Vibrace v záběru/pod plynem (vnitřní homokinetický kloub)
Re: Vibrování celého auta
Tak sem nechal vyvážit kola a dost se to zlepšilo, ale divné je, že teď to děla občas, jednou je to v poho, jednou horší. Kámoš říkal, že by to mohli být teď už jen volné ložiska, tak zkusim dotahnout zítra...
na ty vnitřní klouby to nevypadá...
na ty vnitřní klouby to nevypadá...
Re: Vibrování celého auta
Pokud je v ložisku vůle, tak jedině vyměnit. Vymezování axiální vůle v ložisku dotažením středové matice větším momentem, než je předepsáno, se podle dílenské příručky zakazuje.
Jedině, že by byla středová matka nějakým omylem málo dotažená.
Jedině, že by byla středová matka nějakým omylem málo dotažená.
Re: Vibrování celého auta
Přesně jak řká mikka, dotahováníá matice na krev je hovadina. jak víš že to ty homoklouby vnitřní nejsou nakonec, když to nepřestalo? Já se vsadím, že tam bude stejná závada co jsem řešil já....vnitřní klouby budou vymačkané
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: Vibrování celého auta
ma felda 1,9D tlumič kmitů (závažíčko) na delší poloose? Ja ho tam nemám a co jsem měl combika, taky neměl.
Re: Vibrování celého auta
No měla by ho mít. Jestli někdo neměnil klacky náhodou a tlumič už tam nedal...
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: Vibrování celého auta
Pokud to nedělá na daném autě problém, tak tam ani být nutně nemusí. Záleží hodně na stavu auta a jak s ním kdo jezdí. Někdo ani v životě nedostane auto do stavu, kdy se souhrou vibrací auta a otáček kol dostanou poloosy do těch vibrací, které právě tohle závaží řeší.
Každopádně je lepší ho tam mít právě pro takové případy.
Každopádně je lepší ho tam mít právě pro takové případy.
Re: Silné vibrace při akceleraci kolem 80-110km/h
Zdravim, mam presne stejne symptomy jako kolega. Po vymene obou vnitrnich kloubu se nic nezmenilo. Co by to dale mohlo zpusobovat?
Diky
Diky
-
- Příspěvky: 1748
- Registrován: stř 15. dub 2009 19:01:58
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silné vibrace při akceleraci kolem 80-110km/h
jo taky se pridam lidicky,kolem 100 mi zacne vibrovat krane volant ,je jedno jestli pri akceleraci,brzdeni,ci pri jizde konstantni rychlosti,vibruje porad stejne,rafky jsou v poho ale mam pocit ze to jde i od zadni napravy,predek mam nejspis hledat v tech kloubech ze?
Vždy je co zlepšovat
Re: Silné vibrace při akceleraci kolem 80-110km/h
Pokud ti to vibruje i při vyhozené rychlosti tak to kloubama není, nejprve bych převážil kola, pokud by to nepomohlo tak bych mrknul na nápravu popř. udělal geometrii, na zadní ose nebude špatného nic.
Když vibruje volant při tahu jsou to klouby, když vibruje pořád jsou to nejčastěji nevyvážené kola nebo špatná geometrie.
Když vibruje volant při tahu jsou to klouby, když vibruje pořád jsou to nejčastěji nevyvážené kola nebo špatná geometrie.
- izzyx
- Příspěvky: 426
- Registrován: ned 01. bře 2009 13:04:21
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silné vibrace při akceleraci kolem 80-110km/h
Mě zase něco vibruje od právé strany řekl bych že pravá poloosa ale jistej si tim nejsem. Dělá to při vyřazené rychlosti i při zařazené. A volant ani nevibruje spiš to jde cítí tak od podlahy. Mohl by to být jeden z kloubů nebo celá poloosa?
Re: Silné vibrace při akceleraci kolem 80-110km/h
Zkontroluj vyvažovací závaží na pravé (delší) poloose.
- izzyx
- Příspěvky: 426
- Registrován: ned 01. bře 2009 13:04:21
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silné vibrace při akceleraci kolem 80-110km/h
To tam vůbec není, ale dělalo to ikdyž tam bylo.
