Odlehčení setrvačníku

:)
Uživatelský avatar
Drahoš
Příspěvky: 2123
Registrován: pon 27. lis 2006 15:31:42
Bydliště: Sušice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčení setrvačníku

Příspěvek od Drahoš »

A kolik váží sériie u 1.3ky?
Bylo: Škoda Felicia 1.6 MPi viewtopic.php?f=16&t=2523
Je: Seat Leon cupra R 1.8T
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčení setrvačníku

Příspěvek od Honza_t »

asi tak 7,8kg
Uživatelský avatar
kybrex
Příspěvky: 225
Registrován: pon 27. dub 2009 22:27:18
Bydliště: Nové Město nad Metují
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčení setrvačníku

Příspěvek od kybrex »

Zdravím, ;)

taky mám v plánu odlehčit setrvák, ale nerad bych vyndaval kliku (nebudutodělat :D ). A motor je momentálně v cajku s udělanou hlavou/kanály apod. takže jsem se chtěl zeptat, jestli lze ten nový setrvák vyvážit nějak podle starého. Mám totiž náhradní, který bych nechal odlehčit a až to budu měnit, tak bych to nechal převážit, aby byly oba stejně vyvážené. Pak by to mělo být ok, ale nevím, jestli to lze udělat přesně a případně, kde bych se měl poptat po někom, kdo na to má vybavení a bude to umět :)

Díky za rady
K.
Uživatelský avatar
00Inferno00
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
Bydliště: Dolní BenešoVW
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčení setrvačníku

Příspěvek od 00Inferno00 »

Setrvák musíš vyvážit tak, aby byl vyvážený. Ne podle něčeho. To máš jak kola, taky je každé kolo vyvážené jinak.
Vici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogbone
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
Uživatelský avatar
kybrex
Příspěvky: 225
Registrován: pon 27. dub 2009 22:27:18
Bydliště: Nové Město nad Metují
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčení setrvačníku

Příspěvek od kybrex »

Šlo mi o to, že jestli se to ve výrobě vyvažovalo klika plus řemenice plus setrvák jako jeden rotační kus, tak by mohl setrvák být sám o sobě nevyváženej a klika taky, aby to dohromady sedlo. :) Proto jsem chtěl vyvažovat stočenej setrvák stejně jako ten starej. Ale jestli bude ten starej perfektně vyváženej, stačí ten novej taky vyvážit samotnej - to je fakt.
Uživatelský avatar
00Inferno00
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
Bydliště: Dolní BenešoVW
Kontaktovat uživatele:

Re: Odlehčení setrvačníku

Příspěvek od 00Inferno00 »

Nehledej v tom žádnou vědu (ona tam žádná není). Pokud nechceš vytahovat kliku, nech vyvážit samotný setrvák a dál to neřeš. Pokud nebude ten motor točit 10000 rpm, tak v tom problém nebude ;)
Vici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogbone
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
Uživatelský avatar
vodi
Příspěvky: 191
Registrován: úte 21. kvě 2013 13:21:33
Bydliště: Plzeň, Vimperk

Re: Odlehčení setrvačníku

Příspěvek od vodi »

Zdravím. Máte na ten setrvačník nějakej výkres? Nebo to dáváte všichni někomu, kdo to před tim dělal?
Škoda Felicia 1.3 Mpi, 50kW, '98, Magic
Mazda MX-5 NB-fl 1.8, 107kW, '01
Subaru Legacy IV 2.0, 121kW, '07
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Odpovědět