Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Odpovědět
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od jirkaf »

Zatím nejlepší (přijatelnou) variantou co jsem slyšel byl výfuk jak má teď Tweety. Ten má svody fávo, střed JP a konec nějakej laďáček, ale nepamazuju výrobce, zeptej se přímo jeho. Neni to uřvaný, takový akorát.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Uživatelský avatar
Koudyc
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 20. lis 2008 19:31:15
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Koudyc »

Takže skoušel jsem už pár variant i s kamarádem co má Fáčko..
Došel jsem k závěru že nejlepší výkon má felda Kat ven,střed JP popř. jsem navařil misto tlumiče širší trubku,koncový tlumič favorit s s okrasnou koncovkou.. Má to zvuk jako s rezonátorem pisklavý při nízkých ot. tichý chod. od cca 3-4tis hlas akorát. jsem spokojen..
2. Varianta co jsem zkoušel. Kat není,střed orig,konec ladak JP.. Auto má krásny brumlavý zvuk ale na tahu to ma menší pytel pro milovníkykrásného hlasu a ne výkonu bych doporučil.

3.varianta. kat neni, střed trubka,konec JP. auto jak bez výfuku to už bylo už na i na mě moc..

za techto 14dní jsem vařil 3 vyfuky. Mě osobně felda a 2x Favorit varianta střed trubka koncák Favorit. Spokojenost..

Majitel Fava co měl střed tlumič a ladany vyfuk nwm ted co to bylo za značku.. při zkoušce jizdy místo středu trubka.. se takí rozhodl jak jsem slyšel o shánění orig.koncáku z Fava.. kvuli větší hlučnosti

Jinak když se koupí jen střed od JP a nechá se orig výfuk. hlučnost výfuku se zvedne minimálně..

Osobně říkám středové tlumiče ven newím jak je to se spotřebou.. to neřeším..

jsou to jen mé zkušenosti.. každy na to může mít jiný názor.. jelikož jsem se rozhodl jezdit sprinty tak tam trubka rozhodně u mně zustane.
Ale nepovedlo se mi naladit hlas jaky bych chtěl.. vždy je to po měr bud výkon nebo zvuk..
Ale samozrejmě kdo na to má tak konec Solieta je jistě nejlepší řešení.. :thumleft:
Sportline felda 1.3MPI r.v 97 naj.220000tis 50KW přestavba + blbůstky a Tuning ,)
Zatím nejvyšší dosažená rychlost: 175 Km/h

Obrázek
thepromise - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od thepromise - FK »

ty středové průchozí trubky jsou všechno made in home? nebo se to dá koupit:)?
Uživatelský avatar
Almond
Příspěvky: 317
Registrován: pon 14. zář 2009 18:39:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Almond »

Dá se koupit (Tyll, JP) ;)
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

;) zdravim mam takovou asi blbou otazku, dneska sem koupil ty svody z fava ale kdyz sem prijel domu tak mi doslo ze ty svody sou na 2 matky ( viz foto : Obrázek ) ale na stredovym dilu vejfuku (layting) jsou diry 3 :? je potreba koupit i stredak z facka nebo to jde nejak predelat predem dekuju za odpoved ;)
kejzi1
Příspěvky: 8486
Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
Bydliště: Jihlava,Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od kejzi1 »

real:Musíš mít střed z Fáva,buď origo střed,nebo trubku od JP,ono totiž nejen že ti nebudou sedět díry,ale hlavně jsou Favo svody delší,protože tam nemáš kat ;)
Hopity - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Hopity - FK »

nebo na ty favo svody navařit přírubu z feldího středu, sice to pak bude na pevno, ale já už to tak mám přes rok a zatím pohoda
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

;) diky...takze pokud koupim ten stred bez tlumice od JP tak uz by pak s montazi nemel bejt zadnej problem?
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od jirkaf »

jo ale nezapomen koupit střed na karbecový fávo
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

Zkousel sem napsat i do laityngu zda maj pruchozi stred i na karbecovy facko ;) tak sem zvedav co odepisou, aspon bych proto nemusel jet nikam daleko ;) tak uvidime
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od jirkaf »

Nebo někdo tu taky kupoval takovejhle střed u Bosalu jestli se nepletu.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

taky myslim ze sem to nekde zahlidnul, ale tak pocitam s tim ze ho mit budou a kdyz ne tak to asi odsere ten JP stred ;)
straca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 07. úno 2009 14:28:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od straca »

čau kluci chtěl bych odpověd mam feldu 1.3mpi 50 kw čip od cimbu a chtel bych dát svody z karb.fáva a vyhodit kat zbytek série ,bude to živější nebo ne nechci přijít o tah jak v nízkých tak vysokých otáčkách?lambdu samo dodělám
mause
Příspěvky: 1003
Registrován: sob 19. led 2008 22:08:41
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od mause »

bude to o něco lepší :D ;)
bylo: felinka lechce poladěná...Myška
je: octule v kombajnu 1,9 tdi ALH zatím 66kw/90 hp + SPRINT 769...Chrochtadlo
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=cIemgwmRgxk
Jawinka 350/638 -> 639
hranatá felicie - červený drak
Hanz - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Hanz - FK »

já měl kombinace:
Fel Svody, Kat, Střed origo a Soieta = Zvuk naprostá serie, v určitym spektru otáček to bylo malinko slyšet(hlubší).
pak sem vyhodil Kat = moc žádnou velkou změnu sem nezaznamenal, možná proto že kat byl prázdnej, zbavilo mě to akorát takovýho divnýho zvuku jako bych tam měl velkou plechovku :D
pak sem vyhodil střed a to už bylo o něčem jinym :) hlubokej krásnej zvuk a po pár set kilometrech když se soieta vylítala to bylo ještě lepší.
Teď mam Favo svody, Rezonátor místo středu a konec soieta a to už je dle mého zase o něco lepší :) teď sem musel na chvilku nahodit origo střed ale zjistil jsem že má v sobě dirku, to je hroznej rachot :X stydim se stim ted jezdit :D
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

Tak a je to pekne v pr..... :( dneska sem sundaval origo svody z feldy a ejhle 2 stefty jak sou u parohu se uplne ukroutily a zbytek steftu trci z parohu ven :roll: :( nema nekdo nejakej figl nato jak je dostat ven aniz bych musel vyndat pulku motoru ven? :shock:

konkretne to sou tyhle 2 stefty Obrázek
Uživatelský avatar
103457
_________________
_________________
Příspěvky: 11153
Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od 103457 »

Vypustíš vodu, povolíš sání, pak výfuk, vyndáš parohy a venku odvrtáš. Měl jsem to taky tak a nic jiného asi nevymyslíš je tam přístup, jak k penězům, s vrtačkou se tam nedostaneš.
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

Jj jak rika koudyc akorat sem povolil sani a trochu ho zvednul a potom sem se k parohum celkem dostal sice pristup jak k penezum :lol: stefty se mi nakonec povedlo vyndat celkem vpohode, ted sem to teprve dodelal a prvni dojmy, no zvuk to ma zatim zajimavej ale nejsou ani svody ani stred vypalenej takze se to snad bude zlepsovat, jinak dneska to pojedu i ozkouset tak vecer napisu jestli je nejakej znatelnej rozdil ;) samozrejme od toho necekam hodne ;)
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

Tak podle meho nazoru to jde lip za plynem, nesliboval sem si od toho moc ale prekvapilo me to, schvalne sem svezl kamarada ktereho sem vezl vcera a i on rikal ze to jede lip ;) ale smrdi to jak :pig: :lol:
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od jirkaf »

Jo to je fakt trochu to pak smrdí :-D ... hele co ten zvuk s tim Lajtingem?
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

;) ale tak zatim se vypalujou ty svody s tim stredem tak se neni cemu divit ze to smrdi to prvni nastartovani v garazi bylo morbidni :lol: a ten tvuk prijde mi to o trochu tizsi nez ten jak ma sairuss tak neco tomu podobnyho ale je to teprve v zabehu tak uvidime :)
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od jirkaf »

no nevim, na tech holejch trubkách se ti nemá co vypalovat ... ten zvuk se uz nezmění :)
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od jezek »

Ja si to myslel taky, ale smrdelo to prvnich cca 10km statečně :lol:
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
real - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od real - FK »

jeste kdyz tam byl kat a daval sem tam pruchozi stred pred cca pul rokem tak to melo taky uplne jinej zvuk nez co to melo vcera ;) ale nevim proste se casem uvidi ma to hezkej zvucek zitra treba pridam videjko jak to zni ;)
RedmeX - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od RedmeX - FK »

Tak sa pochválim. Dnes sa nahodila kombinácia favo zvodov a katalyzátora miesto stredového tlmiča k A-čkovému koncáku.
Kat je origo z 1,3, má najazdené 31k km, tak som nevidel dôvod ho meniť. Na odtienenie katu sa použil pôvodný plech po malom tuningu nožnicami na plech. Žial nedali sa podložky medzi karosériu a plech a teraz sa vypaľuje Plastizol. :( :oops: Víkend to bude musieť prežiť ako je a začiatkom týždňa sa na zdviháku pridajú nejaké hrubé podložky, aby to lepšie tienilo. Kat sa hreje poriadne.
Zvuk to má brutálny, ako A-čkové fava/feldy, až asi kúpim origo koniec. Je mi ľúto ľudí až pôjdem večer po meste :D
Výkonovo je to veľký rozdiel, hlavne v stredných otáčkach, ale mal som vysypaný stredový tlmič, tak netuším koľko robia zvody...
Obrázek
keenworth - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od keenworth - FK »

Pomůže mi někdo vymyslet ještě trochu jinou variantu? Popřípadě poradit co bude lepší... nechci výfuk co na mě bude zbytečně upozorňovat, ale spíš něco trochu decentnějšího, ale ne moc :pig: :D a taky bych rád nahnal něco na výkonu - nechci to dělat jen na parádu, chci, aby to fungovalo
Zatím nejlepší varianta se mi jeví nechat origo svody a pořídit jen JP trubku + místo katu buď rezonátor nebo taky jen trubku a konec serie - největší výhodu vidím v tom, že až půjdu na stk, tak jen nasadím kat.
I když lákají mě svody FA - kvůli tomu, že mají asi největší vliv na výkon... ale už se mi na tom nelíbí dávat střední díl z fáčka, protože má tlumič, takže si na druhou stranu moc nepomůžu, zase budu mít dva tlumiče. :scratch:
Hanz - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Hanz - FK »

napřed nechceš něco co by na tebe upozorňovalo a pak ti vadí dva tlumiče? :scratch: dej Favo Svody a favo střed a na konec třeba soietu nebo serii
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Honza_t »

Dej svody z Fa a kup střed bez tlumiče na Fa, konec nech sérii a máš to vyřešený ;) Moc to neřve, jede to o hodně líp, akorát jednou za dva roky musí z5 série s katem. Kdyby se ti to zdálo moc hlučný, tak dej na střed absorbční průchozí tlumič.
keenworth - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od keenworth - FK »

Hanz: dva tlumiče mám ted a výfuk není slyšet, takže chci o něco víc, ale nechci zase třeba variantu průchozího vejfucku a soiety - vůbec se mi zvuk soiety moc nezamlouvá, je to moc kovový na mě...
Jinak dneska jsem čirou náhodou měl odpojenou trubku od filtrboxu a říkal sem si, že to zkusím projet, jen někde kde se nebude prášit nebo tak... a světe div se - tak luxusní zvuk sem jak tě živo nečekal a jelo to i líp odspoda... to jen takovej postřeh :-D ...
Honza_t : čirou náhodou by si neměl video, jak zní takhle varianta? Ty svody asi stojí za to, abych vždy před stk měnil celej výfuk, že? Jestli je to lepší varianta než nechat origo svody a vyhodit kat + střed jp tak do toho fakt půjdu.
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Honza_t »

Nahrál jsem ti to. Ale je to natočený mobilem, takže ten zvuk je docela zkreslenej a když jdu dopředu tak neni slyšet, ale v reálu je to slyšet. Akorát v interiéru ho neslyšíš, když nemáš sedačky sklopený. Na volnoběh je to docela tichý, víc je to slyšet na sytič, okolo 2000ot. je to nejtišší.

http://www.youtube.com/watch?v=C82LQdfqM5Y
Uživatelský avatar
Koudyc
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 20. lis 2008 19:31:15
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Koudyc »

Nahraju vám zvuk mého..
JP místo KATU střed Trubka a koncák Origo s navarenou koncovkou LAityng.... Parádní zvůček nic uřvanýho slyšet nejvíc při 2tis otáčkách. dneska mi přišel rezonátor ale fakt newím co to je zač.. nemá to ve vnitř do spirály..
Ale je tam jen otor jak na palec s proříznutymi dražkamy 4 okolo.. a předtím děrovyný plech nechápu funkci tohle jsem ještě neviděl.. ale asi to zkusím,., coi to udělá :/
Sportline felda 1.3MPI r.v 97 naj.220000tis 50KW přestavba + blbůstky a Tuning ,)
Zatím nejvyšší dosažená rychlost: 175 Km/h

Obrázek
keenworth - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od keenworth - FK »

A výkonově si poznal nějakou změnu bez katalyzátoru a se středem JP?
Uživatelský avatar
Koudyc
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 20. lis 2008 19:31:15
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Koudyc »