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silné vibrace při akceleraci kolem 80-110km/h
A stejne je tam na prd
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
- izzyx
- Příspěvky: 426
- Registrován: ned 01. bře 2009 13:04:21
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silné vibrace při akceleraci kolem 80-110km/h
To byl taky důvod proč to tam už neni. Ale ten divny zvuk to dělá pořád.
Vibrace volantu v rozmezí 80-110 km/h---co jsem zjistil
Ahoj,hodně se zde píše o vibracích volantu.mě to dělalo při rychlosti 90-110km/h.Pod plynem.Dle rad ze zdejšího fora,jsem snad vyměnil vše--a nic !.Poslední fáze mého bádání bylo,jít na sylentbloky motoru.U převodovky ok.Pak jsem dal hever pod motor a zvedám.Začla se dělat mezera---to znamenalo,že sylentblok byl naprasklý.A pak rup a prasknul celý.Fakt,že to bylo načatý to nebylo vidět.Ani servis to nepoznal!!!.S totálně prasklým,to jelo perfektně---jak se to vystředovalo.Dal jsem nový+ vodní pumpu a....auto se ani nehne,sedí jak přišitý--paráda.To je jen má zkušenost---začít od nejlevnějšího.Jinak--že by to mohlo být toto,se moc nepíše.Tak všem hezký den a zdar--Douchas
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne ned 28. srp 2011 19:36:12, celkem upraveno 1 x.
Důvod: příspěvek sloučen, viz pravidlo č. 3
Důvod: příspěvek sloučen, viz pravidlo č. 3
Re: Vibrace v záběru/pod plynem (vnitřní homokinetický kloub
Tak aj ja som sa dostal do tohto problému. Pri 90-100km/h pod plynom triaslo celým autom. Nakoniec to bol vnútorný pravý kľb. Pri tejto príležitosti sa dali nové aj vonkajšie homokineťáky značky CarWell. Máte niekto skúsenosti s touto značkou?
Re: Vibrace v záběru/pod plynem (vnitřní homokinetický kloub
Ahojte. Nevím, zda-li můj dotaz patří sem. Mám Feldu 1.6, a od 90km/h až po nevím kolik (mám strach s tím jet rychle) vibruje celé auto. Při brzdění motorem při jakémkoliv kvaltu to rezonuje a hučí. Když je venku mokro (anebo když mrzlo), tak to nebylo tak výrazné. Kolama to není, dělá to při letních i zimních. Motor to taky není, ten začíná vibrovat tak od 4500ot/min.
Re: Vibrace v záběru/pod plynem (vnitřní homokinetický kloub
Zdravím pánové. Přečetl jsem hodně vláken, ale nikde jsem nenašel ten můj problém přesně tak jak je.
Cca po každých padesáti kilometrech když ujedu se ozve ze předku takové celkem hodně hlasité rezonance asi tak na dvě vteřiny. A zajímavostí je že to sem už zažil i když jsem zrovna zatáčel, i když jsem jel pod plynem a dokonce ikdyž jsem jel z kopce na neutrál. Proto jsem z toho jelen. Podotýkám že asi tak před 3 měsíci mě měnily přední pravý čep, manžetu pravou od poloosy a oba dva silentbloky horního uchycení tlumičů a levé přední ložisko. A samozřejmě před dvěma měsícemi výměna pneu. Pořád si kladu otázku jestli ty rezonance nejsou danné některou součástkou, kterou mě měnily ale nevím. Za každou radu budu vděčný. Vím že jsem tu závadu nepopsal dobře, ale jinak to říct neumím. A jak říkám. Stane se to tak jednou za padesát kilometrů, ale mám obavy aby se mě něco někde nezkurvilo.
