
otazka.ako ste potom vratili povodný remen na miesto?resp nový?
Re: pískanie
schympanze píše:otazka.ako ste potom vratili povodný remen na miesto?resp nový?
No normálně co nejvíce napneš kladku aby tam bylo co nejvíce místa a obtáhneš řemen kolem kol tak jko patří. Hlavně u použitého bacha na správný směr.
Re: pískanie
Sigy píše:Zbysek píše:To zvládneš sám, na tom nic není. Jediné co potřebuješ je 15-tka klíč, šestka imbus (myslím), vrtačka s 6,5mm vrtáke, závitník M8 a šrouby M8. Případně to u někoho bodnou cočkem.
Bohužel, Imbus by byl, klíč taky, vrtačka taky, ale zavitník a šrouby ne a stejně bych si na to asi netroufl
Závitník si od někoho puč a dva šrouby M8 taky seženeš skoro všude.Já si třeba i závitník koupil, v garáži se hodí Je to celkem pohodička, zvládneš to za 2 hoďky v klídečku.
Jinak já bych trošku překvapený z toho klíče, protože 15-tka byla málo.Musel jsem mít 19-tku a ještě očkový (hlava šroubu není šestihran)
Re: pískanie
Doyle píše:Jinak já bych trošku překvapený z toho klíče, protože 15-tka byla málo.Musel jsem mít 19-tku a ještě očkový (hlava šroubu není šestihran)
O jakým šroubu mluvíš? Na napínačce přece musí být šroub s hlavou 15, pokud to nějaký hovado kvůli nějakému problému nepředělávalo. Klíč 19 který není šestihran je akorát na klikovce a ten se samozřejmě povolovat nesmí při tomhle.
Re: pískanie
myslel jsem ten na klikovce, sem si to nedal do souvislosti.Jen jsem ho chytil, abych mohl povolit imbusy jinak vše sedí
Re: pískanie
Doyle píše:myslel jsem ten na klikovce, sem si to nedal do souvislosti.Jen jsem ho chytil, abych mohl povolit imbusy jinak vše sedí
Jo aha, no ono když se to povoluje a je na tom řemen, tak ten to trochu brzdí a hlavně motor se vždycky při točení samozřejmě při tlakách jakoby "kouše", takže to jde povolit a dotáhnout i tak, protože je tam je 25Nm moment, takže prd jaká síla.
Re: pískanie
Zbysek píše:schympanze píše:otazka.ako ste potom vratili povodný remen na miesto?resp nový?
No normálně co nejvíce napneš kladku aby tam bylo co nejvíce místa a obtáhneš řemen kolem kol tak jko patří. Hlavně u použitého bacha na správný směr.
no a mam mat zaradeny prevod tipujem aby sa mi to nepretocilo dako.ci je nemožne že sa to pohne?lebo ked sa meni rozvod tak tam sa to meria stroboskopom nie?ako to je?
Re: pískanie
U rozvodu se to neměří, protože když měníš rozvoďák, tak to musíš nastavit přesně podle rysek na řemenicích. Zařazené mít můžeš.
Re: pískanie
Zbysek píše:U rozvodu se to neměří, protože když měníš rozvoďák, tak to musíš nastavit přesně podle rysek na řemenicích. Zařazené mít můžeš.
no a ako sa to nastavuje?
Re: pískanie
Co chceš nastavovat? Vždyť tu řešíme drážkovaný řemen, na kterém se nic nenastavuje. Nastavují se jen rozvody.
Re: pískanie
můžeš s tím klidně pootočit, nic se nestane, já to měl ale od předchozího majitele moc utáhlé a tak jsem musel použít tu očkovou 19-tku.
Prostě dáš na tu napínací kladku 15-tku klíč, proti směru hodinových ručiček pořádně zatáhneš a druhou rukou sundáš řemen.(já si pomohl tou 19-tkou očkovým ať mám větší páku)
Po sundání máš na řemenici krom vícehranného šroubu čtyři imbusové šrouby.Ty povolíš(já musel pomocí té 19-tky) a řemenice jde sundat.Pak provedeš úpravu a zpátky opačným způsobem montáž jo a pokud neměníš řemen, tak si poznač, jakým způsobem se otáčí
Prostě dáš na tu napínací kladku 15-tku klíč, proti směru hodinových ručiček pořádně zatáhneš a druhou rukou sundáš řemen.(já si pomohl tou 19-tkou očkovým ať mám větší páku)
Po sundání máš na řemenici krom vícehranného šroubu čtyři imbusové šrouby.Ty povolíš(já musel pomocí té 19-tky) a řemenice jde sundat.Pak provedeš úpravu a zpátky opačným způsobem montáž jo a pokud neměníš řemen, tak si poznač, jakým způsobem se otáčí
Naposledy upravil(a) emilio52 dne stř 17. pro 2008 19:30:24, celkem upraveno 1 x.
