Horní uložení zadního tlumiče

Jurka - FK

Problém horního uložení zadní tlumiče

Příspěvek od Jurka - FK »

Lidičky.... asi před měsícem jsem byl u mechanika na výměnu tlumičů zadních.... v klídečku si jezdím, ale furt mi něco bouchá vzadu, ale říkám si, že mám přehuštěné pneu a kašlu na to. Předevčírem to cestou do práce začlo hodně bouchat, tak odkryju koberec a jak je tam ta vrchní matka s tím silentblokem atd., tak to bylo celé volné...silentblok si tam lítal dalo se s tím točit atd... na druhé straně totéž, ale míň...předevčírem sem mu to dal na reklamaci a za hodinu mi auto vrátil...pak sem to skouknul a byli tam jakoby dvě matky na sobě a silentbloky už drželi, tam kde mají. říkal, že prej nějaká špatná matka nějaký stoupání nebo co a že tam měli být jiný matky vyšší.... bla bla bla Teď je to OK, ale stejně mi přijde, že dvě matky na sobě tam nemají co dělat, že je něco špatně. Jakoby tam něco někde zapoměl a nechtěl ose mu to tam dávat. Můžete mi poradit čím by to mohlo být nebo jak správně to má být? Ještě to vyfotím, aby ste to viděli....
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne sob 10. led 2009 15:53:37, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Hanuš
Příspěvky: 1120
Registrován: úte 10. led 2006 18:42:28
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém zadní tlumiče?

Příspěvek od Hanuš »

2 matky bezne nejsou. Ale ta tva puvodni zrezla taky neni jistota. Snad tam nezapomnel dat to gumove tlumeni ze strany tlumice, ktera jde do kastle.. Ale z fotky to vypada, ze to je dobre.
Dobre auto nepoznas po ctvrt mili, ale po dvaceti letech!!!
Uživatelský avatar
Pawlick
Příspěvky: 674
Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém zadní tlumiče?

Příspěvek od Pawlick »

A neplní ta rezavá matka jen funkci větší "podložky"? Vypadá, že je větší. Třeba tam byl na tlumiči poškozenej závit.

A ta horní matka je pojistná, ta by se neměla povolit, já bych to moc neřešil, držet by to snad mělo...