Vibrace volantu/řízení
Re: škube volant
Já takhle kdysi jel s feldou do Ostravy a najednou třepání jako prase a volant mi cestoval ze strany na stranu o nějaký ten cenťák. Dost nepříjemná situace. Vše se ale zdálo v pohodě a tak jsem jel pomalu dál s několika přestávkami, protože vždy jak se něco zahřálo, začalo to zase dělat.
Doma jsem pak přišel na to, že byla ztracená páska z homokineťáku a ten chudák jel na poslední zbytky vazeliny, ale hlavně že je ko levý přední tlumič (tlumil perfektně, ale ta tyčka pístnice se pohybovala bokem o pár milimetrů. Společně s tím homoušem to právě dělalo ty vibrace (asi ten homouš oddělal ten tlumič. Každopádně jsem vyměnil tedy tlumiče, do homouše natlačil novou vazelinu (protože dovnitř se žádný bordel nedostal, pouze v otáčkách pomalu vylétávala ven předtím) a felda už tak skoro dva roky jezdí bez problémů.
Ale může to dělat cokoli jiného
Doma jsem pak přišel na to, že byla ztracená páska z homokineťáku a ten chudák jel na poslední zbytky vazeliny, ale hlavně že je ko levý přední tlumič (tlumil perfektně, ale ta tyčka pístnice se pohybovala bokem o pár milimetrů. Společně s tím homoušem to právě dělalo ty vibrace (asi ten homouš oddělal ten tlumič. Každopádně jsem vyměnil tedy tlumiče, do homouše natlačil novou vazelinu (protože dovnitř se žádný bordel nedostal, pouze v otáčkách pomalu vylétávala ven předtím) a felda už tak skoro dva roky jezdí bez problémů.
Ale může to dělat cokoli jiného
Re: třepe volant
Asi dva týdny zpět jsem shodil zimní sadu kol a nazul letní. Kola jsem nepřevažoval. Asi po týdnu ježdění jsem si všiml, že přední kola, které jsem měl na předku i minulou sezónu, jsou o 1mm víc sjeté než vzadu. Nic zvláštního. Druhý den jsem to prohlížel a vnější strany jsou sjety víc než střed a vnitřek. Přehodil jsem zadky za předky a začal mi třást volant. Čím to může být? Na geomerii jsem nebyl.
Najeto mám 99000km a na podvozku je vše původní. Teď po zimě začínám cítit, že to hodně bouchá a houpe. Asi budou tlumiče i čepy načnuté.
Najeto mám 99000km a na podvozku je vše původní. Teď po zimě začínám cítit, že to hodně bouchá a houpe. Asi budou tlumiče i čepy načnuté.
Re: třepe volant
Pokud ti třepou kola a s tím delší dobu jezdíš tak ti vyvážení nepomůže jelikož jsou ty gumy tak blbě sjeté, že na to vyvážení nestačí. Trochu to pomůže, ale nic moc.
Mně třepání zmizelo až jsem:
- vyměnil čepy
- udělal geometrii
- koupil nové gumy
- nechal vyvážit kola.
Teďka můžu jet po dálnici 160 a pohoda.
Tlumiče s třepáním volnatu nic moc společného nemají. Ty mám původní a problém nedělají. Jen to chce doma vyměnit tu gumu horního uložení co stojí 30 kč kus. (doma tim napaditým způsobem za cca 10 minut a bez stahováků)
Mně třepání zmizelo až jsem:
- vyměnil čepy
- udělal geometrii
- koupil nové gumy
- nechal vyvážit kola.
Teďka můžu jet po dálnici 160 a pohoda.
Tlumiče s třepáním volnatu nic moc společného nemají. Ty mám původní a problém nedělají. Jen to chce doma vyměnit tu gumu horního uložení co stojí 30 kč kus. (doma tim napaditým způsobem za cca 10 minut a bez stahováků)
Re: třepe volant
Horní uložení jsem měnil minulý rok. Jinak kuláče jsou tam od výroby. Pokud zas prohodím zadky na předek jsem přesvědčen, že bude klid. V červnu se chystám na opravu karoseie a budu dělat i čepy a veškerý silentbloky. Jsou to položky korunový až stokorunový. Tady udělám geometrii. Takže asi bude nejlepší přehodit ty sjetá gumy zpět aby se ty dobrý zbytečně nek*rvili...