Důvod: předchozí citace
Důvod: předchozí citace
Re: pískanie
Proč tam máš tu třetí díru a šroub v tom hliníku na dvojhmotě? Jinak koukám že ti slušně teče gufero na klikovce.
Re: pískanie
Zbysek píše:Proč tam máš tu třetí díru a šroub v tom hliníku na dvojhmotě? Jinak koukám že ti slušně teče gufero na klikovce.
no byl tam našroubovaný vrut už jak jsem to koupil, zjistil jsem to až když jsem měl auto na zvedáku, ale proč tam byl to nevím.Jestli to předchozího majitele taky napadlo snad jsem neudělal chybu, když jsem ho vyšrouboval.
No gufero teče, to jsem taky zjistil až teď, ale to už nezvládnu sám vyměnit jinak auto mám od prosince a jak byla zima, tak jsem s ním nic nedělal a teď jak už je venku lépe, tak zjišťuju a opravuju
Re: pískanie
PINY píše:Mě osobně to dělá kladka na rozvodech takovej extrémně pískavej az kvedlavej zvuk.
jj,přesně to je ono,dokud se to nezahřeje píská to. už sem promazával snad vše a vyměnil obě kladky a nic...sousedi už taky ráno remcaj
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: pískanie
No já mám opravenou dvojhmotu, minulej víkend jsem si udělal nově napínací kladku na drážkovým řemenu, rozvody jsou komplet nový cca 2000km a drážkovej řemen taky novej a stejně něco po startu píská než se to zahřeje nebo rozjezdí. Fakt už nevím co to je. Předtím to tak nesouvisle kvikalo a to byla ta dvojhmota jak prokluzovala postupně. Když jsem ji udělal, tak už pak šlo slyšet to jiný pištění, které je souvislejší, takže jsem si říkal že t bude to ložisko na napínačce protože hrkalo. To jsem taky vyměnil a zmizela další část toho zvuku, ale pořád tam něco slabě popískává. Takže asi o víkendu sundám drážkovaný řemen a uvidím jestli to teda píská na rozvodech či klikovce a nebo na příslušenství. Samozřejmě lepší by bylo příslušenství, takže doufám že to po sundání řemenu přestane. Nejhorší právě je že to může být cokoli. I když jde vším točit zlehoučka, tak to může být ložisko na altíku, pumpě, servu... A nebo pak už fakt nevím.
Re: pískanie
Zbysek píše:No já mám opravenou dvojhmotu, minulej víkend jsem si udělal nově napínací kladku na drážkovým řemenu, rozvody jsou komplet nový cca 2000km a drážkovej řemen taky novej a stejně něco po startu píská než se to zahřeje nebo rozjezdí. Fakt už nevím co to je. Předtím to tak nesouvisle kvikalo a to byla ta dvojhmota jak prokluzovala postupně. Když jsem ji udělal, tak už pak šlo slyšet to jiný pištění, které je souvislejší, takže jsem si říkal že t bude to ložisko na napínačce protože hrkalo. To jsem taky vyměnil a zmizela další část toho zvuku, ale pořád tam něco slabě popískává. Takže asi o víkendu sundám drážkovaný řemen a uvidím jestli to teda píská na rozvodech či klikovce a nebo na příslušenství. Samozřejmě lepší by bylo příslušenství, takže doufám že to po sundání řemenu přestane. Nejhorší právě je že to může být cokoli. I když jde vším točit zlehoučka, tak to může být ložisko na altíku, pumpě, servu... A nebo pak už fakt nevím.
No asi to budú ložiska na alternátore.. to isté robilo aj môjmu známemu.. vytiahol, rozobral alternátor, vymenil ložiská. zložil a už mu to nepíska... uvidim ja ked cez vikend spravim tu dvojhmotu na remenici, či aj mne ešte niečo bude piskat..
Re: pískanie
No kdyby to byly jen ložiska na altíku, tak bych byl moc rád. Jinak maličko to mění zvuk při zatěžování elektriky, ale to může dělat cokoli téměř, protože se tí celkově zatěžuje i motor. Snad se k tomu dnes dostanu a uvidím co to bude dělat až sundám řemen.
