levne zvyseni vykonu
Re: levne zvyseni vykonu
brzdy mám klasiku origos, ale 1.6 ma brzdy taky stejny ne? Jinak jsem premejslel, ze kdybych sel do zvysovani vykonu, tak pak i lepsi brzdy...
co se toho vyfuku tyce, tak to dela motor excel taky, zejo, takze by to pak bylo asi na domluve s nima:)
co se toho vyfuku tyce, tak to dela motor excel taky, zejo, takze by to pak bylo asi na domluve s nima:)
Re: levne zvyseni vykonu
Pokud vim, tak svody jsou nedostupný a každej po nich prahne Ale třeba už je zase dělaj, to se musí vyjádřit někdo, kdo má čerstvé info...
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Poslední info ohledně výfuku na 1.3 od ME co se ke mě dostala je to, že to je nedostupné a těžce nedostatkové ... Prý už pro ME nědělá ten týpek co ty svody dělal či co
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Svody z ME bohužel asi už nebudou, a zrovna to nejspíš byly jediný co nějak víc fungovaly. Jinak v poměru cena/výkon všechny ostatní laděný svody propadaj na celý čáře. Peněz plno, přidá to prd. Akorát kila. Asi nejhorší investice co jsem do výkonu dal
Re: levne zvyseni vykonu
zdarec vlastnim felicii 1.3 mpi chtěl bych zvyšit vykon v (Kw) ?
kromě sniženi hlavy
ostré vačky a čipnuti jednotky,vetši trisky ale nevim jestly to neni řizeny jednotkou..diky za radu
kromě sniženi hlavy
ostré vačky a čipnuti jednotky,vetši trisky ale nevim jestly to neni řizeny jednotkou..diky za radu
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
To je zbytečný, respektive až kontraproduktivní. Z výroby je směs nastavená při plný zátěži na směs s největším výkonem - když přidáš palivo tak to pojede už nejspíš jen hůř. Tohle funguje jen u nafty. Nehledě na to, že během tak minuty to jednotka nastaví tak, aby byla směs zase akorát. To se dělá když se zvětšuje objem a jednotka je už na konci svých korekčních možností.
Chceš-li funkční úpravy co jsou znát, seš v blbým tématu. Úplně jinej motor vznikne trojkombinací ME (cca 20t) a to se pak dá ještě vylepšit objemem na 1340, 1400 až třeba na 1500 (dalších 6t-10t-23t). A odhadem 110 koní při 150Nm už s feldou sakra zacvičí. Na tej 1.5 už by ty vstřiky měly svůj důvod - neni na to čip a jednotka by to neukorigovala.
No a pokud seš kolenovrt, tak prostě jen snížení hlavy, udělat vejfuk podle zdejšího návodu, nechat si od nějakýho svářeče za pětistovku upravit středovej díl na absorbční a samodomo slícovat kanály hlavy se svody a sáním a to je asi všechno co se dá za co nejmíň udělat. Ale počítej že jestli hodně, tak to přidá v maximu tak 3-5 koní
EDIT: no když to po sobě tak čtu tak i těch 5 koní je spíš z říše snů
Chceš-li funkční úpravy co jsou znát, seš v blbým tématu. Úplně jinej motor vznikne trojkombinací ME (cca 20t) a to se pak dá ještě vylepšit objemem na 1340, 1400 až třeba na 1500 (dalších 6t-10t-23t). A odhadem 110 koní při 150Nm už s feldou sakra zacvičí. Na tej 1.5 už by ty vstřiky měly svůj důvod - neni na to čip a jednotka by to neukorigovala.
No a pokud seš kolenovrt, tak prostě jen snížení hlavy, udělat vejfuk podle zdejšího návodu, nechat si od nějakýho svářeče za pětistovku upravit středovej díl na absorbční a samodomo slícovat kanály hlavy se svody a sáním a to je asi všechno co se dá za co nejmíň udělat. Ale počítej že jestli hodně, tak to přidá v maximu tak 3-5 koní
EDIT: no když to po sobě tak čtu tak i těch 5 koní je spíš z říše snů
Re: levne zvyseni vykonu
Jak moc se projeví ta úprava od ME za cca 20t? Měřil jste někdo zrychleni? 1.3mpi 40 má papírově 15,5s, 50kw 13,5 a myslim, že 1.6 ma 12s. Jaká je po tý upravě spotřeba?
Diky za odpovědi
Diky za odpovědi
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Asi takhle: http://www.youtube.com/watch?v=HL7g7qxv5e0
Spotřeba při stejným stylu jízdy stejná. Ale to nevydržíš
Spotřeba při stejným stylu jízdy stejná. Ale to nevydržíš
Re: levne zvyseni vykonu
tak to je celkem slusny tak ona felda prd vazi takze 63 kw s tim trochu zahejbe:-d
Re: levne zvyseni vykonu
Ahoj. Čtu si tu náhodně tohle vlákno a zajímalo by mě, proč je lepší dát na benzínovou feldu výfukový tlumič z 1.9ky. Měním teď totiž zadní tlumič, tak kdyby to bylo lepší v něčem, zkusil bych to. A ještě, žere to pak víc? Díky
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
1,9 má větší průměr trubek, takže ti budou lépe odcházet splodiny, tím to trošku líp pojede, ale taky si to trochu vezme. Já jezdím sportovně a vzrostlo mi to asi o 0,5l/100km.
Ovšem nemůžeš vyměnit jen zadek, to nemá cenu, musíš vyměnit i střed.
Ovšem nemůžeš vyměnit jen zadek, to nemá cenu, musíš vyměnit i střed.
Re: levne zvyseni vykonu
Díky moc
Re: levne zvyseni vykonu
Ještě se zeptám, je to nějak poznat to "zvýšení výkonu?"
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
jak mám vědět, jestli ty to poznáš? Zkus a uvidíš sám.
Re: levne zvyseni vykonu
Protože z Tvého příspěvku chápu, že s tím máš zkušenost. Když píšeš, že vzrostla spotřeba... Tak se ptám, jestli jsi to nějak poznal
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
1.9 má hlavně jinak řešený tlumiče. Průměr trubek může bejt naopak špatně. Větší neznamená univerzálně lepší.
Re: levne zvyseni vykonu
Honza_t: přesně tak, mám to odzkoušeno..taky jsem si to nejdřív myslel, čím větší tim lepší...větší potrubí je dobrý pro motory s turbem, nebo popřípadě když motor pracuje pořád v otáčkách někde u pravýho konce otáčkoměru...u atmosféry se využívá energie co ty plyny maj-menší průměr, rychlejší výplach...ve většim průměru se to akorát bude rychleji ochlazovat a točit..rozdíl jakou energii mají plyny u sériovýho průměru a u vejfuku z 1,9 na konci je celkem značnej.
Re: levne zvyseni vykonu
ja zas neveril co udela netesnot vyfuku, unikalo mi to ve spoji s lambdou aji u koncoveho dilu, koupil sem pruchozi stred od JP upozornoval jsem je, ze to chci na 1.6ku a pošlou mi trubku co ma uplne stejny prumer jak kat, takze sem si chvilku zanadaval a pak s mensima upravama sem to tam dostal, komplet zatesnil tim tmelem na vyfuky a svete div se, je to o dost zivejsi a uz to konecne hrabe i na dvojku
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..