-
- Příspěvky: 113
- Registrován: ned 01. úno 2009 17:13:53
- Bydliště: u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: třepe volant
Geometrii nech udělat hned. Podle sjíždění pneumatik je rozhozená. Do června sjedeš gumy na "plátno".
Re: třepe volant
tak jsem koupil nove gumy nechal vyvažit a zmizlo to takze pohoda
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepe se volant
S obľubou to robia MP12.
S tímto nemůžu souhlasit! Mám je třetí rok, po dálnicích jezdím okolo 60% svých cest tzn. že se nejčastěji pohybuji v rychlostech od 80 - 130 km/h (max. zatím 175 km/h) a volant drží směr nikam netáhne, nehážou apod. Kola jsou vždy před přezutím vyvážená a nafoukaná
Re: Klepe se volant
Jako smrcek... MP12 jsou sice zlo (hlavně vlastnostma na vodě), ale že by mi někdy způsobobaly klepání, vibrace nebo podobné neduhy, to o nich tvrdit nemůžu.
Re: třepe volant
mne se trepe volant vzdycky kdyz pridam plyn, jinak ne, cim to muze byt?
Re: Skubnuti volantu
čau chlapi mam taky asi takovej podobnej problem pri delší jízdě začne volant občač škubat do prava ale škubat tím stylem že třeba silně namátkově ale asi tak o 2 cm.Na krátké vzdálenosti to nedelá nic jinak když to škube tak když mam plyn tak nic mezi intervalem pod plynem a bržděním motorem to škubne a když vyřadím tak to škube když brzdím motorem tak taky nic nevíte čím by to mohlo být ?Auto najeto 110000km
Škubání volantu
Dobrý den,
na začátku se omlouvám, protože jsem si pročetl zdejší fórum a tento problém se tu již mnohokrát řešil. Přesto si Vás dovoluji požádat o radu se závadou na řízení Felicie Combi z roku 95, protože žádné popisy závad neodpovídají přesně tomu, co předvádělo moje auto, i když některé se hodně blíží a pak šlo o problém s homokinetickým kloubem.
Tuto sobotu zcela bez varování po 60km jízdy začal škubat volant. Během dalších cca 10km jízdy se problémy rychle zvětšovaly. Nakonec se ustálily v následujícím stavu:
1.Při přímé jízdě je volant v klidu, ale zpředu zdola je slyšet pravidelné klepání závisející na rychlosti. Čím rychlejší jízda, tím rychlejší klepání.
2.Když dám na přímé silnici ruce z volantu, auto se rychle stáčí vpravo. Toto se děje jak při jízdě pod plynem, tak při výběhu na neutrál.
3.Při brzdění motorem přijde prudké škubnutí volantu vpravo ve chvíli, kdy motor začne brzdit.
4.V levotočivých zatáčkách se auto brání otočení volantu. Volant škube vpravo tím silněji, čím větší výchylku volantu provádím. Některé škuby jsou tak silné, že mi prosmekne volant v dlaních. Prudkost a perioda škubání opět závisí na rychlosti. Při jízdě krokem se volant houpe vpravo a zpět, při vyšší rychlosti kope.
5.V pravotočivých zatáčkách nejsou škuby téměř znát, auto zatáčí ochotně a bez problémů.
6.Pomáhal mi švára, takže jsme do jeho auta přeložili pasažéry a náklad pro případ nečekaného a jel za mnou. Přestože jsem se zbytek cesty pral s volantem, on na mém vozidle nepozoroval žádné nezvyklé chování. Auto sedělo na vozovce klidně a zatáčky projíždělo bez jakýchkoli problémů. Pokud viděl v zatáčkách na přední kola, byla stabilní – neklepala se.
7.Provedli jsme předběžnou kontrolu na lesní cestě při překládání nákladu a pasažérů. Švára měl podezření na čepy, které jsou trochu volné a jejich výměna byla v plánu, ale kontrola vůle cloumáním předními koly toto nepotvrdila. Pneumatiky byly nahuštěné na stejnou hodnotu. Výměna předních brzd (kotouče + destičky + seřízení geometrie) proběhla v říjnu 2010, teplotu kotoučů jsem kontroloval několikrát, měly stejnou teplotu, snad tedy žádná brzda nepřibržďuje. Další typ padl na homokinetický kloub.