Na výkonu to poznáš už při vyndání KATU.. táhne lépe.. a ten udušenej střed.tlumič.. bych tam už nikdy nechtěl..
a mam tam je nnavařenou Lešeňovku větší průměr misto toho na co vyhazovat 500Kč :)

Konc. díl doporučuju nechat. a stačí koupit jen koncovka.. a zvuk Ideální pro všechny varianty.. Včera jsem jel 400KM a hlava z toho nebolí mam to už asi rok..
Při malých ot. zvuk výraznější a při vyšších čili jízdě není skoro slyšet v autě..
Ještě chci zkusit svody z FA.
Sportline felda 1.3MPI r.v 97 naj.220000tis 50KW přestavba + blbůstky a Tuning ,)
Zatím nejvyšší dosažená rychlost: 175 Km/h

Obrázek
keenworth - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od keenworth - FK »

Ale ty svody z FA už nebudou pasovat k tomu středu co tam máš teď, ne? Mě by zajímalo, jestli by nešlo mít střed trubku, tak aby to pasovalo bud na svody FA a nebo na origo svody s katalyzátorem. Ale to asi nejde, že? K těm favoritáckejm svodům musí bejt i střed z karbecovýho fáčka?
Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 1196
Registrován: úte 19. srp 2008 14:12:32
Bydliště: Mladá boleslav/ Žatec

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Vasek »

je to přesně tak, jak píšeš. Pokud chceš dát i fávo svody, tak musíš použít i fávo střední tlumič/trubku. Zadní díl je stejnej. Tudíž před STK vyměníš svody, první díl a přidáš katalizátor. Jen počítej s tim, že moýná budeš muset feldí svody rozřeznat, aby jsi dostal ven lambdu. Já musel použít flexu, ačkoli mam NGK lambdu, s kterou prý oproti BOSH nebývají problémy ji vyndat.

Za mě hlasuju pro variantu favo svody, trubku a origo zadní tlumič. Jede to líp, zvuk to má lepší a v případě potřeby je možnost jet potichu. Zatim jsem si ani nevšimnul, že by to v nízkejch otáčkách jelo hůř (jak tu někdo zmiňuje).
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat ;-)
keenworth - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od keenworth - FK »

Ehm... ty svody a vůbec celý parohy nebyly 14 let oddělaný... vlastně až po kat, co jsem koukal na šrouby, tak už abych je začal pomalu prostříkávat WDčkem nebo něčím, abych to na jaře mohl zkusit povolit! :D
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Honza_t »

Vasek: no já bych řekl že mě to přidalo i v nízkejch otáčkách. Co si pamatuju když jsem to dával na technickou zpět, tak to bylo zdechlý všude, ne jen nahoře
Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 1196
Registrován: úte 19. srp 2008 14:12:32
Bydliště: Mladá boleslav/ Žatec

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Vasek »

možný to je, sám ještě nevim jak hodně se to změnilo. Mam zatim málo najeto na nějaký hodnocení. Každopádně po prvních pocitech je to lepší, takže už zbývá jen zoodpovědět o kolik a zda v celym spektru otáček (na mym autě, všechny se nemusej chovat stejně ;) ).
keenworth: co se týče šroubů, tak pokud jsou origo, tak bych se toho nebál. Ty moje šli povolit úplně krásně. A tu lambdu jsem si částečně zavinil sám, páč jsem si blbec myslel, že když si do velkýho ořechu 22 mm vyříznu drážku na kabel, že to bude v poho. Jenže jak jsem zabral, tak se ten nařízlej ořech lehce zdeformoval a lízlo mi to lambdu. Pak se ke mně dostal celkem fajn klíč, ale lambda už byla lízlá a tak jsem nechtěl ryskovat a radši použil flexu. Přeci jenom je lepší rozřezat svody za cca 5 stovek, než zničit lambdu za dva litry. A možná Ti to nepřijde, ale třeba na Tvym vejfuku někdo něco dělal. Já měl překvapivě prasknutej jeden šteft, co trčí z litinovejch svodů. Na funkci to ale zdá se nemá vliv, takže jezdim jen se třema (neměl jsem ho koupenej, jinak bych ho vyměnil).
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat ;-)
keenworth - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od keenworth - FK »

Tak už mám doma Favo 1. díl + trubku JP...konec bude zatím serie. Ale chci se zeptat litinové svody a první díl výfuku jsou k sobě přišroubovaný - ne klasickýma šroubama... je tam matka a kus závitu, kterej je už uplně v řiti... ta matka je s tím šroubem bez hlavičky spojená, takže to mám vyšroubovat celý a nebo jen sundat tu matku a ten závit tam zůstane v těch svodech? Chci to dostat ven celý nějak rozumně...
tajnej
Příspěvky: 70
Registrován: úte 30. čer 2009 22:58:11

