skeda píše:Proto je nejlepsi si opsat kolik mas najeto kdyz to davas do servisu a pak si to hned zkobtroluj kdyz to vyzvedavas
Většínou v připadě vetší opravy je současti i testovací jízda
skeda píše:Proto je nejlepsi si opsat kolik mas najeto kdyz to davas do servisu a pak si to hned zkobtroluj kdyz to vyzvedavas
HROMYBLESKY píše:najd nekde foto a presne nakresli co ti upadlo,a jestli je to kov nebo silon
stony píše:Já jsem slyšel, že u některých felicií nehrozí to zapadnutí kolečka s náhonu tachometru do převodovky. Mají to jinak udělané. Nevíte o které feldy jde?
Měl bych si vyměnit olej v převodovce, ale taky se mi do toho nechce. Kdyby to tam zapadlo. No nevím
Mně spíš napadlo to vypustit ze spoda a pak ze spoda přetlakem načerpat nový olej. Třeba že o té díry narvu gumovou hadici. Pak hadici povedu k nalívací nádobce, která bude o dost výše než převodovka a tím pádem se mi to tam nalije. Pak rychle vyndám hadici a zašroubuju to.
Tild píše:Prosím vás vedeli by Ste mi poradiť ktoré ročniky BMM majú kovový náhon tachometra, a či ešte je možné ho niekde kúpiť ? Alebo má niekto nejaký zlepšovak (úpravou) aby to nespadlo (myslím na zlaté české ručičky – ten konštruktér asi nebol z česka)
JoS píše:Vždycky vezmu devítku klíček,vyšroubuju šroubek a začnu to celý vytahovat.Jakmile se vytvoří mezírka pro prst,vrazím tam ukazováček,přidržím hřídelku a pak to vytáhnu jedním rázem ven.Je to jednoduchý.
Přitlačím hřídelku ke stěně a nemůže mi spadnout dolů. Nikdy jsem s tím problém neměl a to k tomu mám blbej přístup s ohledem na servo a klimu.mikka píše:Já pro sichr povolím tu převlečnou matici a odpojím bowden tachometru, pak na tu vyčnívající hřídelku namotám kousek izolačky.