8.Následovala pomalá jízda, k cíli zbývalo cca 20km. Problémy v některých místech cesty zcela zmizely, ale pak se opět vrátily. Vždy k tomu došlo po průjezdu levotočivou zatáčkou. Po průjezdu první zatáčkou potíže zmizely, při průjezdu další se znovu vrátily. Cestou jsme navštívili autoservis. Technik auto prohlédl na parkovišti před dílnou, protože ten den již končil, a jeho závěr zní: „Příliš velká vůle mezi šnekem a hřebenem v rozvodovce řízení.“ Vozidlo si však může vzít do práce až od tohoto pondělí za týden, takže v této chvíli čeká na opravu u mých rodičů, cca 5km od servisu, což snad dojede vlastní silou.
Závěrem bych se zde rád zeptal na Váš názor. Švárovi se uvedené chování vozidla jako projev příliš velké vůle v rozvodovce řízení nezdá a víc podezírá homokinetický kloub.
Pokud zde někdo zažil podobné chování vozidla a ví, co jej způsobilo, prosím, dejte mi vědět. Rád bych znal postřehy dalších řidičů, než se začnu dohadovat s technikem, aby kromě rozvodovky řízení zkontroloval i homokinetické klouby.
Děkuji
na začátku se omlouvám, protože jsem si pročetl zdejší fórum a tento problém se tu již mnohokrát řešil. Přesto si Vás dovoluji požádat o radu se závadou na řízení Felicie Combi z roku 95, protože žádné popisy závad neodpovídají přesně tomu, co předvádělo moje auto, i když některé se hodně blíží a pak šlo o problém s homokinetickým kloubem.
Tuto sobotu zcela bez varování po 60km jízdy začal škubat volant. Během dalších cca 10km jízdy se problémy rychle zvětšovaly. Nakonec se ustálily v následujícím stavu:
1.Při přímé jízdě je volant v klidu, ale zpředu zdola je slyšet pravidelné klepání závisející na rychlosti. Čím rychlejší jízda, tím rychlejší klepání.
2.Když dám na přímé silnici ruce z volantu, auto se rychle stáčí vpravo. Toto se děje jak při jízdě pod plynem, tak při výběhu na neutrál.
3.Při brzdění motorem přijde prudké škubnutí volantu vpravo ve chvíli, kdy motor začne brzdit.
4.V levotočivých zatáčkách se auto brání otočení volantu. Volant škube vpravo tím silněji, čím větší výchylku volantu provádím. Některé škuby jsou tak silné, že mi prosmekne volant v dlaních. Prudkost a perioda škubání opět závisí na rychlosti. Při jízdě krokem se volant houpe vpravo a zpět, při vyšší rychlosti kope.
5.V pravotočivých zatáčkách nejsou škuby téměř znát, auto zatáčí ochotně a bez problémů.
6.Pomáhal mi švára, takže jsme do jeho auta přeložili pasažéry a náklad pro případ nečekaného a jel za mnou. Přestože jsem se zbytek cesty pral s volantem, on na mém vozidle nepozoroval žádné nezvyklé chování. Auto sedělo na vozovce klidně a zatáčky projíždělo bez jakýchkoli problémů. Pokud viděl v zatáčkách na přední kola, byla stabilní – neklepala se.
7.Provedli jsme předběžnou kontrolu na lesní cestě při překládání nákladu a pasažérů. Švára měl podezření na čepy, které jsou trochu volné a jejich výměna byla v plánu, ale kontrola vůle cloumáním předními koly toto nepotvrdila. Pneumatiky byly nahuštěné na stejnou hodnotu. Výměna předních brzd (kotouče + destičky + seřízení geometrie) proběhla v říjnu 2010, teplotu kotoučů jsem kontroloval několikrát, měly stejnou teplotu, snad tedy žádná brzda nepřibržďuje. Další typ padl na homokinetický kloub.