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od tajnej »

Když jste utěch výfuků, je tohle obyč středovej výfuk co tak dusí plyny nebo je to něco lepšího? Ja jen že tomu říkaj rezonátor,tak bych řek že je to i něco lepšího.
http://www.autobalada.cz/autobalada/esh ... -rezonator
Jo a ještě další věc,čím vaříte potrubí nejčatějc? Autogenem? Da se to vařit i invertorem(MAG)?
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od jirkaf »

Tajnej: tohle je obyčejnej vejfuk, už jen kvuli ceně = normální cena středu.
svařuju COčkem, autogenem to taky jde, je to asi kvalitnější než COčkem ale nemám ho rád protože s tim neumim :(
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Uživatelský avatar
103457
_________________
_________________
Příspěvky: 11153
Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od 103457 »

Je to šuma fuk, čím to budeš vařit, tam, kde je vařeno to stejně zrezne tak, či tak, ani žádná barva nepomůže.
Teda pokud se jedná o obyčejnej plechovej výfuk, pkud budeš mít něco z lepšího materiálu, tak se může stát, že to opravdu autogenem nepůjde, já nedávno dával nový svody a vařil jsem kat, a ten není z obyč plechu, je to něco lepšího, autogenem to pěnilo a vůbec se to nerozlejvalo, musel jsem to zavařit právě COčkem.
tajnej
Příspěvky: 70
Registrován: úte 30. čer 2009 22:58:11

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od tajnej »

No a tim invertorem by to taky šlo nebo ne?
keenworth - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od keenworth - FK »

Tak se zkusím zeptat ještě jinak. Mají v sobě svody závit ve spoji s 1 dílem výfuku?
Uživatelský avatar
103457
_________________
_________________
Příspěvky: 11153
Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od 103457 »

Tajnej - nevím, jestli by ten plech nehořel, řekl bych spíš, že ne než ano.
keenworth - má dojem, že tam jsou štefty, ale nemůžu se podívat mám doma jen 1,6ku. A tam teda štefty jsou.
xXxTRA - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od xXxTRA - FK »

keenworth píše:Tak se zkusím zeptat ještě jinak. Mají v sobě svody závit ve spoji s 1 dílem výfuku?


ne, drzi to jenom na steftech
tajnej
Příspěvky: 70
Registrován: úte 30. čer 2009 22:58:11

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od tajnej »

jirkaf píše:Tajnej: tohle je obyčejnej vejfuk, už jen kvuli ceně = normální cena středu.
svařuju COčkem, autogenem to taky jde, je to asi kvalitnější než COčkem ale nemám ho rád protože s tim neumim :(

Ale právě je zajímavý že i na ofiko stránkách Tyll je pojmenovaný taky jako rezonátor.
http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vy ... ?dil=00006
Uživatelský avatar
jirkaf
Příspěvky: 4539
Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od jirkaf »

Tajnej: já bych to nekoupil, plně průchozí to na 90% nebude

keenworth: v litině je závit a do toho závitu je zašroubovanej šteft, na to je nasazenej první díl a nakonec to je dotažený matkama.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
keenworth - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od keenworth - FK »

jirkaf: jojo, díky, já už to dneska koumal...ale ty šrouby už pomalu nemají závit...nejlepší by bylo, kdyby na tom zůstaly ty matky zarezlý a vytočil sem celý ty štefty ven...pak je oměřím a skočím koupit do železářství, zatím si jen nakoupím díly, protože v týhle zimě nejde nic dělat, upadly by mi ruce...pak si s tím zajedu vedle baráku na rampu a v klídku se pod to postavím.
Ahmed - FK

Re: Jak na trochu lepší výfuk 1.3

Příspěvek od Ahmed - FK »

Poctivě jsem si pročetl celé toto téma a rozhodl jsem se pro alternativu:

- svody z FA
- průchozí střed na FA asi od JP
- a konec klasický FEL

jen mi není jasné který favorit měl karburátor...

1.3 135 L 05/89 - 09/94 43 58 1289
1.3i 135 E 01/90 - 12/92 40 54 1289
1.3i 135 B 01/93 - 09/94 40 54 1289
1.3 136 08/87 - 07/91 46 61 1289
1.3 136 X 03/93 - 09/94 50 68 1289
1.3i 136 B

???
Odpovědět