Cca po každých padesáti kilometrech když ujedu se ozve ze předku takové celkem hodně hlasité rezonance asi tak na dvě vteřiny. A zajímavostí je že to sem už zažil i když jsem zrovna zatáčel, i když jsem jel pod plynem a dokonce ikdyž jsem jel z kopce na neutrál. Proto jsem z toho jelen. Podotýkám že asi tak před 3 měsíci mě měnily přední pravý čep, manžetu pravou od poloosy a oba dva silentbloky horního uchycení tlumičů a levé přední ložisko. A samozřejmě před dvěma měsícemi výměna pneu. Pořád si kladu otázku jestli ty rezonance nejsou danné některou součástkou, kterou mě měnily ale nevím. Za každou radu budu vděčný. Vím že jsem tu závadu nepopsal dobře, ale jinak to říct neumím. A jak říkám. Stane se to tak jednou za padesát kilometrů, ale mám obavy aby se mě něco někde nezkurvilo.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace v záběru/pod plynem (vnitřní homokinetický kloub
Těžko takhle určit, málo informací, byla by náhoda, kdyby měl někdo to samé a věděl poradit přímo.
Zkus kouknout na závaží delší poloosy, jestli se nehýbe po poloose.
Ten zvuk zní spíše, jako vibrace-rezonování nebo oděr-šoupání, je to nějak závislé na otáčkách nebo třeba na přibrždění?
Zkus kouknout na závaží delší poloosy, jestli se nehýbe po poloose.
Ten zvuk zní spíše, jako vibrace-rezonování nebo oděr-šoupání, je to nějak závislé na otáčkách nebo třeba na přibrždění?
Re: Vibrace v záběru/pod plynem (vnitřní homokinetický kloub
Čau, mam otázku jak poznám jaký vnitřní kloub mám koupit? 22 nebo 30 zubů? Popřípadě nějaký tipy, kde jste je kupovali vy. 22 zubů jsem našel jen čínu většinou. Díky
-
- Příspěvky: 147
- Registrován: pon 10. bře 2014 16:26:53
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Velmi hlasité ale pomalé bouchání od podvozku
Stalo se mi, že zničehonic se začaly při rychlosti nad 50km/h ozývat brutální rány z motorového prostoru (spíš zevnitř než přímo od kol). Jako by mi tam někdo bušil půlkilovým kladivem. Podivné mi přišlo, že to byly cca 2 rány za sekundu, tedy výrazně pomalejší než by odpovídalo frekvenci otáčení kol (to jsem jel cca 80-90 km/h).
Jak jsem se začal ploužit čtyřicítkou tak rány přestaly. Při zvýšení rychlosti to znovu začalo. Po týdnu tento problém zmizel a znovu se neobjevil. Mám ale obavu, že se to nespravilo a jednoho dne mi uletí kolo a já skončím v příkopu. Čím to mohlo být? Kdyby to bylo od kol nebo poloos tak by frekvence bouchání měla odpovídat frekvenci otáčení kol, ne? (mám nejasný pocit, že to bouchalo jen v záběru, ale vůbec si tím nejsem jistý, je to už delší dobu).
Jednu poloosu jsem rok předtím nechal repasovat, vyměnit mazivo a gumové manžety.
Jak jsem se začal ploužit čtyřicítkou tak rány přestaly. Při zvýšení rychlosti to znovu začalo. Po týdnu tento problém zmizel a znovu se neobjevil. Mám ale obavu, že se to nespravilo a jednoho dne mi uletí kolo a já skončím v příkopu. Čím to mohlo být? Kdyby to bylo od kol nebo poloos tak by frekvence bouchání měla odpovídat frekvenci otáčení kol, ne? (mám nejasný pocit, že to bouchalo jen v záběru, ale vůbec si tím nejsem jistý, je to už delší dobu).
Jednu poloosu jsem rok předtím nechal repasovat, vyměnit mazivo a gumové manžety.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace v záběru/pod plynem (vnitřní homokinetický kloub
zkus dát plnej rejt na jednu stranu a couvej, pak na druhou stranu, zda něco uslyšíš nebo ucítíš ve volantu. Můžeš i v plném rejdu rychle pustit spojku a přidat plyn, jakoby měly kola prohrábnout. Pokud by to byl homokineťák, tak to uslyšíš i ucítíš ve volantu. Vždy opačná strana, než kam zatáčíš.