8.Následovala pomalá jízda, k cíli zbývalo cca 20km. Problémy v některých místech cesty zcela zmizely, ale pak se opět vrátily. Vždy k tomu došlo po průjezdu levotočivou zatáčkou. Po průjezdu první zatáčkou potíže zmizely, při průjezdu další se znovu vrátily. Cestou jsme navštívili autoservis. Technik auto prohlédl na parkovišti před dílnou, protože ten den již končil, a jeho závěr zní: „Příliš velká vůle mezi šnekem a hřebenem v rozvodovce řízení.“ Vozidlo si však může vzít do práce až od tohoto pondělí za týden, takže v této chvíli čeká na opravu u mých rodičů, cca 5km od servisu, což snad dojede vlastní silou.
Závěrem bych se zde rád zeptal na Váš názor. Švárovi se uvedené chování vozidla jako projev příliš velké vůle v rozvodovce řízení nezdá a víc podezírá homokinetický kloub.
Pokud zde někdo zažil podobné chování vozidla a ví, co jej způsobilo, prosím, dejte mi vědět. Rád bych znal postřehy dalších řidičů, než se začnu dohadovat s technikem, aby kromě rozvodovky řízení zkontroloval i homokinetické klouby.
Děkuji
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace volantu
na 100% homokloub, mělo by to být již znát na manžetě, bude vyfouklá nebo už roztrhaná.
Re: Vibrace volantu
taky si myslím to co "103457" ... tedy homokloub ... to řízení by myslím dělalo v každý zatáčce jak doprava tak doleva ... teda myslím ...
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace volantu
Pokud to přišlo takto rychle, tak to nemůže být nic jiného než homokloub.
Teda ještě by to mohlo být píchlé pravé přední kolo, ale to by jsi si všimnul.
Teda ještě by to mohlo být píchlé pravé přední kolo, ale to by jsi si všimnul.
Re: Vibrace volantu
Tak nakonec to byla rozvodovka řízení. Podle technika byla na jedné straně úplně vymlácená. Po opravě je auto docela v klidu. Na mou žádost zkontroloval oba homoklouby a nic jim není a nebylo
Vibrace řízení
Ahoj, setkal jsem se už někdo s tímto problémem? U dědovo felicie při jízdě z ničeho nic začlo vibrovat řízení, prý se mu klepal volant, po ujetí několika desítek km to přestalo. Minulý týden už se mu stalo to samý, v servisu mu prý vyměnili přední pravý tlumič. Dneska jel z Prahy (cca 120km) a začalo to opět a tak to přestalo, teď to jezdí naprosto normálně. Nevyvážení kol jsem zavrhnul, to by to dělalo pořád, poloosa by to dělala spíš u tahu a při zatáčí, ložisko v těhlici taky spíš při zatáčení, brždění na to taky nemá vliv. Takže hřeben řízení? Servo to nemá.
Bohužel nemáme zvedák, tak se pod to nedostanem a zvedat to mamlym zvedákem na ulici a lézt pod to nebudu, nechci si to nechat spadnout na kokos.
Dík za rady, nemáte nějaký typ, co to může zpusobovat?
Taky mi nejde do hlavy, že mu vyměnili jenom jeden tlumič, takový díly se snad vyměnují v páru, né?
Jedná se o Felicii z roku 1998 před FL, 1.3 mpi 50kW, hatchback, bez serva.
Bohužel nemáme zvedák, tak se pod to nedostanem a zvedat to mamlym zvedákem na ulici a lézt pod to nebudu, nechci si to nechat spadnout na kokos.
Dík za rady, nemáte nějaký typ, co to může zpusobovat?
Taky mi nejde do hlavy, že mu vyměnili jenom jeden tlumič, takový díly se snad vyměnují v páru, né?
Jedná se o Felicii z roku 1998 před FL, 1.3 mpi 50kW, hatchback, bez serva.
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne ned 07. srp 2011 15:41:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: sloučeno, viz pravidlo 3
Důvod: sloučeno, viz pravidlo 3
Re: Vibrace volantu/řízení
mě u Feldy 1,6 také klepe volant, ale pouze když jedu vyšší rychlostí, třeba 140 km/h a sundám nohu z plynu, tedy když brzdím motorem, jakmile jedu pod plynem nebo jen lehce přidávám plyn, klepání volantu ustane.Čím by to mohlo být?Většině tady na fóru volant klepal, když jeli pod plynem, u mě je to přesně naopak.Díky za radu
Re: Vibrace volantu/řízení
typ bych to na horní uložení tlumičů,na homoklouby
Škube mi drasticky volant doleva.
Zdravím. Mám takový hodně zvláštní problém který jsem ještě nikdy nezažil.
Mám Škodu Felicii 1.6 MPi RV 96 v super stavu..
Při jakékoli jízdě ať už v ´´Praze´´ nebo na dálnici. Mi z ničeho nic začne u jakékoli rychlosti Nepravidelně škubat volant doleva. Včera jsem jel z Teplic do Prahy, 12 km od Prahy jsem najednou začal cítit neskutečně škubání na volantě doleva, musel jsem ho držet silou. Hned po 1 km jsem zastavil na nejbližší benzínce. abych zkontroloval jestli se mi nedostal do pneu nějaký šroub nebo jestli je vše v pohodě. Gumy jsou naprosto v pořádku. Mám z toho docela poslední dobou strach že se mi zasekne někde řízení ´´volant´´ a nebudu moc nic udělat.. Neměl někdy někdo podobný problém? Poprosím o radu co s tím.. Přemýšlel jsem že by to mohla být Převodovka řízení, nebo Ramena. Ale opravdu netuším. Děkuji předem za rady..
Mám Škodu Felicii 1.6 MPi RV 96 v super stavu..
Při jakékoli jízdě ať už v ´´Praze´´ nebo na dálnici. Mi z ničeho nic začne u jakékoli rychlosti Nepravidelně škubat volant doleva. Včera jsem jel z Teplic do Prahy, 12 km od Prahy jsem najednou začal cítit neskutečně škubání na volantě doleva, musel jsem ho držet silou. Hned po 1 km jsem zastavil na nejbližší benzínce. abych zkontroloval jestli se mi nedostal do pneu nějaký šroub nebo jestli je vše v pohodě. Gumy jsou naprosto v pořádku. Mám z toho docela poslední dobou strach že se mi zasekne někde řízení ´´volant´´ a nebudu moc nic udělat.. Neměl někdy někdo podobný problém? Poprosím o radu co s tím.. Přemýšlel jsem že by to mohla být Převodovka řízení, nebo Ramena. Ale opravdu netuším. Děkuji předem za rady..
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škube mi drasticky volant doleva.
Tohle dělá homokloub v posledním tažení.
Zkus si prostudovat tyto vlákna, zda tam najdeš shodu s tvým problémem.
search.php?keywords=homokloub&terms=all&author=&fid[]=25&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Hledat
Zkus si prostudovat tyto vlákna, zda tam najdeš shodu s tvým problémem.
search.php?keywords=homokloub&terms=all&author=&fid[]=25&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Hledat
Re: Škube mi drasticky volant doleva.
Ahoj Zippo,zkus dotáhnou šrouby na kolech.To taky dělá slušnej rachot.
Re: Vibrace volantu/řízení
Kdyz jsem si poridil litaky tak mi volant vibroval hlavne pri 70 km/h, kola jsem nechal kompletne vyvazit nakonec to byli stredici krouzky , ktere jsem musel nechat udelat presne na mm, cena kolem 300 ... Vibruje to o poznani mene, ale jednou jsme menili kinetak vnejsi a hodne sme mlatili do poloosy protoze kinetak zaboha nesel dolu, tak se bojim jestli neni hla poloosa, vibruje to i pri plechovych kolech co mam ted, ale zase , nekdy vibruje a ndkdy ne, vetsinou to zacina pri 100km/h a pri 120km/h vibrace prestane, volant taky uhyba do prava takze necham udelat v nejblizsi dobe geometrii a necham se prekvapit
Re: Vibrace volantu/řízení
mám ten samý problem u feldy 1,9D chlapi měnil jsem už čepy řízení , svisláky, silentbloky ramen a převodovky, horní uložení se mi zdá být ok, se ani nehne a ted už mě napadá jen ten klooub??? Je možné, že by to delal homouš???? Už vážně nevim co vymenit??? Díky za rady, jinak na geometrii jsem byl už nekolikrát a vždy ok a vyvážit pneu každý měsíc. Vážně už nevim co s tim,. díky za radyddrkan píše:Zdravím, už se tady chvění volantu řešilo, ale mně se volant chvěje jen někdy. Není to závislé na rychlosti, na zrychlování ani na brzdění, prostě jak kdy. Nejdřív jsem myslel, že je to silnicí po které jedu, ale to jsem pak vyloučil. Možná to má souvislost s následujícím - při couvání s plným rejdem doleva, něco fest lupne, jakoby v levém kloubu. Při pravém rejdu, ani při jízde dopředu se nic neozývá. Může to občasné kmitání volantu a lupnutí být tím kloubem, anebo mám hledat jinde ?
Re: Vibrace volantu/řízení
mám ten samý problem u feldy 1,9D chlapi měnil jsem už čepy řízení , svisláky, silentbloky ramen a převodovky, horní uložení se mi zdá být ok, se ani nehne a ted už mě napadá jen ten klooub??? Je možné, že by to delal homouš???? Už vážně nevim co vymenit??? Díky za rady, jinak na geometrii jsem byl už nekolikrát a vždy ok a vyvážit pneu každý měsíc. Vážně už nevim co s tim,. díky za radyddrkan píše:Zdravím, už se tady chvění volantu řešilo, ale mně se volant chvěje jen někdy. Není to závislé na rychlosti, na zrychlování ani na brzdění, prostě jak kdy. Nejdřív jsem myslel, že je to silnicí po které jedu, ale to jsem pak vyloučil. Možná to má souvislost s následujícím - při couvání s plným rejdem doleva, něco fest lupne, jakoby v levém kloubu. Při pravém rejdu, ani při jízde dopředu se nic neozývá. Může to občasné kmitání volantu a lupnutí být tím kloubem, anebo mám hledat jinde ?
Re: Vibrace volantu/řízení
Zdravim pred chvilkou jsem prijel z geometrie pac mi auto tahlo silne doprava. Na geometrii zjistili akurat, ze leva strana je mimo tolaeranci takze se to nastavilo stejne jak prava strana 0,08. Prave zadni kolo je bouchnute,ale tedka k problemu. Volant i po geometrii sd porad trese a jak ho pustim zase zacne auto tahat doprava :/ mam jeste nechat vyvazit kola nebo to je necim jinym ? Dik
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace volantu/řízení
zkus dát jiný kola , pro začátek třeba prohodit levý s pravým (chápu že máš určitě směrový ale vyzkoušej to) , nebo tam dát jiný kola i třeba letní ale +-dobrý a vyzkoušet to , může bejt prasklej kord v plášti
Re: Vibrace volantu/řízení
no uz neni ta sracka na cestach takze tam zitra nahodim letni a zkusim to projet nic jineho mi asi nezbyde a kdyzytak necham vyvazit ty kola a jestli jsou spatny gumy tak tu zimu uz s tim nejak dojezdim
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..
Re: auto jede ke straně
Dobrý den chtěl bych se zeptat co stim udělat auto jelo ke straně a tak jsem jel na geometrii a ono to jede na jednu stranu furt co stim udělat
dík
dík
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: čtv 29. dub 2010 15:18:08
- Bydliště: 431 86 Kovářská
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace volantu/řízení
zdravím, v pátek jsem jel a z ničehonic mi začal házet volant a i bylo slyšet bouchání od kola, ale jakmile vyšlápnu spojku, tak to přestane, chtěl jsem se zeptat zda někdo nevíte čím by to mohlo být? tipuju homokinetický kloub
Re: Vibrace volantu/řízení
Určitě to bude homokynetický kloub u kola,už se rozpadl. Koukni na manžety jestli není protrhnutá.
FELICIA GLXi 1.3 BMM r.v.1996 červená solitaire metalíza
FELICIA GLXi 1.3 MPi r.v. 1998 zelená pacific metalíza
FELICIA GLXi 1.3 MPi r.v. 1998 zelená pacific metalíza
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: čtv 29. dub 2010 15:18:08
- Bydliště: 431 86 Kovářská
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace volantu/řízení
Tak manžeta je opravdu protrhlá a ještě jsem zjistil, že je protrhlá manžeta i na kulovém kloubu, zřejmě důsledek kratších pružin...