Karsit - ukončenie výroby
-
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon 17. srp 2009 1:56:10
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Karsit - ukončenie výroby
Viete mi niekto poradiť čo použiť na feldu namiesto vyfukov Karsit, keďže sa už nevyrábajú? Dá sa ešte kúpiť vyfuk priamo v škodovke?
Len mi prosím nikto nenapíšte Tyll, alebo Bosal. To si radšej kúpim polsko za pár korún a prevarím uchyty, aby sedel.
Len mi prosím nikto nenapíšte Tyll, alebo Bosal. To si radšej kúpim polsko za pár korún a prevarím uchyty, aby sedel.
- Michelin1
- Příspěvky: 2975
- Registrován: pát 09. led 2009 21:06:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
Udelat si celej vyfuk svuj v nerezu... Jinak to nevidim
Fela 1.3 race car, TDi power
http://picasaweb.google.com/info.michelin
http://picasaweb.google.com/info.michelin
Re: Karsit - ukončenie výroby
MTS.
Vyskúšal som Tyll aj Bosal a MTS je z nich nakvalitnejší.
Vyskúšal som Tyll aj Bosal a MTS je z nich nakvalitnejší.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
pánové , kdo jste kupoval jaký výfuk ? spokojenost ? ...............
vyřadil jsem tyll , bosal
zajímá ten MTS , autosona ( s tím mám dobrou zkušenost , ale taky se nějak stává nedostatkovým) , karsit asi neseženu ,
dost kvalitní by měl být eberspacher (ale ta cena , kolem 1500 za díl )
vyřadil jsem tyll , bosal
zajímá ten MTS , autosona ( s tím mám dobrou zkušenost , ale taky se nějak stává nedostatkovým) , karsit asi neseženu ,
dost kvalitní by měl být eberspacher (ale ta cena , kolem 1500 za díl )
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
ja mam favo svod - trubka jp - zadek mts, kvalita vyborna akorat delaji jeden vyfuk pro facko i feldu - rozdil je akorat v koncovce.. předtim tam byl izawit a taky ok, vydržel 5 let, ve vnitř to nema žádný přepážky ani vatu tak se tam nema co vysypat a přicpat, střed je vpodstate pruchozi, hlučnost ok tyll je shit a bosal taky
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
takže jsem , oslovil kdekoho (prodejny,e-shopy,...) ,
ještě jsem dostal nabídku na výfuk DAN , nemám k tomu hodnocení , ale myslím že jsem hi měl na jedný 1203 a asi nebyl špatnej ,
v nedalekých autodílech (30km) mi dokázali objednat origo , střed+konec 1,6com za cca 2200,-
(dnes objednán )
ještě jsem dostal nabídku na výfuk DAN , nemám k tomu hodnocení , ale myslím že jsem hi měl na jedný 1203 a asi nebyl špatnej ,
v nedalekých autodílech (30km) mi dokázali objednat origo , střed+konec 1,6com za cca 2200,-
(dnes objednán )
Re: Karsit - ukončenie výroby
Kup si Tyll, Karsit bol HUMUS -minimalne stred 1,9D. Neviem kto na to prišiel že to je niečo super.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
karsit - originál ,
tyll - http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/ ... 230002.jpg a to bych si měl koupit ?
jináč zítra si pro výfuk jedu už je na prodejně
tyll - http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/ ... 230002.jpg a to bych si měl koupit ?
jináč zítra si pro výfuk jedu už je na prodejně
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
mar: to máš nějaký pomotaný ne? Nic lepšího než karsit není. Vydrží klidně 8-10 let (děda s nim jezdil dokonce 13 let). Tyll je sračka na dvě zimy.
- Pawlick
- Příspěvky: 674
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
Mně vydržel střední+zadní Tyll 5,5 roku - 65 tis km. Spíše delší trasy. Za ty prachy neřeším...
Pitva níže - střed výbornej, zadní vysypanej.
http://pawlick.rajce.idnes.cz/vymena_vyfuku
Pitva níže - střed výbornej, zadní vysypanej.
http://pawlick.rajce.idnes.cz/vymena_vyfuku
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
Já bych to za ty prachy řešil, protože stával stejně jak tyll, tak karsit = neni důvod kupovat sráč. A i v dnešním výběru budou rozdíly. Ale je to i o zpracování - někdo se vykašle na dvojitej obal a vatu mezi vrstvama, tak leze hluk přes obal, někdo nedává ani do koncáku perforovaný trubky s vatou, takže to taky tak netlumí atd. (nevím teď z hlavy jestli je to případ tyllu, ale vypadá to tak, protože po výměně karsitu za tyll bylo slyšet že to řve víc hned na první nastartování). A středový tlumiče jsem už viděl asi ve 3 verzích, co výrobce to originální zpracování (někdy dost špuntoidní vzhledem k průtoku plynů, někdy se zase šetřilo až tak že je to pro výkon nejlepší - jen děrovaná trubka (ikdyž vata by tam bejt mohla, ale to už by je stálo o 20kč víc)). A nakonec některý maj trubky naohybaný dokonce blbě a nesedí to. Jo dá se koupit ledacos. Já zatím upravuju střeďáky sračky a smířím se s tím že to vydrží chvíli, ale taky inklinuju k bodu že si nechám udělat jeden pořádnej z nerezu.
Střední díl má děda ještě původní - 16 let s tím, že teď je na něm zvenku vidět že začíná koroze. Takhle vypadá koncák karsit po 13 letech:
Jo a ještě jedna perlička, karsit měl normální velkej rozměr koncovky - tyll má už na první pohled menší... co je k tomu vedlo...
Střední díl má děda ještě původní - 16 let s tím, že teď je na něm zvenku vidět že začíná koroze. Takhle vypadá koncák karsit po 13 letech:
Jo a ještě jedna perlička, karsit měl normální velkej rozměr koncovky - tyll má už na první pohled menší... co je k tomu vedlo...
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
Já už jedu na svý 1,6ce pátým rokem střed i konec z diesla a naprosto v pohodě nepozoruju žádné změny, nějaké rachocení. Hluk byl hned po nastartování stejný, jen na volnoběh je to brumlání hlasitější. Diesl má i větší trubky, takže asi nehrozí nějaké přidušení motoru.
Re: Karsit - ukončenie výroby
[quote="Honza_t"]mar: to máš nějaký pomotaný ne? Nic lepšího než karsit není.
-Bohužial sa bojím že až tak to pomotané nemám. Začneme pekne poporiadku:Cca pred 6-7mimi rokmi som si kúpil na
favorit v rámci "light-tuningu" stredný a zadný tlmič 1,9 -s tým že nechcem žiadny rachot, ale tiche nenapadne auto, - po namontovaní
následovalo veľmi milé prekvapenie -rachot hluk výrazne vyšši než som chcel, rozoberanim a skúšanim som zistil, že stredný tlmič
absolútne nič, ale totálne nič netlmí. Samozrejme že doklad o kúpe som niekde oddžubal, navyše na favorit som jeden úchyt musel
prevariť, -tak z reklamácie nič nebolo. Po nejakom čase som si uvedomil že " -originál tlmič je okrúhly-plnopriechod a ja mám
OVAL," tak som doňho nejako cez vstupnu trubku nazrel -a vnútri miesto plnopriechodu sú 4 trubky vedľa seba pravdepodobne uchytené
v dvoch priečkach.
A teraz konečne, -malé rozuzlenie: -stredný tlmič je Karsit, a zadný Tyll.
Tak ako môže byť tento zkurvený zmetok prvovýroba, keď to má úplne iný tvar, o črevách nehovoriac ! Je to humus! humus! humus!
Mám ich na aute dodnes pričom hlavne tlmenie hluku obstaráva tu toľko okydávany Tyll. -Výsledny zvuk by sa tu 95% páčil a možno by
niektorí neudržali semeno, ale to som aj z ohľadom na audio nechcel.
Je mi jasné že tento boj proti posranému Karsitu nemám šancu zvrátiť, hlavne keď tu jeden z bohov tohto fóra Dedla napísal že jedine
Karsit a ostatne je hnoj, ale
VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!
VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!
VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!
P.S. Teraz som sa tak dožral že ho niekedy vyoperujem a nafotim.
P.P.S Fotky starých zhnitých Tyllov ma majú presvedčiť o nekvalite,-neviem aké sú staré tie tlmiče. Moje majú cca 6-7rokov a ešte jeden funguje
a stredny nehnije,(jedine plus) -o funkcii memôže byť reč. Keď vidím zhnity Tyll a ešte stále je v ňom vata -som veľmi spokojný.
-Bohužial sa bojím že až tak to pomotané nemám. Začneme pekne poporiadku:Cca pred 6-7mimi rokmi som si kúpil na
favorit v rámci "light-tuningu" stredný a zadný tlmič 1,9 -s tým že nechcem žiadny rachot, ale tiche nenapadne auto, - po namontovaní
následovalo veľmi milé prekvapenie -rachot hluk výrazne vyšši než som chcel, rozoberanim a skúšanim som zistil, že stredný tlmič
absolútne nič, ale totálne nič netlmí. Samozrejme že doklad o kúpe som niekde oddžubal, navyše na favorit som jeden úchyt musel
prevariť, -tak z reklamácie nič nebolo. Po nejakom čase som si uvedomil že " -originál tlmič je okrúhly-plnopriechod a ja mám
OVAL," tak som doňho nejako cez vstupnu trubku nazrel -a vnútri miesto plnopriechodu sú 4 trubky vedľa seba pravdepodobne uchytené
v dvoch priečkach.
A teraz konečne, -malé rozuzlenie: -stredný tlmič je Karsit, a zadný Tyll.
Tak ako môže byť tento zkurvený zmetok prvovýroba, keď to má úplne iný tvar, o črevách nehovoriac ! Je to humus! humus! humus!
Mám ich na aute dodnes pričom hlavne tlmenie hluku obstaráva tu toľko okydávany Tyll. -Výsledny zvuk by sa tu 95% páčil a možno by
niektorí neudržali semeno, ale to som aj z ohľadom na audio nechcel.
Je mi jasné že tento boj proti posranému Karsitu nemám šancu zvrátiť, hlavne keď tu jeden z bohov tohto fóra Dedla napísal že jedine
Karsit a ostatne je hnoj, ale
VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!
VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!
VIVAT UKONČENIU VÝROBY KARSITU!!!!!
P.S. Teraz som sa tak dožral že ho niekedy vyoperujem a nafotim.
P.P.S Fotky starých zhnitých Tyllov ma majú presvedčiť o nekvalite,-neviem aké sú staré tie tlmiče. Moje majú cca 6-7rokov a ešte jeden funguje
a stredny nehnije,(jedine plus) -o funkcii memôže byť reč. Keď vidím zhnity Tyll a ešte stále je v ňom vata -som veľmi spokojný.
Naposledy upravil(a) mar dne stř 29. dub 2015 21:48:41, celkem upraveno 2 x.
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
Nafoť
Karsit jsem měl už několikrát otevřený a nikdy jsem tam žádnej problém nenašel. Na autě mě fungoval parádně. Za mě si na něj nemůžu stěžovat.....
To že je něco původně kulatého a potom oválného? .... koukni se na tlumiče z dnešních aut a najdi mě nějakej kulatej.
Karsit jsem měl už několikrát otevřený a nikdy jsem tam žádnej problém nenašel. Na autě mě fungoval parádně. Za mě si na něj nemůžu stěžovat.....
To že je něco původně kulatého a potom oválného? .... koukni se na tlumiče z dnešních aut a najdi mě nějakej kulatej.
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
mar: co k tomu dodat... zní to jako bys celou dobu mluvil o tyllu, kde by to odpovídalo. Zajímavý, že jsi jeden proti zbytku fóra, kterej na karsit nedá dopustit. Karsit je prvovýroba, s ním to vyjelo z fabriky. Tyll, bosal, a já nevím co ještě, vždycky byly a budou sračky.
Re: Karsit - ukončenie výroby
Ono je to tak: toto fórum som objavil asi pred 3-4 rokmi. Začal som tu čítať, -nejake nápady som si aplikoval na aute
-dočítal sa že Tyll je hnoj, -a kedže o zadnom tlmiči som vedel že je to Tyll bol som v tom, že aj stred je Tyll -a nenavidel
som ho. Aké bolo moje prekvapenie keď som nedávno na zdviháku zistil že stred je Karsit. Mal som ho v tej chvíli prestať
nenavidieť??? (stredny tlmič)
-Ide tu o to: prvovýroba 1,9 má stred plnopriechod (niečo medzi tunermi známe ako rezonator) a Karsit 1,9 štyri trubky
vedľa seba ktoré po odmontovaní zadneho tlmiča, revu neskutočnym spôsobom,-možno viac ako bez tlmiča.
TAK AKO TO MˇOŽE BYŤ PRVOVÝROBA -ked je vnútri niečo úplne ine?
a hlavne nefunkčne. Je známe že si výrobcovia začali zjednodušovať vnutro či už kvôli nakladom alebo aby im to pasovalo na ich stroje
ale 1,9 Karsit je absolútne nefunkčny. Neviem ako 1,3 ale ja už im neverím. A kedže už ukončili výrobu, napísal som tu
niekomu aby si kúpil najmenši hnoj na trhu -Tyll. Keď je v ponuke menší hnoj -sem s tým.
-dočítal sa že Tyll je hnoj, -a kedže o zadnom tlmiči som vedel že je to Tyll bol som v tom, že aj stred je Tyll -a nenavidel
som ho. Aké bolo moje prekvapenie keď som nedávno na zdviháku zistil že stred je Karsit. Mal som ho v tej chvíli prestať
nenavidieť??? (stredny tlmič)
-Ide tu o to: prvovýroba 1,9 má stred plnopriechod (niečo medzi tunermi známe ako rezonator) a Karsit 1,9 štyri trubky
vedľa seba ktoré po odmontovaní zadneho tlmiča, revu neskutočnym spôsobom,-možno viac ako bez tlmiča.
TAK AKO TO MˇOŽE BYŤ PRVOVÝROBA -ked je vnútri niečo úplne ine?
a hlavne nefunkčne. Je známe že si výrobcovia začali zjednodušovať vnutro či už kvôli nakladom alebo aby im to pasovalo na ich stroje
ale 1,9 Karsit je absolútne nefunkčny. Neviem ako 1,3 ale ja už im neverím. A kedže už ukončili výrobu, napísal som tu
niekomu aby si kúpil najmenši hnoj na trhu -Tyll. Keď je v ponuke menší hnoj -sem s tým.
Re: Karsit - ukončenie výroby
To je jen malé doplnění k tvému příspěvku. Mám osobní zkušenost s posledním dílem Polmostrów na feldu 1.6 combi a horší šmejd jsem neviděl (možná jen Bosal a Walker). Nedávno jsem kupoval střední díl TYLL a porovnal jsem ho s Karsitem a Karsit má přesněji udělané držáky výfuku. TYLL je v tomhle docela mimo, mohly by to zlepšit.mar píše:Samozrejme že doklad o kúpe som niekde oddžubal, navyše na favorit som jeden úchyt musel
prevariť, -tak z reklamácie nič nebolo.
Úchyt jsi musel převařit proto, že felda má jeden úchyt středového tlumiče přichycen na pás, který drží nádrž. Takže na Favorita to nebude pasovat bez úprav nikdy. Fávo má oba úchyty pro střední díl přivařeny v karoserii.
Po nejakom čase som si uvedomil že " -originál tlmič je okrúhly-plnopriechod a ja mám
OVAL,"
Pokud srovnáváš středové tlumiče pro motory 1.3 a 1.9, tak 1.3 a 1.6 mají vždy těleso tlumiče oválného tvaru a 1.9 mají vždy tlumič středového tvaru. Dáno vnitřní konstrukcí (každý výrobce si to zmrví jinak)
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karsit - ukončenie výroby
...............................-Ide tu o to: prvovýroba 1,9 má stred plnopriechod (niečo medzi tunermi známe ako rezonator) a Karsit 1,9 štyri trubky
vedľa seba ktoré po odmontovaní zadneho tlmiča, revu neskutočnym spôsobom,-možno viac ako bez tlmiča. ..............
střed je jen rezonátor , tj částečně upraví pulsy výfukových plynů , konec je tlumič , ten tlumí hluk a proudění plynů
...............vidím zhnity Tyll a ešte stále je v ňom vata..............
a to je to špatný , díky tomu že je dvouplášťovej vypadá dlouho hezky , krom toho že se ve vatě drží voda , tak vata se nacpe na konec plyny neodchází , .......................
tohle je AUTO-SONA http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/ ... 230003.jpg
je to po rozlítaným katu , zpátky jsem to zavřel zavařil a ještě s ním jezdím , jak byl starej nevím ale auto tu je od května 2010
je jen jednoplášťovej , a taky má oblouk nad nápravou vyšší o 4cm oproti tyllu , švagrový vydržel tyll necelýho 1,5 roku
vedľa seba ktoré po odmontovaní zadneho tlmiča, revu neskutočnym spôsobom,-možno viac ako bez tlmiča. ..............
střed je jen rezonátor , tj částečně upraví pulsy výfukových plynů , konec je tlumič , ten tlumí hluk a proudění plynů
...............vidím zhnity Tyll a ešte stále je v ňom vata..............
a to je to špatný , díky tomu že je dvouplášťovej vypadá dlouho hezky , krom toho že se ve vatě drží voda , tak vata se nacpe na konec plyny neodchází , .......................
tohle je AUTO-SONA http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/ ... 230003.jpg
je to po rozlítaným katu , zpátky jsem to zavřel zavařil a ještě s ním jezdím , jak byl starej nevím ale auto tu je od května 2010
je jen jednoplášťovej , a taky má oblouk nad nápravou vyšší o 4cm oproti tyllu , švagrový vydržel tyll necelýho 1,5 roku
Re: Karsit - ukončenie výroby
To si objavil "ameriku" :D Stredný diel je len expanzná komora, pokiaľ dobre viem, zabezpečuje správny "protitlak" pre motor. Hluk tlmí práve ten zadný diel, ktorý chváliš :?:mar píše:...po namontovaní následovalo veľmi milé prekvapenie -rachot hluk výrazne vyšši než som chcel, rozoberanim a skúšanim som zistil, že stredný tlmič
absolútne nič, ale totálne nič netlmí...
Karsit výfuk nepoznám, originál bol na mojej Felicii Leistritz (stred v jednom kuse s katalyzátorom). Ako som už v minulosti napísal, vyskúšal som Tyll, Bosal a MTS. Tyll bol jednoznačne najväčší šmejd. Moja skúsenosť z roku 2012: "Tyll má od originálu veľmi ďaleko. Mal som zadný diel, od počiatku bol hlučný, auto išlo "ťažšie" do vyšších otáčok a keď som ho po cca 1,5 roku menil, tak už "hrkal"."
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 52&t=17057
Bosal mal tiež krátku životnosť, ale aspoň fungoval.
Teraz mám tretí rok komplet MTS a stále som spokojný. U mňa po origináli najlepší výfuk.