1.díl vyfuku a kat. smrad spalene gumy nebo plast nutné :-(
1.díl vyfuku a kat. smrad spalene gumy nebo plast nutné :-(
ahoj potrebuju poradit mezi prvnim dile a katlem je tesneni dal jsem tam jak dratenku tak i uhlikove a porad se objevuje kour pod tim chci se zeptat muzu tam dat normalni srouby a stahnout to napevno misto tech pruzin co tam jsou? bude to vadit?nebo se to za nejaky cas zatesni splodinama? je to nove cca ujeto na to 5 km
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne sob 14. bře 2015 21:59:29, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
drátěnka je naprd - pak vrže ,
určitě to dáváš do starých dílů takže to chce pořádně očistit , trochu se to musi ochodit , natvrdo ne , spíš zkusit nový pružiny , starý budou vyhřátý ,
a v neposlední řadě jak je na tom zbytek výfuku ? hlavně poslední díl , tyll dokáže být v háji už za rok - vatou se ucpává odchod z výfuku a pak si to hledá cestu kudy ven
určitě to dáváš do starých dílů takže to chce pořádně očistit , trochu se to musi ochodit , natvrdo ne , spíš zkusit nový pružiny , starý budou vyhřátý ,
a v neposlední řadě jak je na tom zbytek výfuku ? hlavně poslední díl , tyll dokáže být v háji už za rok - vatou se ucpává odchod z výfuku a pak si to hledá cestu kudy ven
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
dily jsou vpohode mel jsem to rozebrane a u puvodniho nefucelo kdyz jsem to rozebral tak to zaclo fucet mam tam uhlikove tesneni tedka a nove pruziny myslis ze si to za nejakou dobu sedne?
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
no napadla me jeste tato vec misto original sroubu bych dal ktere maji cely zavit a vice to stahnul aby ta pruzina mela vetsi pritlak a s druhe strany bych dal kontra jelikoz na to katlu je trochu blby zavit to by mohlo jit ze? a muzu na ten grafitovy krouzek hodit trochu nejakeho tesneni treba cerveny tmel jen tak jemne at to slepi dokupy?
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
Měl jsem stejný problém na starý 1,3-ce. Vyhodil jsem kroužek a vystřihl grafitové těsnění s ocelovou sítí uvnitř, spojil příruby natvrdo a hotovo. makalo to bez problémů i bez pružného spojení. Oni ty příruby nejsou nijak extra pevné, takže když dáš jinej šroub a víc utáhneš, tak se začnou ohýbat. Zkrátka druhovýroba výfuky nejsou to pravé ořechové, s tím nepočítali když to konstruktéři plánovali.
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
Takze dat pryc ty pruziny a hotovo
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
Pak třeba moznost vyndat to z auta, koupit krátkej vlnovec, riznout priruby a zkrátit podle délky vlnovce a svařit k sobě. Jenom u toho pohlidat spravne natoceni katu aby to pasovalo dál
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
to by bylo moc drahe az tak penezma nesmrdim diky moc za pomoc zitra vyzkousim ty sruby a jak ne tak to lidove kaslu
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
tak jsem to dotahnul vice a fuklo to parkrat a jen obcas snad se to zalepi casem splodinama nefouka to pravidelne ale jen obcas se objevi kour ale tak se uvidi snad mi auto nejak nechytne
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
chlapi poradte mi prosim kde sehant levne ten vlnovec mezi prvni dil a katlik to se neda stale to fuci nevim ktery na to koupit nemate nekdo odkaz nebo jake miry neco levneho diky moc za radu
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
musí tam být nějaký problém ,
jak to jde do sebe bez grafit kroužku ?
proč jsi to vůbec rozebíral když to fungovalo ,
jinak stále platí co jsem psal : a v neposlední řadě jak je na tom zbytek výfuku ? hlavně poslední díl , tyll dokáže být v háji už za rok - vatou se ucpává odchod z výfuku a pak si to hledá cestu kudy ven
nepočítej s tím že ti to ukáže poled zvenčí
jak to jde do sebe bez grafit kroužku ?
proč jsi to vůbec rozebíral když to fungovalo ,
jinak stále platí co jsem psal : a v neposlední řadě jak je na tom zbytek výfuku ? hlavně poslední díl , tyll dokáže být v háji už za rok - vatou se ucpává odchod z výfuku a pak si to hledá cestu kudy ven
nepočítej s tím že ti to ukáže poled zvenčí
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
bez grafitu to jde vpohode posledni dil je cca dva mesice novy a rozebiral jsem to kvuli tomu ze puvodni katlik byl vybrany a ja mel katlik i stim vnitrkem tak jsem to vymenil za to at je tam to co ma byt s duvodu technicke v cervnu a i citim jako by v aute neco horelo to by mohlo byt jak to profukuje a jde to do ventilace ze? smrdi to jen jak stojim kdyztak tam hodim ten vlnovec tesneni nove grafitove a porad to pobrukuje
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
Ono to možná fouká i smrdí, právě proto, že tam máš ucpanej kat.
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
Kdyz se ale podivam pres ten kat tak tam je na druhe strane dirka tak nevim hodim tam ten prazdny a je to
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
Pkud to před tím nedělalo a najednou po výměně dělá, tak je někde chyba.
