Stránka 4 z 5

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: sob 03. říj 2009 19:48:51
od Jojin
Viděl jsem torzní tlumiče ve třech cenových relacích. Za 4442,-Kč originál, za 2321,-Kč výroba EU (prý Turecko) a za cca 1997,-Kč (prý Turecko) a Čínu za cca 950,-Kč. Je jasné že ta Čína je více jak podezřelá, ten orig zbytečně drahý takže cena cca 1997,- až 2321,- Kč mě připadá ještě přiměřená neboť má Felišová je ještě mladá, má jen 250 000. ;)

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: sob 03. říj 2009 20:49:34
od Zbysek - FK
No však to je právě ta pětinová cena většiny těch feld :) (pokud někdo nemá nějakou new face s full výbavou v super stavu)

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: ned 04. říj 2009 8:03:56
od Jojin
No Felišová je nová tvář v GLX takže se dá říct že ve výbavě ale pel mládí už má setřen (víckrát) .... :shock: :o To je jeden z důvodů proč se ně nechce jezdit na srazy, když vidím ty vyšlechtěný Feliny tak mě facka hambuje :(

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: ned 04. říj 2009 8:24:51
od Zbysek - FK
Já myslím že by jsi se nemusel stydět a jistě by mezi mnohé na srazu zapadla. Hold jsou to staré pekáče, tak nebude každá vypadat jako nová. Spíše je opravdu strašné jak během loňského a především pak letošního roku padly ceny felicií doslova na dno, kdy se to již často ani nevyplatí prodávat.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: ned 04. říj 2009 8:46:35
od Jojin
Je pravda že ceny nesleduji, auto mám na ježdění ... na druhou stranu by každá oprava byla zbytečnou investicí a na to nemohu přistoupit protože potřebuji jezdit. Čeká mě výměna pátých dveří což by znamenalo v tomto kontextu že cenu svého vozu téměř zdvojnásobím (zvažuji koupi laminátu a s lakem to mám spočítané na cca 8000,-) a pokud se ještě rozhodnu nechat opravit pár orezlostí a škrábanců tak z toho bude 15-20tis. To samé je tlumič torzních kmitů který zatím jen pohvizduje když je motor studený. Felišová musí ještě pár let jezdit a tak se, přesto že se mi to nemusí rentovat, do toho ty peníze musí dát ...

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: ned 04. říj 2009 9:20:20
od Zbysek - FK
Je to u těchto aut už hodně o zvažování, jestli se vůbec ještě některé opravy vyplatí, protože při případném prodeji to nikdo nezaplatí zpět. Vyplatí se to tak jedině v případě, kdy s tím člověk hodlá dojezdit dokud se to kompletně nerozpadne.
Já udržoval felinku pořád v dobrém stavu (naštěstí jsem nemusel řešit nějakou rez a podobně, protože můj kousek na tohle netrpí), ale teď už ji asi budu brát taky pouze jako dojezdovku, protože opravdu jakákoli větší investice by znamenala zbytečné navyšování ceny. Teď bude s felinkou jezdit přítulka, aby se zase naučila řídit po těch letech bez ježdění a pak asi skončí jako nějaký pracant do lesa nebo tak něco, protože už teď nemá cenu ty feldy prodávat za ty směšné peníze. Leda že by za ni nějaký blázen nabídl pěkný balíček co by mě zaujal. Já osobně bych ale už za jakoukoli feldu téměř žádné peníze nedal (tedy za feldu v top stavu a výbavě v některém z nejnovějších ročníků tak 30kkč max.) a stále mě tak občas udivuje že ještě někteří zkoušejí prodávat svá autí za nesmyslné ceny.
Ale to jsme trochu odbočili od tématu v tomto threadu. Prostě dvojhmota jde lehce opravit, ale není to nejlepší varianta. Tou je samozřejmě koupě nové, ale to je zase nejdražší varianta. Je tedy na každém kterou cestu zvolí.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: ned 04. říj 2009 9:28:19
od Jojin
Máš pravdu, trochu jsme se zakecali :) a mě stejně nezbyde než respektovat cenu kterou mě řekne můj dvorní mechanik. Nemám kde dělat"větší"opravy takže nezbývá než servis.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: sob 31. říj 2009 22:55:43
od Jojin
Tak jsem si nechal tu"dvojhmotu"opravit. Nakonec to nebyla řemenice na klice ale volnoběžka na alternátoru která dělala brajgl(cca 2000,-). K tomu jsem už přezul na zimní gumy a jelikož ty staré se odebraly do věčných lovišťat tak to byla docela darda(cca 5000,-). Když už se mi vrtal v autě tak zjistil že mám roztrženou upevňovací gumu na výfuku,když ji měnil tak se celý fejfuk rozsypal(cca 4000,-), :o tak mám novej vejfuck ... takže jsem sakumprásk vypláznul ... no skoro se stydím to napsat ... no stálo mě to 14000,-Kč :o :!:

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 03. lis 2009 18:31:28
od vladon - FK
No, 2k za volnobezku na altik budiz, to je dobra cena, 5K za zimni pneu, to uz je tak na hranici, ale jeste budiz a co se tyce 4K za vyfuk, neni totrosku moc? je mi ajsne ze nikdo zadarmo nepracuje,ale pokud nemas opravdu nejaky specialni vyfuk, tak 4K je fakt hodne (vc. prace).

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 03. lis 2009 19:50:56
od Jojin
Kromě toho že to je stoprocentní servisman je i velmi pečlivý. Když jsem od něj odjížděl tak jsem zjistil že vůz lépe brzdí čili prošel brzdy, že ruční brzda je seřízena a pár dalších drobností o kterých se nezmínil na vyúčtování ... takže připouštím že není zase tak úplně levný ale vím že se na to nevykašle.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 03. lis 2009 20:21:00
od vladon - FK
pak jo a neni co resit.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 04. lis 2009 18:40:09
od Rowen - FK
Resim rovnez problem s kravalem pri nastartovani studeneho motoru. Ovsem rekl bych, ze se nejedna primo o piskani, ale spise rachtani nebo cvrlikani. Pri vysich otackach se to ztrati, stejne jako po vypnuti sytice po zahrati na volnobech. Nekdy je to hodne hlucne (az zalehaji usi), nekdy jen mirny cvrkot. Mel jsem podezreni na altik, ale v mototechne meli jen na fabii/octavii 70A (2100,-Kc). Vypada uplne stejne jako u feldy, ale ma remenici na 6 drazek a ja mam na 5. Tak jsem ho vratil a vzal misto nej pumpu (stara uz mela 260tis), ale bez uspechu. Jde nejak zjistit, zda je to opravdu zpusobeno tou dvojhmotou? Nebo zda to je tou volnobezkou? Nechci to rozvrtat driv, nez si budu aspon z vetsi casti jisty. Dokazete mi nekdo poradit? Do srotu ji nechci davat, mam ji hodne rad ;)

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 04. lis 2009 19:01:40
od Jojin
Podle toho co mě řekl k této závadě mechanik tak to častěji bývá volnoběžka než tlumič torzních kmitů. Podle toho co ale popisuješ jako cvrlikání bych ale spíš soudil že to jsou ventilová hydraulická zdvihátka(samozřejmě pokud máš 1,9D). Volnoběžka hvízdá, přesněji řemen která prokluzuje a po opravě s takovouto závadou je dobré ho vyměnit,ale nelze to nazvat cvrlikáním. Chtělo by to aby se ti na auto podíval někdo kdo o tom něco ví a pokud vím tak řemenice s volnoběžkou se dá normálně koupit(cca 2100,-Kč)a případnou výměnu zdvihátek bych opravdu doporučil dát do servisu protože musíš sundat vačku. Zkus s tímto problémem oslovit Zbyška nebo Racemana co ti řeknou.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 04. lis 2009 19:20:44
od Rowen - FK
To by mne moc nepotesilo. Pred dvema lety jsem prave resil problem, kdy mi udelali spatne rozvody a potkal se mi pist s ventilem. Pist ani ventil nebyl poskozen, ovsem prorazil misku a odrel vacku. Servis se k tomu otocil zady, tak jsem to resil vsechno doma. Hlavu jsem dal na opravu jednomu spickovemu motorarovi, upravil vacku, vymenil misku vybrousil ventily. Rozvody mi pak zkotrolovali v Bosh servisu a vse v pohode. Od te doby to jezdi jak strela, spotreba kolem 4-5l pri slusne jizde. Behem 12 tis doleju asi 0,5l oleje. Zkusil bych ten zvuk natocit na mobil, jestli by to dokazal nekdo identifikovat, protoze ja su na ty zvuky lama.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 04. lis 2009 20:27:57
od Jojin
Odkud vlastně jsi?