Re: pískanie
Tak jsem sundal drížkovaný řemen, nastartoval a je ticho. Takže to dělá něco na oběhu drážkovaného řemene. A teď babo raď, protože to může být naprosto cokoli. Sice bych asi sázel na altík, ale může to dělat klidně i jakékoli jiné příslušenství co je řemenem poháněno. Tak teď nevím moc co s tím. Nebo tedy já bych jako první vyměnil ty ložiska na altíku, ale když jsem na to tak koukal, tak absolutně nechápu kudy ho vyndat ven. Vždyť tam není žádné místo vůbec. Vydělával jste ho už někdo ven? Poraďte jak na to.
Re: pískanie
No mňa by však zaujímalo, ako ste sundávali tú remenicu.. nemám možnosť ísť na jamu, či na rampu.. takže len pekne od podlahy.. To mám zdvihnut pravu nápravu, sundat prae predne koleso..potom krytku motora a dostanem sa tam? aspon tak nejako to píšu v manuály .. Díky
Re: pískanie
Nemusíš vůbec sundávat kolo ani nic zvedat. Stačí sundat spodní plechové kryty motoru a už se ke všemu pěkně dostaneš.
Re: pískanie
Zbysek píše:Nemusíš vůbec sundávat kolo ani nic zvedat. Stačí sundat spodní plechové kryty motoru a už se ke všemu pěkně dostaneš.
no ale ako sa tam dostanem.. to si mam lahnut pod auto ci ako..moc placu tam nieje.. a nie som ani somálčan že by som sa tam prepchal, predok mám dost nízko, to asi tým ťažkým dieslovým motorom.. ale možno to pojde.. skusim..
Edit: čo sa týka toho alternátiru, ten moj známy vyťahoval cely motor, bo robil nejaku váčšiu opravu.. a z neho to už lahko dal dole, ked ho mal na reťaziach.. ale to tento prípad nebude. Nieje tam prístup ani ked sa zhodia spodné kryty motora? ved je to takmer hned vedla remenice,ktoru tu setci blombujeme, teda na podobnej úrovni
Re: pískanie
No k řemenici je právě pěknej přístup, ale k altíku teda zrovna ne
Re: pískanie
Dobry den. Neviem ci to tu patri ale tento obdobny problem mam na WV GIV 1,9 SDI. Za studena po starte prerusovane kvííli. Neviete ci je ta spominana remenica aj na mojom motore ????
Re: pískanie
Tak aj ja konečne mám nepískavú feldu.. je to super..ked to nepiští.. bolo to v tej remenici, našťastie vela práce s tým nebolo a šlo to celkom v pohode, horšie sa mi už nahadzoval nový remen, bo je tam blbý prístup..ale podarilo sa. Teraz ale zas preistotu počujem iné zvuky, ktoré predtým neboli počuť.. také klepanie akokeby z vnutra motora.. neviem či ventily, alebo čo ja viem.. možno to bolo len kôli tomu že bol studený motor.. uvidime v najbližších dňoch. Ale základ je, že mi to nepíska..
Re: pískanie
Tak už vím,proč má 1,6 řemenici bez tý šprcgumy, z jednoho prostého důvodu. Má to svůj vlastní tlumič vibrací. A tudíš může být řemenice plná. JInak zejtra jdu na to taky...
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: pískanie
Tak jelikož bylo dneska velmi krásné odpoledne vrhnul sem se na úpravu té proklaté řemenice. Vyjmutí opravdu pohoda,až mě to překvapilo. Ale hned perlička. Řekl jsem si , na co budu vrtat,tačí mi jen tři podložky z každé stany po 120 stupních ,heftnu to je klid....jenže JÁ KRÁVa NEDOJENÁ!!!!! Zapoměl jsem že vnitřek je z hliníku!!! takže vrtačce sem se stejně nevyhnul. Udělal jsem ty dvě dirky naproti sobě ,krásně sem do nich vyříznul závit, našrouboval šroubky ,upicnul jim palice a přečuhující konce, pěkně sem to zabrousil a pro jistotu heftnul z každý strany...a nasadil. další perlička. Když sem viděl že lamely řemenu jsou rozpraskané tak sem rovnou zakoupil nový. tak jsem si to pěkně navlík a nastrčil 15 na tu kladku abych jí jakoby nadzved a povolil řemen...jenže za boha mi to nešlo nasadit..... Strávil jsem na tom asi 3 hodiny než sem přišel na to že by to mohlo jít zkusit horem...co myslíte- na první pokus. Tak sem si zase vynadal do ko...ů Všecko sem nasadil zašrouboval a start.....no to je paráda...konečně už to nepíská....Přišel dokonce za mnou soused a povídá: máš šteští žes to vyměnil! eště týden a prohodil jsem ti cihlu oknem
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: pískanie
Sigy píše:To já si na to pomalu zvykám
Hele fakt se neni čeho bát...určitě to taky zvládneš....pro mě bylo nejhorší nakoponout tam zpět řemen,ale jen proto že sem to dával z blbý strany, jinak by všechno trvalo tak 2 hodky...
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: pískanie
No ako som spomínal predtým, tiež som tu remenicu upravil a už to nepíska ako keby sviňu rezali.... ale zas po čase ako sa započúvam, tak predsa len tam ešte tak slabulinko niečo prepiskuje.. ale neviem čo by to mohlo byť.. absolutne..je to velmi slabulinke..ale ked sa natianem k motoru, tak je to počuť.. ale altík to isto nieje.. v každom prípade.. niet sa čoho báť a komu ešte felda píska, tak nech sa mrkne na remenicu..na 90 percent písa ona )
Re: pískanie
r_o_y píše:No ako som spomínal predtým, tiež som tu remenicu upravil a už to nepíska ako keby sviňu rezali.... ale zas po čase ako sa započúvam, tak predsa len tam ešte tak slabulinko niečo prepiskuje.. ale neviem čo by to mohlo byť.. absolutne..je to velmi slabulinke..ale ked sa natianem k motoru, tak je to počuť.. ale altík to isto nieje.. v každom prípade.. niet sa čoho báť a komu ešte felda píska, tak nech sa mrkne na remenicu..na 90 percent písa ona )
No jak psal Zbyšek,zkoušel jsem to proběhnout bez řemenu a taky mi pak už nic nepískalo....a s tím ložiskem v napínací kladce to taky nebude tak horký... je tam totiž nalisovaný a to fest. Takže sem se na to radši vysral a rozpohyboval sem ho WD 40 a pak sem k němu naprcal co nejvíc vazelíny na ložiška.a točí se jak káča .
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: pískanie
mirob píše:Dobry den. Neviem ci to tu patri ale tento obdobny problem mam na WV GIV 1,9 SDI. Za studena po starte prerusovane kvííli. Neviete ci je ta spominana remenica aj na mojom motore ????
Teoreticky tam bejt může.Nejlepší prakticky to vomrknout a budeš vedět hned.
Re: pískanie
PINY píše:mirob píše:Dobry den. Neviem ci to tu patri ale tento obdobny problem mam na WV GIV 1,9 SDI. Za studena po starte prerusovane kvííli. Neviete ci je ta spominana remenica aj na mojom motore ????
Teoreticky tam bejt může.Nejlepší prakticky to vomrknout a budeš vedět hned.
mam obavy ze to nebude remenica lebo motory s kodom AEF sa davali do golfu 3.A pokial viem tak remenica v golfe4 je na pevno.To je vsetko
P.S. chod ne nejake forum kde je rec o octavii sdi - motor je rovnaky
-
- Příspěvky: 1207
- Registrován: pon 17. dub 2006 8:37:38
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pískanie
PINY píše:Jo to bude určo vono.No borci sou zvyklí akorát měnit ale jak přijde na improvizaci tak čumí jak husa do flašky.
Moje řeč. Klidně vymění celé čerpadlo místo toho aby ho přetěsnili, komplet vstřiky místo špiček atd. A hlavní výmluva je, že by na to nemohli dát záruku. No spíš to neumí, nemají čas a je to prostě pro ně jednodušší.
ex nebožka 1,6 lpg
Re: pískanie
Kovi píše:No jak psal Zbyšek,zkoušel jsem to proběhnout bez řemenu a taky mi pak už nic nepískalo....a s tím ložiskem v napínací kladce to taky nebude tak horký... je tam totiž nalisovaný a to fest. Takže sem se na to radši vysral a rozpohyboval sem ho WD 40 a pak sem k němu naprcal co nejvíc vazelíny na ložiška.a točí se jak káča .
No vidíš, já mám dvojhmotu napevno, nový ložisko v napínačce a přesto to pořád chvíli po startu píská. Tak já už fakt nevím.