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
katalyzator? co to je? na co se to pouziva? to je nejaky tezizko na stul? neco takovyho nemam ani na jednom aute
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
Re: První díl vyfuku a katalyzátor mezi tím těsnění
Uz taky nebude opravdu zbytecna vec
Re: První díl vyfuku a katalyzátor smrad spalene gumy nebo p
Prosím zkuste nekdo poradit zceho muze byt smrad v aute jen pri zastaveni na miste a nebo couvani s ventilace i pri teplem nebo studenem vzduchu se objevuje zapach palici se gumy nebo plastu ale neni nikde nic videt ze by horelo zacalo to delat jak jsem rozpojil vyfuk mezi prvnim dilem a katlem pak to tam netesni a je videt ze to tam profukuje muze to nabirat ventilace a pres pripadny bordel to je v aute citit jako spalenina? mam strach aby nekde neco nezacalo horet daval jsem tam katlik co je plny ale ted to mam demontovane a bude katlik vykuchany
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.díl vyfuku a kat. smrad spalene gumy nebo plast nutné
Nezapínat topení, nezastavovat, jezdit s otevřenýma oknama a zesílit radio
Odpověď máš v tomto topicu a psal jsem ti to i do SZ, když si se mně ptal. Takže znovu rekapitulace:
1) Tvoje auto bylo OK, nic nefoukalo, nic nesmrdělo.
2) Vymněnil jsi katalyzátor v domnění, že tvůj je špatnej, dal jsi jinej, ale nikoliv novej použitej, aby jsi neměl problém na ME
3) Spoj výfuk →kat. ti začal foukat a zjistil jsi zápach ve vozidle
4) zkoušel jsi různé způsoby utěsnění, ale bez lepšího výsledku
Mě z toho logicky vychází, že ten kat je přicpanej, proro ti plyny utíkají ve spoji a proto ti to při zastavení smrdí do vozidla. Za jízdy totiž proud vzduchu plyny odnáší za vozidlo a do vozidla tolik nejdou.
Nic víc ti tu nikdo neporadí, protože nemá věšteckou kouli, abychom viděli tvoje auto, potažmo tvoje výfukové potrubí. Je možné, že máš třeba prasklé parohy nebo volné nebo těsnění pod parohama je KO, před tím to drželo, ale jak si se do toho začal jebat, tak se mohla objevit skuinka a tou to fičí do motorového prostoru, kde to nasává ventilátor. Opět musíš zkontrolovat ty sám, mi nemůžem. Nevidím problém nastartovat a s lampou prohlédnout celé výfukové potrubí, kde to fouka. To dokáže i laik.
Odpověď máš v tomto topicu a psal jsem ti to i do SZ, když si se mně ptal. Takže znovu rekapitulace:
1) Tvoje auto bylo OK, nic nefoukalo, nic nesmrdělo.
2) Vymněnil jsi katalyzátor v domnění, že tvůj je špatnej, dal jsi jinej, ale nikoliv novej použitej, aby jsi neměl problém na ME
3) Spoj výfuk →kat. ti začal foukat a zjistil jsi zápach ve vozidle
4) zkoušel jsi různé způsoby utěsnění, ale bez lepšího výsledku
Mě z toho logicky vychází, že ten kat je přicpanej, proro ti plyny utíkají ve spoji a proto ti to při zastavení smrdí do vozidla. Za jízdy totiž proud vzduchu plyny odnáší za vozidlo a do vozidla tolik nejdou.
Nic víc ti tu nikdo neporadí, protože nemá věšteckou kouli, abychom viděli tvoje auto, potažmo tvoje výfukové potrubí. Je možné, že máš třeba prasklé parohy nebo volné nebo těsnění pod parohama je KO, před tím to drželo, ale jak si se do toho začal jebat, tak se mohla objevit skuinka a tou to fičí do motorového prostoru, kde to nasává ventilátor. Opět musíš zkontrolovat ty sám, mi nemůžem. Nevidím problém nastartovat a s lampou prohlédnout celé výfukové potrubí, kde to fouka. To dokáže i laik.
Re: 1.díl vyfuku a kat. smrad spalene gumy nebo plast nutné
ok jak bude cas tak se do toho dam nezlob se a diky
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.díl vyfuku a kat. smrad spalene gumy nebo plast nutné
Nezlobím se, jen prostě jiná rada není. Dej zpátky původní kat a zjišťuj, zda problémy přetrvávají nebo jsou pryč. Pokud vizuelně nejde zjistit problém, tak jedině vyřazovací metodou.
Re: 1.díl vyfuku a kat. smrad spalene gumy nebo plast nutné
no napadli me taky ty parohy bylo tam puvodne to tesneni nerezove tak jsem ho tam dal a tady jsem nasel ze nejlepsi je to co je na bmm to vkuse tak ho zitra koupim a dam tam tohle a mel by byt klid diky
-
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 15. srp 2013 22:56:56
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.díl vyfuku a kat. smrad spalene gumy nebo plast nutné
Ahoj, mám ten stejnej problém. Vyměnil jsem první díl výfuku, protože u katalyzátoru to bylo kolem šroubů prohnilý. Dal jsem tam nové šrouby, pružiny a originál nové těsnění. Při jízdě ve městě jsem se málem otrávil z toho smradu. Zjistil jsem, že to fouká ze strany katalyzátoru (tam jak se skosená hrana). Zkusil jsem tam dát drátěnku, ale s tou to foukalo víc. To originální uhlíkové těsnění (nebo z čeho to je..) šlo mnohem hůř nasadit na ten první díl výfuku a lépe těsnilo. Samozřejmě jsem to všechno očistil. Před výměnou nic nesmrdělo. Můžu na to použít nějaký tmel na výfuky? Myslím, že by se to asi vyřešilo koupí nového katlu, ale to dělat nechci. Možná ten profil na to těsnění v tom katlu je nějaký vychozený.. jinak si nedovedu představit, proč by to foukalo, když tam je všechno správně. Díky
-
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 15. srp 2013 22:56:56
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele: