Stránka 1 z 1

ako odpojit prvy diel vyfuku od vyf. zvodu na 1.9 felicii

Napsal: čtv 20. dub 2017 9:50:09
od guide19
Zdravim,

mam podozrenie ze mi robi problemy upchaty rozsypany katalyzator na felicii 1.9d. Poradte ako si viem doma svojpomocne
odpojit prvy diel vyfuku kde je kat od motora. Co treba pouzit a aky postup zvolit? Po spatnej montazi ake tesnenie a pastu?

Da sa vysypat ak je nejaky bordel v katalyzatore len jeho naklonenim ?

Re: ako odpojit prvy diel vyfuku od vyf. zvodu na 1.9 felici

Napsal: čtv 20. dub 2017 18:29:28
od pipo444
áký máš rok výroby ? odpojiť sa to dá priamo na zvodoch, ja mám už vlnovec-pletenec a ten je uchytený ku zvodom cez prírubu s tesnením a držia to 4 šroby. stará verzia nemala pletenec, ale trochu inak to bolo, ale musí sa to dať odpojiť od zvodov. inak trubka je na kate na pevno

Re: ako odpojit prvy diel vyfuku od vyf. zvodu na 1.9 felici

Napsal: pát 21. dub 2017 7:04:31
od guide19
mam rok vyr. 2000. Mam tam pruzny vlnovec. Neviem ako pojdu povolit tie sruby na vyfukovom zvode.
Preto som sa chcel spytat ci to niekto nerobil a ake "finty" pri povolovani pouzit.

Re: ako odpojit prvy diel vyfuku od vyf. zvodu na 1.9 felici

Napsal: pát 21. dub 2017 10:02:01
od Yetti98
Ahoj, katalizátor by měl být přišroubován samostatně po čtyřech šroubech na každé straně jinak šrouby pořádně prostříkej Wdéčkem a neb nějakým slušným olejem a nech působit, poté opatrně zkus povolovat a o5 přitahovat a znova nastříkat mazadlem a tak postupně až to půjde celkově povolit, (kupuji si v Lidlu W5 odstraňovač rzi a zároveň to maže) cena cca 45Kč vyplatí se

Re: ako odpojit prvy diel vyfuku od vyf. zvodu na 1.9 felici

Napsal: pát 21. dub 2017 14:45:20
od pipo444
na diesli nie je kat prišrobovany. trubka od zvodov je na ňom priamo. a až za katom je spona ktorá ho spája so stredným dielom
pre lepší prístup som zhodil dole sanie, šroby, resp. matky šli uplne v pohode a nič som na ne nedával. je tam akurát tesnenie, ktoré ak nepoškodíš môžeš vrátiť späť ako ja
a možno je dobré potrieť závity pastou pre vysoké teploty, nejaká medená alebo grafitová vazelína, pri spätnej montáži