Karsit - ukončenie výroby

Zaki
Příspěvky: 170
Registrován: pon 17. srp 2009 1:56:10
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Zaki »

Viete mi niekto poradiť čo použiť na feldu namiesto vyfukov Karsit, keďže sa už nevyrábajú? Dá sa ešte kúpiť vyfuk priamo v škodovke?
Len mi prosím nikto nenapíšte Tyll, alebo Bosal. To si radšej kúpim polsko za pár korún a prevarím uchyty, aby sedel.
Uživatelský avatar
Michelin1
Příspěvky: 2975
Registrován: pát 09. led 2009 21:06:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Michelin1 »

Udelat si celej vyfuk svuj v nerezu... Jinak to nevidim
Fela 1.3 race car, TDi power
http://picasaweb.google.com/info.michelin
emge

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od emge »

MTS.
Vyskúšal som Tyll aj Bosal a MTS je z nich nakvalitnejší.
ferdamravenec
Příspěvky: 4170
Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
Bydliště: Horní Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od ferdamravenec »

pánové , kdo jste kupoval jaký výfuk ? spokojenost ? ...............
vyřadil jsem tyll , bosal
zajímá ten MTS , autosona ( s tím mám dobrou zkušenost , ale taky se nějak stává nedostatkovým) , karsit asi neseženu ,
dost kvalitní by měl být eberspacher (ale ta cena , kolem 1500 za díl )
Matuhsch
Příspěvky: 1116
Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
Bydliště: Modřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Matuhsch »

ja mam favo svod - trubka jp - zadek mts, kvalita vyborna akorat delaji jeden vyfuk pro facko i feldu - rozdil je akorat v koncovce.. předtim tam byl izawit a taky ok, vydržel 5 let, ve vnitř to nema žádný přepážky ani vatu tak se tam nema co vysypat a přicpat, střed je vpodstate pruchozi, hlučnost ok :) tyll je shit a bosal taky
Obrázek
Obrázek
ferdamravenec
Příspěvky: 4170
Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
Bydliště: Horní Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od ferdamravenec »

takže jsem , oslovil kdekoho (prodejny,e-shopy,...) ,
ještě jsem dostal nabídku na výfuk DAN , nemám k tomu hodnocení , ale myslím že jsem hi měl na jedný 1203 a asi nebyl špatnej ,
v nedalekých autodílech (30km) mi dokázali objednat origo , střed+konec 1,6com za cca 2200,-
(dnes objednán )
mar
Příspěvky: 3
Registrován: úte 27. led 2015 20:04:13

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od mar »

Kup si Tyll, Karsit bol HUMUS -minimalne stred 1,9D. Neviem kto na to prišiel že to je niečo super.
ferdamravenec
Příspěvky: 4170
Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
Bydliště: Horní Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od ferdamravenec »

karsit - originál ,
tyll - http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/ ... 230002.jpg a to bych si měl koupit ?

jináč zítra si pro výfuk jedu už je na prodejně
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Honza_t »

mar: to máš nějaký pomotaný ne? Nic lepšího než karsit není. Vydrží klidně 8-10 let (děda s nim jezdil dokonce 13 let). Tyll je sračka na dvě zimy.
Uživatelský avatar
Pawlick
Příspěvky: 674
Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Pawlick »

Mně vydržel střední+zadní Tyll 5,5 roku - 65 tis km. Spíše delší trasy. Za ty prachy neřeším...

Pitva níže - střed výbornej, zadní vysypanej.

http://pawlick.rajce.idnes.cz/vymena_vyfuku
Obrázek Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Honza_t »

Já bych to za ty prachy řešil, protože stával stejně jak tyll, tak karsit = neni důvod kupovat sráč. A i v dnešním výběru budou rozdíly. Ale je to i o zpracování - někdo se vykašle na dvojitej obal a vatu mezi vrstvama, tak leze hluk přes obal, někdo nedává ani do koncáku perforovaný trubky s vatou, takže to taky tak netlumí atd. (nevím teď z hlavy jestli je to případ tyllu, ale vypadá to tak, protože po výměně karsitu za tyll bylo slyšet že to řve víc hned na první nastartování). A středový tlumiče jsem už viděl asi ve 3 verzích, co výrobce to originální zpracování (někdy dost špuntoidní vzhledem k průtoku plynů, někdy se zase šetřilo až tak že je to pro výkon nejlepší - jen děrovaná trubka (ikdyž vata by tam bejt mohla, ale to už by je stálo o 20kč víc)). A nakonec některý maj trubky naohybaný dokonce blbě a nesedí to. Jo dá se koupit ledacos. Já zatím upravuju střeďáky sračky a smířím se s tím že to vydrží chvíli, ale taky inklinuju k bodu že si nechám udělat jeden pořádnej z nerezu.

Střední díl má děda ještě původní - 16 let s tím, že teď je na něm zvenku vidět že začíná koroze. Takhle vypadá koncák karsit po 13 letech:
Obrázek

Jo a ještě jedna perlička, karsit měl normální velkej rozměr koncovky - tyll má už na první pohled menší... co je k tomu vedlo...
Uživatelský avatar
103457
_________________
_________________
Příspěvky: 11153
Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od 103457 »

Já už jedu na svý 1,6ce pátým rokem střed i konec z diesla a naprosto v pohodě nepozoruju žádné změny, nějaké rachocení. Hluk byl hned po nastartování stejný, jen na volnoběh je to brumlání hlasitější. Diesl má i větší trubky, takže asi nehrozí nějaké přidušení motoru.
mar
Příspěvky: 3
Registrován: úte 27. led 2015 20:04:13

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od mar »

[quote="Honza_t"]mar: to máš nějaký pomotaný ne? Nic lepšího než karsit není.

-Bohužial sa bojím že až tak to pomotané nemám. Začneme pekne poporiadku:Cca pred 6-7mimi rokmi som si kúpil na
favorit v rámci "light-tuningu" stredný a zadný tlmič 1,9 -s tým že nechcem žiadny rachot, ale tiche nenapadne auto, - po namontovaní
následovalo veľmi milé prekvapenie -rachot hluk výrazne vyšši než som chcel, rozoberanim a skúšanim som zistil, že stredný tlmič
absolútne nič, ale totálne nič netlmí. Samozrejme že doklad o kúpe som niekde oddžubal, navyše na favorit som jeden úchyt musel
prevariť, -tak z reklamácie nič nebolo. Po nejakom čase som si uvedomil že " -originál tlmič je okrúhly-plnopriechod a ja mám
OVAL," tak som doňho nejako cez vstupnu trubku nazrel -a vnútri miesto plnopriechodu sú 4 trubky vedľa seba pravdepodobne uchytené
v dvoch priečkach.

A teraz konečne, -malé rozuzlenie: -stredný tlmič je Karsit, a zadný Tyll.
Tak ako môže byť tento zkurvený zmetok prvovýroba, keď to má úplne iný tvar, o črevách nehovoriac ! Je to humus! humus! humus!
Mám ich na aute dodnes pričom hlavne tlmenie hluku obstaráva tu toľko okydávany Tyll. -Výsledny zvuk by sa tu 95% páčil a možno by
niektorí neudržali semeno, ale to som aj z ohľadom na audio nechcel.

Je mi jasné že tento boj proti posranému Karsitu nemám šancu zvrátiť, hlavne keď tu jeden z bohov tohto fóra Dedla napísal že jedine
Karsit a ostatne je hnoj, ale

VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!
VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!
VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!

P.S. Teraz som sa tak dožral že ho niekedy vyoperujem a nafotim.
P.P.S Fotky starých zhnitých Tyllov ma majú presvedčiť o nekvalite,-neviem aké sú staré tie tlmiče. Moje majú cca 6-7rokov a ešte jeden funguje
a stredny nehnije,(jedine plus) -o funkcii memôže byť reč. Keď vidím zhnity Tyll a ešte stále je v ňom vata -som veľmi spokojný.
Naposledy upravil(a) mar dne stř 29. dub 2015 21:48:41, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Maty
__________________
__________________
Příspěvky: 5680
Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
Bydliště: Liberec 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Maty »

Nafoť ;)

Karsit jsem měl už několikrát otevřený a nikdy jsem tam žádnej problém nenašel. Na autě mě fungoval parádně. Za mě si na něj nemůžu stěžovat.....
To že je něco původně kulatého a potom oválného? .... koukni se na tlumiče z dnešních aut a najdi mě nějakej kulatej.
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Honza_t »

mar: co k tomu dodat... zní to jako bys celou dobu mluvil o tyllu, kde by to odpovídalo. Zajímavý, že jsi jeden proti zbytku fóra, kterej na karsit nedá dopustit. Karsit je prvovýroba, s ním to vyjelo z fabriky. Tyll, bosal, a já nevím co ještě, vždycky byly a budou sračky.
mar
Příspěvky: 3
Registrován: úte 27. led 2015 20:04:13

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od mar »

Ono je to tak: toto fórum som objavil asi pred 3-4 rokmi. Začal som tu čítať, -nejake nápady som si aplikoval na aute
-dočítal sa že Tyll je hnoj, -a kedže o zadnom tlmiči som vedel že je to Tyll bol som v tom, že aj stred je Tyll -a nenavidel
som ho. Aké bolo moje prekvapenie keď som nedávno na zdviháku zistil že stred je Karsit. Mal som ho v tej chvíli prestať
nenavidieť??? (stredny tlmič)
-Ide tu o to: prvovýroba 1,9 má stred plnopriechod (niečo medzi tunermi známe ako rezonator) a Karsit 1,9 štyri trubky
vedľa seba ktoré po odmontovaní zadneho tlmiča, revu neskutočnym spôsobom,-možno viac ako bez tlmiča.
TAK AKO TO MˇOŽE BYŤ PRVOVÝROBA -ked je vnútri niečo úplne ine?
a hlavne nefunkčne. Je známe že si výrobcovia začali zjednodušovať vnutro či už kvôli nakladom alebo aby im to pasovalo na ich stroje
ale 1,9 Karsit je absolútne nefunkčny. Neviem ako 1,3 ale ja už im neverím. A kedže už ukončili výrobu, napísal som tu
niekomu aby si kúpil najmenši hnoj na trhu -Tyll. Keď je v ponuke menší hnoj -sem s tým.
Kuk1
Příspěvky: 424
Registrován: ned 19. črc 2009 21:50:23
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Kuk1 »

mar píše:Samozrejme že doklad o kúpe som niekde oddžubal, navyše na favorit som jeden úchyt musel
prevariť, -tak z reklamácie nič nebolo.

Úchyt jsi musel převařit proto, že felda má jeden úchyt středového tlumiče přichycen na pás, který drží nádrž. Takže na Favorita to nebude pasovat bez úprav nikdy. Fávo má oba úchyty pro střední díl přivařeny v karoserii.

Po nejakom čase som si uvedomil že " -originál tlmič je okrúhly-plnopriechod a ja mám
OVAL,"

Pokud srovnáváš středové tlumiče pro motory 1.3 a 1.9, tak 1.3 a 1.6 mají vždy těleso tlumiče oválného tvaru a 1.9 mají vždy tlumič středového tvaru. Dáno vnitřní konstrukcí (každý výrobce si to zmrví jinak)

To je jen malé doplnění k tvému příspěvku. Mám osobní zkušenost s posledním dílem Polmostrów na feldu 1.6 combi a horší šmejd jsem neviděl (možná jen Bosal a Walker). Nedávno jsem kupoval střední díl TYLL a porovnal jsem ho s Karsitem a Karsit má přesněji udělané držáky výfuku. TYLL je v tomhle docela mimo, mohly by to zlepšit.
Matuhsch
Příspěvky: 1116
Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
Bydliště: Modřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od Matuhsch »

Ja mel Izawit a ok, ted mam MTS a taky slusna kvalita
Obrázek
Obrázek
ferdamravenec
Příspěvky: 4170
Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
Bydliště: Horní Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od ferdamravenec »

...............................-Ide tu o to: prvovýroba 1,9 má stred plnopriechod (niečo medzi tunermi známe ako rezonator) a Karsit 1,9 štyri trubky
vedľa seba ktoré po odmontovaní zadneho tlmiča, revu neskutočnym spôsobom,-možno viac ako bez tlmiča. ..............

střed je jen rezonátor , tj částečně upraví pulsy výfukových plynů , konec je tlumič , ten tlumí hluk a proudění plynů

...............vidím zhnity Tyll a ešte stále je v ňom vata..............

a to je to špatný , díky tomu že je dvouplášťovej vypadá dlouho hezky , krom toho že se ve vatě drží voda , tak vata se nacpe na konec plyny neodchází , .......................


tohle je AUTO-SONA http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/ ... 230003.jpg
je to po rozlítaným katu , zpátky jsem to zavřel zavařil a ještě s ním jezdím , jak byl starej nevím ale auto tu je od května 2010
je jen jednoplášťovej , a taky má oblouk nad nápravou vyšší o 4cm oproti tyllu , švagrový vydržel tyll necelýho 1,5 roku
emge

Re: Karsit - ukončenie výroby

Příspěvek od emge »

mar píše:...po namontovaní následovalo veľmi milé prekvapenie -rachot hluk výrazne vyšši než som chcel, rozoberanim a skúšanim som zistil, že stredný tlmič
absolútne nič, ale totálne nič netlmí...

To si objavil "ameriku" :D Stredný diel je len expanzná komora, pokiaľ dobre viem, zabezpečuje správny "protitlak" pre motor. Hluk tlmí práve ten zadný diel, ktorý chváliš :?:
Karsit výfuk nepoznám, originál bol na mojej Felicii Leistritz (stred v jednom kuse s katalyzátorom). Ako som už v minulosti napísal, vyskúšal som Tyll, Bosal a MTS. Tyll bol jednoznačne najväčší šmejd. Moja skúsenosť z roku 2012: "Tyll má od originálu veľmi ďaleko. Mal som zadný diel, od počiatku bol hlučný, auto išlo "ťažšie" do vyšších otáčok a keď som ho po cca 1,5 roku menil, tak už "hrkal"."
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 52&t=17057
Bosal mal tiež krátku životnosť, ale aspoň fungoval.
Teraz mám tretí rok komplet MTS a stále som spokojný. U mňa po origináli najlepší výfuk.
Odpovědět