Re: pískanie
Tak já odedneška teké již nepískám. Celá úprava řemenice je jednoduší než to vypadá. Celkovej čas kterej mi to zabralo i z víměnou oleje je necelá hodina. Ještě pro ty co se na to chystají tak vše co budete potřebovat je: 15klíč na řemen, 6 inbus na řemenici, 6,5 vrták , 8 závitník, 2x 8 šroub a lepidlo na šrouby. Celí postup je : 15 klíčem protisměru hodinovích ručiček povolíte řemen a sundáte (označit směr točení řemenu), 6 inbus povolit 4x šrboub na řemenici a sundat ji dolu, odvrtat 6,5 dva otvory ve spoji (skrz Gumovej mezikus) ,vytočit závit a našroubovat šrouby potřené lepidlem tak aby na vnitřní straně(k bloku moturu) boli zároveň s hranou řemenice. Druhou stranu šroubu užezat a zapilovat. Poté spět nasadit a je hotovo.
Re: pískanie
jojosss píše:PINY píše:mirob píše:Dobry den. Neviem ci to tu patri ale tento obdobny problem mam na WV GIV 1,9 SDI. Za studena po starte prerusovane kvííli. Neviete ci je ta spominana remenica aj na mojom motore ????
Teoreticky tam bejt může.Nejlepší prakticky to vomrknout a budeš vedět hned.
mam obavy ze to nebude remenica lebo motory s kodom AEF sa davali do golfu 3.A pokial viem tak remenica v golfe4 je na pevno.To je vsetko
P.S. chod ne nejake forum kde je rec o octavii sdi - motor je rovnaky
Dakujem za odpoved. Remenicu som dal dole (uplne ina ,robusnejsia ale tiez dvojhmotnostna). Po nastartovani bez remenice to iste. Tak, ze k novej kladke a remenu musim dokupit nieco v rozvodoch alebo asi cele rozvody.
Re: pískanie
Tak mi felda zase píská je to něco jiného než řemenice klikovky, ale nevím co.Píská to při studeném motoru, hned po startu to jakoby najede, při akceleraci to je hlasitější a při neutrálu to píská míň.Po chvilce, než se motor zahřeje, tak to pískat přestane, motor to jakoby uvolní, takže se mírně zvednou otáčky.(Jako kdyby jste povolili zataženou ruční brzdu, ale né moc, jde to poznat jen málo).Jo a smrdí guma, takže něco je jako kdyby přidřené, řemen prokluzuje a až se to zahřeje, tak se to povolí a přestane řemen smrdět.Pak během jízdy už bez problémů, potom až zas motor vychladne.
Věděli by jste poradit?
Věděli by jste poradit?
Re: pískanie
Dvojhmotu už máš spojenou že, takže každopádně sundej řemen ať vyloučíš obvod příslušenství, ale je blbost aby to dělaly rozvody, protože by musela být napínačka už na kaši a dávat řemenu na prdel. Takže to spíš bude něco na obvodu drážkovaného řemenu a to si můžeš i vyzkoušet na studeném motru co se točé špatně. Může to být servo, pumpa nebo altík. Já teď budu vydělávat altík, protože jsem zjistil že mi píská on a tak půjde na repas, aby to bylo konečně v klidu.
Re: pískanie
Dvojhmotu už mám a s největší pravděpodobností to bude na drážkovaném řemenu, protože to prokluzuje a smrdí.Něco z těch tří věcí to je, ale divné , že to přestane pískat až jak se to zahřeje.Takže podle selského rozumu a jen tak laicky by to ukazovalo na pumpu.Jako že se zahřeje voda a tím to pak přestane pískat nebo když se otevře termostat.No uvidím snad dneska večer na to kouknu.
Re: pískanie
Mě to taky píská jen když je to studený a jak se trochu za chvíli ohřeje, tak v pohodě. Nic mi teda nesmrdí, ale je to altík. Uvidíš až na to koukneš z blízka.
Re: pískanie
Tak jsem zrovna přijel z garáže, chvíli mi trvalo než jsem to zjistil, ale při pohledu na řemen mi něco nesedělo, byl celý popraskaný a hladký, jakoby zapečená guma.Myslím tím ty drážky.No po chvilce jsem přišel na to, že se řemen dotýka mezi napínací kladkou a vodní pumpou.Pískalo to jak to o sebe třelo a jak se to zahřálo, tak přestalo.Stejně je mi divné, jak se mohl řemen natáhnout.Dal jsem tam provizorně jeden starší, ale evidentně nevytahaný.Je to sice blízko sebe, ale nedře to.Alespoň zatím