šrouby z parohů na 1.díl

Hondza
Příspěvky: 33
Registrován: stř 27. lis 2013 17:48:34
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

šrouby z parohů na 1.díl

Příspěvek od Hondza »

Ahoj.Zjistil jsem včera že jeden z těch 4 šroubů je urvaný takže mě to drželo na třech,chtěl jsem měnit 1. díl tak jsem to přesto sundal a pak zjistil že ten nový 1. díl tam nechci,je to polský aušus a přijde mě i jinej o kousek.Dal jsem zpět starý díl ale aspon nové těsnění(ty brejle),no a dotáhl ty tři šrouby a přijde mě že ted prdí a přesně v těch místech.Dotáhl jsem to snad poctivě,těsnění tam šlo docela blbě ale šlo tak nevím kde vznikla netěsnost.Jinak kdybych chtěl ty štefty nějak opravovat nebo měnit tak to asi nejde že?Jedině vyměnit parohy?Díky za tipy ;)
Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 1196
Registrován: úte 19. srp 2008 14:12:32
Bydliště: Mladá boleslav/ Žatec

Re: šrouby z parohů na 1.díl

Příspěvek od Vasek »

jak jsi správně napsal, jsou to pouze štefty, takže vyměnit jdou. Akorát pokud ten zbytek nejde chytit do kleští a vytočit, tak zbývá jenom svářečka...
PS: já mam taky na spoji parohy- svody jen 3 štefty (jeden tam cyhbí už od koupi), svody jsem měnil a nikde to nefouká. Tak zkus třeba jiný těsnění.
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat ;-)
Hondza
Příspěvky: 33
Registrován: stř 27. lis 2013 17:48:34
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: šrouby z parohů na 1.díl

Příspěvek od Hondza »

Jasný děkuju a omlouvám se ale nejsem strojař takže přesně nevím co je šteft jen jsem to někde slyšel :lol:
Uživatelský avatar
panjawa
Příspěvky: 37
Registrován: stř 25. bře 2009 20:47:55
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: šrouby z parohů na 1.díl

Příspěvek od panjawa »

To co ty považuješ za šruby, sou právě ty štefty. On to svým způsobem šrub je, ale akorát nemá šestihran na klíč, no a povoluje a utahuje se tak že na konci který zůstává nezašrubovaný se proti sobě utáhnou dvě matice, ( kontramatky) ale na fest. Když utahuješ, tak klíč na tu co je blíž ke konci co zůstane venku a když povoluješ tak na tu spodní. Parohy měnit nemusíš, až bude tepleji, tak je sundej a zajdi někam do zámečnické dílny a tam tě pomůžou ( snad ), ale nejdřív se sněma domluv a to i na ceně.
RIDE TO LIVE - LIVE TO RIDE
p.s.
Příspěvky: 260
Registrován: sob 14. lis 2009 15:02:51
Bydliště: Nová Role
Kontaktovat uživatele:

Re: šrouby z parohů na 1.díl

Příspěvek od p.s. »

vono na ty zalomený štefty ani mnohdy svářečka nezabere ted sem dělal oktu a taky 3 sem utrh museli ven parohy a venku sem utrhl i ty kousky co přečuhovali tak přišla na řadu vrtačka,závitníky a nové štefty
jinak s tím polským dílem až takovej šunt to zas neni a mnohdy vydrží stejně jak třeba tyll
ten díl je v podstatě stejnej akorát jednou sem se setkal stím že to mělo kapku větší ohyb a ten vejfuk se kapku hůř napojoval na středový díl
ted sem dělal tátovu 1,6ku kombi všechny tři díly polskej izawit a při montáži nebyl jedinej problém vše pasovalo jak má
a co se týče toho foukajícího těsnění můžeš ho potřít pastou na spoje výfuků či kamnářským tmelem občas to taky dělám :thumright:
Odpovědět