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 04. lis 2009 21:37:00
od Rowen - FK
:D Zlín, tam od Vizovic a Slusuvic, moravak jak poleno :D

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 04. lis 2009 21:51:09
od Jojin
To máme od sebe kousek dál ... ale jak jsem psal,bude lepší když si to někdo kdo tomu rozumí poslechne a řekne ti ortel ...

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 04. lis 2009 22:01:37
od Rowen - FK
Uz jsem byl ve dvou servisech a odpoved vzdy znela podobne: "Tezko rict, to muze byt spousta veci" :-(

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 04. lis 2009 22:29:51
od vladon - FK
Rowen: Nekde jsem vycetl ze kdyz piska dvouhmota, tak prokluzuje, tak si zkus udelat rysky a natocit to za studena. Kdyz nebudou naproti sobe, neni co resit. Ja se to chystam taky udelat.. :) Ale asi az zjara. Mimochodem, uz mi to tak piska aspon 3-4 roky, je mozne ze se to muze uplne rozsypat? Ja se chystam na velkou opravu myho auta, ale az dostavim barak a pak se s nim zavru tak na tyden v garazi a budu se snazit opravit vse mozny i nemozny. Do ty doby to auto musi nejak vydrzet v provozu a pak budu jezdit na kawasaki kollarovo (babetta), dokud auto nebude zase v rychtyku..

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: čtv 05. lis 2009 7:51:29
od nebulus - FK
Mne tiež niečo slabo popiskuje pri studenom motore. Menil som remeň a nič. Neskôr napínaciu kladku, chvíľku som myslel, že to bolo ono, ale zase niečo začínam počuť. Na dvojhmote mám značky a nepretáča sa. Mechanik tiež neurčil čo to môže presne byť. Kolega mal podobný problém a nakoniec to bola voľnobežka...

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: čtv 05. lis 2009 15:36:41
od Jojin
S těmi ryskami je to výborný nápad, neváhal bych a udělal tento pokus hned. Potom už budeš vědět zda je to"dvojhmota"(to je mimochodem chybný název, správně to je tlumič torzních kmizů ale uznávám že dvojhmota je jednodušší výraz)nebo pravděpodobně volnoběžka. Pokud za studena pohvizduje tak by bylo možné to po čase poznat na drážkovém řemenu který začne vykazovat větší opotřebení.
Ještě podotknu že když jsem Felišovou dovezl ze servisu tak druhý den jsem málem jel zpátky. Při studeném startu ta volnoběžka vydává podobný zvuk jako prokluzující řemen s tím rozdílem že je pravidelný v souladu s chodem studeného dieslu(takový"kuřácký"chrchlot)a po zvednutí otáček přestane,na rozdíl od řemene který píská průběžně a s otáčkami zmizí. Volal jsem do servisu a tam mě řekl že to je normální, potřebuje se zaběhat a pak už bude tišší.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: čtv 05. lis 2009 22:26:00
od Rowen - FK
Dnes jsem to trosku vic sledoval a vypatral jsem, ze po nastartovani ukazuje otackomer jen neco kolem 200 ot/min a pomalicku se zveda na 900. Coz by mozna mohlo znamenat, ze se klinak toci pomalu a dostatecne neroztoci alternator. Jeste zkusim i sledovat palubni napeti, abych to potvrdil. Pokud se altik malo toci, mel by davat i mensi napeti pokud jsem to spravne vydedukoval.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: čtv 05. lis 2009 22:52:30
od Jojin
V podstatě jsou možnosti dvě ... špatný kontakt a prokluzování řemenice alternátoru.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 17. lis 2009 20:01:31
od shadow - FK
Co dodat? Neuvěřitelné, tři roky nad tím špekuluju a nakonec je to taková pí.....a. Chlapácí díky za radu. :ugeek:

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: čtv 03. pro 2009 20:18:39
od laurpaul
amatéři :o

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 05. led 2010 10:44:51
od kubula - FK
Taky piskam za studena, jak se to ohreje, tak uz je klid.

Nasel by se v Praze popr. Strednich Cechach nekdo, kdo by mi tam vrtnul ty sroubky? Samozrejme ze ne zadarmo...

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 05. led 2010 17:26:47
od Zbysek - FK
Pokud se ti nikdo neozve, zkus to sám. Je to tu už dost detailně popsáno a zdokumentováno fotkami a fakt na tom nic není.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 05. led 2010 17:48:49
od Nonamed - FK
přivez tu řemenici a klidně ti tam ty šrouby dám...Kdyžtak to i bodnem COčkem, ať máš radost :) Mladá Boleslav :)

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: pon 12. dub 2010 19:52:35
od xshrek80 - FK
tak jsem dnes chtěl namontovat řemenici z venta at topískání skončí ale zjistil jsem po vymontování řemenice že ta z venta má o drážku víc :D

Tak jsem to te puvodní nainstaloval šrouby a je svatej klid,konečně!! :thumleft: Akorád sousedi už nebudou vědět v kolik ráno odjíždím do práce :D

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: pon 12. dub 2010 20:04:43
od Kovi
Tak pust prozměnu nahlas muziku :lol:

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 28. dub 2010 13:19:03
od Hanz01
Zdar chlapi, jak jste zpět nandavali řemen po výměně řemenice? nemusí se to nějak specialně utahovta? :-) Díky za odpověď. Hanz

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: ned 24. říj 2010 21:43:32
od hans007 - FK
Chtěl bych se zeptat jak jste na tom všichni ti kteří máte upravenou dvouhmotu,jestli je všechno po delším používání OK nebo jestli někomu nestali nějaké problémy,sám na takto upravené dvouhmotě jezdím dva a půl roku a zatím žádný problém nenastal,už jsem se ale několikrát setkal s několika lidmi kteří mi zarputile tvrdí že taková úprava vede jen k zničení motoru nebo v lepším případě k nějakým závadám a že mám tu dvouhmotu v každém případě dát novou,jednomu se dvouhmota dokonce rozletěla doslova na kusy,díval jsem se na netu že se dají nějaké náhrady už sehnat za rozumné ceny třeba zde [url]http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/felicia-pick-up/motor-prevodovka/remeny-kladky/271-tlumic-kmitu-felicia-pick-up-od-r-96-01.html[url],co vy na to?

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: pon 25. říj 2010 7:15:14
od nebulus - FK
Osobnú skúsenosť nemám, ale čo som sa dočítal, tak tento motor "jednohmotu" zvládne, resp. nikde som sa nedočítal že by s tým niekto mal problém na 1.9D. Teoreticky hrozí prasknutie kľukovky.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: pon 25. říj 2010 8:42:34
od Jojin
S tím praskáním klikového hřídele bych brzdil. Nejrobustnější kliky mají právě nafťáky a vzhledem ke své životnosti ty klikovky jsou předimenzované. Odcházet mohou komponenty které jsou mimo vlastní motor a jsou na stejném hnacím elementu jako tlumič torzních kmitů (chybně nazývaný dvojhmota). Hlavní je riziko poškození hřídele alternátoru který má volnoběžku která se rozsype. Měl jsem obdobné problémy a výměna oné volnoběžky vše vyřešila. Proto bych si dovolil navrhnout následující postup...před výměnou tlumiče kmitů tak provést kontrolu funkce volnoběžky alternátoru(do jedné strany zabírá, do druhé strany"prokluzuje",pokud zabírá do obou stran tak je to špatně), pokud ta bude v pořádku tak teprve vyměnit tlumič....

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: pon 25. říj 2010 13:56:47
od hans007 - FK
Díky za odpovědi,myslíte že má cenu některou z těch dvou dvouhmot v odkazu kupovat?Ta za ty dva tisíce vypadá docela solidně...

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: pon 25. říj 2010 22:09:54
od Jojin
Klidně i tu levnější, stále platí že zboží má dva roky záruku...

Zimné štartovanie

Napsal: stř 23. úno 2011 20:57:54
od bogooklav
Zdravím všetkých majiteľov Felicie 1,9 D.
Chcel by som Vás požiadať o radu, čo mám urobiť so šťartroných v zimnom obdobý pri mrazoch / cca od -3 Celzia až vyšie/. Pastorok štartra nezapadne pri štartovaní do zubov zotvačníka, ale iba sa točí po obvode venca. Pochvili načas do zubov zotrvačika zapadne, ale len na chviľu a opetevne sa točí naprázdno po čele venca. Z motora vychádzajú pri štartovaní neprijemné zvuky a toto sa opkuje viac krát po sebe. Nakoniec po 4-5-tom pokuse sa motor roztočí a bez problemov naštartuje. Chem podotknúť, že auto má nabehané cca 290-tisic km a štarter je po GO v autorizovanéj opravovni. Popísaný problrm sa ukazoval aj pred GO štartra.
V obdobi keď je teplta nad bodom, mrazu tento prolém so štartrovaním nie je.
Vopred za radu ďakujem.
Bogo.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: čtv 24. úno 2011 10:12:42
od Jojin
Z jiných zdrojů mám informaci že startery při nižších teplotách pokud mají příliš namazaný mechanismus vysouvače a pastorku mohou nedojíždět do věnce (mazivo se vlivem axialního posuvu vysouvače setře k jednomu konci hřídele pastorku a vytvoří takový val který díky nízké teplotě nepustí pastorek dál) a na to bych doporučil některé z moderních maziv kterým se říká"suché mazivo"(bývá to sprey který jako nosné medium používá rychle se odpařující kapalinu která nese vlastní mazivo které na mazané ploše ulpí, z praxe vím že tyto maziva mají výdrž až do cca 300°C), druhou možností je že máte sice starter po GO a nový (předpokládám) pastorek ale věnec zůstal starý a čela zubů věnce jsou"ometená"a spolu s předešlou možností ....

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: čtv 24. úno 2011 15:04:43
od nebulus - FK
A možno sa veniec zotrvačníka vplyvom zimy zmenší a štartér na neho nedočiahne :D

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: čtv 24. úno 2011 15:22:33
od Kovi
:lol: :lol: :lol:

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: pát 25. úno 2011 15:33:44
od Jojin
nebulus píše:A možno sa veniec zotrvačníka vplyvom zimy zmenší a štartér na neho nedočiahne :D

Tento jev sleduji v zimním období u svého údu, předpokládám že věnec je ze železa ... na rozdíl od údu. :o I když ... položme si otázku:"Je možné chujem porazit dub?" .... co myslíte? :scratch: No nebudu napínat, odpověď zní:"Chujem je možno porazit dub.Je-li dub chujový a chuj dubový!" :P

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: sob 05. bře 2011 17:59:34
od hans007 - FK
Zdar lidi,rozhodl jsem se vyměnit provrtanou řemenici vyměnit za novou,jen jsem ztroskotal na tom že nevím jak tu starou demontovat,je to nějak moc utáhlé a při pokusu to povolit točím celým motorem,neporadíte mi někdo kdo jste to sami sundávali jak na to?Je na to potřeba nějaký forichtung nebo něco,nebo co s tím?Zkoušel jsem kde co ale ať se snažím povolit ten velkej šroub nebo ty imbusy pořád točím celým motorem.... :hlava:

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 30. bře 2011 7:36:03
od hans007 - FK
Tak řemenice je vyměněná,doporučuju to všem kdo jezdí se sešroubovanou špatnou starou,je to fakt velkej rozdíl,hlavně při vypnutí motoru to s tím motorem tak nelomcuje... :thumleft:

Pískanie od alternátora a kladiek

Napsal: ned 05. čer 2011 12:54:38
od Ferink00 - FK
Zdravím Vás, mám taký problém že mi pri štarte a ešte 5 minút po štarte píska remeň ktorý ide cez alternátor. Pískot sa znásobuje keď pozapínam osvetlenie. Remeň je nový. Vedeli by ste mi poradiť čo to môže byť?

1.9 D - piskanie od rozvodov

Napsal: úte 04. říj 2011 16:00:18
od biker610i - FK
nieco piska alebo ako to nazvat od rozvodov na felicii 1.9 D co by to mohlo byt? je jedno ci je motor zohraty alebo studeny tu je aj video : http://www.youtube.com/watch?v=1JdZWloaGbs
vopred dik za info

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 04. říj 2011 16:53:46
od Kovi
Píská ti dvouhmotová řemenice klikového hřídele! :) Jináč bálonek na přívodu paliva chválím :)

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 04. říj 2011 21:17:01
od biker610i - FK
a mohol by to robit aj rozvodovy remen alebo kladka? lebo rozvody som este od kupy auta nemenil a kedy boli naposledy menene je vo hviezdach
a je jedno ci je motor zohriaty alebo studeny alebo ci je vlhko alebo sucho vzdy to takto piska. po kupe auta bolo pocut z miesta rovodov iba sem tam taky chrcavy zvuk a nepiskalo to teraz to uz iba takto popiskuje a ziadny chrcavy zvuk od doby ked to zacalo piskat nepocut
_________________

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: úte 04. říj 2011 23:12:35
od Kovi
Tak pokud to teda dělá pořád a ne jen za studena, tak to bude pravděpodobně ložisko napínací kladky. Teď už je otázka jestli na rozvodech nebo na řemenu příslušenství....každopádně to oznamuje blížící se smrt kladky. Pokud jsi na to tedy od koupě nesahal doporučuju vyměnit rozvody (zde je kladka v sadě) a napínací kladku od řemene příšlušenství dokoupit samostatně, případně i řemen.

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: pát 21. zář 2012 14:54:15
od Podryx - FK
Zdravim

tak jsem to tu pročetl a mám také problém neřekl bych s pískáním, ale se cvakáním.

Na řemenici na klice jsem udělal rysku ale zdá se že se neprotáčí, kladku mám jinou ještě jsem ji nevyměnil, ale myslím že tento zvuk nevydává kladak i když čet ví.

Natočil jsem videa za studena a pak za tepla asi tak 80stupnů kdy zvuk už není tolik intenzivní jako za studena.

Díky za rady.

Videa odkaz zde: http://ulozto.cz/xfvov8k/video0005-3gp, http://ulozto.cz/xoiPHK4/video0006-3gp, http://ulozto.cz/x9gqcTw/video0007-3gp

Re: Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena

Napsal: stř 23. led 2013 16:08:55
od challenger
Pánové, mně se to podařilo vyřešit asi nejjednodušeji. Do té gumy v dvojhmotě jsem přímo na autě namontoval několik vrutů do dřeva a zatím ani nepískla. Nic jsem nesundával, dvojhmota zůstala coby pružný člen, doba opravy 10 min a cena za těch 6 malých vrutů byla asi 5Kč, když to začne znova pískat, pár vrutů přidám klidně i uprostřed divočiny a šroubovák v autě má asi každý.